Nejsi přihlášen
B12S na B12N
Zdravim,
tak nadesel ten cas kdy kupuji svoji B12ku. Ale proc to sem pisu. Jeden dovozce mi nabidl, ze dovezene Sko mi predelna na Nko. Zajimalo by me, co vsechno je potreba menit a na kolik to tak prijde. Nemusi to byt presne. Staci mi to vedet jen tak orientacne. Proste se mi zda divne, ze se mu to vyplati.
Kdyz do pekla, tak na poradnym koni :-)
Re: B12S na B12N
kryskak psal:Jo. to jsem mel napsat hned. Ta motorka uz je tady v CR, je nebourana a naprosto v pohode. Proste dovezl S a ja S nechci. Ale tim bouranim to neni.
A ty uz si ji videl? Nebo ti jen rika, ze je nebourana atd...?
Bandit rulezz!!!
Re: B12S na B12N
vOjTaB6 psal:NO, jak jsem ti uz rikal vymenou eSka na eNko prodavajici "vydela", pac to svetlo na eSku je drazsi a nehlede na plasty. A nic sloziteho to neni.
...u staré verze je to opravdu velmi jednoduché, dáš pouze úchyty světla a světlo ...ale u nové již tak ne. Rozdílné uchycení palubovky, spodní kelímy atd...
Re: B12S na B12N
No ty stare veci prej dostanu, takze si je nenecha.
Jde prave o to, co se meni. Je to 02ka. Prave ze nekdo tvrdi ze jen svetlo, nekdo ze i uchyceni budiku, kryt budiku, zrcatka, brejle ..... Tak me zajima jak to je. Na kolik to prijde. Platit to samozrejme nebudu, to je jeho boj.
Kdyz do pekla, tak na poradnym koni :-)
Fernet-stock (Nový člen) 02.04.2008 16:48:42 Offline |
Re: B12S na B12N
kdyz by ti zbyl pravy plast na masce v cerne barve tak dej echo měl bych zájem. ;)
Dvojitá plná je pruh pro motorkáře...
Re: B12S na B12N
VikecB12 psal:Je to hovadina jak řemen. Když z toho bude "jako Nko",tak to bude akorát zbastlený. Teda pokud to není starej model,tam je to krom světla stejný.
Starej model je mysleno kterej? Ten 96 nebo 01.
Kdyz do pekla, tak na poradnym koni :-)
Re: B12S na B12N
kryskak psal:No ty stare veci prej dostanu, takze si je nenecha.
Jde prave o to, co se meni. Je to 02ka. Prave ze nekdo tvrdi ze jen svetlo, nekdo ze i uchyceni budiku, kryt budiku, zrcatka, brejle ..... Tak me zajima jak to je. Na kolik to prijde. Platit to samozrejme nebudu, to je jeho boj.
...svjetlo, lešení svjetla, držáky svjetla, horní brejle, kelímky budiků, štít budiků, zrcátka, třmeny brzdový a spojkový pumpy...to by mělo bejt fšechno...esi ti to překope komplet a tag jag má, nebál bych se toho, je to jeho boj, pokut to nebudeš platit...no a jinag dybys to přestrojoval z novejch dílů koupenejch f Suzuce, tag se s toho posereš
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: B12S na B12N
Zrovna jsem vyřešil podobnej problém.V neděli jsem rozflákal S-kovej model a pokud bych ho chtěl složit zpátky tak jen za plasty lešení plexi a podobně bych se dostal okolo 20 litrů.Nepočítám rozbitej otáčkoměr.Když by se mi to podařilo sehnat po inzerátech ta se dostanu možná na 12000,-.
Takže jsme to vyřešili tak že z toho bude naháč,origo světlo do 4000,- 2držáky asi 1500jeden takže oprava z origo dílů asi za 8 klacků
Jo a zbyde mi 1 světlo a levej černej plast
Re: B12S na B12N
kryskak psal:Jo. to jsem mel napsat hned. Ta motorka uz je tady v CR, je nebourana a naprosto v pohode. Proste dovezl S a ja S nechci. Ale tim bouranim to neni.
když esko nechceš tak ho neber motorek je dost na vyběr a nějekyho vychcandiru podporovat taky nemusiš souhlasim stim že je to padlí esko z venku a předela ho na n sam sem jednou přivezl takouvohle motorku a je stím než problémy držáky světla sou jinny ty kabely stím je taky trochu práce aj.zase jestli je cena uplně suprova tak proč né pokud aspon 20000 vydeláš tak mužeš předelávat jak chceš
když ho miluješ neni co řešit bandit
nebo bmw gs
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr