Nejsi přihlášen
Stránky: 1
Index » Technická poradna » Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)
LosBanditos (Člen) 29.05.2008 12:19:30 Offline |
Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)
LosBanditos adios !
Re: Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)
Jako by to tady už nebylo tisíckrát napsaný..
Není potřeba...max.přidat na bohatosti..o čtvrt otáčky na karbcích..
Pak se pro klid duše podívej jak vypadaj svíčky..(jestli to není moc bohatý nebo naopak)
PURE NAKED BIKE!
Re: Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)
Vyšroubovat o cca 1/4 - 1/2 otáčky.
Pokud to bude blbnout ve středních točkách tak podložit jehly.
Když budeš koukat na svíce, tak je dobrý to podržet chvíli v otáčkách kde bohatost sleduješ, pak vypnout chcípákem a zkouknout jejich barvu jak psal Meloun.
Re: Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)
No na karbecích bych řekl, že přidám nebo uberu na bohatosti akorát při volnoběžných ot. a mírně nad, nic víc. Jinak pak jehly, trysky filtry, píčoviny a bez seštelování na brzdě stejně poznáš velký prd o bohatosti v rozsahu celejch otáček. Tak, buď brzda a nebo seštelovat pokud je třeba max. volnoběh šroubkama na karbecích a srát na to.
Re: Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)
Dal jsem Tenax na B12 z 2002. Ve středních a nahoře to jelo jak bejk. Dole spíš slabší. Dal jsem to na brzdu a po úpravách (nevím jakých, jsem jen fotograf), to jde za plynem už i uplně odspoda. A zklidnily se vibrace, které po prosté montáži rapidně vzrostly. Tož tak. Luboš
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr