Nejsi přihlášen
inkvizitorr (Administrator) 29.03.2008 08:57:22 Offline |
mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
páč používam motohouse především ke čtení, tak sem se dneska ráno na wc dozvěděl, že tam dělali nějakej test no a mimo nějakejch žblebtů vůkol co byly dost nezajímavý tam byly i grafy z datarecordingu no a to mě docela zaujalo. píše se tam totiž (nebo tedy čárkuje), že například do nějakejch 190km/h což ty motorky udělaj na nejakejch 200 metrech jedou skoro všechny stejně, nebo že krouťák (dle mě pro naháče jeden ze zásadních parametrů) má béčko naprosto nejlepší, v dalším, že elasticita z 60km/h na 200km/h (taky podle mě jeden z nejlepších parametrů na posouzení motoru) je u béčka lepší než u těch stopadesátikoňovejch zázraků no a poslední výkon do 7000ot/min má béčko taky nej... pak už to bmw a fázer honěj votáčkama
no ale proč to sem píšu pokud hypoteticky budu brát to, že s nahatou motorkou jezdim 99 procent času v rychlostech do 180 km/h tak béčkovej motor je i v porovnání s těma stopadesátikoňovejma prostě nej kdo rozumíte motorům??? je to tak??? no a z toho vyplývá, že když někdo začne blekotat jak ten fázer nebo to báwo jede voproti béčku jakože hustě vo dost víc, tak buďto kecá nebo jezdí většinu času v rychlostech nad 180km/h nespa
eště ty grafy:
doba je temná...
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
koukám, že seš po ránu vcelku chytrej-no není nad ranní stolici jináč samo nic proti B-12, jede jako kráva, ale prej nebrzdí a kroutí secož tak trochu praxe?vo půl dvanáctku mám scuka s fréčou na shellce mělňyk...ha?e?
... vesnickej kluk a stále celkem spokojenej parchant ...
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
Tyhle tabulky většinou stojej za to samý, co jejich autor...jsem se tu třeba dočetl, že to báwo má 136koní...výrobce píše 163...né že by to pro mě mělo význam, jako tůrista se většinou pohybuju ve spodní třetině otáček, jenom to poukazuje na kvalitu těchhle údajů.
... vesnickej kluk a stále celkem spokojenej parchant ...
inkvizitorr (Administrator) 29.03.2008 09:55:49 Offline |
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
ha, takže i tohle je cinklý jezdit jo, ale už mam sparringpartnera, takže jindy jináč co se tabulek týče, tak výkon motoru udává výrobce na klice a tohle sou údaje z datarecordingu (teda doufám, že to tak je) což sou naměřený hodnoty za jízdy, ale nejsem si ouplně jistej kdo má pravdu jestli autor nebo modrovrtulovej znalec...???
doba je temná...
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
Nepsali něco vo kolotočích?
No von by mi caponord či jak se to talijánský přibližovadlo píše docela slušel a zapadl bych do organizace. Kápo di tutifruti
The father of the little princess of the dawn
inkvizitorr (Administrator) 29.03.2008 11:12:38 Offline |
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
kolotoče sou out, žádná masofka, já chtěl jenom poukázat na to, že i kdyby tam byly, tak těch třicet koní navrch co tyhle bajky maj přichází pro naháče v naprosto nepoužitelnou chvíli a to v horní čtvrtině otáček a při reálnejch rychlostech nad 200km/h
doba je temná...
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
Tak pokud se nepletu, tak původně je to anglický test. No a pokud se teda jako nepletu, tak oni měří výkon na zadním kole, nikoiv na klice, jak je běžné. A ne že by nemohli uděltat třeba překlep ( myslím tím to BAWO), ale osobně si myslím, že angláncké testy jsou jedny z nejméně cinklých.
Tož tak:-D
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
inkviz:
nemůžu se teda považovat za odborníka, ale názor bych měl...
plně se stotožňuju s tím cos napsal o využití naháčů, ale když se vrátím k tomu krouťáku, tak si všimní že klavír a brambora (není myšleno na osoby) mají průběh jakoby schodovej, což je vlastně to proč z toho někteří "uchcávají" , v praxi to vypadá tak že jakoby ještě zatáhne (chytne druhej dech), ale to jen kvůli skutečnosti že se vzrustajíci rychlostí stoupají jízdní opory, tak aby to mohlo vůbec přes ty 2koule vůbec jet...
a k tomu výkonu, výrobce udává vždycky ten největší, což je na samotným motoru, ale když k tomu přidáš ztraty v převodovce atd. , tak dostáváš skutečnej na zadním kole...
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
inkvizitorr psal:páč používam motohouse především ke čtení, tak sem se dneska ráno na wc dozvěděl, že tam dělali nějakej test no a mimo nějakejch žblebtů vůkol co byly dost nezajímavý tam byly i grafy z datarecordingu no a to mě docela zaujalo. píše se tam totiž (nebo tedy čárkuje), že například do nějakejch 190km/h což ty motorky udělaj na nejakejch 200 metrech jedou skoro všechny stejně, nebo že krouťák (dle mě pro naháče jeden ze zásadních parametrů) má béčko naprosto nejlepší, v dalším, že elasticita z 60km/h na 200km/h (taky podle mě jeden z nejlepších parametrů na posouzení motoru) je u béčka lepší než u těch stopadesátikoňovejch zázraků no a poslední výkon do 7000ot/min má béčko taky nej... pak už to bmw a fázer honěj votáčkama
no ale proč to sem píšu pokud hypoteticky budu brát to, že s nahatou motorkou jezdim 99 procent času v rychlostech do 180 km/h tak béčkovej motor je i v porovnání s těma stopadesátikoňovejma prostě nej kdo rozumíte motorům??? je to tak??? no a z toho vyplývá, že když někdo začne blekotat jak ten fázer nebo to báwo jede voproti béčku jakože hustě vo dost víc, tak buďto kecá nebo jezdí většinu času v rychlostech nad 180km/h nespa
eště ty grafy:
http://www.suzukibandit.cz/prostor/fotk … rafymh.jpg
... čemu se divíš
... dyť je to přece BANDIT
"FORTUNA IUVAT AUDACES"
inkvizitorr (Administrator) 29.03.2008 15:16:18 Offline |
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
Georges psal:inkviz:
nemůžu se teda považovat za odborníka, ale názor bych měl...
plně se stotožňuju s tím cos napsal o využití naháčů, ale když se vrátím k tomu krouťáku, tak si všimní že klavír a brambora (není myšleno na osoby) mají průběh jakoby schodovej, což je vlastně to proč z toho někteří "uchcávají" , v praxi to vypadá tak že jakoby ještě zatáhne (chytne druhej dech), ale to jen kvůli skutečnosti že se vzrustajíci rychlostí stoupají jízdní opory, tak aby to mohlo vůbec přes ty 2koule vůbec jet...
a k tomu výkonu, výrobce udává vždycky ten největší, což je na samotným motoru, ale když k tomu přidáš ztraty v převodovce atd. , tak dostáváš skutečnej na zadním kole...
ten nelineární průběh výkonu je přesně to, co se mi líbí taky, s motorkou má bejt sranda a ne že za to zatáhnu a vono to jede furt stejně (honda třeba) nicméně smyslem celý mojí úvahy je to, jestli když někdo řekne, že fázer nebo káčko nebo něco podobnýho co má stopadesát kobyl jede vo dost líp, tak jak na to přišel když to do skoro dvou kil ani nemůže poznat bo to jede všechno stejně.... dle mě je to holá demagogie výrobců a nachytání neznalejch věci bo udávaj většinou ve všech reklamních věcech jenom jakej to má výkon podle těch grafů je to dle mě údaj naprosto k hovnu (neříkám, že to platí i pro okruhový šestistovky, bavme se o naháčích)
doba je temná...
inkvizitorr (Administrator) 29.03.2008 17:22:56 Offline |
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
Petr J. psal:ono k tomu grafu taky záleží, jaký má co převod...samotná křivka toho o moto zas tak moc neřekne....
nejsem strojař ani motorář, ale z těch čtyřech grafů sem se dozvěděl tak nějak všechno. předpokládam že vztah výkon/převod je jednou ze zásadních věcí elementárně spolu souvisejících a v závislosti na průběhu výkonu motoru se upravujou pak převody, určitě né naopak další z věcí je, že minimálně sekundární převod se dá velmi jednoduše upravit dodatečně asi jako se mění rozety třeba na každej okruh s jiným počtem zubů, s motorem mimo možný úpravy elektroniky řídící jednotky toho moc asi neuděláš nicméně předpokládám, že převody sou navrženy optimálně pro všechny motorky a vzhledem k tomu, že data sou z brzdy nebo datarecordingu a né z hodnot udávanejch výrobcem, tak si myslim, že převodový poměry vcelku při výběru bajku nic neřešej, tenhle graf totiž hodnotí mašinu jako celek, tj. jak je schopná přenýst výkon motoru přes zpřevodování na zadní kolo a tam se měřej všechny stejně, proto si myslim, že je to právě naopak, převody ti neřeknou nic, tyhle grafy všechno....
doba je temná...
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
Inkviz: jestli jsem teda četl správně, tak oni uznávají, že Bandit má nejlepčejší motor. Sice tam jeden uchcával jaká je za ním čára v asfaltu, když veme heftem na Báwu, ale jedním dechem dodává, že s banditem jde dělat to samé.....
Akorát je Béčko tak dobře udělané, že je ničím nepřekvapilo (ať už v dobrém či špatném) a tudíž ho brali, jako tuctovku a banální záležitost...........což se mě na jednu stranu dotklo, ale na druhou potěšilo
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
Na jeseň som si vyskúšal jedného Fazera 1000 r.v.2002 v okolí Spišskej Novej Vsi. Prešiel som s ním asi 50km, ale na okresných cestách ma ničím neoslnil. K tomu orechovému nad 8000ot. som sa ani nedostal. Jednak som nepoznal tie cesty a ani počasie nebolo naj - teplota len 10´C. Keď som potom presadol na svoju B12, zistil som: zlatá Bandaska. Od fazera ma boleli plecia (iné riadidlá), štít bol ešte menší, sedadlo menej pohodlné. Jediné, čo môžem kvitovať je podvozok. Ten má B12 príšerný. Hádam niet takej ťažkopádnej motorky. Chystám sa ale popracovať na nastavení, prípadne dať progresívne pružiny. Motor je skvelý: na konci ulice dám päťku a viac nepotrebujem radiť. Za tie peniaze B12 nemá konkurenciu.
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
...si přectaf, že si deš do šourůmu pro novej bajk, tam ti řeknou, že to má voe stopadesát klokanů a voe motor z R1 a fturánu máš pinďoura vječího vo pjet čísel a na svjetě je nejlepčí motorka f celym kosmosu ...třeba mě eště nic nepřesvječilo, abych byl vochotnej uvažovat vo něčem jinym neš je B12...jede to jag tank uš vot spodu, je to relativně pohodlný, vlezou se na to dva i s bagáží, nesere se to, jakejkolif servis si na tom udělam a nic víc nepotřebuju...akorát teda Speed Tripl se mi kurfsky líbí
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
notojo, klika že jseš zásadovejA kdyby se náhodou zapomněl, tak Ti zas Ája domluví, že jestli to gixero přitáhneš dom, že Ti ty hnáty zpřeráží
... vesnickej kluk a stále celkem spokojenej parchant ...
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
Americkej psal:notojo, klika že jseš zásadovejA kdyby se náhodou zapomněl, tak Ti zas Ája domluví, že jestli to gixero přitáhneš dom, že Ti ty hnáty zpřeráží
...no tag je pravda, že z Gixera sem dycky po vokruhovym svezení dost nemocnej, ale stačí mi pag pár km v reálnym provozu a sem zase spátky na zemi...prostě vim, že bych si to tag neužíval jako na Bandasce...a navíc, co bych na ňom leštil, dyk je to fšechno přikrytý plastama
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
samozřejmě máš Druide pravdu, ale na druhou stranu jak říkáš ........... taky od motorky očekáváš zábavnost a další věci a bandití motor je super ale třeba mě zrovna by unudilo jezdit furt na pětku a jenom votáčet heftem .................. tíhnu tak troškju právě k těm 6kovejm supersportů kde zábava spočívá v honění v točkách a pendlování s řadičkou ........! A v tum chvílu kdy mě tohle baví tak třeba ta moje jebka kterou parkuju zásadně u popelnic moje očekávání fakt splňuje a su spokojenej. A na druhou stranu ať je to Béčko nebo FZS tak si myslím ýže tohoi krouťáku je tam i tak víc než dost a na turist cestování to bohatě stačí u jedno nebo druhýho ........ předjížděcí komfort a tak je taky uplně někde jinde .................
A jiank samozřejmě taky jak říká Druid ......... s těma tabulkama se dá lehce pohrát změnou převodů a pokud přeházíš originál převody, tak ze všech grafů vyleze něco jinýho ....
P.S. A jinak ale má samozřejmě Béčko podvozek na a nedá se s tím jezdit ........ i když za hranicí sebekázně a nebojácnosti se dá i na tomhle ...! :))))))))))))
inkvizitorr (Administrator) 31.03.2008 08:35:00 Offline |
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
dyk to tam píšu vejš, že jedno souvisí s druhým a nemá moc smysl s tim hejbat a předpokládám, že převody sou stanovený optimálně pro každej bajk
kuba: ty seš vyjímka potvrzující pravidlo chci jenom poukázat na to, že dle mě tabulka s maximálním výkonem u naháče řeší kulový, páč většina (a myslim že drtivá) lidí jezdí na naháčích do 200km/h a využívaj spíš dolní a střední pásmo otáček
doba je temná...
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
kdo chce jezdit nad 200/h je dobrej kulturista bo takovej odpor vetru se v jizde sedmo neda ukocirovat lehnout na nadrz to pak jo, ale to neni na cestovani to je tak na okruh
B12 neni uz je autobus :)
K.a.s.y.m. (Člen) 31.03.2008 08:49:53 Offline |
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
Filous psal:...si přectaf, že si deš do šourůmu pro novej bajk, tam ti řeknou, že to má voe stopadesát klokanů a voe motor z R1 a fturánu máš pinďoura vječího vo pjet čísel a na svjetě je nejlepčí motorka f celym kosmosu ...třeba mě eště nic nepřesvječilo, abych byl vochotnej uvažovat vo něčem jinym neš je B12...jede to jag tank uš vot spodu, je to relativně pohodlný, vlezou se na to dva i s bagáží, nesere se to, jakejkolif servis si na tom udělam a nic víc nepotřebuju...akorát teda Speed Tripl se mi kurfsky líbí
teda jako na tom něco bude...v servisu jsem ještě nebyl..a proč?Protože jednodušejc ten motor už prostě udělat nejdeJinak servis taky komplet Home made a vcelku bez problémů
jo a ten Speed triple...sice jsem jezdil jen na tygrovi,ale ten motor je fakt mazel
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
Inkviz: hajzle ! vořežprute ! zmetku ! xindle ! To je Tvoje dílo, žádnej test, nejni možný aby nejlepčí motyka v kosmosu měla směšnejch 67Nm, Petr řikal, že jede hustě vocpoda a ten tomu hodně rozumí :)))
ale di, Ty brepto ...
inkvizitorr (Administrator) 01.04.2008 08:49:11 Offline |
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
huskyb12 psal:Inkviz: hajzle ! vořežprute ! zmetku ! xindle ! To je Tvoje dílo, žádnej test, nejni možný aby nejlepčí motyka v kosmosu měla směšnejch 67Nm, Petr řikal, že jede hustě vocpoda a ten tomu hodně rozumí :)))
vogo to neřeš, to psal nějakej kokot kerej to měřil asi hustilkou nebo rozkládacim metrem páč lojza na prodejně tvrdil že je to jinak a ten už měl tři motorky!!!! tak tomu musí rozumět
doba je temná...
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
huskyb12 psal:Inkviz: hajzle ! vořežprute ! zmetku ! xindle ! To je Tvoje dílo, žádnej test, nejni možný aby nejlepčí motyka v kosmosu měla směšnejch 67Nm, Petr řikal, že jede hustě vocpoda a ten tomu hodně rozumí :)))
woe přidej eště mamrda a čuramedána nebo hulibrka a to už pak budeš kuwahustej,uvidíš,bude z tebe mít blato na hřišti vogu
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
Inkviz: Jo to máš pravdu Pepan u nás v kšftě to říkal taky ............... jinak je to smaozřejmě pravda protože i když budu chtět jezdit hodně sportovně a využívat do těch dvou kil/h to horní spektrum votáček na třeba konkrétně mé jebce, tak to honím furt dva, tři a tu trojku bych taky nehonil uplně nahoře ......... a v tomhle si myslím že zas může teda pomoct to přepřevodování ...... pokud si to chcu dopřávat to honění tak tam dám jiný převody a je to ... pokdu turitiku tak klasika nebo vopbráceně jiný a taky je to ........
........tohle všechno samozřejmě ale už pak popírá přesně to na co si všichni myslíme že by měl byt klasickej naháč stvořenej ... krouťák a pohodlí ............ ale já holt hledám ideální kompromis spíš mezi sportem a pohodlím-cestováním ..... tudíž mě má nízkorozpočtová jebka s neuvěřitelně nízkým krouťákem ale kua dobrým hustým motorem z R1 a hustohustéma brzdama z R1 voe fakt stačí! :))))))))))))
Re: mh test: bandit, fazer, k 1200, cb1000, triumph tiger
Eremi psal:huskyb12 psal:Eremi psal:kakine bacha, kelly asi něco potřebuje, když takhle chválí
klid, i titánovej dědek má vobčas slabou chvilku :)))
ten? nikdy!
...někdy jen remcá vo něco míň
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr