Nejsi přihlášen
ram B6 a ram B12 ?
Celkem by me zajimalo, ciste ze zvedavosti, zda je ram z B6 pouzit do B12. A jaky to ma na nej vliv pokud je tam tezsi motor, jestli to neovlivnuje krouceni atd. A kdyz uz jsem u toho, tak by se zeptal zkusenejsich jak to je s kroucenim ramu u Bandaka, zda je to opravdu tak strasny. Dikez vsem .. ! Zdar
moto je srdecni zalezitost
Re: ram B6 a ram B12 ?
Rám na 12ce má navíc nějaký výstuhy a motor je chycenej na silentblokách..
Kroutí se to jak děvka!!
Jednou jsem projel zatáčku a z těch rovných trubek,co ti vedou pod nádrží jsem měl kulatý jak na starým modelu!
Krám jeden-nechtěl bych to už ani zadarmo!
PURE NAKED BIKE!
K.a.s.y.m. (Člen) 12.03.2008 10:43:08 Offline |
Re: ram B6 a ram B12 ?
Baron psal:Celkem by me zajimalo, ciste ze zvedavosti, zda je ram z B6 pouzit do B12. A jaky to ma na nej vliv pokud je tam tezsi motor, jestli to neovlivnuje krouceni atd. A kdyz uz jsem u toho, tak by se zeptal zkusenejsich jak to je s kroucenim ramu u Bandaka, zda je to opravdu tak strasny. Dikez vsem .. ! Zdar
jestli presedas z Jawy nebo MZ nebo něčeho podobnýho tak to bude tak rok hodně tuhá motorka
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: ram B6 a ram B12 ?
Posledně se mi trupky zkroutily tag, že sem to cejtil až u palců na nohou, ale to sem zvracel přet hospodou...
A teď vážně:
1) každej trubkovej rám se trochu kroutí, ale nepředstavuj si to tak, že by to bylo vidět, to je hovadina
2) kolik z těch, co ti radilo před náma na tom někdy jelo dál, než kolem chalupy? Jestli ti radil nějakej "jediněeRjednapičovole" tak na jeho rady rovnou zapomeň, páč o tom nemá ani páru.
3)rám kterej se aspoň malinko nekroutí (tj. je absolutně tuhej) je kravina a byl by nepoužitelnej
4) to kroucení nepoznáš, pokud se zrovna nemenuješ Bayliss.
Bandit je pro ty, co maj rádi klasický motorky, jestli je tvým prvořadým přáním jezdit jak po kolejích(ikdyž to nepoznáš a nevyužiješ), tak jdi do tý eRjedna, ale i ta se kroutí, páč musí...
Bandit rulezz!!!
Re: ram B6 a ram B12 ?
Baron:
Zajdi se někdy mrknout na nějakýho bandita a sundej si nádrž...podívej se,co tam je za smotanici trubek...
Jestli ti někdo tvrdí,že se to kroutí,tak je buď zhejčkanej nějakejma deltaboxama nebo se zkrátka bojí toho,že se mu motorka v táhlý zatáčce malinko zavlní!
Všechno je to o podvozku,kterej je cestovně měkčí..je to ale cestovní motorka..
Takže vyhoď zadní centrál,dopředu progresivky a myslím,že pokud umíš jezdit a nebojíš se..můžeš se klidně pustit do honičky se zmrzlinářema
Jediná nevýhoda je ta hmotnost...což ale mě třeba vyhovuje,ptotože aspoň vím,že sedim na kusu mašiny a ne třeba oproti starýmu Fazeru..to je jak stopětadváca
PURE NAKED BIKE!
Re: ram B6 a ram B12 ?
huf ! mno to jsem chtel slyset ! :) no ne ! ale ted vazne! nejsem zadnej krutej jezdec tudiz myslim ze z pocatku nejaky krouceni nepoznam a budu furt vysmatej jak decko na kolobezce s lizatkem prilepenym na xichte, nicmene jsem si rikal ze casem to asi zacnu rozpoznavat... ted se mozna precenuju, ale co kdyby naaaahodu Kazdopadne me Bandit dost laka svym vzhledem a to roky 00 a 01 pac ty novy nejak nemusim. nejradeji bych sel do B12. Mno dost dlouho jsem hledal nejakou motku na kterou bych usetril a nevypadal na ni jak na kole, jelikoz mam tech 196 zentimeteru. Kazdopadne vsem dik za info....
Btw. To Filous... Fazer-a nejak nemusim, taky jsem o nem uvazoval, ale ta kapotaz mi tam nejak vadi. Jinak paradni stroj + vykon
moto je srdecni zalezitost
Re: ram B6 a ram B12 ?
do B12 klidně jdi, ale tušim, že zrovna tyhle roky 01 nebo 02 maj prý nějaký mouchy....
možná to jsou jiný roky, ale to už se snad někdo znalej chytí...
Re: ram B6 a ram B12 ?
Baron psal:huf ! mno to jsem chtel slyset ! :) no ne ! ale ted vazne! nejsem zadnej krutej jezdec tudiz myslim ze z pocatku nejaky krouceni nepoznam a budu furt vysmatej jak decko na kolobezce s lizatkem prilepenym na xichte, nicmene jsem si rikal ze casem to asi zacnu rozpoznavat... ted se mozna precenuju, ale co kdyby naaaahodu Kazdopadne me Bandit dost laka svym vzhledem a to roky 00 a 01 pac ty novy nejak nemusim. nejradeji bych sel do B12. Mno dost dlouho jsem hledal nejakou motku na kterou bych usetril a nevypadal na ni jak na kole, jelikoz mam tech 196 zentimeteru. Kazdopadne vsem dik za info....
Btw. To Filous... Fazer-a nejak nemusim, taky jsem o nem uvazoval, ale ta kapotaz mi tam nejak vadi. Jinak paradni stroj + vykon
...ale to děláš chybu, páč Fázer je nejlepčí f celym kosmosu, to tady ví každej...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: ram B6 a ram B12 ?
vOjTaB6 psal:Posledně se mi trupky zkroutily tag, že sem to cejtil až u palců na nohou, ale to sem zvracel přet hospodou...
A teď vážně:
1) každej trubkovej rám se trochu kroutí, ale nepředstavuj si to tak, že by to bylo vidět, to je hovadina
2) kolik z těch, co ti radilo před náma na tom někdy jelo dál, než kolem chalupy? Jestli ti radil nějakej "jediněeRjednapičovole" tak na jeho rady rovnou zapomeň, páč o tom nemá ani páru.
3)rám kterej se aspoň malinko nekroutí (tj. je absolutně tuhej) je kravina a byl by nepoužitelnej
4) to kroucení nepoznáš, pokud se zrovna nemenuješ Bayliss.
Bandit je pro ty, co maj rádi klasický motorky, jestli je tvým prvořadým přáním jezdit jak po kolejích(ikdyž to nepoznáš a nevyužiješ), tak jdi do tý eRjedna, ale i ta se kroutí, páč musí...
toto je kvalitni nazor - HLAS
Re: ram B6 a ram B12 ?
Baron psal:to Hans; koukal jsem na tvou bandasku v profilu, nice uprava cece ! congrat super stitek a lampy... fakt parada !
no mojí zásluhou to neni...už jsem to tak koupil
sám ale ještě přemýšlím, jestli se mi to má líbit nebo ne.....zatim to vypadá že jo
Re: ram B6 a ram B12 ?
když už jsme u toho kroucení....
včera jsem konečně protáh trochu víc dvanáctku a zjistil jsem, že se to mele fakt jak sviňa...mnohem víc než šestka.
nejhorší je to ve dvou, to stačí i malej drbanec nebo díra v asfaltu. ale i když jedu sám trochu rychlejc a naklopim mírnou zatáčku, tak mám co dělat, abych se na tom udržel.....
zkoušeli jsme hejbat s centrálem. už je na 4ce, předpětí (jestli to teda říkám správně) je na 3 zubu odshora. když to hodím na ten nejvyšší, je možný, že se to trochu ještě spraví??
i když s tím zkouším jen tak zapumpovat, tak je cejtit, že to nemá žádnej odpor.
jinak centrál prej vypadá dobře, takže je možný, že by to bylo ještě krkem (přetaženej, nebo pnojí??? předek je krapet vojetej do špice....
že se to kroutí vim a je mi to fekál, ale tohle je už nějak moc si myslim....
Re: ram B6 a ram B12 ?
Baron psal:hm hm... toz praaaave ! :) ted jsem videl celkem gud nabidku na prodej hondy VTR :) tak me to tak nejak laka.. :) zas ale ten bandour vypada fajne ! tak kua uz nevim
když to nebudeš mít rozesraný jako já, tak to bude v poho...
Re: ram B6 a ram B12 ?
Baron psal:huf ! mno to jsem chtel slyset ! :) no ne ! ale ted vazne! nejsem zadnej krutej jezdec tudiz myslim ze z pocatku nejaky krouceni nepoznam a budu furt vysmatej jak decko na kolobezce s lizatkem prilepenym na xichte, nicmene jsem si rikal ze casem to asi zacnu rozpoznavat... ted se mozna precenuju, ale co kdyby naaaahodu Kazdopadne me Bandit dost laka svym vzhledem a to roky 00 a 01 pac ty novy nejak nemusim. nejradeji bych sel do B12. Mno dost dlouho jsem hledal nejakou motku na kterou bych usetril a nevypadal na ni jak na kole, jelikoz mam tech 196 zentimeteru. Kazdopadne vsem dik za info....
Btw. To Filous... Fazer-a nejak nemusim, taky jsem o nem uvazoval, ale ta kapotaz mi tam nejak vadi. Jinak paradni stroj + vykon
mám 197 kup si něco jinýho většího bo to budeš muset po čase vyměnit jako já
The father of the little princess of the dawn
Re: ram B6 a ram B12 ?
to tady popisujete,jak kdyby ten rám byl z plastelýny,podle mího pokud neste extra jezdci,že z okruhu přijedete s probroušeným kolenem,tak to nemůžete asi poznat,nebo mě někdo hodlá tvrdit,že v zatáčce při normální jízdě se trubka která je kovová vohne a na rovině se sama narovná,no tak to sem vyděšenej,v tom případě to znamená,že konstruktér byl kokot,kterej neměl ani sedum tříd základky
samo berte to s rezervou
Každej dobrej skutek, musí bejt po zásluze potrestán !!!
Re: ram B6 a ram B12 ?
osiris psal:...kristova noho nechte toho s tím ukrutným kroucením vy pseudozávodníci
no závodník zrovna nejsem, ale poznám ten rozdíl mezi tim co mi dělala šestka a co dělá 12ka....
jinak bych se tak blbě neptal...
takže bych jen rád věděl, jestli na to "kroucení" může např. ten krk mít taky vliv...
já myslím, že si rozumíme, ne??
Re: ram B6 a ram B12 ?
Podstatně větší vliv na stabilitu jízdy má stav pneu a stav respektiva únava pružin a tlumiče. Rám bandita není nějakej extrém proti jinek trubkáčům.
Jinak fejzr pokud vím má v plný polní přes 230 kg takže taky pěknej cvalda.
Re: ram B6 a ram B12 ?
To hans: tak to co popisuješ rozhodně není rámem.Aby ti mašina tancovala při turistice to není samo sebou. Takže gumy,krk, centrál anebo je trefená. Boha jeho furt řešit rám, pokud na banditu nedáš stupačku,tak jsi pořád hluboce pod jeho parametry a i když ji dáš,tak máš pořád rezervu 20 % (u mašiny,ne u tvých jízdních schopností,případně gum). Mimochodem,zadek mám na 6 předpětí a tuším 2 útlumu,takže ta 4 předpětí je na trošku sportovnější jízdu málo.
TO Baron:neřeš to,pokud jsi měl před tím jen nějaké MZ budeš uchcávat tak jako tak a jezdců,které by vopravdu omezoval rám bandita, případně jeho parametry je tady možná 10.
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: ram B6 a ram B12 ?
Jak to tak čtu, tak už na bandita nesednu Nechcete toho mého někdo?
Nejsem teda asi moc střelec, ale o čem je tady řeč? Mám nastaveno natvrdo vpředu i vzadu, jezdím sám a žádné superkroucení teda nevnímám. Hoši, buď si zkuste zkontrolovat tlak v pneu a stav tlumičů nebo si kupte nějakou zmrzlinu
Re: ram B6 a ram B12 ?
Kdyby se vobčas trochu nezhoupl v točce když ho držím fest "pod krkem" tak by to byla nuda. Takhle má aspoň člověk pocit že jede jak hovado a že z něho vyžvejkne fšechno co v něm je Ale že by to bylo při běžným ježdění nějak cítit bych neřekl.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: ram B6 a ram B12 ?
ABik psal:osiris psal:abikoj: tak zkus někdy přidat plyn
šmejde
Dnes při vaření jsem plyn asi dvakrát přidal a nic se nekroutilo. Max maso na pánvi
...ty woe, tam navopak s tím plynem prrrrrrrrr
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: ram B6 a ram B12 ?
Baron psal:prdele.. ja uz se korutim tim jak nemam motku v garazi doufam ze jeste v dubnu neco sezenu peknyho ! mno hold chcechtaky budou az takhle pozde
kua pisu jak debil ..oprava
prdele.. ja uz se kroutim tim jak nemam motku v garazi doufam ze jeste v dubnu neco sezenu peknyho ! mno hold chechtaky budou az takhle pozde
moto je srdecni zalezitost
Re: ram B6 a ram B12 ?
Koldan psal:To hans: tak to co popisuješ rozhodně není rámem.Aby ti mašina tancovala při turistice to není samo sebou. Takže gumy,krk, centrál anebo je trefená. Boha jeho furt řešit rám, pokud na banditu nedáš stupačku,tak jsi pořád hluboce pod jeho parametry a i když ji dáš,tak máš pořád rezervu 20 % (u mašiny,ne u tvých jízdních schopností,případně gum). Mimochodem,zadek mám na 6 předpětí a tuším 2 útlumu,takže ta 4 předpětí je na trošku sportovnější jízdu málo.
TO Baron:neřeš to,pokud jsi měl před tím jen nějaké MZ budeš uchcávat tak jako tak a jezdců,které by vopravdu omezoval rám bandita, případně jeho parametry je tady možná 10.
abych to nenapsal nějak blbě, pač se mi to furt plete a jsem čolek, takže spodek centrálu, to černý kolečko mám na 4ce (což je max, ne?) a nahoře (tedy asi předpětí ) je to tušim na druhym nebo třetím zubu odshora....když zahoupu mašinou na místě, tak je znát, že to jde dolu dost lehce. takže když hodim aspoň na max to předpětí, bude to nějak znát?? (k mašině se dostanu až za dýl, takže jen trocha teorie napřed).....gumou by to teor mohlo být, předek je krapet na prd a krk budu moct vyzkoušet taky až za dlouho (ale stejně poznám pendrek )....
Re: ram B6 a ram B12 ?
hans psal:Koldan psal:To hans: tak to co popisuješ rozhodně není rámem.Aby ti mašina tancovala při turistice to není samo sebou. Takže gumy,krk, centrál anebo je trefená. Boha jeho furt řešit rám, pokud na banditu nedáš stupačku,tak jsi pořád hluboce pod jeho parametry a i když ji dáš,tak máš pořád rezervu 20 % (u mašiny,ne u tvých jízdních schopností,případně gum). Mimochodem,zadek mám na 6 předpětí a tuším 2 útlumu,takže ta 4 předpětí je na trošku sportovnější jízdu málo.
TO Baron:neřeš to,pokud jsi měl před tím jen nějaké MZ budeš uchcávat tak jako tak a jezdců,které by vopravdu omezoval rám bandita, případně jeho parametry je tady možná 10.abych to nenapsal nějak blbě, pač se mi to furt plete a jsem čolek, takže spodek centrálu, to černý kolečko mám na 4ce (což je max, ne?) a nahoře (tedy asi předpětí ) je to tušim na druhym nebo třetím zubu odshora....když zahoupu mašinou na místě, tak je znát, že to jde dolu dost lehce. takže když hodim aspoň na max to předpětí, bude to nějak znát?? (k mašině se dostanu až za dýl, takže jen trocha teorie napřed).....gumou by to teor mohlo být, předek je krapet na prd a krk budu moct vyzkoušet taky až za dlouho (ale stejně poznám pendrek )....
s velkou pravděpodobností to bude hlavně o té gumě. Jináč jak jsi napsal,zkus to přitvrdit právě na tom předpětí. Ale i tak,nidko ti univerzální radu nedá,je to o tom jak jezdíš,jak na tom sedíš, atd. takže každý si to nastavuje jinak,každému pasuje něco jinýho. Ale jestli to máš na pátém stupni ze sedmi a jsi chlapisko a ještě jezdíš s přítulkou,vůbec bych se nebál to hodit na 6
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: ram B6 a ram B12 ?
no s 85 kg chlapisko zrovna nejsem , ale rozhodně to předpětí zkusim ještě poštelovat....
hlavně doufám, že není v centrál....
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr