Nejsi přihlášen
K.a.s.y.m. (Člen) 05.05.2008 21:40:08 Offline |
Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)
pokud je to s mírou tak ne.dalších 100 koní už s mírou není
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 05.05.2008 21:57:27 Offline |
Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)
yello psal:bobin psal:no podle me urcite jo,ale asi to nebude zas tak moc.
Tomu rikam nazor!
u suzuki a zvlášt u těhle motorů je známí ,že mají velkou výkonovou rezervu.Jinak každej výrobce se jistí a nechává 10 - 15% rezervu...takže pokud se pohybuješ v těhle číslech tak to na škodu není.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)
Jak psal Kasym. Každej výrobce si nechává rezervu a pokud se o tuning postará opravdu člověk, kterej to umí, tak vliv na životnost je minimální.
Třeba u B12 dostaneš dobrým výfukem i 10 koní.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)
Kelly01 psal:120koní má každej starej model s jiným laufemm
a od tunera který tam dal Dydo,KN atd bych si motorku nekoupil..
Max. s jiným laufem..
Nechápu proč? Protože si tam chceš to K&Nko a Dyno dát sám nebo to považujež za zneuctění jebky nebo všechny ostatní za bastlíře?
HM.
Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)
Dynojet st.1 rozhodně neškodí, naopak pokud máš otevřenou koncovku, nebo KN, nebo oboje, je to spíš nutností aby směs nebyla moc chudá. Výkon to přidá spíš ve vršku, ale všude to přidá dost krouťáku a motor subjektivně pracuje mnohem snáz.
V sadě jsou pružiny, trysky a jehly, pouhá změna trysek se nějak víc projeví jen při plném plynu. Jediný co je potřeba hlídat aby vše bylo správně osazeno.
Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)
Jasně,pro sebe chci motorku v orig stavu,co si s ní udělám je moje věc(dyna a podobný sračky nikdy),a po tunerech a lovcích výkonu ať si to koupí kdo chce,navíc to bude vždycky levnější a větší sračka než orig. stav..
Nebavím se o přestavbách za 200litrů,bavím se o garážových českých ručičkách
God Save The Queen!
Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)
96-2000 jsem zkoušel všechny úpravy-svody,dyna,KN..
Vhozených 100litrů..
Nejlepší je stejně orig. stav a filtr pouze s jiným laufem a svody..
Ale ať si dělá každý co chce,tohle je můj názor po 12ti letech experimentování s banditem...
God Save The Queen!
Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)
Chlapi co řešite ,když jsem se zminil ,že chci kupovat B12 tak se většina lidi z okoli začla křižovat ,že budu dobrovolny darce organu !Tak že jde vidět ,že když se řekne Bandit lidi maji respekt at je original a nebo upraveny!
Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)
sigibiker psal:Chlapi co řešite ,když jsem se zminil ,že chci kupovat B12 tak se většina lidi z okoli začla křižovat ,že budu dobrovolny darce organu !Tak že jde vidět ,že když se řekne Bandit lidi maji respekt at je original a nebo upraveny!
Dárce orgánů je pro tyhle lidi každej kdo jezdí na čemkoliv silnějším než Babeta.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)
HM... nevím já to mám na stage 1, tj, dynojet + vložka KN a ladaky měním podle chuti, no a že by to nějak kazilo motor.... je to akorát drahé když vemeš že ti to moc nedá.... ale jebat,..... kvuli kellyho to šroubovat ven nebudu
Blu one.... old one
Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)
yello psal:kryskak psal:Tak je tam Dynojet 1, BMC filtr a vyfuk BOSS. Kazdopadne uz je doma.
Ses trubka.Mohs mit autobus.
To je fakt, ale kdyz chces neco koupit, tak by mel predavajici vedet, jestli to prodava nebo ne.
Kdyz do pekla, tak na poradnym koni :-)
Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)
Takovýho tuningu se neboj.
Kecy, že seriové nastavení je to "best of" je podle mě pohádka.
Výrobci hlavně po roce 2000 snižují kvůli Euro normě emise jak jde. Proto změny na karburátorech na přelomu roku 2001 menším průměrem apod.
Směs je v průběhu otáček u seriového bandita (rv 2001 a dále)trochu chudší než optimum. Pokud na ni nasadíš otevřený lauf, který umožní podstatně jednodušší vyplachování spalovacího prostoru, tak se zvýší objem vzduchu, který "projde přes karburátory-spalovacím prostorem-do vejfuku a ochudí směs, pokud se nehejbe s velikostí trysek a pozicí jehly. Ta potom dohořívá(chudší směs hoří déle) až za ventilama a to ti klidně může ventily (teoreticky) podpálit.
Otevřeným vzduchovým filtrem bez úpravy trysek to jenom zhoršíš.
Zvýšení podílu benzímu Dyno sadou je jenom dobře. Vhodné je to ale ověřit na brzdě. Socky,který koupí Dyno sadu a pak šetří 3.000,- za brzdu nechápu. Každá motorka totiž takové změny zkousne jinak.
Kdo jezdil na jednom stroji v sérii a pak s Dyno sadou jako já tohle asi chápe...
Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)
martingsx psal:Takovýho tuningu se neboj.
Kecy, že seriové nastavení je to "best of" je podle mě pohádka.
Výrobci hlavně po roce 2000 snižují kvůli Euro normě emise jak jde. Proto změny na karburátorech na přelomu roku 2001 menším průměrem apod.
Směs je v průběhu otáček u seriového bandita (rv 2001 a dále)trochu chudší než optimum. Pokud na ni nasadíš otevřený lauf, který umožní podstatně jednodušší vyplachování spalovacího prostoru, tak se zvýší objem vzduchu, který "projde přes karburátory-spalovacím prostorem-do vejfuku a ochudí směs, pokud se nehejbe s velikostí trysek a pozicí jehly. Ta potom dohořívá(chudší směs hoří déle) až za ventilama a to ti klidně může ventily (teoreticky) podpálit.
Otevřeným vzduchovým filtrem bez úpravy trysek to jenom zhoršíš.
Zvýšení podílu benzímu Dyno sadou je jenom dobře. Vhodné je to ale ověřit na brzdě. Socky,který koupí Dyno sadu a pak šetří 3.000,- za brzdu nechápu. Každá motorka totiž takové změny zkousne jinak.
Kdo jezdil na jednom stroji v sérii a pak s Dyno sadou jako já tohle asi chápe...
mam 04 s ladakem a nic sem nesteloval. Svicky maj stejnou barvu jako predtim, takze bych rek ze zmena byla jen ve zvuku a to se vyplati.
Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)
Barva svíček je jen indikativní. Směrodatnější je barva plamene a samozřejmě výstup z lambda sondy.
BTW že jsou pškný svíčky neznamená, že v plným rozsahu otáček máš dobrou směs. Klidně může být chudá mezi 5-7 tis a poznáš prd, protože většinou jezdíš jinde.
Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)
martingsx psal:Barva svíček je jen indikativní. Směrodatnější je barva plamene a samozřejmě výstup z lambda sondy.
BTW že jsou pškný svíčky neznamená, že v plným rozsahu otáček máš dobrou směs. Klidně může být chudá mezi 5-7 tis a poznáš prd, protože většinou jezdíš jinde.
ale priblizne mi to staci
Re: úprava karburátoru (kyt DINO JET1)
Svez se na brachovom banditu bramboro, pak mozna zmnenis trochu nazor...
Kelly01 psal:96-2000 jsem zkoušel všechny úpravy-svody,dyna,KN..
Vhozených 100litrů..
Nejlepší je stejně orig. stav a filtr pouze s jiným laufem a svody..
Ale ať si dělá každý co chce,tohle je můj názor po 12ti letech experimentování s banditem...
in God we trust
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr