Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » olej v tlumičích

zdenek 1 (Člen)
03.03.2008 19:02:27
Offline

olej v tlumičích

hoj synci ,vím že to tu  možná napatří,ale koupil jsem robě sv650 2000 a musel jsem měnit gufera př.tlumičů jenže nemůžu se dopátrat nikde ani na těch jejich stránkách(bo tam furt nikdo není:headshake:) kolik se ho tam dává????:-( kuva už mě to sere.......prosím:help::help::help:(jo a v manuálu tam tomu:pussy: rozumím neumim engliš:bad:) díky,díky,díky.


když to jede,je to OK
Americkej (Člen)
03.03.2008 21:38:07
Offline

Re: olej v tlumičích

Gabel pro Holm:  489 CM3 SAE 15W


... vesnickej kluk a stále celkem spokojenej parchant ...
Shamil (Člen)
06.03.2008 19:27:00
Offline

Re: olej v tlumičích

Zdravim mam bandita 600 rv. 01 a protoze me pridou predni tlumice jako dost meky tak sem tam dal podlozky a napada me tam dat i hustejsi olej...mate s tim nejaky zkusenosti??A jakej olej ste tam nalily??


HH 4EVER
Ton@l (Člen)
06.03.2008 19:29:06
Offline

Re: olej v tlumičích

Shamil psal:

Zdravim mam bandita 600 rv. 01 a protoze me pridou predni tlumice jako dost meky tak sem tam dal podlozky a napada me tam dat i hustejsi olej...mate s tim nejaky zkusenosti??A jakej olej ste tam nalily??

taky jsem se na to ptal jak to pritvrdit servisaka a rekl mi ze misto toho abych tam rval hustsi olej tak ho tam mam dat vicgoodorigo je myslim 521ml na vidly


Vzdy muze byt hur :-)
Shamil (Člen)
06.03.2008 19:32:38
Offline

Re: olej v tlumičích

A uz si na tom jel...je to tvrdsi?? Me to stve jak to je meky, skoro sem si kvuli tomu rozbil drzku..


HH 4EVER
Antihero (Člen)
06.03.2008 20:01:45
Offline

Re: olej v tlumičích

...origo je předepsanej 10W
...já sem dal 15W, ale nějaký moc rozdíly nepozoruju.smile2


There's a pie in the sky when you die.
Filous (Člen)
06.03.2008 20:17:46
Offline

Re: olej v tlumičích

...víc voleje tam určitě nedávejte, protlačí se vám volej kolem břitu, kapalina je nestlačitelná a dyš nemá místo, tag si ho udělá...esi nemáte prachy,podlošte pružiny a dejte předepsaný mnošství voleje 15W, esi chcete investovat a vopravdu tomu pomoct, kupte progresivní pružiny...jiná cesta nejni...


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
osiris (Člen)
06.03.2008 21:33:01
Offline

Re: olej v tlumičích

...se vším s tebou souhlasím, ale na vzduchový bublině se neshodnem, s tou se dá hejbat (samozřejmě v určitejch mantinelech)


... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Kelly01 (Člen)
06.03.2008 21:43:39
Offline

Re: olej v tlumičích

Teď co to má Eremi podle Helbicha či jak se jmenuje,uvažuji že 15W půjde pryč,bude tam o 3 cm míň než je origoš a dovnitř pouze 5W..
Tak se mi to líbísmile2


God Save The Queen!
Bombarďák (Člen)
07.03.2008 09:07:57
Offline

Re: olej v tlumičích

zdarec, vím že vám to přijde asi hloupý, ale jak poznám, že je pouze jeden tlumič v erroru. Všimnul jsem si totiž minulou sezonu, že mi u gufera na jednom tlumiči něco sákne (byly tam takový kapky). No já to detailně nezkoumal, vždy jsem to otřel. Jak teď poznám, že jeden tlumič se jen "vozí" a netlumí. Jak poznat oba je mi tak nějak jasný, ale jak poznat pouze jeden? Nechci totiž kupovat gufera, když by to mohla být jen milná představa. Díky.

..... nejspíš bych to asi poznal při výměně oleje že?idontknow


"Burn rubber, not your soul"
K.a.s.y.m. (Člen)
07.03.2008 09:10:54
Offline

Re: olej v tlumičích

Bombarďák psal:

zdarec, vím že vám to přijde asi hloupý, ale jak poznám, že je pouze jeden tlumič v erroru. Všimnul jsem si totiž minulou sezonu, že mi u gufera na jednom tlumiči něco sákne (byly tam takový kapky). No já to detailně nezkoumal, vždy jsem to otřel. Jak teď poznám, že jeden tlumič se jen "vozí" a netlumí. Jak poznat oba je mi tak nějak jasný, ale jak poznat pouze jeden? Nechci totiž kupovat gufera, když by to mohla být jen milná představa. Díky.

..... nejspíš bych to asi poznal při výměně oleje že?idontknow

jak máš mokrou byť jen jednu vidli nad guferem chce to udělat obě...Já to ted zrovna dělam...je to práce tak na 3 hodinky když nechvátáš a maš to hotový nic složitýho to není.


:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Bombarďák (Člen)
07.03.2008 09:13:49
Offline

Re: olej v tlumičích

K.a.s.y.m. psal:
Bombarďák psal:

zdarec, vím že vám to přijde asi hloupý, ale jak poznám, že je pouze jeden tlumič v erroru. Všimnul jsem si totiž minulou sezonu, že mi u gufera na jednom tlumiči něco sákne (byly tam takový kapky). No já to detailně nezkoumal, vždy jsem to otřel. Jak teď poznám, že jeden tlumič se jen "vozí" a netlumí. Jak poznat oba je mi tak nějak jasný, ale jak poznat pouze jeden? Nechci totiž kupovat gufera, když by to mohla být jen milná představa. Díky.

..... nejspíš bych to asi poznal při výměně oleje že?idontknow

jak máš mokrou byť jen jednu vidli nad guferem chce to udělat obě...Já to ted zrovna dělam...je to práce tak na 3 hodinky když nechvátáš a maš to hotový nic složitýho to není.

... je fakt, že jsem nad tím už přemejšlel. Máš nějakýho typa kde sehnat gufera na B12 r. 2000?


"Burn rubber, not your soul"
K.a.s.y.m. (Člen)
07.03.2008 09:16:25
Offline

Re: olej v tlumičích

já kupoval tyhle http://www.motoskaut.cz/zbozi-gufera-pr … -1283.html bylo mi doporučený,že nemám kupovat zbytečně levný a obyč ,že prej začnou brzy zase téct.tak jsem koupil trochu lepší.


:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
osiris (Člen)
07.03.2008 09:19:23
Offline

Re: olej v tlumičích


... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Bombarďák (Člen)
07.03.2008 09:24:49
Offline

Re: olej v tlumičích

fenkjů pánové good


"Burn rubber, not your soul"
maňas (Člen)
08.03.2008 14:52:16
Offline

Re: olej v tlumičích

jinak šestikila sou tím vyhlášený,že maj přední pružiny z měkýho slabýho průměru drátu,ale pokud si pamatuju,tak to tu někdo řešil podložkama pod pružinu a hustčí oil,jinak silnější pružiny je taky řešení,i když kapku nákladnější než podložkasurprised


Každej dobrej skutek, musí bejt po zásluze potrestán !!!
XJelen (Člen)
08.03.2008 16:13:09
Offline

Re: olej v tlumičích

Filous psal:

...víc voleje tam určitě nedávejte, protlačí se vám volej kolem břitu, kapalina je nestlačitelná a dyš nemá místo, tag si ho udělá...esi nemáte prachy,podlošte pružiny a dejte předepsaný mnošství voleje 15W, esi chcete investovat a vopravdu tomu pomoct, kupte progresivní pružiny...jiná cesta nejni...

Snad jenom doplním, že u těch silnějších pružin ta hladina oleje už není podle manuáluheadshake Třeba u Wirtha není "Luftkammer" (hladina oleje) manuálových 105mm, ale 145mm. Akorát to není nikde uvedený na tom balení, ani v papírech v krabici, ale je třeba to dohledat na netu.


Strýcfajtr !!!
Martin B12 (Člen)
08.03.2008 16:21:40
Offline

Re: olej v tlumičích

XJelen psal:
Filous psal:

...víc voleje tam určitě nedávejte, protlačí se vám volej kolem břitu, kapalina je nestlačitelná a dyš nemá místo, tag si ho udělá...esi nemáte prachy,podlošte pružiny a dejte předepsaný mnošství voleje 15W, esi chcete investovat a vopravdu tomu pomoct, kupte progresivní pružiny...jiná cesta nejni...

Snad jenom doplním, že u těch silnějších pružin ta hladina oleje už není podle manuáluheadshake Třeba u Wirtha není "Luftkammer" (hladina oleje) manuálových 105mm, ale 145mm. Akorát to není nikde uvedený na tom balení, ani v papírech v krabici, ale je třeba to dohledat na netu.

počkej počkej, to je docela důležitá informace / kde jsi to dohledal/...help
zrovna Wurthy mi tam Filouss inplantuje


street triple picco
XJelen (Člen)
08.03.2008 16:25:49
Offline

Re: olej v tlumičích

Martin B12 psal:
XJelen psal:
Filous psal:

...víc voleje tam určitě nedávejte, protlačí se vám volej kolem břitu, kapalina je nestlačitelná a dyš nemá místo, tag si ho udělá...esi nemáte prachy,podlošte pružiny a dejte předepsaný mnošství voleje 15W, esi chcete investovat a vopravdu tomu pomoct, kupte progresivní pružiny...jiná cesta nejni...

Snad jenom doplním, že u těch silnějších pružin ta hladina oleje už není podle manuáluheadshake Třeba u Wirtha není "Luftkammer" (hladina oleje) manuálových 105mm, ale 145mm. Akorát to není nikde uvedený na tom balení, ani v papírech v krabici, ale je třeba to dohledat na netu.

počkej počkej, to je docela důležitá informace / kde jsi to dohledal/...help
zrovna Wurthy mi tam Filouss inplantuje

http://www.wirth-federn.de/product_info … 2000-.html
Informationen zur benötigten Ölviskosität, Ölmenge sowie Luftkammerhöhe für ihr Motorrad:
Gabelöl-Viskosität: SAE 15
Luftkammer (mm): 145

http://www.wirth-federn.de/shop_content.php?coID=9
Luftkammer einstellen:

Gabel o h n e F e d e r n voll zusammenschieben und Gabelöl einfüllen
Viskosität beachten! Soviel öl auffüllen, bis korrekte Luftkammerhöhe in mm als Abstand zwischen ölstand und Standrohroberkante erreicht ist
Standrohr zirka 5 - 10mal im Tauchrohr auf- und abbewegen, damit eventuell noch in der Dämpfung vorhandene restliche Luftblasen komplett entweichen können
nun die Messung zwischen ölstand und Oberkante Standrohr in mm erneut vornehmen und ggf. ölstand korrigieren.


Strýcfajtr !!!
Kelly01 (Člen)
08.03.2008 18:20:44
Offline

Re: olej v tlumičích

Wurth to má na krabici a vždycky to tam měl,u B12 to dělá 130mm..


God Save The Queen!
Kelly01 (Člen)
08.03.2008 18:30:52
Offline

Re: olej v tlumičích

A pro nešprechtící:
1        Vedle - kladení: Nejdříve zkoušet, zda výpustný šroub za vidličku - olej jsou k dispozici.

Ne - li, musí traverzy vybudovaný (s. větší dole) - náhradní se dá olej ale i na čerpací stanici s olejem - odsávač odsáje (s. Ziff. 5!).
2  Závěry- zátka vidlička - traverza jen naruší - ještě ne vyšroubovat (popř . za to řidiče a/nebo díl obložení atd řešit nebo rozebrat.).

Vidlička odlehčí: Motocykl na stojan vřeteníku stanoví, v předním motoru - obor z.B. hydraulický zvedák vozu přiloží. Mezi zdvihákem a motorovým blokem kus dřevo položí, aby sílu stejnoměrnou být rozdělený.
3  závěr- zátka prvního vidlička - traverza odstraní. Opatrnost, tento stojí pravidelný mezi předpětím (nádrž - obor se záplatou sejme kryt). Pero, popř . Distance - pouzdro a vložený kotouč traverzy vyjme. Poloha distance - pouzdro a kolo pro pozdější montáž zapíše. kroužek O závěru- zátka kontroluje: Poškozoval on křehký nebo - vyměnit.
4  Když průběh - šroubovitý jsou k dispozici, oleji z vidličky - traverza spustit - k tomu úvodním pažnicím v potápěčské trubici na- a od - pohybovat. Starý olej úplný odteče dát. Popř . společenský styk čerstvý olej opláchne.

Není žádný průběh - šroubovitý existovat, s. Pokračování mezi Ziff. 5.
5  Kdyby žádný průběh - šroubovitý nejsou k dispozici, buď na čerpací stanici s olejovým - odsávačem odsát nebo vidličku - traverza vystavět (všichni šroubovitá a matice od výsuvného čepu kola, horní vidlička - sevření, třmen kotoučové brzdy a držák blatníku řešit. Nyní třmen kotoučové brzdy, přední kolo - k situaci distanční vložky si váží! - a blatník odstranit. Sevřená dolní vidlička - most úvodních pažnic řeší a vidličku - traverza pootočení dolů z mostů táhne.

Přiložený traverzu naopak v Auffangwanne stanoví a několik minut čekat, aby zbývající olejový vyběhnout může. Popř . společenský styk čerstvý olej opláchne.

Traverzy opějí montovat, a dolní sevřenou vidličku - most s od motocyklu - výrobci udaný utahovací moment pevně utáhne.
6   Svěží vidlička - olej naplní:

Předepsaný od pera - výrobci určité množství oleje v kubickém centimetru pro traverzu, tento s mění odměrku odměřit. Viskozita si všimne!

K nastavení vzduchová komora s. nejbližší cifra!
7   Vzduchová komora přeruší:

    * Vidlička o h n e F e d e r n plný zasouvá a vidličku - olej naplní
    * Viskozita si všimne! Pokud olejový doplnit, do správné vzduchová komora-výška v mm jak vzdálenosti mezi stavem oleje a úvodní pažnice-horní hrana dosahuje
    * Úvodní pažnice přibližně 5 - 10 - někdy v potápěčské trubici na- a od - pohybovat, aby možný ještě v tlumení existující zbývající vzduchová bublina kompletně unikat mohou
    * nyní měření mezi stavem oleje a horní hrana úvodní pažnice v mm znovu provádějí a popř . stav oleje opraví.

8  Nový pokrokový WIRTH- pero s úzkou vyvinutou stranou nahoru v vidličku - traverza zastrčí. Dalšího distanční vložka a kolo, jak od pružicí vidlice motocyklu-výrobci předepsaný, přidává. Popř . lícování distanční vložka stará celková délka od pružicí vidlice motocyklu a distanční vložka opěje vyrobit.
9  závěr- zátka opěje zašroubovat. Pozornost: Tento hotoveny ve většině případů z hliníku a vlastní jemný závit, který u zašroubuje velmi lehce poškozený dojít. Proto nejlépe bez pera určit, na které místo závěrný šroub do vinutí bere a tak k zašroubovat posadit. Nejlépe s řehtačkou a popř . ve dvou ( tlačí, otáčí) zátka zašroubovat. Nyní druhým traverza jak popsaný přestaví.
10  Popř . části stavby, jak blatník/držení, přední kolo a třmen kotoučové brzdy opějí montovat. U vestavění předního kol na správnou situaci distanční vložka si váží. Šroubovitý jen lehce obléci. Motocykl od - trkat. Pootáčení - ochrana pohonu tachometru se musí - ve směru jízdy - před atentátem - nos (kruh) vidličky- potápěčská trubice je. Závěreční všichni šroubovitý s od motocyklu - výrobci předepsanou točivý moment pevně utáhne. Popř . Řidič - šroubovitý rovněž opěje obléci!


God Save The Queen!
XJelen (Člen)
08.03.2008 18:49:02
Offline

Re: olej v tlumičích

Kelly01 psal:

Wurth to má na krabici a vždycky to tam měl,u B12 to dělá 130mm..

Nemá a na tom trvám bigsmile


Strýcfajtr !!!
Kelly01 (Člen)
08.03.2008 19:03:40
Offline

Re: olej v tlumičích

Má a na tom trvám..
Já je mám 2 roky a na víčku byla nálepka s údaji..
Eremi je má týden a měl to tam taky..

A teď mudrujsmile1


God Save The Queen!
Americkej (Člen)
08.03.2008 20:21:10
Offline

Re: olej v tlumičích

Kelly, nepleteš si to s Wilbersama?


... vesnickej kluk a stále celkem spokojenej parchant ...
Kelly01 (Člen)
08.03.2008 20:28:44
Offline

Re: olej v tlumičích

Pletusmile1helpidontknow
Já hlava děravásmile2

Ale přiznávám chybu,dávám si do rána bancool


God Save The Queen!
osiris (Člen)
08.03.2008 20:31:31
Offline

Re: olej v tlumičích

...jirko já na wilbersech neměl :))


... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Americkej (Člen)
08.03.2008 22:27:27
Offline

Re: olej v tlumičích

Já už si to moc nepamatuju, myslím, že jsem tam měl přibalenej lístek se vzdáleností hladiny oleje od vršku, dal jsem tam flašku 20W a k tomu malýho panáka starýho do každý...taky jsem s tím nějak laboroval.


... vesnickej kluk a stále celkem spokojenej parchant ...
osiris (Člen)
08.03.2008 23:18:38
Offline

Re: olej v tlumičích

...mě tam nedali vůbec nic, žádnej lístek, v brožuře jen obecný údaje - nic konkrétního, na krabici nic smile1 tak jsem pátral a poptal se


... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Kelly01 (Člen)
09.03.2008 09:47:41
Offline

Re: olej v tlumičích

Mám am 15W,jdu teď odsát 3cm ať mám od vrchu 130mm a uvidím jakej bude rozdíl..
Akorát jsem měl trošku problém s výpočtem obsahu válcesmile2
Ale vzpoměl jsem sievil


God Save The Queen!
XJelen (Člen)
09.03.2008 10:41:01
Offline

Re: olej v tlumičích

Kelly01 psal:

...A teď mudrujsmile1

Na mudrování jsou tu jiní, staršígoodbigsmile
Alespoň jsme to tu trochu provětrali nebigsmile
Ale na překlad do češtiny neznám povolanějšíhogood


Strýcfajtr !!!
Kelly01 (Člen)
09.03.2008 11:42:03
Offline

Re: olej v tlumičích

Překladům se musíš věnovat od dětství,jinak to nemá úřoveň,a i teď jsou fráze která nemusí být všem na 100% jasné..

Odsátosmokin

38ccm +- 1/2decismile1


God Save The Queen!
osiris (Člen)
09.03.2008 11:42:59
Offline

Re: olej v tlumičích

...liposukce surprised uou


... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Kelly01 (Člen)
09.03.2008 11:44:54
Offline

Re: olej v tlumičích

Byl jak vixsick
Ale vyměním ho až s přezutím na 2CTsmokin


God Save The Queen!
Kelly01 (Člen)
09.03.2008 18:45:09
Offline

Re: olej v tlumičích

Teď mám ale poškozenou nálepku,zůstala mi tam jen hladina 130mm,a nevím kolik tam má být olej,5 nebo 7,5Wsurprisedhelp


God Save The Queen!
Eremi (Člen)
10.03.2008 09:42:03
Offline

Re: olej v tlumičích

Kelly01 psal:

Teď mám ale poškozenou nálepku,zůstala mi tam jen hladina 130mm,a nevím kolik tam má být olej,5 nebo 7,5Wsurprisedhelp

5w


S úsměvem jde všechno líp :o)
Kelly01 (Člen)
10.03.2008 09:47:02
Offline

Re: olej v tlumičích

Právě si nejsem jist..

http://www.suzukibandit.cz/prostor/fotkydiskuze/predek.jpg

God Save The Queen!
Eremi (Člen)
10.03.2008 15:35:32
Offline

Re: olej v tlumičích

Kelly01 psal:

Právě si nejsem jist..
http://www.suzukibandit.cz/prostor/fotk … predek.jpg

já si jistej jsem, protože to bylo na krabici k těm pružinám, co jsem dostal od Halbicha


S úsměvem jde všechno líp :o)
Kelly01 (Člen)
11.03.2008 15:28:50
Offline

Re: olej v tlumičích

Pravdu díš..
Už jsem si o přeložilsmile1
Pružicí vidlice motocyklu pokrokový


Pokroková pružicí vidlice motocyklu od Wilbers Racing Suspension dělá přesvědčivý kdákat a trkavou detekci k jednomu kusu dějiny. její/jí konstrukce pruží ji lehká nerovnost právě tak svrchovaný od jak tvrdých úderů nebo brutální brzdový pedál-manévr. To je ten výsledek svědomitá konstrukce a tvrdého ověřovacího programu z Nürburgringu- sever - brzda do k Full- Speed- dálnice. Výrobní - uvolnění následuje teprve pak, když rutinovaný testovací přístroj právě tak spokojen jako zkoušející TÜVs. ABE a doživotní záruka díky otěr - pevná konstrukce patří právě tak k rozsahu dodávky jak detailní montážní návod. Nejlepší vidlička - olej a vhodné odsouhlasení vzduchového polštáře dává výborně výsledek.
Nejlepší. Č.     Výrobek     Empf. VK
600 000     Pružicí vidlice motocyklu pokrokový po sadě     € 99,-


God Save The Queen!
Filous (Člen)
11.03.2008 15:33:06
Offline

Re: olej v tlumičích

...důležitý je, že přesvječivje kdáká a má trkavou detekci, to sou dost důležitý vlastnosti, po kerejch sem dycky toužilgoodsurprisedbigsmile


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Kelly01 (Člen)
11.03.2008 20:36:16
Offline

Re: olej v tlumičích

evil


God Save The Queen!

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr