Nejsi přihlášen
Výběr laďáku
Zdarec,
Vím, že je to pořád dokola, ale jakej by jste mi doporučili laďák na modrý B12S? Nejradši bych asi nezovej ovál, ale co třeba v karbonu, nebo triovál. Přihlašte se, kdo máte stejnou mašinu a jakej vejfuk tam máte ať mám představu. Další dilema mám jestli připlatit za vejfuk s homologací, nebo vzít jen rouru a na cestu do zahraničí vrátit zpátky origo. Ale co to udělá s nastavením motoru, případně nezkurví to moc spotřebu?
nicola.foxx (Člen) 20.05.2008 13:36:03 Offline |
Re: Výběr laďáku
TENAX
http://www.vyfukytenax.cz/fotogalerie.html
CREPTUS
http://new.creptus.cz/index.php?option= … p;catid=40
Obe cesky fy a celkem rozumny penize. BEZ HOMOLOGACE
Žiju jen jednou a tak jezdím podle pravidel stanovených manželkou.
Re: Výběr laďáku
..na Creptus jsem všude četl chválu,tak jsem si jakože jeden koncem února objednal..na termín jsem nijak zvlášť netlačil..no po dvou měsících jsem se optal,jak to vypadá a že mi to během týdne dodělá..po dalším měsíci jsem mu 3x volal..bez úspěchu..tak jsem objednávku zrušil..omluvil se a chápal moje rozpoložení..
..tak jsem si pořídil ze dne na den jiný..
..jen nevím,jestli jsem se neunáhlil a budu-li s tím kupem spokojen..
..uvidím,uslyším..
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
nicola.foxx (Člen) 20.05.2008 14:59:44 Offline |
Re: Výběr laďáku
Pšán psal:..na Creptus jsem všude četl chválu,tak jsem si jakože jeden koncem února objednal..na termín jsem nijak zvlášť netlačil..no po dvou měsících jsem se optal,jak to vypadá a že mi to během týdne dodělá..po dalším měsíci jsem mu 3x volal..bez úspěchu..tak jsem objednávku zrušil..omluvil se a chápal moje rozpoložení..
..tak jsem si pořídil ze dne na den jiný..
..jen nevím,jestli jsem se neunáhlil a budu-li s tím kupem spokojen..
..uvidím,uslyším..
A co jsi nakonec zvolil za ladak?
Žiju jen jednou a tak jezdím podle pravidel stanovených manželkou.
nicola.foxx (Člen) 20.05.2008 15:21:01 Offline |
Re: Výběr laďáku
VikecB12 psal:A já sem měl Creptusa to měsíce doma
Vcera jsem komunikoval s tim samanem co to vyrabi a psal, ze to bude k dodani +/- 3 tydny. Za ty prachy na bandasku je to celkem prijatelny.
Zde odpoved na mail :
> Dobrý den,
> homologacezatím není,pokud by byl zájem o kopii originálu tzn.svařený
> ne nýtovaný tak cena 5000kč počítam že je to i s mezisvodem,u
> originálu je to jeden kus,pokud by byl nýtovaný tak cena za koplet
> 4000kč
To celkem jde
Žiju jen jednou a tak jezdím podle pravidel stanovených manželkou.
Re: Výběr laďáku
..ale jo pánové,já myslím,že bych s tím laufem byl spokojen,bo mi ke štěstí stačí celkem málo,p.Nerada nijak nehaním,jen mě to čekání trochu prudilo..bylo prostě moc dlouhé..toť vše..tak ať vám ty laufy slouží..
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Re: Výběr laďáku
Tak co se týká výběru laďáku tak asi co člověk to názor. Já se tedy také pokusím podělit se svými zkušenostmi. Na mé šestistovce jsem asi po roce vyměnil sériový výfuk za kulatý nerez laďák Scorpion. Zvuk to mělo dle mého názoru perfektní. No po ročním poslouchání sériového výfuku by zněl asi každý otevřený výfuk dobře. Tento rok jsem pořídil plnotučnou bandasku ze sériovým výfukem a musím říci že to je hodně velký nezvyk slyšet opět "utlumený" zvuk. Proto jsem asi začal pátrat po internetu a vybíral ten správný laďák. Nakonec jsem se rozhodl pro oválný hliníkovový Leo Vince. Četl jsem o něm že by snad měl přidat cca 10 koní a co jsem si stáhl z internetu nahraný zvuk zmíněného laďáku tak se mi zdálo že nebudu litovat. Má dojít v pátek tak po montáži a náslédné projížďce se pokusím popsat mé doufám že nadšení
Re: Výběr laďáku
když už je tady tohle téma tsk se zeptám...
Jaký je rozdil mezi domacky udělaným a kupovaným otevřeným tlumičem? přes oba je vidět skrz tak v čem je rozdíl?
Re: Výběr laďáku
Dost velkej, kazdej detail hraje roli, si vem ze je spousta druhu ladaku a kazdej ma trochu jiny zvuk, to nemluvim o odporu vejfuku, kterej se musi propocitat podle motoru aby moc netlumil nebo naopak nebyl moc votevrenej, protoze to taky skodi. Takze napodobit muzes, ale dopredu nevis jestli si tim zvednes nebo spis snizis vykon. Ale klidne se na to jeste nekoho zeptej, ale nekoho kdo dela motorky. cus. Jdu na jedno, uz mam po masofce zase zizu
Jen já bandita, Bandit a policejní vrtulník.... :-D
Re: Výběr laďáku
vina jak sviň...
99% votevřenejch vejfuků má průměr středový roury 50mm,ta roura je roura děrovaná kolem ní je narvaná vata,to je veškerej ten HIGH-TECH speciálně vymyšlenej na konkrétní motorku,takže pak už jde jen vo to jestli doma zbastlíš vejfuk tak aby se na něj dalo koukat zvenku a co je vevnitř je buřt to jsem napsal výše..
1% má průměr 56 jako Furatův Yoshi..
a to je jako všechno abyste věděli..
a já po sobotních 100km s votevřeným ultra dvojitým laufem seru na votevřený laufy a namontoval jsem zpět homologovanej laďák s jednou přepážkou-zvuk má fajnovej a jinej už nechci,páč vocas mám dost velkej na to abych mněl ten nejvotevřenější a nejhlučnější lauf ze všech vokolo..
já řikám,homologovanej ladáček a jsem spokojenej parchant..
Re: Výběr laďáku
KOVAL psal:vina jak sviň...
99% votevřenejch vejfuků má průměr středový roury 50mm,ta roura je roura děrovaná kolem ní je narvaná vata,to je veškerej ten HIGH-TECH speciálně vymyšlenej na konkrétní motorku,takže pak už jde jen vo to jestli doma zbastlíš vejfuk tak aby se na něj dalo koukat zvenku a co je vevnitř je buřt to jsem napsal výše..
1% má průměr 56 jako Furatův Yoshi..
a to je jako všechno abyste věděli..
a já po sobotních 100km s votevřeným ultra dvojitým laufem seru na votevřený laufy a namontoval jsem zpět homologovanej laďák s jednou přepážkou-zvuk má fajnovej a jinej už nechci,páč vocas mám dost velkej na to abych mněl ten nejvotevřenější a nejhlučnější lauf ze všech vokolo..
já řikám,homologovanej ladáček a jsem spokojenej parchant..
Kovale!
a byl by nějaký homologovaný pěkný v nerezu na skladě na B12, 03??
Obracím se na tebe jako na odborníka!!!
Jezdím tak, abych dojel!
Re: Výběr laďáku
čoveče tak teda nerezovej by nebyl,páč Mig a Sharky byly vždycky jen karbonový a hliníkový-prostě Alu,takže vim určitě že homologovanej -s jednou pevnou přepážkou vevnitř jinak je absorbční s vatou jako klasické laďáky- jen a pouze karbon a hliníkové Shark..
mám ho a sem spokojenej i s jeho zvukem a nemusim ho měnit za origo kdybych někam mněl jet,shodou okolností jsem to s tim homologovaným oválem Sharkem už i koupil a ted jsem tam zkusil druhej ten samej vejfuk a spokojenost,jasný akorát ten hliník není tak lesklej jako nerez a snadnějc se poškrábe ale na to ,neva mi to..
Re: Výběr laďáku
ja myslim ze prida tak max 10 centimetru ale 10 klokanu v zadnym pripade...
na druhou stranu musim konstatovat,ze na origo vejfuk uz bych si asi horkotezko zvykal,protoze si tu jizdu s ladakem daleko vic uziju.
ale podle vkusu kazdyho nekdo tam treba ladak nechce vubec a je taky spokojenej
...sam mezi jebkarema...
Re: Výběr laďáku
...samozrejme, ze rozdil mezi vejfukama ve vykonnosti je, ve spojitosti se svodama je to opravdu o vypoctech aby to k necemu bylo, jinak je to bud a nebo
...pominu-li svody, kde je to bez debat, tak vliv ma i mezisvod, tvar, dylka, zuzeni, byt jen konusem před napojenim k tlumici, to jsme ale porad u vedeni, cili samotna otevrena koncovka při stejnech prumerech (odpovidajicich svodum) bude mit vliv jen svou dylkou
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Výběr laďáku
KOVAL psal:vina jak sviň...
99% votevřenejch vejfuků má průměr středový roury 50mm,ta roura je roura děrovaná kolem ní je narvaná vata,to je veškerej ten HIGH-TECH speciálně vymyšlenej na konkrétní motorku,takže pak už jde jen vo to jestli doma zbastlíš vejfuk tak aby se na něj dalo koukat zvenku a co je vevnitř je buřt to jsem napsal výše..
1% má průměr 56 jako Furatův Yoshi..
a to je jako všechno abyste věděli..
a já po sobotních 100km s votevřeným ultra dvojitým laufem seru na votevřený laufy a namontoval jsem zpět homologovanej laďák s jednou přepážkou-zvuk má fajnovej a jinej už nechci,páč vocas mám dost velkej na to abych mněl ten nejvotevřenější a nejhlučnější lauf ze všech vokolo..
já řikám,homologovanej ladáček a jsem spokojenej parchant..
to jako že cena těch lepších nejni ani tak o nárustu kobyl,nebo krouťáku, ale o kvalitě zpracování a materiálech atd??? Možná i homologaci??
blbej můžeš bejt,ale musíš si umět poradit
Re: Výběr laďáku
jo,to jako že cena těch lepších neni vo nárůstu kobyl,krouťáku případně voslů..
a ani vo kvalitě to kolkrát není,někdy teda jo,ale to už se bavíme vopravdu vošpičkovejch výrobcích jako je třeba Akrap..
normálně když budeš brát průměrnej vejfuk tak je uplně jedno jestli koupíš vejfuk vod Sharka,Leovincka,Huric,Viper(anglickej),Micron,Gianelli atd atd,prostě samozřejmně že se budou u stej ný motorky lišit zvukem,to je přece jasný,protože každej z nich bude mít jinej průměr těch dírek na děrovaný trubce a jinou vatu uvnitř,to je ale vesměs všechno čím se budou lišit,rozhodně to není v tom že jeden z nich přidá 15 koní a druhej 10 ubere,tak to prostě neni,to jsou jenom reklamní žvásty některejch výrobců a takhle vznikaj fámy vo tom jak ti některej z nich ubere těch 10 koní a podpálí ti ventily.. prostě obecně ti taková jakákoliv otevřená koncovka podobnejch parametrů přidá tak 2,3-5 voslíků a to je maximum u běžný motorky..
jasně,pak jsou extrémy jako třeba starej model bandasky B12ky u který se vždycky tradovalo,že pro evropský trhy byla škrcená na 100koní jen vejfukovou ucpanou koncovkou a tak každej kdo ji vymněnil za jakejkoliv votevřenej vejfuk-klidně značky roura vod kamen-tak mněl 120 koní,takže to vypadalo rázem že ten vejfuck přidává 20koní,teda v podstatě přidává dobrejch třeba 10,protože to starý béčko nikdy ve skutečnosti těch 100 nemělo ale spíš to bylo vždycky přes 110 i s tim origo laufem..
ale novej model bandasky od 01 je mrtvej a tak to i zůstane..
jak píše OSI svody už jsou jiná kapitola a tam není problém samotnejma svodama získat třeba 20 koní,a samozřejmně tak se bavíme vo vyšší dívčí ve výpočtech a dalších bádáních,ale bavíme se vo klasickejch bajkách kde byly rezervy ve výkonu,dnešní hypermoderní gsxr 1000 a spol samozřejmně je nabušená tak že nemůžou už samotný svody přidat dalších 20 voslů,to je snad jasný,ale samozřejmně kvalitní výrobek taky něco přidá..
Re: Výběr laďáku
homologace je kapitola jiná..
sama vo sobě něco stojí,proto ji NIKDO,opakuju NIKDO v čechách nemá,to je snad jasný..
homologace znamená že ten vejfuck může legálně jezdit po normálních komunikacích a ne pouze po závodním vokruhu..
když je na vejfucku vyražená ta homologace,případně je k tomu vejfucku homologační karta tak to ještě neznamená samo vo sobě že může na silnici..
páč dneska je prostě HIGHTEK móda že maj vejfucky vyndavací homologační špunty a tak ten špunt MUSÍ bejt v tom laufu strčenej a zadělanej a bez něj bys neměl na silnici co dělat,toje nejnovější móda,dřív to bylo tak že homologovanej vejfuck byl vejfuck takovej ve kterým byly vevnitř nějakým způsobem přepážky uvnitř,prostě komorovej vejfuk,ty vyndavací špunty jsou výmysl poslední doby,skutečně by se dalo říct že v případě těch vejfuků s přepážkama se lišily ty přepážky uvnitř podle toho na jakou motorku to bylo určený tak podle toho byly trochu jinak ty věci vevnitř,teda tim myslim napřiklad že když třeba obecně motorka o obsahu 600 jako B6 třeba ječí s votevřeným laufem jako prase před zabijačkou tak je jasný že přepážky uvnitř jsou trochu jinak udělaný než u vejfuku pto velkoobsahovou motorku jako je B12 která takovej brajgl nedělá,třeba například ale u Shark vejfucků který mám nějaký k dispozici tak například homologovanaá koncovka s jednou přepážkou uvnitř je naprosto stejná pro B12,CBR 900RR a RF 900 nebo YZF 1000,prostě i na homologační kartě k tomu laufu jsou všechny tyhle bajky napsaný,takže i ti méně chňápavý by mohly pochopit že zas tak uplně asi pravda neni že má každá motorka speciáln í lauf že jo..
ale na todle už se dneska nehraje a aj k jsem psal tak dnešní trend jsou vyndavací špunty tam je fuck ta koncovka prostě vesměs díra vo průměru 50mm as dýlce cca 450mm a nazdar bazar..
kdo chce ECHT GOLD tak si holt muší připlatit třeba za AKRAPA a tam si holt platíš za tu kvalitu a za to co je uvnitř..vim mněl jsem to a i votevřený a mam představu co bylo vevnitř a co je vevnitř i v jinejch..
Re: Výběr laďáku
Kvalitní práce Kovale
Já mám laďák BOS, má potřebnou homologaci, ale ten špunt nemám tak sem si ho vyrobil a když sem jel do Rakušan tak na to čuměli bengoši na benzínce a nic jim nevadilo já měl teda orosený člo, ale všechno klaplo samo sebou když sem přijel domů tak sem to zase vyndal a má to příjemnej zvuk, žádnej ječák
Kámoš si před rokem pořídil Creptuse na B6 a už dneska říká že ho to i já s ním nerad jezdím, protože je to fakt šílenej rachot a na větší dálky musí jezdit poslední Takže můj názor na Creptus je dobrá cena a i celkem slušnej vzhled ale zvuk
žiješ jenom jednou, záleží na tobě jak dlouho!!!
Re: Výběr laďáku
lubrikacnich ?
zzzmrzlinar (Člen) 21.05.2008 12:48:26 Offline |
Re: Výběr laďáku
mno tak mě z toho vlastně vychází, že skoro fšecky rádoby "laděný" vejfucky mimo třeba jmenovaného Akrapa jsou spíš něco jako rozladěný vejfuk, pravda je že mi mechoň v Suzuki říkal to samý cituji "jestli chceš fakt laděnej vejfuk tak sežeň velký peří a kup Akrapa, jinak to akorát dělá randál a může ti to rozhodit spodek otáček i když vršku to otevření většinou pomůže" jinak jak už řekli ostatní KOVAL VELMI PĚKNĚ, DÍK
Re: Výběr laďáku
Buni psal:Díky všem za názory a Kovalovi za odborné pojednání. Taže když tam dám nějakej "obyčejnej" vejfuck tak mi to možná rozhodí spodek. Bude se teda pak mušet ještě něco ladit a půjde pak normálně prohazovat ten laďák s origo?
Je to na 3 šrouby + ten co to drží u stupačky. Otázka 5ti minut.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Výběr laďáku
Tož to je mi jasný, že ta výměna je votázkou pěti minut. Myslel jsem to jako, jestli se nemusí nějak doladit třeba motor na ten laďák a pak by se to zasejc muselo přelaďovat na ten origo, když bych ho tam chtěl vrátit. Ale asi je to blbost a moc to řeším.
Re: Výběr laďáku
Buni psal:Tož to je mi jasný, že ta výměna je votázkou pěti minut. Myslel jsem to jako, jestli se nemusí nějak doladit třeba motor na ten laďák a pak by se to zasejc muselo přelaďovat na ten origo, když bych ho tam chtěl vrátit. Ale asi je to blbost a moc to řeším.
Moc to řešíš...
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Výběr laďáku
Buni psal:Díky všem za názory a Kovalovi za odborné pojednání. Taže když tam dám nějakej "obyčejnej" vejfuck tak mi to možná rozhodí spodek. Bude se teda pak mušet ještě něco ladit a půjde pak normálně prohazovat ten laďák s origo?
Nerozhodí, můj Micron má psanej že není potřeba seřízení motoru, a taky mi to přijde, žádný velký skoky, zádná znatelná změna (možná to nepoznám, ale...). Je to takhle u dost výrobců, ale o tom by zase mohl polaborovat mesijé Koval
Bandit 4EVER!!!
Re: Výběr laďáku
to koval: přesně tyhle informace jsem chtěl slyšet(číst). ještě by mě zajímalo, jakým typem vaty se to nejčastěji vycpává (popřípadě kde ji sehnat) a kolik děr o jakým průměru je uvnitř koncovky 450mm..
dík za odpo
Když nejezdím,tak tvořím...
Re: Výběr laďáku
barynek psal:Buni psal:Díky všem za názory a Kovalovi za odborné pojednání. Taže když tam dám nějakej "obyčejnej" vejfuck tak mi to možná rozhodí spodek. Bude se teda pak mušet ještě něco ladit a půjde pak normálně prohazovat ten laďák s origo?
Nerozhodí, můj Micron má psanej že není potřeba seřízení motoru, a taky mi to přijde, žádný velký skoky, zádná znatelná změna (možná to nepoznám, ale...). Je to takhle u dost výrobců, ale o tom by zase mohl polaborovat mesijé Koval
Jakýho toho Microuna máš? Nešoup bys sem nějakej vobrázek? Jsem na ně taky koukal, homologace za slušnej peníz...
My letci máme ocelové ptáky...
Re: Výběr laďáku
Zdenousek psal:barynek psal:Buni psal:Díky všem za názory a Kovalovi za odborné pojednání. Taže když tam dám nějakej "obyčejnej" vejfuck tak mi to možná rozhodí spodek. Bude se teda pak mušet ještě něco ladit a půjde pak normálně prohazovat ten laďák s origo?
Nerozhodí, můj Micron má psanej že není potřeba seřízení motoru, a taky mi to přijde, žádný velký skoky, zádná znatelná změna (možná to nepoznám, ale...). Je to takhle u dost výrobců, ale o tom by zase mohl polaborovat mesijé Koval
Jakýho toho Microuna máš? Nešoup bys sem nějakej vobrázek? Jsem na ně taky koukal, homologace za slušnej peníz...
na FTPku pod mym jmenem je i zvuk, a foto na www.motorkari.cz
Bandit 4EVER!!!
Re: Výběr laďáku
chlapci,abyste zas nemysleli že musíte kupovat jenom ECHTGOLD Akrapoviče aby vám to fungovalo,tak sem to zas nemyslel..
jako u bajků jako jsou vobyčejný bandasky je uplně jedno co tam visí místo vejfuku,jak tady má někdo strach že mu to rozhodí spodek a nepojede mu to a tak,tak zas jako buďte nohama na zemi,normálně vám to pojede a v klídku..
není na škodu akorát tak při seřizování karbců trochu přidat na bohatostních šroubkách když je lauf votevřenej,ale to ví ten kdo vám to bude při servisu seřizovat takže vy tak maximálně po montáži laďáku před tím seřízením můžete mít pocit že někde má ta motorka v průběhu votáček malou dírku,ale to má ostatně i v originále akorát třeba někde jinde..
takže není třeba věšet hlavu,ale s chutí namontovat vejfuck ať už je jakýkoliv značky..
každopádně i kdyby ten vejfuck nepřidával žádný voslíky ve špičce tak bych se nebál říct že u většiny běžnejch motorek získá pilot pocit že motorka jde líp za plynem a to myslim naprosto vážně..
ohledně zvuku-to neřeším,jasný je že B6ka bude vždycky ječet vysokým tónem a B12 ka bude mít vždycky zvuk hlubokej ať tam visí co tam visí a navzájem vymněnit vejfukama ty zvuky nikdy nepůjdou prostě to je tim vobjemem a hotovo..
jo a někomu teda vyhovuje že to řve jako kráva,ale mně už to holt přešlo,si stárnu nebo co..
K dotazu na průměr dírek a jejich počet,jednoduchá rada,nikdo se s tim nevrtá,buď v klidu,navštiv vhodnou firmu a zakup už hotovej děrovanej plech kterej se tak už prodává,jestli jseš fajnšmekr tak nerezovej(ovšem v tabulích patřičně drahej) nebo vobyč,stejnej plech v tabulích kupujou i výrobci vejfuků a z něj stáčej ty vnitřní roury,standartně ten plech má dírky tak mezi 2-3mm,jinak samože záleží na výrobci výfuku,může to bejt i jinak.Vatu koupíš v každým slušným krámě třeba s dílama na krosky,prodává se to normálně v pytlíkách,nebo někde kde se vyráběj vejfuky na něco.Já naposled plnil vejfuck vatou do výfuku autobusu,který poblíž v jedný nejmenovaný firmě vyráběj.A jak si troubí Yoshimura s toudle vatou.Orsil,Rotaflex,Rockwol a podobný nedoporučuju z důvodu kratké životnosti..
Re: Výběr laďáku
..no..ještě bych k tomu dodal,že je záhodno dát mezi vatu a tu děrovanou rouru (tj obalit rouru) jemnou třeba nerezovou sítí...jako se dává třeba na okna proti mouchám,ale ocelovou..
Jinak ta vata vylítá daleko dřív..
PURE NAKED BIKE!
Re: Výběr laďáku
KOVAL psal:sem to woe Onasisu myslel všecko woe vážně no..
ale jako jebat se doma s výrobou koncovky fuck nebudu,to máš recht,zas tak do prdele se nudou nekopu,raděj si ji samože koupím,no né..
...dyk mě znáš néééé
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Výběr laďáku
Venom z Anglie říkáš??
No..vždycky měli takovej oldschoolovej zvuk..bodejť by ne,když to všechno tenkrát v podstatě začali..
Si to schválně poslechni:
http://www.venomslegions.com/multimedia/multimedia.htm
PURE NAKED BIKE!
Re: Výběr laďáku
Meloun psal:Venom z Anglie říkáš??
No..vždycky měli takovej oldschoolovej zvuk..bodejť by ne,když to všechno tenkrát v podstatě začali..
Si to schválně poslechni:
http://www.venomslegions.com/multimedia/multimedia.htm
...hned sem musel playlist ozivit hrabenkou Bathoryovou z rezerv na disku...
__________________________________________
Jsem velmi nudny spolecnik, vsak seru na to
Re: Výběr laďáku
Honza psal:Meloun psal:Venom z Anglie říkáš??
No..vždycky měli takovej oldschoolovej zvuk..bodejť by ne,když to všechno tenkrát v podstatě začali..
Si to schválně poslechni:
http://www.venomslegions.com/multimedia/multimedia.htm...hned sem musel playlist ozivit hrabenkou Bathoryovou z rezerv na disku...
Bathory
PURE NAKED BIKE!
Re: Výběr laďáku
vejfuck je už skorem pochystanej, jen nemůžu schrastit tu výplň..na netu jsem našel akorát tohle http://www.profimotomode.cz/vata-do-vyfuku-4t a já myslel, že se vejdu s komplet vejfuckem do dvou kil... a to i s tuzérem pro zámečníka...víte někdo kolik stupňů by měla ta vata vydržet...??v okolí vyráběj kogenerační jednotky, tak že bych se zeptal tam na matroš
Když nejezdím,tak tvořím...
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr