Nejsi přihlášen
LosBanditos (Člen) 14.05.2008 22:12:58 Offline |
Výměna ložiska v krku řízení
zDAR ROŠŤÁCI. Mám už 10 let starý ložiska v krku a drhne to jako
Na netu je neoriginál za 1000,- a v servisu za práci chtěl dalších 1500,- Máte někdo skušenosti jak to vyměnil. Samozřejmě se stahovákem na ložiska.
A nebo se na to ..... a dát to do servisu.
Všechno se snažím dělat sám, protože alespoň vím co tomu je nebo není.
LosBanditos adios !
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Ložiska můžeš dát kvalitní jakýkoliv SKF seženeš za 1000 kč akorát dole co je ta prachovka dej pozor at ji nezničíš blbě se schání.U těch neorigo je i prachovka.Jinak jak psal předřečník práce na dvě hodky.Někdo tady psal že kupoval origo a jedno bylo čínský.
LosBanditos (Člen) 15.05.2008 08:44:21 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Michal Dk psal:Ložiska můžeš dát kvalitní jakýkoliv SKF seženeš za 1000 kč akorát dole co je ta prachovka dej pozor at ji nezničíš blbě se schání.U těch neorigo je i prachovka.Jinak jak psal předřečník práce na dvě hodky.Někdo tady psal že kupoval origo a jedno bylo čínský.
tak to potom usel jesdit vlevo ne??
LosBanditos adios !
Re: Výměna ložiska v krku řízení
To jsem psal já..
A další poučení: ty repliky nešly rozumně utáhnout,pořád lupaly nebo bylo řízení tuhý jak prase..
šly do koše,koupil jsem origoše(jedno čínský ovšem v krabičce Suzuki),a je klid..
A stály 1200 dohromady...
Jinak pokud je zájemce o výměnu poblíž tak mu to za pětikilo na počkání přehodím(ale jen na N)..
God Save The Queen!
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Kelly01 psal:To jsem psal já..
A další poučení: ty repliky nešly rozumně utáhnout,pořád lupaly nebo bylo řízení tuhý jak prase..
šly do koše,koupil jsem origoše(jedno čínský ovšem v krabičce Suzuki),a je klid..
A stály 1200 dohromady...
Jinak pokud je zájemce o výměnu poblíž tak mu to za pětikilo na počkání přehodím(ale jen na N)..
To je diskriminace
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
LosBanditos (Člen) 15.05.2008 15:13:52 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Kelly01 psal:To jsem psal já..
A další poučení: ty repliky nešly rozumně utáhnout,pořád lupaly nebo bylo řízení tuhý jak prase..
šly do koše,koupil jsem origoše(jedno čínský ovšem v krabičce Suzuki),a je klid..
A stály 1200 dohromady...
Jinak pokud je zájemce o výměnu poblíž tak mu to za pětikilo na počkání přehodím(ale jen na N)..
zájemce pochází z Krnova, ale teĎka vegetuje v severních čechách
LosBanditos adios !
K.a.s.y.m. (Člen) 15.05.2008 20:33:03 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
ZKL za 200,- a dvě hodiny práce a nebylo co řešit.myslím,že jedno z foto mám v profilu
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Chystám se na výměnu ložisek v krku řízení....může mi někdo napsat kdo už to dělal zda někde spočívá nějaké úskalí? na to ložisko spodní je potřeba stahovák nebo se dá vydělat normálně jednoduše a jak se tam zase dá to nové ložisko, naklepne?
s ložisky právě nemám žádné zkušenosti....jako rozhodit to nebude problém....
a ještě se chci zeptat jaké ložiska koupit a kolik stojí třeba origo Suzuki?
já našel třeba tyhle za 890 tady u nás....
http://eshop.motoservis-travnicek.cz/lo … 12367.html
většinu se to pohybuje od 900-1200 na eshopech....
dají se ty ložiska třeba i koupit normálně v prodejně s ložisky přímo podle těch starých? pak to asi vyjde levněji, že?
dík
K.a.s.y.m. (Člen) 30.09.2008 10:46:05 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Předně si vyplň profil.
Za další kup si kuželíky a ne origo kuličky.Třeba takovýhle http://www.yacomi.cz/loziska-do-krku-rizeni-p-3641.html
Za další opiš si ty rozměry co tam jsou napsaný a zajdi někam kde prodávají ložiska a tyhle rozměry jim řekni a řekni že chceš kuželíkový...dají se koupit i za pětinu toho co tu píšou na netu
Jinak postup je tu někde napsanej..."HLEDAT"
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Výměna ložiska v krku řízení
no tak ty ložiska co mi posíláš v odkazu jsou stejné co jsem tam dával já....a teď tě nechápu jaké mám teda koupit?
lepší si je opsat ty rozměry z toho odkazu a říct jenom že chci kuželíkoví a oni mě prodají uplně ty samé co tam budou pasovat? prodejna s ložiskama vím kde tu je, tak se tam můžu stavit....
a nechápu rozdíl mezi kuželíkem a origo kuličkami jak píšeš?
a skrz tu výměnu jsem to tu nikde nenašel....nějak do podrobna....jako jak to rozdělat vcelku vím, akorát jak ty samotné ložiska vyměnit mě zajímá....
K.a.s.y.m. (Člen) 30.09.2008 12:26:33 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
no pokud se nepletu tak standartně se davají z výroby kuličky...ty když se vymačkají tak je vyhodíš...kuželíky se dají dotáhnout a jezdíš vesele dál.
Ty rozměry si opiš a dojdi do prodejny s ložiskama a chtěj je.Třeba ZKL(slovenský ložiska)se dají koupit za asi 200 obě dohromady.
Demontáž brejlí je asi zbytečný popisovat,že.
ložiska z rámu musíš prachsprostě vyrazit nějakou delší kulatinou a kladivem pokud nemáš vytahovák tam jiná cesta není.
Spodní ložisko z brejlí se dá sundat buď stahovákem,nebo jako to dělám já tak opatrným odbroušením flexou.Bacha na ten kroužek pod ním.
Postup montáže spodního ložika:brejle do mrazáku tak na 2 hodiny.Ložisko potom ohřát a nasadit na brejle případně lehce naklepnout.
Montáž ložisek do krku na rámu....obě ložiska do mrazáku na 2 hodiny.Krk lehce nahřát.Pak ložiska vložim připadně lehce doklepnout než úplně sednou.
Potom obě ložiska namazat a sesadit to celý dohromady.Utáhnout to celý taky aby to bylo příjemný na zatáčení ,ale zároveň necvakalo při brždění a jízdě.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Výměna ložiska v krku řízení
dííííky moc za podrobnější popis.......
nevěděl jsem, že je to tak složité...mrazák, nahřívání a tak.....zajímalo by mě jak to dělají přímo v servisu, takovým způsobem asi ne, že? na to je nějaké nářadí,stahováky, vytahováky, natahováky? :)
jinak jak říkáš tak ty kuželíkové by měli vydržet víc celkově než klasické?
a teda celkem tam jsou dvě ty ložiska které musíš vyměnit, jo?
a maže se to vazelínou?
jinak je to teda v pohodě za 200.....v servise bys za to dal minimálně komplet aj s práci 2500, že...
K.a.s.y.m. (Člen) 30.09.2008 12:52:23 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
dá se to udělat i bez nahřívání a mrazení,ale krom toho,že je to docela prasečina tak se u toho i dost nadřeš a navztekáš...jde to s tím prostě líp.
Origo servisy by na to měli mít určitě lepší a účinější nářadí,ale kdo ho doma má???Já třeba ne.Dělám to tak jak jsem psal a vyzkoušeno na víc motorkách.
Kuželíky vydrží víc jak kuličky.
Jo ložiska jsou tam dvě.
Maže se to ložiskovou vazelínou.Já mám fosforově zelenou nějaká speciálka na kombajny Class.Ale stačí jakákoliv ložisková.
Je to práce tak na dvě hodiny když to jde,ale poku jsi to nedělal tak počítej odpoledne spíš celý
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Výměna ložiska v krku řízení
acer psal:dííííky moc za podrobnější popis.......
nevěděl jsem, že je to tak složité...mrazák, nahřívání a tak.....zajímalo by mě jak to dělají přímo v servisu, takovým způsobem asi ne, že? na to je nějaké nářadí,stahováky, vytahováky, natahováky? :)
jinak jak říkáš tak ty kuželíkové by měli vydržet víc celkově než klasické?
a teda celkem tam jsou dvě ty ložiska které musíš vyměnit, jo?
a maže se to vazelínou?
jinak je to teda v pohodě za 200.....v servise bys za to dal minimálně komplet aj s práci 2500, že...
...ubespečuju tě, že f servisech to dělaj stejně ...akorát třeba nedoklepávam, ale stajuju stahovákem...ale jináč mražení, vohřejvání, vyrážení probíhá taky...jo a neřežu ložisko fleksou, vylisuju krk a znova nalisuju...a dyš ses ptal na cenu ložisek, tag origo kuželíky stojej tušimže 1.240,- Kč...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Výměna ložiska v krku řízení
jooo musím to první rozebrat a mrknout jak to tam vlastně je....otec je zámečník, frézař a skoro celý život dělá se železem, takže asi bude vědět jak na to, že by mě pomohl....
a jak je možné že origo jsou tak drahý oproti "ložiskové" prodejně.....je tam aj jiná kvalita nebo je to jenom o značce a platí se za to že dovezou z té číny popř. japonska a další vysoké marže prodejců?
jinak dík za rady a náměty... :)
K.a.s.y.m. (Člen) 30.09.2008 13:32:45 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
osiris psal:...haló budíček ...dyť je to tak všude se vším, tak už se tak nediv
rozdíl v kvalitě ložisek je,ale tak nepatrnej,že to nepoznáš.A v krku řízení už vůbec.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Se nejak chvili nudim a neco jsem o loziskach tak si dovolim par reflexi na nazory co tady zaznely. Kdyz si pomuzu citatem z prispevku, tak to pls neberte osobne, jde jen o faktickou stranku.
Typ - Kulickovy vs. kuzelikovy
V rizeni motorky je potreba zachytit kombinaci sil axialnich (v ose) a radialnich (kolmy na osu), takze se pouzivaj bud loziska kulickovy s kosouhlym stykem, nebo kuzelikovy.
Faktem je, ze loziska v rizeni jsou silne predimenzovany (i kulickovy). Prumer je danej potrebnym prumerem trubky krku a loziska techto rozmeru by unesly sakra jiny sily. Pro predstavu, trvalou deformaci obezny drahy loziska zpusobi tlak 4000 MPa a vyssi!!
Z tohodle hlediska jsou kuzeliky s carovym kontaktem a podstatne vetsi stykovou plochou zbytecnej luxus, jsou ale vhodnejsi na dynamicky razy od der a kanalu. Kulickovy ma kontakt v jedinym bode a je na tom relativne hur.
Co je z pohledu tech lozisek blby, ze sily pusobej vicemene bez otaceni lozisek, tj. staticky. Valecek nebo kulicka se jebe skoro na jednom miste, z toho mista se vytlaci mazivo, milej kuzelik sedne kov na kov a zhoubnej proces zacina.... Vodborne se tomu rika false brinelling. Takze ne ze se neco vymacka pusobenim mechanickyho tlaku, ale spis se "vybrousi" doura diky permanentnimu vibrovani valivyho telesa na miste
Znacka - "a jak je možné že origo jsou tak drahý oproti "ložiskové" prodejně.....je tam aj jiná kvalita nebo je to jenom o značce a platí se za to že dovezou z té číny popř. japonska a další vysoké marže prodejců"
praxe je takova, ze vyrobci motorek odeberou loziska od proverenyho a schvalenyho vyrobce, zabalej je do vlastni krasny barevny krabice, prirazej x% a prodaj to s vlastnim oznacenim, aby ztizili identifikaci. Zhusta vevnitr zustava lozisko s puvodnim oznacenim (tohle plati pro standardni loziska, jina situace je u atypu napr. v prevodovkach). Je to prachobycejna komerce.
"rozdíl v kvalitě ložisek je, ale tak nepatrnej,že to nepoznáš.A v krku řízení už vůbec"
jo a ne, rozdily v kvalite jsou veliky, ne ze ne, ale souhlasim, ze rizeni motorky je tak nenarocna aplikace, ze se ty rozdily neprojevej, presnejc receno nestacej projevit
Kazdopadne cokoliv od renomovanyho vyrobce jako SKF,(ehm, v nouzi FAG, Timken, NSK, Koyo) je OK. Neco muze bejt vyrabeny i v cine nebo na jinym dalnym vychode, ale to nicemu nevadi. Pokad je to od tehle vyrobcu a koupeny z duveryhodnyho zdroje tak neni duvod k obavam.
Poctive musim rict, ze zrovna kuzelik do rizeni bude urcite fungovat i od vyrobce z "2.ligy", treba ZKL, ZVL, Rollway. V kazdym pripade to lozisko zdechne driv na neco jinyho nez na unavu, a aj tyhle firmy uz maj kvalitu materialu velice pod kontrolou...
Pouziti - montaz, mazani atd.
jestli mechanicky nalisovat nebo nahrat/ochladit je skoro jedno, hlavne nenahrejvat plamenem, a vubec ne pres nejakejch 150C, bo tam uz muze nastat oxidace povrchu, nebo dokonce zmeny v materialu loziska
pri mechanickym lisovani je veledulezity lisovat v ose!! tj aby se krouzek loziska "nesprajcnul" a hlavne pusobit silou jen na ten krouzek kterej je lisovanej. To kvuli tomu aby lisovaci sila nesla pres valivy elementy
"maže se to ložiskovou vazelínou.Já mám fosforově zelenou nějaká speciálka na kombajny Class.Ale stačí jakákoliv ložisková"
tohle sorry, ale to je to samy jako napsat ze na motku lze dat jakykoliv gumy, hlavne ze sou cerny. Vzhledem ke skoro statickymu zatizeni doporucuju mazivo s co nejvetsi viskozitou olejovy casti, plus aby melo dobry protikorozni vlastnosti (vod SKF je to treba LGHB2). Tady uznavam ze je to trochu teorie, bo v maloobchode se tohle bude blbe shanet, ale v zasade bych se ptal po mazivu na pomalobezny a hodne zatizeny aplikace. Pevny castice v masivu (MoS a podobny sragory) jsou vhodny.
Ze po montazi musi bejt cely rizeni lehce predepnuty se vi, jen bych poznamenal, ze maly predpeti je min skodlivy nez vule.
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Rum-cajs:
...dobrý...naprosto se fšim souhlas, akorát bych neřek, že kuželíky sou zbytečnej luksus...u části Bandasek gde se používali kuličky docházelo k vibracím řízení a nigdo nevjeděl proč...jednu takovou fungl novou mrchu sme měli v dílně a skoušeli sme vyměnit uplně fšechno, gumu, kotouče, ráfek, celý kolo, vyvažovat, prostě fšechno a prt...po dotazu do země vycházejícího slunce sme dostali vodpovjeť, že vo tom problému vjedi a že jejich technici bádaj...no a v druhym psaní bylo doporučení vyměnit kuličky za kuželíky, coš sme uďáli a byl klit...čort znájet proč, esivá kvůlivá vječí styčný ploše??? ...každopádně to pomohlo
...dalšim plusem je, že vječina tech co dostali kuželíky místo kuliček tvrdila, že je to řízení klidnější...ofšem to může bejt tym, že přetchozí ložiska uš byli f
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 01.10.2008 12:17:38 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
to Rum-cajs:pěkně napsaný.
s tou vazelínou máš pravdu...tu co jsem psal tu zelenou od Class to je pěkná svině to nejde z rukou ani utřít jak to drží a hlavně klouže...co je to přesně zač nevim dostal jsem toho pixlu od solviny a je prej na ložiska.
to že jsou kuželíky luxus to taky nesouhlasim řízení se lehce přesní.největší výhodu mají pro ty co jezdí dost po zadním tam ty ložiska dostávaj pěkně zabrat.
Jo ještě k těm kuželíkum.Konktrétně u suzuki bych je tam klidně dal jsou fakt levnější a jen se namontují.Třeba ale u Hondy má člověk smůlu tam jsou fakt atipy a pokud člověk nemá přístup někam do nástrojárny kde mu normální upravý přebroušením tak je defakto v protože jinde jak v hondě je nesežene.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Výměna ložiska v krku řízení
2 Filous> s tim luxusem sem se blbe vyjadril. Kuzeliky jsou "az moc dobry" co se tyka unosnosti. V praktickym zivote jsou samozrejme lepci, bo skytaj vetsi rezervu a dalsi vyhody viz vyse..
To co popisujes ma 100% co do cineni s tuhosti celyho ulozeni. Kuzelici se daj trochu vic predepnout a navic samy o sobe jsou "tuzsi". Kazdy lozisko se pod zatizenim pruzne deformuje jako pero, kuzelik funguje jako tvrdsi pruzina v porovnani s kulickovym loziskem. Takze tady bych tipnul ze se posunula nekamsi jinam vlastni frekvence cely soustavy. Rozkmitani cely soustavy je treba castej fenomen u obrabecich stroju, nebo prumyslovejch vetraku, ale to je uz vyssi divci...
Kdyz sem u toho doplnovani / jaxem v tom dlouhym elaboratu plemcal o teplote nahrivani, tak to plati pro loziska s plechovou kleci. V pripade plastovy klece je nutno nahlydnout do katalogu prislusnyho vyrobca, bo tam mam pocit ze 120 uz muze bejt problem...
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Vim ze to sem nepatri a nechci bejt hnidopich Ale to co tvrdi K.a.s.y.m. (Třeba ZKL slovenský ložiska) si myslim ze neni pravda. Co vim ja tak ZKL loziska jsou ceskou produkci a v roce 1930 prevzala vyrobu firma SKF. A slovaci maji jen licencni vyrobu.
Pane doktore, vy jste se zase kochal.
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Když už jsme u toho máte někdo fotečku? Já jsem teda ještě u B ložiska neměnil, měnil jsem jen u XJ. Tam teda byly ty díly tvarovaný přesně na ten krk a druhá strana na brejle. To mají neorig. ložiska tvarování těch misek přímo na bandasku, jo? V ložiskách na krk se nevyznám, ale výměnu jsem u xj zvládl v pohodě
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Raynov psal:Vim ze to sem nepatri a nechci bejt hnidopich Ale to co tvrdi K.a.s.y.m. (Třeba ZKL slovenský ložiska) si myslim ze neni pravda. Co vim ja tak ZKL loziska jsou ceskou produkci a v roce 1930 prevzala vyrobu firma SKF. A slovaci maji jen licencni vyrobu.
ZKL = Zavody Kulickovych Lozisek = czech
ZVL = Zavody Valivych Lozisk = slovakia
pred rozdelenim CSFR bylo ZKL/ZVL jedna firma
SKF melo vyrobu v ceskejch zemich nekde u Klasterce nad Ohri, ta byla "predana" socialistickymu prumyslu, tedy ZKL, rok ted nevim ale muzu zjistit.
Po 1989 byly ze strany SKF nejaky lehky umysly to koupit zpatky, ale z ruznejch duvodu to nedopadlo. takze v soucasny dobe SKF nema v cz zadnou vyrobu
K.a.s.y.m. (Člen) 03.10.2008 07:42:40 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Raynov psal:Vim ze to sem nepatri a nechci bejt hnidopich Ale to co tvrdi K.a.s.y.m. (Třeba ZKL slovenský ložiska) si myslim ze neni pravda. Co vim ja tak ZKL loziska jsou ceskou produkci a v roce 1930 prevzala vyrobu firma SKF. A slovaci maji jen licencni vyrobu.
seš hnidopich,ale je to věcná poznámka Já žil doteď v nevědomosti ,že se dělaj na slovensku
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 03.10.2008 07:44:28 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Miras psal:Když už jsme u toho máte někdo fotečku? Já jsem teda ještě u B ložiska neměnil, měnil jsem jen u XJ. Tam teda byly ty díly tvarovaný přesně na ten krk a druhá strana na brejle. To mají neorig. ložiska tvarování těch misek přímo na bandasku, jo? V ložiskách na krk se nevyznám, ale výměnu jsem u xj zvládl v pohodě
Suzuki má čirou náhodou ložiska v krku řízení standartyzovaných rozměru...Takže ano.Koupíš je i jinde než v Suzuki.
postup je stejnej jak u XJ.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Výměna ložiska v krku řízení
nedalo mi to a zapatral jsem v historii jak to bylo s loziskama SKF v czechach..., chronologicky to slo asik tagle>
SKF vzniklo 1907, zalozil ho v Goteborgu clovicek co vynalezl kulickovy naklapeci lozisko. Mimochodem "VOLVO" zaregistrovalo puvodne SKF jako ochrannou znamku na loziska, pozdeji ji dal zakladatel do vinku dvema svejm kolegum, co se chteli trhnout a vyrabet auta...
v roce 1929 SKF (Svenska Kulager Fabriken) koupilo Fichtel-Sachs, takze prevzalo mimo jiny jeho fabriku v Cernysi u Perstyna. tam se vyrabely kulickovy loziska, tusim dokonce ty s kosouhlym stykem, teda to co funguje v rizeni.
behem valky fabrika vesele vyrabela pro nemce, s kterejma mimochodem svedi cile obchodovali celou valku, akorat ted o tom neradi mluvej
po valce byl dosazenej komousuv narodni spravce, furt to patrilo SKF, bylo dokonce obdobi gdy vedle sebe fungoval puvodni management a komousskej. voni totiz komousi loziska dost potrebovali, tak si moc netroufali
po veleloupezi v 1948 v ramci nejakejch nahrad majetku byla fabrika vycenzovana za jakysik doly ve svedsku, ktery v ty dobe patrily cesku. Tzn. fabrika presla na ceskej stat, pozdeji byla po vzoru SKF zalozena jako paralela firma ZKL
dale byla fabrika v 60tych letech prestehovana do nedalekyho Klasterce nad Ohri, do prostor bejvaly nemecky zbrojovky
v druhy polovine 60tych let v ramci industrializace slovenska byla zalozena ZVL, bo bratia chteli svuj nazev
na zacatku 90tych let je ve fabrice furt k videni rada stroju a meridel by SKF, nemluve o vyrobni dokumentaci
dobu po 1989 radsi ventilovat nebudu, na to je svet moc malej. Faktem je, ze pametnici okolo ZKL budou razit svou verzi
K.a.s.y.m. (Člen) 26.01.2009 07:40:05 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
asi to neni uplne postup kterej by se mel používat,ale jde to tak vyměnit taky a hlavně to je i názorně s obrázkama tak kdyby se to někomu hodilo tak to tu je.
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_ … emId=47032
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 31.03.2010 07:19:03 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
j.burys psal:jen kontrolní otázka,jsou stejný ty ložiska z bandasky 1200 r.v. 1998 a 600 2002?předem dík za odpověď
www.yacomi.cz
tady najdeš co potřebuješ.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Zdravím vás, sem tu novej . Nechci zakládat nový tema tak se zeptám tady , nevíte náhodou někdo číslo ložiska do krku ?Abych to neměl dlouho rozdělaný . Je toho tu napsáno hodně ale tohle jsem nenašel. B6 97.
PS : profil mám vyplněný
K.a.s.y.m. (Člen) 29.06.2010 06:20:33 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Niko psal:nikdo nic neví ? ..............
a zkoušel jsi se kouknout na ty stránky Yacomi???co je přispěvěk nad tim tvym prvnim??tam sice nenajdeš přímo číslo ložiska,ale rozměry tam jsou a podle toho už číslo dohledáš.A ve slušný prodejně ložisek ti podle rozměru ložisko taky najdou
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
hlemejzd999 (Člen) 30.06.2010 07:56:57 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
ty jo to jsou vjeci ...tady se čovek toho dozví,že by moch vyštudovat na vopraváře zemnědělskejch strojů ...ale fakt jako.....takže ,když to schrnu- ložiska krku řízení je další vjec , do kerý se nebudu pouštět
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Je toto dobrá vazelína na loziska v krku?
http://www.obchod-praha.cz/auto-moto/au … -s34937106
Mam ji v garazi.
K.a.s.y.m. (Člen) 22.07.2011 06:18:04 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
hide psal:Je toto dobrá vazelína na loziska v krku?
http://www.obchod-praha.cz/auto-moto/au … -s34937106
Mam ji v garazi.
umíš číst??co tam máš v tom odkazu napsáno??
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Výměna ložiska v krku řízení
K.a.s.y.m. psal:hide psal:Je toto dobrá vazelína na loziska v krku?
http://www.obchod-praha.cz/auto-moto/au … -s34937106
Mam ji v garazi.umíš číst??co tam máš v tom odkazu napsáno??
umíš číst?? Ptám se jestli je dobrá na tento typ ložisek v tomto použití nebo jestli je lepší použit něco spešl, abych to už nemusel nikdy rozdělávat a měnit.
Jinak vidím, že lze použít na pomaloběžný ložiska, ale co ložiska staticky zatížený jako jsou v krku?
Chčije a je hnusně tak se nudím
K.a.s.y.m. (Člen) 22.07.2011 14:56:59 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
v podstatě tam můžeš dát cokoliv mastnýho jen aby to nerezlo bo to je druhej důvod proč tam ložiska odcházej..první je ,že se vymačkaj.takže defakto jakoukoliv vazelínu..jen bych vynechal tu na vodní pumpy
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Výměna ložiska v krku řízení
K.a.s.y.m. psal:v podstatě tam můžeš dát cokoliv mastnýho jen aby to nerezlo bo to je druhej důvod proč tam ložiska odcházej..první je ,že se vymačkaj.takže defakto jakoukoliv vazelínu..jen bych vynechal tu na vodní pumpy
no však, tak dík
K.a.s.y.m. (Člen) 24.07.2011 19:49:34 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
osiris psal:K.a.s.y.m. psal:............jen bych vynechal tu na vodní pumpy
...navopak, víš jak dlouho vydrží imunní proti vodě? :))
sádlo by taky bylo dobrý
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Výměna ložiska v krku řízení
K.a.s.y.m. psal:osiris psal:K.a.s.y.m. psal:............jen bych vynechal tu na vodní pumpy
...navopak, víš jak dlouho vydrží imunní proti vodě? :))
sádlo by taky bylo dobrý
...no fór je, že by to na něj jezdilo taky
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
K.a.s.y.m. (Člen) 24.07.2011 21:47:21 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
osiris psal:K.a.s.y.m. psal:osiris psal:
...navopak, víš jak dlouho vydrží imunní proti vodě? :))sádlo by taky bylo dobrý
...no fór je, že by to na něj jezdilo taky
jo jo
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Výměna ložiska v krku řízení
hide psal:OK dik a jak je to s tou vazelinou? Lze pouzit s grafitem? Nekde sem cet ze neni vhodna
...vyser se na grafitku, akorát špiní a nemá tam vopodstatnění, ale samo s ní nic nezkazíš, prostě tam nacpi jakoukoliv ložiskovou a fertig, zrovna tady bych vazelínu vůbec neřešil, bo jag uš bylo psáno vejš, bude to fungovat i s vepřovym sádlem doma škvařenym...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Banditatom (Člen) 27.07.2011 09:22:28 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Filous psal:hide psal:OK dik a jak je to s tou vazelinou? Lze pouzit s grafitem? Nekde sem cet ze neni vhodna
...vyser se na grafitku, akorát špiní a nemá tam vopodstatnění, ale samo s ní nic nezkazíš, prostě tam nacpi jakoukoliv ložiskovou a fertig, zrovna tady bych vazelínu vůbec neřešil, bo jag uš bylo psáno vejš, bude to fungovat i s vepřovym sádlem doma škvařenym...
...to by byla škoda néé???
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Banditatom psal:Filous psal:hide psal:OK dik a jak je to s tou vazelinou? Lze pouzit s grafitem? Nekde sem cet ze neni vhodna
...vyser se na grafitku, akorát špiní a nemá tam vopodstatnění, ale samo s ní nic nezkazíš, prostě tam nacpi jakoukoliv ložiskovou a fertig, zrovna tady bych vazelínu vůbec neřešil, bo jag uš bylo psáno vejš, bude to fungovat i s vepřovym sádlem doma škvařenym...
...to by byla škoda néé???
...no to jó, ale dyš mu chceš dopřát
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Filous psal:Banditatom psal:Filous psal:
...vyser se na grafitku, akorát špiní a nemá tam vopodstatnění, ale samo s ní nic nezkazíš, prostě tam nacpi jakoukoliv ložiskovou a fertig, zrovna tady bych vazelínu vůbec neřešil, bo jag uš bylo psáno vejš, bude to fungovat i s vepřovym sádlem doma škvařenym......to by byla škoda néé???
...no to jó, ale dyš mu chceš dopřát
tak ho ještě pořádně vosol a posypej cibulí
...a bude hůř!
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Filous psal:Banditatom psal:Filous psal:
...vyser se na grafitku, akorát špiní a nemá tam vopodstatnění, ale samo s ní nic nezkazíš, prostě tam nacpi jakoukoliv ložiskovou a fertig, zrovna tady bych vazelínu vůbec neřešil, bo jag uš bylo psáno vejš, bude to fungovat i s vepřovym sádlem doma škvařenym......to by byla škoda néé???
...no to jó, ale dyš mu chceš dopřát
co cibula a sůl, može tam ít taky?
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Výměna ložiska v krku řízení
Jak moc se utahujou ty matky v krku? Psal to tu filous ale ten vyhledavac to proste nenajde
Pasnul mi na tu spodni matku ten malej plochej klic(pulmesic) co se dava jako vybava ke kolum a dotah jsem ji jak moc to slo, tak sem zvedavej
Re: Výměna ložiska v krku řízení
hide psal:Jak moc se utahujou ty matky v krku? Psal to tu filous ale ten vyhledavac to proste nenajde
Pasnul mi na tu spodni matku ten malej plochej klic(pulmesic) co se dava jako vybava ke kolum a dotah jsem ji jak moc to slo, tak sem zvedavej
...spodní matice 45Nm a štvrt votáčky spátky povolit a ta horní 65Nm...dyš nemáš momeňťák, tag to dotahni tag, aby šli řidítka volně, ale nepadali ze strany na stranu...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 02.08.2012 06:57:52 Offline |
Re: Výměna ložiska v krku řízení
koukni se na stranky Yacomi myj tam ty loziska vypsany i s rozmerama ale ja mam pocit ze jsou stejny.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Výměna ložiska v krku řízení
mam dotaz nedaří se mě vyrazit spodní misku v krku řízení ...problém je že nepřesahuje do vnitřního průměru krku napadlo mě na přípravek (trubku jekl) udělat návarek do boku a zbrousit do hrany ale předpokládám že to nebude dost tvrdý na vyražení ...
"Na životě miluju tu jeho rozmanitost... Každej den mne nasere někdo jinej..."
Re: Výměna ložiska v krku řízení
...vem trupku nebo kulatinu, staci desitka, vobrus ji at ma vostrou hranu a na sikmo ji vopri vo horni hranu a neboj se na ni uhodit...kein problem...cim slapci prumer, tym lepci, bo ji f tom krku muzes nakrizit...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr