Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)

LosBanditos (Člen)
29.05.2008 12:19:30
Offline

Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)

idontknow


LosBanditos adios !
Meloun (Člen)
29.05.2008 12:25:00
Offline

Re: Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)

Jako by to tady už nebylo tisíckrát napsaný..headshakeidontknow

Není potřeba...max.přidat na bohatosti..o čtvrt otáčky na karbcích..
Pak se pro klid duše podívej jak vypadaj svíčky..(jestli to není moc bohatý nebo naopak)


PURE NAKED BIKE!
mr.BSE (Člen)
29.05.2008 16:32:13
Offline

Re: Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)

vysroubovat nebo zasroubovat aby to bylo bohatsi?help


Second Class Citizen
1130 Café Racer
martingsx (Člen)
29.05.2008 18:38:16
Offline

Re: Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)

Vyšroubovat o cca 1/4 - 1/2 otáčky.
Pokud to bude blbnout ve středních točkách tak podložit jehly.
Když budeš koukat na svíce, tak je dobrý to podržet chvíli v otáčkách kde bohatost sleduješ, pak vypnout chcípákem a zkouknout jejich barvu jak psal Meloun.

Pajk (Člen)
29.05.2008 21:48:02
Offline

Re: Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)

No na karbecích bych řekl, že přidám nebo uberu na bohatosti akorát při volnoběžných ot. a mírně nad, nic víc. Jinak pak jehly, trysky filtry, píčoviny a bez seštelování na brzdě stejně poznáš velký prd o bohatosti v rozsahu celejch otáček. Tak, buď brzda a nebo seštelovat pokud je třeba max. volnoběh šroubkama na karbecích a srát na to.smile1

Kelly01 (Člen)
29.05.2008 22:09:08
Offline

Re: Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)

přidání má význam..
šedej až bílej lauf se změní na tu správnou barvuevil
jinej efekt jsem nezaznamenalsmokin
mám to už 60000km na 3-3,5 otáčkycool


God Save The Queen!
mr.BSE (Člen)
30.05.2008 15:04:56
Offline

Re: Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)

ja mam lauf komplet i se svodama zlatej /krome karbonu/ , svice bily jak moji predkove -> chuda smes ->vysroubovat.

Diky, zkusim smile1


Second Class Citizen
1130 Café Racer
Lubos64 (Nový člen)
24.06.2008 01:02:33
Offline

Re: Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)

Dal jsem Tenax na B12 z 2002. Ve středních a nahoře to jelo jak bejk. Dole spíš slabší. Dal jsem to na brzdu a po úpravách (nevím jakých, jsem jen fotograf), to jde za plynem už i uplně odspoda. A zklidnily se vibrace, které po prosté montáži rapidně vzrostly. Tož tak. Luboš

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr