Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » Bohatost smesi

Peka (Člen)
09.07.2008 13:55:35
Offline

Bohatost smesi

Zdravim, mam dotaz na navyseni bohatosti smesi na B12. Mam to delat povytazenim jehly o zub nebo sroubkem otocit tak o pul max celou otacku??

Vyresit tim tento problem > mam KN filtr (ne na zvysovani vykonu!) tim padem se dostava vice vzduchu, na jare s tim nebyl vubec problem, ale po tom co jsem seridil motor ventily nove svicky mam problem se startovanim a nez se ohreje motor tak to blbe spaluje kucka se to pri akceleraci, kdyz necham pootevrenej sytic tak je to ok. Tzn. je treba zvednout bohatost smesi, ze jo.


B12 neni uz je autobus :)
Billy (Člen)
09.07.2008 15:09:24
Offline

Re: Bohatost smesi

abys jeste nemusel pretriskovavat no nevim jestli KaN je zrovna nejlepsi volba, myslim ze obyc a vymenit je lepsi. S tou bohatosti i poradi nekdo jinej fundovanej ja to nesteloval nekdy ale vim ze se da bud jak rikas na jehle zvysit hladina a nebo je tam sroub na bohatost ale ten je spis pro jemnejsi doladeni podle me. Neber me zas moc vazneheadshake


" Co to děláte?? Provádím vtipný úhybný manévr "
http://www.youtube.com/watch?v=UKzNVMzQy4w
Vladko (Člen)
09.07.2008 21:25:42
Offline

Re: Bohatost smesi

Peka psal:

Zdravim, mam dotaz na navyseni bohatosti smesi na B12. Mam to delat povytazenim jehly o zub nebo sroubkem otocit tak o pul max celou otacku??

Vyresit tim tento problem > mam KN filtr (ne na zvysovani vykonu!) tim padem se dostava vice vzduchu, na jare s tim nebyl vubec problem, ale po tom co jsem seridil motor ventily nove svicky mam problem se startovanim a nez se ohreje motor tak to blbe spaluje kucka se to pri akceleraci, kdyz necham pootevrenej sytic tak je to ok. Tzn. je treba zvednout bohatost smesi, ze jo.

..... u mě se to řešilo takhle. Taky jsem dal propustnější filtr - začalo se to srát - přesně jak píšeš. Nastříkali mi to v servise nějakým "olejem" na vzduchový filtry. Na chvíli se to zlepšilo (v podstatě, ale z propustnýho ten olej udělal dočasně méně propustnej filtr). Takže změna - zvýšení jehel - to už vypadalo líp, ale pořád to nebylo ono. Skončilo to podložkama pod jehly - na 98% OK, ale není to 100%. Zbylí 2% jsem laboroval s bohatostí (šroubkama). Když jsem obohatil směs bylo to snad už skoro těch 100% ale bylo tu jedno ALE. Nesnesl jsem pohled na ty svíčky a to jsem s tím šroubkem hnul o 1/4 otáčky (je to citlivý jak prase, takže zapomeň na nějakou celou otáčku). Takže jsem to vrátil tak jak je to v manuálu. Výsledek je těch 98% a ty 2% jsou na úkor volnoběhu a nízkých otáček (cca 2000 - 2500). Ale čert to vem, na volnoběh nejezdím a v nízkých to sem tam přežiju. Jinak OK. Jo a zapomněl jsem dodat že mám i laďák, takže tam už by to chtělo asi větší trysky aby to bylo 100% OK. Tzn. manipuloval bych s jehlama a pak až s těma šroubkama na bohatost - ale to jsem já, určitě se najde někdo kdo bude mít jiný názor smile1

Peka (Člen)
10.07.2008 07:28:27
Offline

Re: Bohatost smesi

Vladko psal:
Peka psal:

Zdravim, mam dotaz na navyseni bohatosti smesi na B12. Mam to delat povytazenim jehly o zub nebo sroubkem otocit tak o pul max celou otacku??

Vyresit tim tento problem > mam KN filtr (ne na zvysovani vykonu!) tim padem se dostava vice vzduchu, na jare s tim nebyl vubec problem, ale po tom co jsem seridil motor ventily nove svicky mam problem se startovanim a nez se ohreje motor tak to blbe spaluje kucka se to pri akceleraci, kdyz necham pootevrenej sytic tak je to ok. Tzn. je treba zvednout bohatost smesi, ze jo.

..... u mě se to řešilo takhle. Taky jsem dal propustnější filtr - začalo se to srát - přesně jak píšeš. Nastříkali mi to v servise nějakým "olejem" na vzduchový filtry. Na chvíli se to zlepšilo (v podstatě, ale z propustnýho ten olej udělal dočasně méně propustnej filtr). Takže změna - zvýšení jehel - to už vypadalo líp, ale pořád to nebylo ono. Skončilo to podložkama pod jehly - na 98% OK, ale není to 100%. Zbylí 2% jsem laboroval s bohatostí (šroubkama). Když jsem obohatil směs bylo to snad už skoro těch 100% ale bylo tu jedno ALE. Nesnesl jsem pohled na ty svíčky a to jsem s tím šroubkem hnul o 1/4 otáčky (je to citlivý jak prase, takže zapomeň na nějakou celou otáčku). Takže jsem to vrátil tak jak je to v manuálu. Výsledek je těch 98% a ty 2% jsou na úkor volnoběhu a nízkých otáček (cca 2000 - 2500). Ale čert to vem, na volnoběh nejezdím a v nízkých to sem tam přežiju. Jinak OK. Jo a zapomněl jsem dodat že mám i laďák, takže tam už by to chtělo asi větší trysky aby to bylo 100% OK. Tzn. manipuloval bych s jehlama a pak až s těma šroubkama na bohatost - ale to jsem já, určitě se najde někdo kdo bude mít jiný názor smile1

diky za prispevek. Mam ladak taky a zaclo to delat asi po 1000 km po instalaci filtru tak to prave chci nejak sfouknout at to je v klidu ten chod motoru, jestli rikas ze jsi laboroval s jehlami a nic moc a sroubkem moc ne, tak to bude spis na pretryskovani. Hold B12 je citlivejsi jak B6. az budu mit cas tak si rozeberu karbce smile1 az zena porodi cool


B12 neni uz je autobus :)
Ondráš (Člen)
10.07.2008 07:44:51
Offline

Re: Bohatost smesi

Peka psal:

diky za prispevek. Mam ladak taky a zaclo to delat asi po 1000 km po instalaci filtru tak to prave chci nejak sfouknout at to je v klidu ten chod motoru, jestli rikas ze jsi laboroval s jehlami a nic moc a sroubkem moc ne, tak to bude spis na pretryskovani. Hold B12 je citlivejsi jak B6. az budu mit cas tak si rozeberu karbce smile1 az zena porodi cool

Já myslím, že bys to měl udělat než porodí... Páč pak nebudeš ve stavu, kdy by si toho byl schopný...smile1cool


Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Peka (Člen)
10.07.2008 08:21:17
Offline

Re: Bohatost smesi

Ondráš psal:
Peka psal:

diky za prispevek. Mam ladak taky a zaclo to delat asi po 1000 km po instalaci filtru tak to prave chci nejak sfouknout at to je v klidu ten chod motoru, jestli rikas ze jsi laboroval s jehlami a nic moc a sroubkem moc ne, tak to bude spis na pretryskovani. Hold B12 je citlivejsi jak B6. az budu mit cas tak si rozeberu karbce smile1 az zena porodi cool

Já myslím, že bys to měl udělat než porodí... Páč pak nebudeš ve stavu, kdy by si toho byl schopný...smile1cool

no to je taky pravda, ale do tejdne z toho zapijeni asi vystrizlivym good


B12 neni uz je autobus :)
vlada1200 (Člen)
10.07.2008 13:49:00
Offline

Re: Bohatost smesi

Dejte pleas fotku, jakýma šroubkama se přidává
bohatost směsi......nevím, neznám.....jsem amatér!redfaceredface


Jezdím tak, abych dojel!
JOHNY T (Nový člen)
03.02.2011 17:51:24
Offline

Re: Bohatost smesi

mam stejnej "problém" dal jsem KN a střílí do výfuku i sání a nejde do otáček,
nevíte o někom kdo UMÍ SEŘÍDIT BOHATOST , PŘÍPADNĚ PŘETRYSKUJE, a má případně dynamometr- dynojet ?helphelpbigsmile


...objem ničím nenahradíš...
Honzik8719 (Člen)
03.02.2011 20:25:35
Offline

Re: Bohatost smesi

když už je tu teda taková kupa dotazů najednou tak se taky přidám...co sem tu všechno přečetl o bohatosti až se mi z toho motá šiška....mám laďák Shark a loni sem to na nej měl na jaře seštelovaný jenže sem si před 14 dnama řekl že bych mohl vyměnit vatu,no rozebral sem to  no a hele byla tam přepážka a ten dírkovanej plech byl pěkně pomordovanej(asi jak to někdo dělal předemnou) udělal sem teda novej vnitřek(viz foto nížej) no na volnoběh to šlape pěkně ale jak přidám tak se to zadusí,ale nechcípne,a po dvou vteřinkách se to rozeběhne,jo a přez 6 tis ot. už to bylo v poho...mám B6 rok 96 najde se pro mě rada prosím prosím smutně koukám....idontknowhelp

http://www.suzukibandit.cz/openforum/uploads/2553_24012011237.jpg

...relativní kochač...
Filous (Člen)
03.02.2011 20:45:44
Offline

Re: Bohatost smesi

JOHNY T psal:

mam stejnej "problém" dal jsem KN a střílí do výfuku i sání a nejde do otáček,
nevíte o někom kdo UMÍ SEŘÍDIT BOHATOST , PŘÍPADNĚ PŘETRYSKUJE, a má případně dynamometr- dynojet ?helphelpbigsmile

...skus Ešnera v Nymburce nebo pag Murárik f Čelákovicích, to uš máš ale dál...každopádně potřebuješ přetryskovat a nejspíš jinou jehlu, tagže DynoJet sadu...já vosobně nejsem příznifcem propustnejch filtrů, bo to co ušetříš za klasický filtry hoooodně rychle utratíš za ladění a následně při provozu za benzín...navíc po naladění s Dynem a filtrem je motor daleko citlivjejší na změny tlaku vzduchu a vlchkost...ale gdo chce kam...


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Pajk (Člen)
03.02.2011 20:46:20
Offline

Re: Bohatost smesi

Honzik8719 psal:

když už je tu teda taková kupa dotazů najednou tak se taky přidám...co sem tu všechno přečetl o bohatosti až se mi z toho motá šiška....mám laďák Shark a loni sem to na nej měl na jaře seštelovaný jenže sem si před 14 dnama řekl že bych mohl vyměnit vatu,no rozebral sem to  no a hele byla tam přepážka a ten dírkovanej plech byl pěkně pomordovanej(asi jak to někdo dělal předemnou) udělal sem teda novej vnitřek(viz foto nížej) no na volnoběh to šlape pěkně ale jak přidám tak se to zadusí,ale nechcípne,a po dvou vteřinkách se to rozeběhne,jo a přez 6 tis ot. už to bylo v poho...mám B6 rok 96 najde se pro mě rada prosím prosím smutně koukám....idontknowhelp

http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … 011237.jpg

Jakou přepážku myslíš ?

Honzik8719 (Člen)
03.02.2011 20:56:54
Offline

Re: Bohatost smesi

Pajk psal:
Honzik8719 psal:

když už je tu teda taková kupa dotazů najednou tak se taky přidám...co sem tu všechno přečetl o bohatosti až se mi z toho motá šiška....mám laďák Shark a loni sem to na nej měl na jaře seštelovaný jenže sem si před 14 dnama řekl že bych mohl vyměnit vatu,no rozebral sem to  no a hele byla tam přepážka a ten dírkovanej plech byl pěkně pomordovanej(asi jak to někdo dělal předemnou) udělal sem teda novej vnitřek(viz foto nížej) no na volnoběh to šlape pěkně ale jak přidám tak se to zadusí,ale nechcípne,a po dvou vteřinkách se to rozeběhne,jo a přez 6 tis ot. už to bylo v poho...mám B6 rok 96 najde se pro mě rada prosím prosím smutně koukám....idontknowhelp

http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … 011237.jpg

Jakou přepážku myslíš ?

na tý fotce neni vidět,ale je tam pod tim děrovanym plechem,tak  vpůlce je přepážka z ní vede trubička a pod ní je druhá kterou to de z laufu ven prostě dvě trubky přez sebe a jednou to de k tý druhý a druhou ven...prostě přepážka...vysvětlený jak od děcka ze školky ale....redfacebigsmile


...relativní kochač...
kojaksro (Člen)
03.02.2011 21:37:31
Offline

Re: Bohatost smesi

JOHNY T psal:

mam stejnej "problém" dal jsem KN a střílí do výfuku i sání a nejde do otáček,
nevíte o někom kdo UMÍ SEŘÍDIT BOHATOST , PŘÍPADNĚ PŘETRYSKUJE, a má případně dynamometr- dynojet ?helphelpbigsmile

...dej tam origo nebo hiflo a máš po problémusmokin


.....pořád lepší rychle než nebezpečně....dáme drink
Pajk (Člen)
03.02.2011 21:56:17
Offline

Re: Bohatost smesi

Honzik8719 psal:
Pajk psal:
Honzik8719 psal:

když už je tu teda taková kupa dotazů najednou tak se taky přidám...co sem tu všechno přečetl o bohatosti až se mi z toho motá šiška....mám laďák Shark a loni sem to na nej měl na jaře seštelovaný jenže sem si před 14 dnama řekl že bych mohl vyměnit vatu,no rozebral sem to  no a hele byla tam přepážka a ten dírkovanej plech byl pěkně pomordovanej(asi jak to někdo dělal předemnou) udělal sem teda novej vnitřek(viz foto nížej) no na volnoběh to šlape pěkně ale jak přidám tak se to zadusí,ale nechcípne,a po dvou vteřinkách se to rozeběhne,jo a přez 6 tis ot. už to bylo v poho...mám B6 rok 96 najde se pro mě rada prosím prosím smutně koukám....idontknowhelp

http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … 011237.jpg

Jakou přepážku myslíš ?

na tý fotce neni vidět,ale je tam pod tim děrovanym plechem,tak  vpůlce je přepážka z ní vede trubička a pod ní je druhá kterou to de z laufu ven prostě dvě trubky přez sebe a jednou to de k tý druhý a druhou ven...prostě přepážka...vysvětlený jak od děcka ze školky ale....redfacebigsmile

Předpokládám, že ten tvůj popis patří k tej horní fotce a ta přepážka je mezi vnitřním a vnějším perforovanym plechem, ten laďák teda nebyl díra turch jestli tomu dobře rozumim.. Možná to bylo polaďení na tuhle koncovku a pokud si ten vnější perforovanej obal s přepážkou odstranil, tak je snadno všechno jinak.

Honzik8719 (Člen)
03.02.2011 23:07:53
Offline

Re: Bohatost smesi

no jasný  nene je tam jen jeden perforovanej plech ten co vidíš na tom vrchnim akorát sou tam tak malý dirky že to neni vidět až dovalim z hor tak ti to schválně vyblejsknugood no  a to nový sem udělal jen perforovanej plech skroucenej do kužele tak aby mi seděli průměry...takže myslíš nechat komplet seštelovat? nebo by stačilo jen těma šroubkama zespoda karbeců?help


...relativní kochač...
PFremer (Člen)
04.02.2011 08:28:20
Offline

Re: Bohatost smesi

Honzik8719 psal:

no jasný  nene je tam jen jeden perforovanej plech ten co vidíš na tom vrchnim akorát sou tam tak malý dirky že to neni vidět až dovalim z hor tak ti to schválně vyblejsknugood no  a to nový sem udělal jen perforovanej plech skroucenej do kužele tak aby mi seděli průměry...takže myslíš nechat komplet seštelovat? nebo by stačilo jen těma šroubkama zespoda karbeců?help

Jejsem znalej těhle vodbornejch termínů, ale neladí se na brzdě :)good


Raději na dvou kolech jezdit, než se nechat tlačit...

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr