Nejsi přihlášen
Re: Seřízení ventilů
http://www.suzukibandit.cz/view.php?naz … 2005070003
tady to jest...
Vzdy muze byt hur :-)
Re: Seřízení ventilů
Dnes jsem je dělal poprví a v poho jen si nejsem jistej u B650 /05 na ventilovým víku jsou 4 přepouštěcí šrouby dá se posrat natočení šroubu? Pro rejpaly:dalo by se ovlivnit dotahovacim momentem dik za odpověd
"Na životě miluju tu jeho rozmanitost... Každej den mne nasere někdo jinej..."
Re: Seřízení ventilů
Ps. jem mě překvapilo Že na koníku je čtiřhran na sežizování to je vifikundace v Sůze mě Řekli že origo klíč mě neprodaj Že je jen pro atorizovaný servisco je to za kecy http://www.oneidasuzuki.com/store/parts … rench.html
"Na životě miluju tu jeho rozmanitost... Každej den mne nasere někdo jinej..."
Re: Seřízení ventilů
Bandit 650A psal:Dnes jsem je dělal poprví a v poho jen si nejsem jistej u B650 /05 na ventilovým víku jsou 4 přepouštěcí šrouby dá se posrat natočení šroubu? Pro rejpaly:dalo by se ovlivnit dotahovacim momentem dik za odpověd
...je uplně jedno, jag je natočenej...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Seřízení ventilů
Bandit 650A psal:Ps. jem mě překvapilo Že na koníku je čtiřhran na sežizování to je vifikundace v Sůze mě Řekli že origo klíč mě neprodaj Že je jen pro atorizovaný servisco je to za kecy http://www.oneidasuzuki.com/store/parts … rench.html
...přestože si ho koupit můžu, tag sem si ho udělal
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Seřízení ventilů
Miras psal:já si ventily seřizuju sám, nevim co je u 650 ale u 1200 je to bez problemu. Teď si přesně nevzpomenu co tam pouřívám, asi 6 očko nebo něco takovýho.... nicméně poradil jsem si se základním nářadím
...vosmička...ale to je enem kontramatka, na štelování potřebuješ "něco" ...de to i kleštičkama, ale je to pruda ...u fšech motorů starý generace Bandasky je to stejný, tzn. i u 650, pokuť je to vzduch+volej...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Seřízení ventilů
Knoxville psal:A jak je na tom vodník? Ještě jsem něměl důvod sundavat víko ventilů, tak doufám že je to tam stejný. Psal jsem amíkům jestli mi pošlou ten klíček, tak abych s nim pak nenatahoval doma hodiny
...nejni to stejný...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Seřízení ventilů
Filous psal:Knoxville psal:A jak je na tom vodník? Ještě jsem něměl důvod sundavat víko ventilů, tak doufám že je to tam stejný. Psal jsem amíkům jestli mi pošlou ten klíček, tak abych s nim pak nenatahoval doma hodiny
...nejni to stejný...
Tak je to dobrý, akorát mi napsali z usa, že prej 'international orders are not allowed' No a je zapotřebí taky nějakej speciální bazmek u vodníků? Servisní manuál jsem k tomu ještě bohužel nesehnal.
Re: Seřízení ventilů
Knoxville psal:Filous psal:Knoxville psal:A jak je na tom vodník? Ještě jsem něměl důvod sundavat víko ventilů, tak doufám že je to tam stejný. Psal jsem amíkům jestli mi pošlou ten klíček, tak abych s nim pak nenatahoval doma hodiny
...nejni to stejný...
Tak je to dobrý, akorát mi napsali z usa, že prej 'international orders are not allowed' No a je zapotřebí taky nějakej speciální bazmek u vodníků? Servisní manuál jsem k tomu ještě bohužel nesehnal.
...žádnej bazmeg, podlošky...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Seřízení ventilů
Bandit 650A psal:Miras psal:co třeba použít stranovej správný velikosti?
čtiřhran je 3*3mm takovej neseženeš už jsem to zkoušel
S tátou jsme Progearovi taky dělali ventily na jeho B650, ale používali jsme standartní nářadí... nic spešl. Co to bylo, si nejak neuvědomuju, ale myslím, že to byl normální klíč o rozměru 5 a půl, ale nechci kecat...
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Progear 650 (Člen) 03.08.2008 19:44:20 Offline |
Re: Seřízení ventilů
Ondráš psal:Bandit 650A psal:Miras psal:co třeba použít stranovej správný velikosti?
čtiřhran je 3*3mm takovej neseženeš už jsem to zkoušel
S tátou jsme Progearovi taky dělali ventily na jeho B650, ale používali jsme standartní nářadí... nic spešl. Co to bylo, si nejak neuvědomuju, ale myslím, že to byl normální klíč o rozměru 5 a půl, ale nechci kecat...
a jag jim to šlo od ruky...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Seřízení ventilů
Progear 650 psal:Ondráš psal:Bandit 650A psal:
čtiřhran je 3*3mm takovej neseženeš už jsem to zkoušelS tátou jsme Progearovi taky dělali ventily na jeho B650, ale používali jsme standartní nářadí... nic spešl. Co to bylo, si nejak neuvědomuju, ale myslím, že to byl normální klíč o rozměru 5 a půl, ale nechci kecat...
a jag jim to šlo od ruky...
maš asi na mysli matku na seřizovacim šroubu stou problem neni ale na otáčení šroubem potřebuješ "tu věc" asi by to šlo i kleštěma ale neni tam moc místa a je to prasárna je jednoduší něco vyrobit
"Na životě miluju tu jeho rozmanitost... Každej den mne nasere někdo jinej..."
Re: Seřízení ventilů
Ondráš psal:Progear 650 psal:a jag jim to šlo od ruky...
Nepamatuješ si čím to ten otec dělal? Ale já myslím, že to byl klíč pět a půl...
...tag ten to určitě nebyl...potřebuješ vosmičku na kontramatku a seřizovací šroub má štyrhran 3x3 mm...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Seřízení ventilů
Bandit 650A psal:maš asi na mysli matku na seřizovacim šroubu stou problem neni ale na otáčení šroubem potřebuješ "tu věc" asi by to šlo i kleštěma ale neni tam moc místa a je to prasárna je jednoduší něco vyrobit
Já mam za to, že myslíme stejnou věc a můžu zaručit, že táta nic speciálního nepoužíval.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Seřízení ventilů
Ondráš psal:Progear 650 psal:a jag jim to šlo od ruky...
Nepamatuješ si čím to ten otec dělal? Ale já myslím, že to byl klíč pět a půl...
si řikal že Progearovi jsi to dělal ty a tata to jen zkontroloval
"Na životě miluju tu jeho rozmanitost... Každej den mne nasere někdo jinej..."
Progear 650 (Člen) 03.08.2008 20:37:55 Offline |
Re: Seřízení ventilů
Filous psal:Ondráš psal:Progear 650 psal:a jag jim to šlo od ruky...
Nepamatuješ si čím to ten otec dělal? Ale já myslím, že to byl klíč pět a půl...
...tag ten to určitě nebyl...potřebuješ vosmičku na kontramatku a seřizovací šroub má štyrhran 3x3 mm...
tag já mám za to, že je tam drážka, a proto se tím seřizovacím sroubem tocilo plochym sroubovakem....
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Seřízení ventilů
Tak jsem to vykomunikoval. Používali jsme na to takový nástavec z jedné sady co táta před časem koupil v Baumaxu... Je tam toho hodně od imbusů, přes hvězdice, křížáky, ploché šroubováky různých velikostí a další věci...
Takže speciální do jisté míry...
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Seřízení ventilů
Progear 650 psal:Filous psal:Ondráš psal:
Nepamatuješ si čím to ten otec dělal? Ale já myslím, že to byl klíč pět a půl......tag ten to určitě nebyl...potřebuješ vosmičku na kontramatku a seřizovací šroub má štyrhran 3x3 mm...
tag já mám za to, že je tam drážka, a proto se tím seřizovacím sroubem tocilo plochym sroubovakem....
...to je třeba u Škodofky nebo u VanVana, ale u Bandasky je štyrhran
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Seřízení ventilů
je to možný že to byly malý kleštičky. Už si to nějak nepamatuji - určitě bych se toho nebál, bylo to bez problému (najdu někde fotky) Nicméně dělal jsem to teď v zimě v 11 tisících (dělal jsem celej servis, nechtěl jsem to dělat v sezoně..) a vše bylo v pořádku, jen jeden ventil jsem povoloval a stejně to nebylo potřeba protože to bylo v toleranci, takže spíš se jednalo o kontrolu.
Jaký máte zkošenosti vy? máte to při seřizování hodně rozhašený?
Re: Seřízení ventilů
Miras psal:je to možný že to byly malý kleštičky. Už si to nějak nepamatuji - určitě bych se toho nebál, bylo to bez problému (najdu někde fotky) Nicméně dělal jsem to teď v zimě v 11 tisících (dělal jsem celej servis, nechtěl jsem to dělat v sezoně..) a vše bylo v pořádku, jen jeden ventil jsem povoloval a stejně to nebylo potřeba protože to bylo v toleranci, takže spíš se jednalo o kontrolu.
Jaký máte zkošenosti vy? máte to při seřizování hodně rozhašený?
mam kolem 15 a pockam az do zimy
Re: Seřízení ventilů
Kleštičky nebrat, nemůže být takovej problém si připravit trojku čtyřhran, ale když se to tak veme dá se to udělat pouze s osmičkou klíčem ale teď za jak dlouho, s jakou tolerancí a vedle mít kýbl na nervy kurnik šopa. Kdykoliv bylo víko dole, tak vůle nikdy nebili menší spíš nepatrně naopak ale v toleranci, spíš bych čekal že budou menší.
Re: Seřízení ventilů
Já to vždycky otočím kleštěma nebo rukou. Na prd je, že se při dotahování kontramatky na fest ten šteft občas kousek pootočí-dotáhne s kontramatkou.
Jinak já je měl taky vždycky v toleranci, ale seřizuju je na střed tolerance. U mý B12 se to rozjíždí trochu víc než u mý bejvalý GSX750. Tam jsem většinou opravdu jen kontroloval.
K.a.s.y.m. (Člen) 04.08.2008 07:21:48 Offline |
Re: Seřízení ventilů
já jsem i udělal takový "T" udělal do něj jehlovým pilníkem čtyřhran a v pohodě.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Seřízení ventilů
Mám dotaz. V návode na štelovanie ventilov sa píše o víku indukčního spímače /je dobré tam točiť motorom/. Je to to viko na pravej strane pred spojkou? Viko v ND uvedené ako viko zapalovania? Viko alternátora /na ľavej strane motora/ mám dolu, potočím tam valcami, ale iste tam značka T čo sa o nej píše v návode nie je.
Každý je v niečom dobrý. Ja jazdím.
Re: Seřízení ventilů
morganzd psal:No a nebo se orientovat podle drážek na čelech vačkovejch hřídelů na pravé straně motoru a točit zadním kolem při zařazeným vyšším kvaltu. To lze taky, ne?
...jo, de...ale je to takový...nepohodlný???
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Seřízení ventilů
Tak som to zhodil vrchný kryt motora a niečo sa tam pohadzovalo . Keby to bol nový Bandit, tak chápem, že chceli v Suzuke dosiahnuť zvuk Ducati /ako peniaze v mešci/, tak niečo nechali voľne kolovať motorom, ale pri 14 ročnej motorke to nie je normálne.
Skúsené oko vie, že sú to štelováky ventilových vôlí, dúfam, že som to dobre pomenoval, podľa návodu štelovania. Všetky 4 zlomené na strane od karburátorov.
No budem to musieť rozobrať ďalej, aby som vedel, aké celkové časti treba objednať.
Stalo sa to už niekomu? Môže to byť výsledok nezoštelovaných ventilov asi 2 roky /počul som ich rachotiť/. Na budúce, asi treba pri inom zvuku motora, hneď sa do neho pozrieť, nie jazdiť, kým to samé zastaví a už sa nepohne .
Každý je v niečom dobrý. Ja jazdím.
Re: Seřízení ventilů
Podľa mňa to tam na voľno nebolo, keď jazdila a pekne štartovala, tak všetko muselo byť v pohode. Posledný mesiac sa srala a pri poslednom štartovaní, keď som chcel urobiť synchronizáciu karburátorov, tak niečo na pravej strane zaprašťalo /to sa museli nejaké utrhnúť/ a odvtedy som ju už nenaštartoval a postupne zas od karburátorov, cez štartér, sviečky atď hladal príčinu neštartovania. Až som musel otvoriť motor a bolo to tam voľne pohodené na vrchu. Popri tom sa vymení aj rozvoďák, predsa 120000 km je už dosť. Len ma mrzia tie investície, som bez roboty a zrovna to nevyhovuje, ale iné mi neostáva, len to opraviť.
Každý je v niečom dobrý. Ja jazdím.
Re: Seřízení ventilů
...tyvole tobě se to snad normálně potkalo, máš asi rozhozený rozvody (vypadá že konkrétně teda sací vačka pod kterou to ulítalo je dost mimo), když se ti to takhle ulámalo naráz z čepu
...nechci tě strašit, ale to asi budeš mít i zvohejbaný ventily a ojnice
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Seřízení ventilů
nevo7 psal:Môže to byť výsledok nezoštelovaných ventilov asi 2 roky /počul som ich rachotiť/. Na budúce, asi treba pri inom zvuku motora, hneď sa do neho pozrieť, nie jazdiť, kým to samé zastaví a už sa nepohne .
Nepocul si skor rachotit rozvodak ?
V akom je stave a ako natom je napinak ?
Toto vyzera na slusny pruser.
K.a.s.y.m. (Člen) 21.06.2014 10:38:40 Offline |
Re: Seřízení ventilů
abys po rozborce nezjistil,že je jednodušší a levnější koupit jinej motor.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Seřízení ventilů
SO 545 psal:Nepocul si skor rachotit rozvodak ?
V akom je stave a ako natom je napinak ?
Toto vyzera na slusny pruser.
Možno to bol aj rozvoďák, už má ta motorka 120000 km, raz som tam dával štelovať ventily, išlo to ticho a asi posledné 2 roky to trošku rachotilo na ľavej strane. Posledne, čo to zaprašťalo a zlomili sa nejaké váhadla, tak to bolo zas na pravej strane.
No vidím, že s tým bude asi viacej roboty. No ten motor, či časť budem kupovať, lebo nové váhadla stoja 4 ks asi 200 eur v suzuki, čiže za tu cenu mám celý motor. Vymením tie vahadla, vymením aj rozvoďák, zoštelujem a uvidí sa. Ale to asi potrvá.
Každý je v niečom dobrý. Ja jazdím.
Re: Seřízení ventilů
ako bolo napisane vyssie : ak ti ulomilo vahadla mas skoro na 100% ventily v p..i
to uz nieje le o zostelovani ale rozborka motora.
Ventily , ojnice a ine radosti.
Zhod dole hlavu pozri tu paseku , mozno usetris cas a peniaze ked rovno zozenies good motor.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr