Nejsi přihlášen
Překlad z polštiny do češtiny
Zdravím, je tady prosím někdo, kdo by byl schopnej přeložit mi tuhle stránku do češtiny??? Potřebuju to udělat na dvou autech, aby přestaly svítit kontrolky airbagů, ale tomu rozumim. Samo, že komu se to povede, bude velkej kus večera na sraze pit za moje
Předem dík
"Lepší s Parkinsonem panáka rozlít,než s Alzheimerem zapomenout vypít"
Re: Překlad z polštiny do češtiny
Kua, ještě tu stránku
http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/dia … g_mk1.html
"Lepší s Parkinsonem panáka rozlít,než s Alzheimerem zapomenout vypít"
K.a.s.y.m. (Člen) 25.03.2008 09:52:08 Offline |
Re: Překlad z polštiny do češtiny
stačí ti to do zítřka?jestli jo tak ti to nechám přeložit.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Překlad z polštiny do češtiny
Neumíte polsky
Diagnostik AIR BAG Punto 1 1994- 1999 bez používání počítač [ WaldiGSI ] / <<Wstecz
Dotyčný verzi kormidelník Air bag s 10 pinowym spojkami v autach FIAT Punto a, kupé, Barchetta, alfa Romeo GTV, Spider.
existuje eventualitu sebekázeň uspořádání aira bag bez nutnosti používání zařízení diagnostik, spoléhá na udělají zworki v spojce diagnostikovi a čtení kodów migowych skleničce nápojích haváriích uspořádání SRS níže procedura:
Vyvolání kodów:
- Připojit zapalování.
- Zewrzec spojení a B na 1- 5 sekunda.
- Poznamenat množství záblesk skleničku nápoje SRS.
- Kormidelník mihotat po vyvolání jen jedenu kódu závadách.
Likvidovat kodów
Po reakci kodów zewrzec spojení a B na 5- 10 sekunda.
Tabule kodów chyba
1 nedostatek kodów v pamětích kormidelníkovi. Systém OK.
2 porucha vnitřní kormidelník SRS
3 polštář řidičů - zwarcie v obvodu do plus doplňování
4 polštář řidičů - zwarcie v obvodu do mas
5 polštář řidičů - porucha
6 polštář cestujícího - porucha
7 za nízké intenzita doplňování
8 uspořádání sklenička nápoje kontrola
9 v pamětích kormidelníkovi zaznamenáně srážce - kormidelníkovi do měn
10 Napinacz pasáž - zwarcie v obvodu do plus doplňování
11 Napinacz pasáž - zwarcie v obvodu do mas
12 Napinacz pasáž řidičů - porucha
13 Napinacz pasáž cestujícího - porucha
Pozornosti
Informace ty dotyčný jen systém že kormidelník 10 pinów. Nowsze systémy že kormidelník 15 nebo 30 pinów ne vlastnost možností vyvolání kodów chyba. Nemá tehdy v hnízdit diagnostika pinu a.
Spojka diagnostik
God Save The Queen!
Re: Překlad z polštiny do češtiny
No polština mi celkem problém nedělá, ale tohle je Ti nejspíš k hovnu. Není to návod k tomu aby Ti kontrolka zhasla, ale je to diagnostika bez použití kompjůtru, tzn. že Ti to pomocí toho návodu ukáže proč Ti ta kurva svítí, jaká je příčina a jestli máš airbag vyměnit atd. Jestli ji chceš jenom zhasnout tak u ní přestříhni drát
nedůvěřuju velbloudům, a všeobecně nikomu, kdo dokáže týden nepít !
Re: Překlad z polštiny do češtiny
Aha, kurva, no nic. Prozatím sem vytáh žárofku, tagže to nesvítí, ale chtěli sme mít auta v cajku, chápeš. A dávat servisu nehorázný prachy se mi nechce.
Aji tak Kelly mockrát dík, máš to u mě
Ostatním taky dík
"Lepší s Parkinsonem panáka rozlít,než s Alzheimerem zapomenout vypít"
Re: Překlad z polštiny do češtiny
Diagnostika AIRBAGU Punto 94-99 bez použití počítače
Slouží pro verzi řídící jednotky airbagu s 10ti pinovým konektorem v autech Punto I,coupe, atd.......
Existuje možnost diagnostikovat poruchu airbagu bez nutnosti použití diagnostického nářadí(vybavení), spočívá to ve vyrobení „svorky“ v připojovacím bodě diagnostiky, a odečtení „blikavých kódů“ kontrolky poruchy airbagu. Slovy kolikrát ta kurva blikne tak podle přiložených popisů zjistíš závadu na kterým pytlíku je, a vo co mu vlastně jde.
Vyvolání „spuštění“ kódů
Propoj konektor A s B na 1-5sec.
Spočítej kolikrát zabliká kontrolka poruchy airbagu
Řídící jednotka airbagu dává po vyvolání pouze jeden kód závady
Smazání kódů
Propoj konektor A s B na 5-10sec.
Tabulka kódů závad
1- žádný kód v paměti řídící jednotky, systém je v oukeji
2- poškození vevnitř řídící jednotky airbagu
3- pytel řidiče – závada na plusu v obvodu napájení
4- pytel řidiče – taky nějakej obvod, nejspíš kostra napájení „maso jen žeru tak su nejistý“
5- pytel řidiče – poškození
6- pytel spolujezdce – poškození
7– moc nízké napětí napájení
8- něco z kontrolní žárovkou???
9- v paměti říd.jednotky zaznamenaná nehoda – říd.jedn. na výměnu
10- předpínače pásů – závada na plusu v napájení
11- předpínač pásů – opět závada v napájení, asi kostra
12 – předpínač pásů řidič – poškození
13- předpínač pásů spolujezdec – poškození
Pozor, tyhle informace se týkají pouze systémů s 10ti pinovou řídící jednotkou. Novější systémy s jednotkou 15 nebo 30 pinů nemají možnost vyvolání kódů. V diagnostickém bodě nemají pin A
Na obrázku připojovací konektor k diagnostice, kde ho má Punto nevím, ale Laguna to má v pojistkový skříňce pod volantem
Toť asi vše pokud Ti to k něčemu bude
Čus Bubák
nedůvěřuju velbloudům, a všeobecně nikomu, kdo dokáže týden nepít !
Re: Překlad z polštiny do češtiny
3 polštář řidičů - zwarcie v obvodu do plus doplňování
4 polštář řidičů - zwarcie v obvodu do mas
5 polštář řidičů - porucha
6 polštář cestujícího - porucha
ti poláci v těch autech snad jen chrápou
Je dobře, že jedu tak pomalu, protože možná jedu špatným směrem.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr