Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » Jak opravit blok motoru? Pls Help

Milhaus (Člen)
29.06.2008 20:25:13
Offline

Jak opravit blok motoru? Pls Help

Zjistil jsem, že se mi na mé B6 2003 uvolnil šroub co drží motor v rámu a chtěl jsem ho dotáhnout. Bohužel ale šroub byl delší než by měl být, takže se mi jeho konec otisknul do bloku motoru.idontknow Vznikla tam prasklina, přes kterou teče olej. Je to ten šroub vlevo dole, co tam je místo klasické matice taková ta "kapka". Co s tím? Zavařit, nebo stačí něčím zalepit? Nejsem odborník, ale myslím si že v případě svařování by musel motor asi ven z rámu kvůli špatnému přístupu. A když zalepit (zatmelit) tak čím?
helphelphelp
Jsem pussy - vím, zku*vil jsem to.


Když máš dobré kamarády, nepotřebuješ nepřátele...
Ton@l (Člen)
29.06.2008 23:38:51
Offline

Re: Jak opravit blok motoru? Pls Help

Milhaus psal:

Zjistil jsem, že se mi na mé B6 2003 uvolnil šroub co drží motor v rámu a chtěl jsem ho dotáhnout. Bohužel ale šroub byl delší než by měl být, takže se mi jeho konec otisknul do bloku motoru.idontknow Vznikla tam prasklina, přes kterou teče olej. Je to ten šroub vlevo dole, co tam je místo klasické matice taková ta "kapka". Co s tím? Zavařit, nebo stačí něčím zalepit? Nejsem odborník, ale myslím si že v případě svařování by musel motor asi ven z rámu kvůli špatnému přístupu. A když zalepit (zatmelit) tak čím?
helphelphelp
Jsem pussy - vím, zku*vil jsem to.

mel jsem praskliny po svarovani vika motoru a tak jsem to vyresil zalepeni dvojslozkovym epoxidem s kovovymi supinamismile1 a drzi to pekne uz ani kapka olejegood


Vzdy muze byt hur :-)
mi (Člen)
30.06.2008 09:39:40
Offline

Re: Jak opravit blok motoru? Pls Help

Ton@l psal:
Milhaus psal: