Nejsi přihlášen
B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
Zdravím, vyzvedl jsem si mášu z dílny u kámoše a zjistil jsem že mi prosakuje u těsnění hlav válce.
Pravděpodobně po předechozím kreši se povolily šrouby, tak jsem je dotáhl. Zjistil jsem ještě, že mám oleje přesně plné to kolečko pro kontrolu, když to trošku nahnu, tak je OK. Je to velký problém, tj je potřeba to odpustit, nebo se na to mám vy... a prostě počkat, až ten olej vypapá motor?
Co se týče chodu motoru, tak nevykazuje žádný problém, takže to možná prostě vytlačovalo olej, který tam je navíc, nebo by to mohl být větší problém a mám raději zajet do Suzy?
Díky.
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
...u hlavy??? ...myslíš pot ventilovym víkem??? ...bylo to víko přet tym dole? ...po demontáži a opjetovný montáži podmazal mechanik půlměsíce na těsnění tmelem?...pochybuju, že by se při kreši šrouby povolili...f kerejch místech to prosakuje? ...šrouby na víku se utahujou jen 14Nm a 16Nm průtokový a rvát je víc je k ničemu, páč šrouby maj vosazení a jediný čeho docílíš utahovánim vječí silou je stržení závitů f koníkách vaček...jediný jag votstraníš průsak pot víkem je utažení na předepsanej moment, pokut bylo povolený nebo nový těsnění a nebo podmazání starýho tmelem...a volej bys měl mít max po horní risku, nejni nic jednoduššího neš votsát nebo votpustit přebytek...pokud je to milimetr, dva nad, tag to nech...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
...eště něco...přetpokládam, že ten přebytek voleje má nasvjedomí mechanik, že to prostě přelil a né že ti ten volej přibejvá samovolně, to by bylo horší, páč bys měl nejspíš trabl s netěsností karburace, ale to je zas jiná pohádka...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Progear 650 (Člen) 29.04.2008 11:52:33 Offline |
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
samozřejmě, že se to nechá odsát zkrz plnící otvor, to množství které ty potřebuješ bez problémů...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Progear 650 (Člen) 29.04.2008 11:53:36 Offline |
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
prosim Tě, ten podsedlovej plast si řezal ty? kolik s tim bylo práce, atd...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Bandit-Kralik (Člen) 29.04.2008 21:43:10 Offline |
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
Co se tyce hladiny oleje a kontrolni merky.Pri vymene jsem dolil predepsane mnozstvi oleje a jsem hodne pres horni hranici merky....Tak nevim zda odpustit na predepsanou hladinu,nebo nechat predepsane mnozstvi oleje....ted babo rad.
killerrebel (Člen) 29.04.2008 22:33:16 Offline |
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
a co může zpusobit když je tam oleje nad horní rysku?? A kontroluje se to na hlavním stojanu nebo na samotnych kolech??
Více na http://www.motorkari.cz/profil/killerrebel/ <- ta je moje :)
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
Bandit-Kralik psal:Co se tyce hladiny oleje a kontrolni merky.Pri vymene jsem dolil predepsane mnozstvi oleje a jsem hodne pres horni hranici merky....Tak nevim zda odpustit na predepsanou hladinu,nebo nechat predepsane mnozstvi oleje....ted babo rad.
Drzel bych se kontrolni rysky (pokud tam teda neni benzin jak psal kolega).Mnozstvi novyho oleje zalezi jestli si menil filtr a jak dobre si vylil starej olej.
Bandit je sen, symbol, životní styl...
Bandit je sen, možná zrovna tvůj cíl...
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
jednoznačně kontrolovat na rovině a na kolech, dodržovat max hladinu, jinak se ti klidně může stát, že se provalí nějaký gufero , protože stoupne tlak uvnitř skříně když temu zaknedlíš a motor se bude hůř vytáčet (vlivem proti tlaku)...a o zvíšení teploty motoru nebo spíš o horším chlazení nemluvě...
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
No nevim jestli víc oleje= vyšší tlak. To závisí spíš na čerpadlu a ne na množství, ne? Může ti vzrůst tlak když máš třeba ucpané vedení (karbony na stěnách - to by ale bejt nemělo). Navíc je tam vývod, který udržuje v motoru atmosferický tlak. Doufám, že se nemejlim.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
Zase s těma olejama nešilte,dřív když sem chodíval strýtovat,tak sme nalívali vo trochu víc oleja aby to mazalo aji při jízdě ve svíčce a nikdy mě nic neteklo ani se nikde netlačilo ven(teda pokud se mě při přepadnutí dozadu nezapíchla zadní brzda do deklu vot spojky)
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
ondráš: tlakem je myšlen tlak vzduchu uvnitř skříně, protože ol. čerpadlo nemůže dávat větší tlak tím že tam naliješ víc, to je přece hovadina...
Vikec: u štýtů je to o něčem jiným, oleje se tam dává víc proto, že čerpadlo by si jinak natahlo vzduch vlivem přesunu hladiny...a taky že zanačná část oleje zůstává při svíčce nateklá v hlavě a nevrací se z5 do nádrže, pokud tam teda není dodělávanej odtok.
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
V starým Passatu když to přeliju 2 cm nad horní rysku tak to tak v klidu nechávám
Ale u motorky nevím,pokud to je těsně nad horní tak bych se asi gufera nebál,myslím že maj kluci u těchhle historických motorů pořádnou rezervu,nebo ne
God Save The Queen!
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
osiris psal:georgesoj: jak píše ondráš, tlak je tam atmosferickej, díky odvětrání klikový skříně
jj jasný že tam je atmosferickej tlak , ale to odvětrání je řešený malým otvorem a když vemu že vzduchu na základě teploty mění svoji objemovou roztažnost, tak je tam určitá setrvačnost než se ty tlaky srovnají. No a do toho ještě pulzační tlak od pohybujících se pístů a existuje možný ryziko, že to někde protlačí to gufero...
jasně že se nebavím o 2mm nad ryskou, jen jsem připustil tu horší možnost..
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
Progear 650 psal:samozřejmě, že se to nechá odsát zkrz plnící otvor, to množství které ty potřebuješ bez problémů...
Jo odsaj to a dopadneš jako já, když jsem to dělal na VFR-ku. Odsával jsem to buchnou se silikonovou hadičkou. Ta hadička sjela a spadla do motora. Tak jsem sundal boční víčko motora a jak jsem to dotahoval, tak jsem serval závit v bloku... na posraného i hajzl spadne.
Mám vychytralý plán.
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
Georges psal:osiris psal:georgesoj: jak píše ondráš, tlak je tam atmosferickej, díky odvětrání klikový skříně
jj jasný že tam je atmosferickej tlak , ale to odvětrání je řešený malým otvorem a když vemu že vzduchu na základě teploty mění svoji objemovou roztažnost, tak je tam určitá setrvačnost než se ty tlaky srovnají. No a do toho ještě pulzační tlak od pohybujících se pístů a existuje možný ryziko, že to někde protlačí to gufero...
jasně že se nebavím o 2mm nad ryskou, jen jsem připustil tu horší možnost..
Na základě teploty se mění objem vzduchu, to souhlasím. Řekl bych ale, že objemová roztažnost by se v našem myšleném rozmezí dala brát za konstantu (ale jistý si tím nejsem).
Setrvačnost než se vyrovnají tlaky... Tak rychle se to myslím zase neohřívá.
Pulzační tlak od pístů... Já bych řekl,že ten objem vzduchu je pořát tak nějak stejný, protože když jde jeden válec dolu, tak druhý nahoru, takže tím bych řekl, že se to +- vyrovnává (nedělal bych z toho kompresor). To co píšeš bych pochopil, kdyby se ti při dolní úvrati ty válce ráchaly v oleji. Jinak myslím, že je to zbytečná starost a za těch 25 let co se tenhle tip motoru dělá (nebo jak dlouho), to už soudruzi v Zemi vycházejícícho Slunce vyřešili.
Neříkám, že jinde se to dít nemůže.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
Tak jsem z toho odsál asi půl litru (to mi řekněte kde měl ten mechanik oči...), je to mezi ryskami, ale koukám, že mi nahoře u hlavy furt chčije olej, už sice méně, ale furt...
Ku ku ku, kykyryký. To bude asi něco většího. Měl někdo podobný problém a co se s tím dělalo a kolik to stálo?
Díky
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
lahab psal:Tak jsem z toho odsál asi půl litru (to mi řekněte kde měl ten mechanik oči...), je to mezi ryskami, ale koukám, že mi nahoře u hlavy furt chčije olej, už sice méně, ale furt...
Ku ku ku, kykyryký. To bude asi něco většího. Měl někdo podobný problém a co se s tím dělalo a kolik to stálo?
Díky
...skus přesnějc specifikovat místo, gde ti to chčije nebo to třeba vyfotit, ale myslim, že nic horšího neš nový těsnění tě nečeká, tag nešil
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
...skus přesnějc specifikovat místo, gde ti to chčije nebo to třeba vyfotit, ale myslim, že nic horšího neš nový těsnění tě nečeká, tag nešil
Nahoře, jak jsou šrouby, pak je tam kus kovu, těsnění a pod tím přímo pod tím šroubem je vpředu i vzadu takový plastový půlkruh, rovnou stranou nahoře... Je to trošku jasné...?
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
Ondráš psal:Pod ventilovým víkem mě to sákne taky. Mastný je to frut, ale jen mastný!!!
Jo je to mastné, ale mi z toho ten olej kape na padáky a když po 50 km zastavím, tak jsou pod moto z toho kapky. Mám to tedy řešit?
Neřvěte na mě, je to moje první moto a jsem z toho trošku vyplašený...Přeci jenom to není auto a i malá blbost mě může poslat pod zem...
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
Michal Dk psal:Filous už ti odpověděl ,podmazat pulměsíce tmelem to je to co popisuješ.
To je pěkné, ale kromě origo servisu to nemám kde udělat, nebo ví někdo kde to udělat v Práglu? Jsem fakt v tomhle anťas....
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
lahab psal:Michal Dk psal:Filous už ti odpověděl ,podmazat pulměsíce tmelem to je to co popisuješ.
To je pěkné, ale kromě origo servisu to nemám kde udělat, nebo ví někdo kde to udělat v Práglu? Jsem fakt v tomhle anťas....
I průměrně zručný člověk dokáže podle návodu v dokumentaci k motorce sundat nádrž, povolit imbusy na víku ventilů, podmazat a udělat to samé pozpátku.
Dokázal jsem to i já.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
Ondráš psal:I průměrně zručný člověk dokáže podle návodu v dokumentaci k motorce sundat nádrž, povolit imbusy na víku ventilů, podmazat a udělat to samé pozpátku.
Dokázal jsem to i já.
Nejsem zručný úplně v pr..., ale i tak bych uvítal asistenci... Přeci jenom bych nerad něco zkur...
killerrebel (Člen) 06.05.2008 16:42:06 Offline |
Re: B650S 2005 - Hodně oleje - problém?
ja radeji ulil at lehce pod horní riskou a mam klid
Více na http://www.motorkari.cz/profil/killerrebel/ <- ta je moje :)
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr