Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

kryskak (Člen)
05.05.2008 20:59:13
Offline

úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

Chci se zeptat, tahle vec, nekazi to motor?


Kdyz do pekla, tak na poradnym koni :-)
K.a.s.y.m. (Člen)
05.05.2008 21:40:08
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

pokud je to s mírou tak ne.dalších 100 koní už s mírou není bigsmilebigsmile


:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
kryskak (Člen)
05.05.2008 21:43:20
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

Zalibil se mi jeden bandit v bazaru a pret ma tohle + jiny filtry + vyfuk = 120PS. Udajne. Nepotrebuju to k zivotu, tak se ptam, jestli to kazi motor.


Kdyz do pekla, tak na poradnym koni :-)
bobin (Člen)
05.05.2008 21:45:46
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

no podle me urcite jo,ale asi to nebude zas tak moc.

yello (Člen)
05.05.2008 21:53:53
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

bobin psal:

no podle me urcite jo,ale asi to nebude zas tak moc.

Tomu rikam nazor!   goodbigsmile


...che palle !!!
K.a.s.y.m. (Člen)
05.05.2008 21:57:27
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

yello psal:
bobin psal:

no podle me urcite jo,ale asi to nebude zas tak moc.

Tomu rikam nazor!   goodbigsmile

u suzuki a zvlášt u těhle motorů je známí ,že mají velkou výkonovou rezervu.Jinak každej výrobce se jistí a nechává 10 - 15% rezervu...takže pokud se pohybuješ v těhle číslech tak to na škodu není.


:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
bobin (Člen)
05.05.2008 22:15:54
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

takze to asi zas tak neskodi.

Ondráš (Člen)
05.05.2008 23:03:58
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

Jak psal Kasym. Každej výrobce si nechává rezervu a pokud se o tuning postará opravdu člověk, kterej to umí, tak vliv na životnost je minimální.
Třeba u B12 dostaneš dobrým výfukem i 10 koní.


Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Kelly01 (Člen)
06.05.2008 09:38:59
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

120koní má každej starej model s jiným laufemm
a od tunera který tam dal Dydo,KN atd bych si motorku nekoupil..
Max. s jiným laufem..


God Save The Queen!
Negr (Člen)
06.05.2008 09:42:28
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

Kelly01 psal:

120koní má každej starej model s jiným laufemm
a od tunera který tam dal Dydo,KN atd bych si motorku nekoupil..
Max. s jiným laufem..

Nechápu proč? Protože si tam chceš to K&Nko a Dyno dát sám nebo to považujež za zneuctění jebky nebo všechny ostatní za bastlíře?


HM.
Honza B12 (Člen)
06.05.2008 09:44:17
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

Dynojet st.1 rozhodně neškodí, naopak pokud máš otevřenou koncovku, nebo KN, nebo oboje, je to spíš nutností aby směs nebyla moc chudá. Výkon to přidá spíš ve vršku, ale všude to přidá dost krouťáku a motor subjektivně pracuje mnohem snáz.
V sadě jsou pružiny, trysky a jehly, pouhá změna trysek se nějak víc projeví jen při plném plynu. Jediný co je potřeba hlídat aby vše bylo správně osazeno.good

Kelly01 (Člen)
06.05.2008 09:46:24
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

Jasně,pro sebe chci motorku v orig stavu,co si s ní udělám je moje věc(dyna a podobný sračky nikdy),a po tunerech a lovcích výkonu ať si to koupí kdo chce,navíc to bude vždycky levnější a větší sračka než orig. stav..

Nebavím se o přestavbách za 200litrů,bavím se o garážových českých ručičkáchsick


God Save The Queen!
Negr (Člen)
06.05.2008 09:48:03
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

Ok, každýho věc. Jen mě to zajímalo. Tak zdar. good


HM.
Honza B12 (Člen)
06.05.2008 09:48:05
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

Jo mluvím o první modelu B12, tam to mám vyzkoušený a KN myslím vložku do airboxu, ne košíky. Novější modely dostali kvůli emisím jiný karbce a tam to už tak dobře nefunguje.

Kelly01 (Člen)
06.05.2008 09:51:39
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

96-2000 jsem zkoušel všechny úpravy-svody,dyna,KN..
Vhozených 100litrů..
Nejlepší je stejně orig. stav a filtr pouze s jiným laufem a svody..
Ale ať si dělá každý co chce,tohle je můj názor po 12ti letech experimentování s banditem...


God Save The Queen!
sigibiker (Člen)
06.05.2008 10:44:09
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

Chlapi co řešite ,když jsem se zminil ,že chci kupovat B12 tak se většina lidi z okoli začla křižovat ,že budu dobrovolny darce organu !Tak že jde vidět ,že když se řekne Bandit lidi maji respekt at je original a nebo upraveny! goodgoodgood

Ondráš (Člen)
06.05.2008 12:02:02
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

sigibiker psal:

Chlapi co řešite ,když jsem se zminil ,že chci kupovat B12 tak se většina lidi z okoli začla křižovat ,že budu dobrovolny darce organu !Tak že jde vidět ,že když se řekne Bandit lidi maji respekt at je original a nebo upraveny! goodgoodgood

Dárce orgánů je pro tyhle lidi každej kdo jezdí na čemkoliv silnějším než Babeta.surprised


Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
tomB12 (Člen)
06.05.2008 12:25:56
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

No, mě vždycky fascinují garážmistři tuzingu, kteří musí mít za každou cenu co nejlevnější a nejuřvanější lauf a pak celý zbytek votuzérova života laborují co s tou výkonovou dírou bigsmilebigsmilebigsmile

sigibiker (Člen)
06.05.2008 12:46:51
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

Kamarade děr neni nikdy dost !bigsmilebigsmilebigsmile

misi (Člen)
06.05.2008 15:49:32
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

HM... nevím já to mám na stage 1, tj, dynojet + vložka KN a ladaky měním podle chuti, no a že by to nějak kazilo motor.... je to akorát drahé když vemeš že ti to moc nedá....  ale jebat,..... kvuli kellyho to šroubovat ven nebudu bigsmilebigsmilebigsmilebigsmilebigsmile


Blu one.... old one
kryskak (Člen)
06.05.2008 20:52:41
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

Tak je tam Dynojet 1, BMC filtr a vyfuk BOSS. Kazdopadne uz je doma.


Kdyz do pekla, tak na poradnym koni :-)
yello (Člen)
06.05.2008 21:17:27
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

kryskak psal:

Tak je tam Dynojet 1, BMC filtr a vyfuk BOSS. Kazdopadne uz je doma.

Ses trubka.Mohs mit autobus.cool


...che palle !!!
kryskak (Člen)
06.05.2008 21:27:05
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

yello psal:
kryskak psal:

Tak je tam Dynojet 1, BMC filtr a vyfuk BOSS. Kazdopadne uz je doma.

Ses trubka.Mohs mit autobus.cool

To je fakt, ale kdyz chces neco koupit, tak by mel predavajici vedet, jestli to prodava nebo ne.


Kdyz do pekla, tak na poradnym koni :-)
martingsx (Člen)
06.05.2008 21:58:25
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

Takovýho tuningu se neboj.
Kecy, že seriové nastavení je to "best of" je podle mě pohádka.
Výrobci hlavně po roce 2000 snižují kvůli Euro normě emise jak jde. Proto změny na karburátorech na přelomu roku 2001 menším průměrem apod.
Směs je v průběhu otáček u seriového bandita (rv 2001 a dále)trochu chudší než optimum. Pokud na ni nasadíš otevřený lauf, který umožní podstatně jednodušší vyplachování spalovacího prostoru, tak se zvýší objem vzduchu, který "projde přes karburátory-spalovacím prostorem-do vejfuku a ochudí směs, pokud se nehejbe s velikostí trysek a pozicí jehly. Ta potom dohořívá(chudší směs hoří déle) až za ventilama a to ti klidně může ventily (teoreticky) podpálit.
Otevřeným vzduchovým filtrem bez úpravy trysek to jenom zhoršíš.
Zvýšení podílu benzímu Dyno sadou je jenom dobře. Vhodné je to ale ověřit na brzdě. Socky,který koupí Dyno sadu a pak šetří 3.000,- za brzdu nechápu. Každá motorka totiž takové změny zkousne jinak.
Kdo jezdil na jednom stroji v sérii a pak s Dyno sadou jako já tohle asi chápe...

kryskak (Člen)
06.05.2008 22:23:53
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

No ... na brzde to bylo. V papirech k tomu je napsano 128 PS, me psal 120. Takze nekde bude preklep. Ale podstatne je asi to, ze co clovek to nazor.


Kdyz do pekla, tak na poradnym koni :-)
Fulltank (Člen)
06.05.2008 22:47:53
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

martingsx psal:

Takovýho tuningu se neboj.
Kecy, že seriové nastavení je to "best of" je podle mě pohádka.
Výrobci hlavně po roce 2000 snižují kvůli Euro normě emise jak jde. Proto změny na karburátorech na přelomu roku 2001 menším průměrem apod.
Směs je v průběhu otáček u seriového bandita (rv 2001 a dále)trochu chudší než optimum. Pokud na ni nasadíš otevřený lauf, který umožní podstatně jednodušší vyplachování spalovacího prostoru, tak se zvýší objem vzduchu, který "projde přes karburátory-spalovacím prostorem-do vejfuku a ochudí směs, pokud se nehejbe s velikostí trysek a pozicí jehly. Ta potom dohořívá(chudší směs hoří déle) až za ventilama a to ti klidně může ventily (teoreticky) podpálit.
Otevřeným vzduchovým filtrem bez úpravy trysek to jenom zhoršíš.
Zvýšení podílu benzímu Dyno sadou je jenom dobře. Vhodné je to ale ověřit na brzdě. Socky,který koupí Dyno sadu a pak šetří 3.000,- za brzdu nechápu. Každá motorka totiž takové změny zkousne jinak.
Kdo jezdil na jednom stroji v sérii a pak s Dyno sadou jako já tohle asi chápe...

mam 04 s ladakem a nic sem nesteloval. Svicky maj stejnou barvu jako predtim, takze bych rek ze zmena byla jen ve zvuku bigsmile a to se vyplati.

martingsx (Člen)
07.05.2008 07:07:55
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

Barva svíček je jen indikativní. Směrodatnější je barva plamene a samozřejmě výstup z lambda sondy.
BTW že jsou pškný svíčky neznamená, že v plným rozsahu otáček máš dobrou směs. Klidně může být chudá mezi 5-7 tis a poznáš prd, protože většinou jezdíš jinde.

Kelly01 (Člen)
07.05.2008 07:32:12
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

lambda u B12 je na pussy,odzkoušeno..


God Save The Queen!
Fulltank (Člen)
07.05.2008 15:33:34
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

martingsx psal:

Barva svíček je jen indikativní. Směrodatnější je barva plamene a samozřejmě výstup z lambda sondy.
BTW že jsou pškný svíčky neznamená, že v plným rozsahu otáček máš dobrou směs. Klidně může být chudá mezi 5-7 tis a poznáš prd, protože většinou jezdíš jinde.

ale priblizne mi to staci good

pitrman (Člen)
08.05.2008 03:06:05
Offline

Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)

Svez se na brachovom banditu bramboro, pak mozna zmnenis trochu nazor...smokin

Kelly01 psal:

96-2000 jsem zkoušel všechny úpravy-svody,dyna,KN..
Vhozených 100litrů..
Nejlepší je stejně orig. stav a filtr pouze s jiným laufem a svody..
Ale ať si dělá každý co chce,tohle je můj názor po 12ti letech experimentování s banditem...


in God we trust

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr