Nejsi přihlášen
olej v tlumičích
hoj synci ,vím že to tu možná napatří,ale koupil jsem robě sv650 2000 a musel jsem měnit gufera př.tlumičů jenže nemůžu se dopátrat nikde ani na těch jejich stránkách(bo tam furt nikdo není:headshake:) kolik se ho tam dává????:-( kuva už mě to sere.......prosím:help::help::help:(jo a v manuálu tam tomu:pussy: rozumím neumim engliš:bad:) díky,díky,díky.
když to jede,je to OK
Re: olej v tlumičích
Shamil psal:Zdravim mam bandita 600 rv. 01 a protoze me pridou predni tlumice jako dost meky tak sem tam dal podlozky a napada me tam dat i hustejsi olej...mate s tim nejaky zkusenosti??A jakej olej ste tam nalily??
taky jsem se na to ptal jak to pritvrdit servisaka a rekl mi ze misto toho abych tam rval hustsi olej tak ho tam mam dat vicorigo je myslim 521ml na vidly
Vzdy muze byt hur :-)
Re: olej v tlumičích
...víc voleje tam určitě nedávejte, protlačí se vám volej kolem břitu, kapalina je nestlačitelná a dyš nemá místo, tag si ho udělá...esi nemáte prachy,podlošte pružiny a dejte předepsaný mnošství voleje 15W, esi chcete investovat a vopravdu tomu pomoct, kupte progresivní pružiny...jiná cesta nejni...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: olej v tlumičích
zdarec, vím že vám to přijde asi hloupý, ale jak poznám, že je pouze jeden tlumič v erroru. Všimnul jsem si totiž minulou sezonu, že mi u gufera na jednom tlumiči něco sákne (byly tam takový kapky). No já to detailně nezkoumal, vždy jsem to otřel. Jak teď poznám, že jeden tlumič se jen "vozí" a netlumí. Jak poznat oba je mi tak nějak jasný, ale jak poznat pouze jeden? Nechci totiž kupovat gufera, když by to mohla být jen milná představa. Díky.
..... nejspíš bych to asi poznal při výměně oleje že?
"Burn rubber, not your soul"
K.a.s.y.m. (Člen) 07.03.2008 09:10:54 Offline |
Re: olej v tlumičích
Bombarďák psal:zdarec, vím že vám to přijde asi hloupý, ale jak poznám, že je pouze jeden tlumič v erroru. Všimnul jsem si totiž minulou sezonu, že mi u gufera na jednom tlumiči něco sákne (byly tam takový kapky). No já to detailně nezkoumal, vždy jsem to otřel. Jak teď poznám, že jeden tlumič se jen "vozí" a netlumí. Jak poznat oba je mi tak nějak jasný, ale jak poznat pouze jeden? Nechci totiž kupovat gufera, když by to mohla být jen milná představa. Díky.
..... nejspíš bych to asi poznal při výměně oleje že?
jak máš mokrou byť jen jednu vidli nad guferem chce to udělat obě...Já to ted zrovna dělam...je to práce tak na 3 hodinky když nechvátáš a maš to hotový nic složitýho to není.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: olej v tlumičích
K.a.s.y.m. psal:Bombarďák psal:zdarec, vím že vám to přijde asi hloupý, ale jak poznám, že je pouze jeden tlumič v erroru. Všimnul jsem si totiž minulou sezonu, že mi u gufera na jednom tlumiči něco sákne (byly tam takový kapky). No já to detailně nezkoumal, vždy jsem to otřel. Jak teď poznám, že jeden tlumič se jen "vozí" a netlumí. Jak poznat oba je mi tak nějak jasný, ale jak poznat pouze jeden? Nechci totiž kupovat gufera, když by to mohla být jen milná představa. Díky.
..... nejspíš bych to asi poznal při výměně oleje že?jak máš mokrou byť jen jednu vidli nad guferem chce to udělat obě...Já to ted zrovna dělam...je to práce tak na 3 hodinky když nechvátáš a maš to hotový nic složitýho to není.
... je fakt, že jsem nad tím už přemejšlel. Máš nějakýho typa kde sehnat gufera na B12 r. 2000?
"Burn rubber, not your soul"
K.a.s.y.m. (Člen) 07.03.2008 09:16:25 Offline |
Re: olej v tlumičích
já kupoval tyhle http://www.motoskaut.cz/zbozi-gufera-pr … -1283.html bylo mi doporučený,že nemám kupovat zbytečně levný a obyč ,že prej začnou brzy zase téct.tak jsem koupil trochu lepší.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: olej v tlumičích
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: olej v tlumičích
jinak šestikila sou tím vyhlášený,že maj přední pružiny z měkýho slabýho průměru drátu,ale pokud si pamatuju,tak to tu někdo řešil podložkama pod pružinu a hustčí oil,jinak silnější pružiny je taky řešení,i když kapku nákladnější než podložka
Každej dobrej skutek, musí bejt po zásluze potrestán !!!
Re: olej v tlumičích
Filous psal:...víc voleje tam určitě nedávejte, protlačí se vám volej kolem břitu, kapalina je nestlačitelná a dyš nemá místo, tag si ho udělá...esi nemáte prachy,podlošte pružiny a dejte předepsaný mnošství voleje 15W, esi chcete investovat a vopravdu tomu pomoct, kupte progresivní pružiny...jiná cesta nejni...
Snad jenom doplním, že u těch silnějších pružin ta hladina oleje už není podle manuálu Třeba u Wirtha není "Luftkammer" (hladina oleje) manuálových 105mm, ale 145mm. Akorát to není nikde uvedený na tom balení, ani v papírech v krabici, ale je třeba to dohledat na netu.
Strýcfajtr !!!
Martin B12 (Člen) 08.03.2008 16:21:40 Offline |
Re: olej v tlumičích
XJelen psal:Filous psal:...víc voleje tam určitě nedávejte, protlačí se vám volej kolem břitu, kapalina je nestlačitelná a dyš nemá místo, tag si ho udělá...esi nemáte prachy,podlošte pružiny a dejte předepsaný mnošství voleje 15W, esi chcete investovat a vopravdu tomu pomoct, kupte progresivní pružiny...jiná cesta nejni...
Snad jenom doplním, že u těch silnějších pružin ta hladina oleje už není podle manuálu Třeba u Wirtha není "Luftkammer" (hladina oleje) manuálových 105mm, ale 145mm. Akorát to není nikde uvedený na tom balení, ani v papírech v krabici, ale je třeba to dohledat na netu.
počkej počkej, to je docela důležitá informace / kde jsi to dohledal/...
zrovna Wurthy mi tam Filouss inplantuje
street triple picco
Re: olej v tlumičích
Martin B12 psal:XJelen psal:Filous psal:...víc voleje tam určitě nedávejte, protlačí se vám volej kolem břitu, kapalina je nestlačitelná a dyš nemá místo, tag si ho udělá...esi nemáte prachy,podlošte pružiny a dejte předepsaný mnošství voleje 15W, esi chcete investovat a vopravdu tomu pomoct, kupte progresivní pružiny...jiná cesta nejni...
Snad jenom doplním, že u těch silnějších pružin ta hladina oleje už není podle manuálu Třeba u Wirtha není "Luftkammer" (hladina oleje) manuálových 105mm, ale 145mm. Akorát to není nikde uvedený na tom balení, ani v papírech v krabici, ale je třeba to dohledat na netu.
počkej počkej, to je docela důležitá informace / kde jsi to dohledal/...
zrovna Wurthy mi tam Filouss inplantuje
http://www.wirth-federn.de/product_info … 2000-.html
Informationen zur benötigten Ölviskosität, Ölmenge sowie Luftkammerhöhe für ihr Motorrad:
Gabelöl-Viskosität: SAE 15
Luftkammer (mm): 145
http://www.wirth-federn.de/shop_content.php?coID=9
Luftkammer einstellen:
Gabel o h n e F e d e r n voll zusammenschieben und Gabelöl einfüllen
Viskosität beachten! Soviel öl auffüllen, bis korrekte Luftkammerhöhe in mm als Abstand zwischen ölstand und Standrohroberkante erreicht ist
Standrohr zirka 5 - 10mal im Tauchrohr auf- und abbewegen, damit eventuell noch in der Dämpfung vorhandene restliche Luftblasen komplett entweichen können
nun die Messung zwischen ölstand und Oberkante Standrohr in mm erneut vornehmen und ggf. ölstand korrigieren.
Strýcfajtr !!!
Re: olej v tlumičích
A pro nešprechtící:
1 Vedle - kladení: Nejdříve zkoušet, zda výpustný šroub za vidličku - olej jsou k dispozici.
Ne - li, musí traverzy vybudovaný (s. větší dole) - náhradní se dá olej ale i na čerpací stanici s olejem - odsávač odsáje (s. Ziff. 5!).
2 Závěry- zátka vidlička - traverza jen naruší - ještě ne vyšroubovat (popř . za to řidiče a/nebo díl obložení atd řešit nebo rozebrat.).
Vidlička odlehčí: Motocykl na stojan vřeteníku stanoví, v předním motoru - obor z.B. hydraulický zvedák vozu přiloží. Mezi zdvihákem a motorovým blokem kus dřevo položí, aby sílu stejnoměrnou být rozdělený.
3 závěr- zátka prvního vidlička - traverza odstraní. Opatrnost, tento stojí pravidelný mezi předpětím (nádrž - obor se záplatou sejme kryt). Pero, popř . Distance - pouzdro a vložený kotouč traverzy vyjme. Poloha distance - pouzdro a kolo pro pozdější montáž zapíše. kroužek O závěru- zátka kontroluje: Poškozoval on křehký nebo - vyměnit.
4 Když průběh - šroubovitý jsou k dispozici, oleji z vidličky - traverza spustit - k tomu úvodním pažnicím v potápěčské trubici na- a od - pohybovat. Starý olej úplný odteče dát. Popř . společenský styk čerstvý olej opláchne.
Není žádný průběh - šroubovitý existovat, s. Pokračování mezi Ziff. 5.
5 Kdyby žádný průběh - šroubovitý nejsou k dispozici, buď na čerpací stanici s olejovým - odsávačem odsát nebo vidličku - traverza vystavět (všichni šroubovitá a matice od výsuvného čepu kola, horní vidlička - sevření, třmen kotoučové brzdy a držák blatníku řešit. Nyní třmen kotoučové brzdy, přední kolo - k situaci distanční vložky si váží! - a blatník odstranit. Sevřená dolní vidlička - most úvodních pažnic řeší a vidličku - traverza pootočení dolů z mostů táhne.
Přiložený traverzu naopak v Auffangwanne stanoví a několik minut čekat, aby zbývající olejový vyběhnout může. Popř . společenský styk čerstvý olej opláchne.
Traverzy opějí montovat, a dolní sevřenou vidličku - most s od motocyklu - výrobci udaný utahovací moment pevně utáhne.
6 Svěží vidlička - olej naplní:
Předepsaný od pera - výrobci určité množství oleje v kubickém centimetru pro traverzu, tento s mění odměrku odměřit. Viskozita si všimne!
K nastavení vzduchová komora s. nejbližší cifra!
7 Vzduchová komora přeruší:
* Vidlička o h n e F e d e r n plný zasouvá a vidličku - olej naplní
* Viskozita si všimne! Pokud olejový doplnit, do správné vzduchová komora-výška v mm jak vzdálenosti mezi stavem oleje a úvodní pažnice-horní hrana dosahuje
* Úvodní pažnice přibližně 5 - 10 - někdy v potápěčské trubici na- a od - pohybovat, aby možný ještě v tlumení existující zbývající vzduchová bublina kompletně unikat mohou
* nyní měření mezi stavem oleje a horní hrana úvodní pažnice v mm znovu provádějí a popř . stav oleje opraví.
8 Nový pokrokový WIRTH- pero s úzkou vyvinutou stranou nahoru v vidličku - traverza zastrčí. Dalšího distanční vložka a kolo, jak od pružicí vidlice motocyklu-výrobci předepsaný, přidává. Popř . lícování distanční vložka stará celková délka od pružicí vidlice motocyklu a distanční vložka opěje vyrobit.
9 závěr- zátka opěje zašroubovat. Pozornost: Tento hotoveny ve většině případů z hliníku a vlastní jemný závit, který u zašroubuje velmi lehce poškozený dojít. Proto nejlépe bez pera určit, na které místo závěrný šroub do vinutí bere a tak k zašroubovat posadit. Nejlépe s řehtačkou a popř . ve dvou ( tlačí, otáčí) zátka zašroubovat. Nyní druhým traverza jak popsaný přestaví.
10 Popř . části stavby, jak blatník/držení, přední kolo a třmen kotoučové brzdy opějí montovat. U vestavění předního kol na správnou situaci distanční vložka si váží. Šroubovitý jen lehce obléci. Motocykl od - trkat. Pootáčení - ochrana pohonu tachometru se musí - ve směru jízdy - před atentátem - nos (kruh) vidličky- potápěčská trubice je. Závěreční všichni šroubovitý s od motocyklu - výrobci předepsanou točivý moment pevně utáhne. Popř . Řidič - šroubovitý rovněž opěje obléci!
God Save The Queen!
Re: olej v tlumičích
Já už si to moc nepamatuju, myslím, že jsem tam měl přibalenej lístek se vzdáleností hladiny oleje od vršku, dal jsem tam flašku 20W a k tomu malýho panáka starýho do každý...taky jsem s tím nějak laboroval.
... vesnickej kluk a stále celkem spokojenej parchant ...
Re: olej v tlumičích
Kelly01 psal:Právě si nejsem jist..
http://www.suzukibandit.cz/prostor/fotk … predek.jpg
já si jistej jsem, protože to bylo na krabici k těm pružinám, co jsem dostal od Halbicha
S úsměvem jde všechno líp :o)
Re: olej v tlumičích
Pravdu díš..
Už jsem si o přeložil
Pružicí vidlice motocyklu pokrokový
Pokroková pružicí vidlice motocyklu od Wilbers Racing Suspension dělá přesvědčivý kdákat a trkavou detekci k jednomu kusu dějiny. její/jí konstrukce pruží ji lehká nerovnost právě tak svrchovaný od jak tvrdých úderů nebo brutální brzdový pedál-manévr. To je ten výsledek svědomitá konstrukce a tvrdého ověřovacího programu z Nürburgringu- sever - brzda do k Full- Speed- dálnice. Výrobní - uvolnění následuje teprve pak, když rutinovaný testovací přístroj právě tak spokojen jako zkoušející TÜVs. ABE a doživotní záruka díky otěr - pevná konstrukce patří právě tak k rozsahu dodávky jak detailní montážní návod. Nejlepší vidlička - olej a vhodné odsouhlasení vzduchového polštáře dává výborně výsledek.
Nejlepší. Č. Výrobek Empf. VK
600 000 Pružicí vidlice motocyklu pokrokový po sadě € 99,-
God Save The Queen!
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr