Nejsi přihlášen
Karbce
Po výměně karbců moto startuje jak divý ale nedrží volnoběh nechal sem seřídit karbce ale seřídili mi jen podtlaky ale volnoběh si dělá zase to stejný hovno jak před tim skrátka nastartuju na sytič počkám až se ohřeje vypnu sitič a motorka se drží zuby nehty na 3 000 ot říkám si ok šroub na seřízení volnoběhu vím kde je trošku tomu uberu tak trošku míň než 2000 ot co se ale nestalo otočím malinko šroubem tak půl závitu nebo závít otáčky padnou někam k 1000 a motorka jako by pumpuje otáčky kolísaj 1000 a míň než za pár chvil padnou úplně co s tim poraďte prosím dokud to mám rozebraný
nezastavil sem úmyslně to se zas něco vysralo tak spravuju
Re: Karbce
Jo ty máš 400. Tak ta co jsem s ní měl mžnost se seznámit to měla taky, přestože byla po servise. Strašně pomalu jí padaly otáčky a stejně měla volnoběh vysoko. Seřízeno v Dobříši, ale pak myslím to nějak vyřešil... Zkusím se ho zeptat.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Karbce
axoz psal:Po výměně karbců moto startuje jak divý ale nedrží volnoběh nechal sem seřídit karbce ale seřídili mi jen podtlaky ale volnoběh si dělá zase to stejný hovno jak před tim skrátka nastartuju na sytič počkám až se ohřeje vypnu sitič a motorka se drží zuby nehty na 3 000 ot říkám si ok šroub na seřízení volnoběhu vím kde je trošku tomu uberu tak trošku míň než 2000 ot co se ale nestalo otočím malinko šroubem tak půl závitu nebo závít otáčky padnou někam k 1000 a motorka jako by pumpuje otáčky kolísaj 1000 a míň než za pár chvil padnou úplně co s tim poraďte prosím dokud to mám rozebraný
koukni nahoru na karburátory. jsou tam takový "komínky" na jeden karburátor ti vede hadička podtlaku od kohoutu na nádrži (to je ta tenčí) a na ostatních museji bejt záslepky (ty jsou pojištěný takovejma pérkama aby nesklouzly) zkontroluj ty záslepky jestli nejsou protržený. Jestli jo (nebo jestli ti dokonce chyběj) mohlo by to být tim.
Jinak otáčky u bandita se trošku houpou normálně, já je mám na b12 nastavený na zahřátym motoru těsně pod tisíc (cca900) a houpe se to právě mezi hodnotou 1000 a 900.
Ps. pod tisíc to mám hozený protože je pak jakoby hladší řazení v 1100 sou to celkem rány, hlavně 1 a 2, pak už to člověk neslyší.
Banditatom (Člen) 01.04.2009 17:06:23 Offline |
Re: Karbce
hele když jsme u těch karbeců to kolísání otáček mi dělá taky a už nevím čím že to může být a s tím přisáváním fal.vzduchu má někdo nějakou zkušenost? jako kde nejčastěji? jak odstranit a jak najít to místo!kuju za rady!
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Karbce
Banditatom psal:hele když jsme u těch karbeců to kolísání otáček mi dělá taky a už nevím čím že to může být a s tím přisáváním fal.vzduchu má někdo nějakou zkušenost? jako kde nejčastěji? jak odstranit a jak najít to místo!kuju za rady!
taky mi to kolisa a uz na to seru zvedl jsem trosicku volnobeh aby to nemelo tendenci zdechnout a je po problemu
Vzdy muze byt hur :-)
Banditatom (Člen) 01.04.2009 18:52:36 Offline |
Re: Karbce
Ton@l psal:Banditatom psal:hele když jsme u těch karbeců to kolísání otáček mi dělá taky a už nevím čím že to může být a s tím přisáváním fal.vzduchu má někdo nějakou zkušenost? jako kde nejčastěji? jak odstranit a jak najít to místo!kuju za rady!
taky mi to kolisa a uz na to seru zvedl jsem trosicku volnobeh aby to nemelo tendenci zdechnout a je po problemu
nevím jak tobě ale pokud nemám zahřátý motor tak mi to normálka chcípne a když je to teplé tak to kolísá od 1700-800 což je moc!
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Banditatom (Člen) 01.04.2009 19:12:04 Offline |
Re: Karbce
fidoB6 psal:Banditatom psal:nevím jak tobě ale pokud nemám zahřátý motor tak mi to normálka chcípne a když je to teplé tak to kolísá od 1700-800 což je moc!
Svíčky?
nový cca 2000km najetý ngk!
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Karbce
tak mně to taky začalo na podzim kolísat a celkem hodně dal jsem to mynulí měsíc seřídit. Karbce, podtlaky aji ventily a je to nebe a dudy drží 1000 otáček a ani seto nehne dělal mně to Arnošt z Tovačova machr to píšu pro Olomoučáky nebo blízkého okolí,a bandit jede uplně jinak než před seřízením je to živější říkal mně že to je karbcama a musí to být dobře udělany!!!!
Re: Karbce
...kolísání volnobježnejch votáček nejni normální a to ani u Banditů jag píše Lihy...kolísání je známkou neseřízení (a nebo špatnýho seřízení) ...prostě nejsou karburátory sesynchronizovaný a přetahuje se jeden s druhym...pak eště může nastat situace, gdy to seřídit prostě nejde a to z důvodu vybjehanejch šoupátek, tam pag úpomůže jen jejich výměna, coš je rachomejtle...samozřejmostí je těsnost přírub a nátrubků podtlaku...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Karbce
Vie mi niekto vysvetliť, ako funguje karburátor v Bandite? Konkrétne B6 2000.
Benzín mi natečie do plavákových komôr, ale už sa nedostane na sviečky. Čiže nechápem, ako sa z komôr dostane hore, aby sa zmiešal so vzchuchom a chcal na sviečky /tie sú suché všetky/. Je to robené podtlakom? Lebo plyn otvára len klapky. Čo by mohlo byť zle, keď sa nedostáva benzín z komôr na sviečky /zlá hadička, zlé ventilky??/?
Každý je v niečom dobrý. Ja jazdím.
Re: Karbce
...benzín je nasávanej přes trysku podtlakem, kterej vytváří píst pohybem dolů, při otevřeným sacím ventilu ...máš to rozmrdaný tím, že jsi se v tom povrtal, protože tuším, že jsi psal, že ti to normálně jezdilo a to enormní opotřebení nenastane během pár dnů
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Karbce
No išlo to pekne z jari, a potom, výmenou vzduch. filtra, sviečok /rozhádzaná bohatosť zmesy, podľa toho, ako mi skákali otáčky a pomaly padali/ je to rozladené už úplne.
Ale môžem vylúčiť karburátori, zas som ich kompletne prefúkol, všetko OK, čisté.
Ale skúsil som naštartovať bez karburátorov a neťahá vzduch do motora. Ale valce by sa mali hýbať pri elektrickom štartovaní /pri jawe a nakopávaní sa hýbu/? Len tam niečo dáva zvuky, ako textil keď sa trebe vo vetre, vo výku motora. Čiže chyba bude niekde v motore. Času mám dosť, peňazí málo /aby som to niesol do servisu na vozíku/, keby som vedel, ako štelovať ventily, pustím sa do toho /musím to niekde naštudovať/, aj tak si chcem skladať motorky, naučiť sa to niekde musím /a jawu a babettu som už dokázal zložiť/.
Každý je v niečom dobrý. Ja jazdím.
Re: Karbce
...jako že se ti netočí motor (nehejbou písty) když startuješ?
...mimochodem, ventily s tím nemaj nic společnýho, to se neboj, že bys to nenatočil po měsíci kvůli tomu že se ti sama změnila vůle
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
hlemejzd999 (Člen) 06.06.2014 14:31:07 Offline |
Re: Karbce
koukam , zes to dokonale rozmerdal
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Karbce
Nerobte si srandu, ako to rozoberiem, tak to poskladám, buď to nepôjde ako to nejde, alebo to pôjde.
Osiris: predpokladám, že pri štartovaní /keď mi teraz točí len štartér/, by sa mali hýbať aj piesty. Ale asi stoja, lebo vzduch to neťahá cez gumy čo sú medzi motorom a karburátormi. Alebo je tam niečo iné zle, lebo raz tam čoši dosť zašramotilo pri štartovaní, na pravej strane, neviem, či motor, či pri alternátore.
Ale ventily by to chcelo zoštelovať tiež, predsa len 120000 km a raz to bolo robené /no jazdím, až kým sa to nerozpadne a teraz je čas na servis/.
Každý je v niečom dobrý. Ja jazdím.
Re: Karbce
Tak som to bol popočúvať opäť. Štartér točí a zvuky idú z neho /na ľavo pod karburátormi/. Točí ako štekanie a vydáva zvuk ako pulzujúca membrána. Ťažko povedať, či je OK, či sa tam niečo neporušilo /lebo on by mal rozhýbať motor, ale nechce sa mu, text z netu: 1)startér běží naprázdno – nevysouvá nebo je vadná volnoběžka (to může být špatně identifikovatelné, volnoběžka někdy vypadá funkčně, ale při plném zatížení se protáčí). Také by mohly být vylámané zuby na věnci setrvačníku./.
Alebo napadá Vás, čo je dôležité na rozbeh motora?, keď baterka je nová, nové sviečky, vyčistené karburátori, nastavená bohatosť /nezosynchronizované, lebo nemôžem naštartovať/, štartér točí, otáčky sa pohnú o milimeter a nič. Možno sa niečo zničilo, čo to nechce rozhýbať, ale neviem čo.
Každý je v niečom dobrý. Ja jazdím.
Re: Karbce
nevo7 psal:...predpokladám, že pri štartovaní /keď mi teraz točí len štartér/, by sa mali hýbať aj piesty...
Tak to snad poznáš jestli to má stejný zvuk jaký to mělo když si to startoval v době kdy to ještě jezdilo a nebo ne?
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Karbce
nevo7 psal:pustím sa do toho /musím to niekde naštudovať/, aj tak si chcem skladať motorky, naučiť sa to niekde musím /a jawu a babettu som už dokázal zložiť/.
Nezapomeň, že mezi motorem Jawy 350 a B6 je asi tak 40 let vývoje.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Karbce
Neviete niekto ako má byť otočený valček cez ktorý ako prvý prechádza ihla do plavákovej komory? Valček na konci hlavnej trysky, keď to beriem zospodu /ináč diel 26 v dieloch B6 2000/. Ten valček ma jednu dieru užšiu a pekne oblú a druhá ma špicatejšiu hranu a širšiu dieru. Nezapamätal som si ich a vypadli, keď som kontroloval trysky.
Každý je v niečom dobrý. Ja jazdím.
Re: Karbce
nevo7 psal:Neviete niekto ako má byť otočený valček cez ktorý ako prvý prechádza ihla do plavákovej komory? Valček na konci hlavnej trysky, keď to beriem zospodu /ináč diel 26 v dieloch B6 2000/. Ten valček ma jednu dieru užšiu a pekne oblú a druhá ma špicatejšiu hranu a širšiu dieru. Nezapamätal som si ich a vypadli, keď som kontroloval trysky.
...myslíš sedlo jehly??? ...podivej se na hlavní trysku a na to sedlo a skus si to dát vobouma stranama k sobje a musí ti to bejt jasný...a dyby né, tag tady to máš...ta oblá strana je f kontaktu s tryskou, to znamená, tou vostrou hranou nahoru do karbce
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Karbce
Filous: Vďaka, tak som to aj včera nahodil, podľa odhadu /možno opačne by to tam ani nešlo lebo aj ten valček má iné priemery na každom konci/, ale že sa radšej spýtam, kým nahodím membránu hore a kryty plávakov dolu, nech to je zošróbováne dobre .
Každý je v niečom dobrý. Ja jazdím.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr