Nejsi přihlášen
Bohatost smesi
Zdravim, mam dotaz na navyseni bohatosti smesi na B12. Mam to delat povytazenim jehly o zub nebo sroubkem otocit tak o pul max celou otacku??
Vyresit tim tento problem > mam KN filtr (ne na zvysovani vykonu!) tim padem se dostava vice vzduchu, na jare s tim nebyl vubec problem, ale po tom co jsem seridil motor ventily nove svicky mam problem se startovanim a nez se ohreje motor tak to blbe spaluje kucka se to pri akceleraci, kdyz necham pootevrenej sytic tak je to ok. Tzn. je treba zvednout bohatost smesi, ze jo.
B12 neni uz je autobus :)
Re: Bohatost smesi
abys jeste nemusel pretriskovavat no nevim jestli KaN je zrovna nejlepsi volba, myslim ze obyc a vymenit je lepsi. S tou bohatosti i poradi nekdo jinej fundovanej ja to nesteloval nekdy ale vim ze se da bud jak rikas na jehle zvysit hladina a nebo je tam sroub na bohatost ale ten je spis pro jemnejsi doladeni podle me. Neber me zas moc vazne
Re: Bohatost smesi
Peka psal:Zdravim, mam dotaz na navyseni bohatosti smesi na B12. Mam to delat povytazenim jehly o zub nebo sroubkem otocit tak o pul max celou otacku??
Vyresit tim tento problem > mam KN filtr (ne na zvysovani vykonu!) tim padem se dostava vice vzduchu, na jare s tim nebyl vubec problem, ale po tom co jsem seridil motor ventily nove svicky mam problem se startovanim a nez se ohreje motor tak to blbe spaluje kucka se to pri akceleraci, kdyz necham pootevrenej sytic tak je to ok. Tzn. je treba zvednout bohatost smesi, ze jo.
..... u mě se to řešilo takhle. Taky jsem dal propustnější filtr - začalo se to srát - přesně jak píšeš. Nastříkali mi to v servise nějakým "olejem" na vzduchový filtry. Na chvíli se to zlepšilo (v podstatě, ale z propustnýho ten olej udělal dočasně méně propustnej filtr). Takže změna - zvýšení jehel - to už vypadalo líp, ale pořád to nebylo ono. Skončilo to podložkama pod jehly - na 98% OK, ale není to 100%. Zbylí 2% jsem laboroval s bohatostí (šroubkama). Když jsem obohatil směs bylo to snad už skoro těch 100% ale bylo tu jedno ALE. Nesnesl jsem pohled na ty svíčky a to jsem s tím šroubkem hnul o 1/4 otáčky (je to citlivý jak prase, takže zapomeň na nějakou celou otáčku). Takže jsem to vrátil tak jak je to v manuálu. Výsledek je těch 98% a ty 2% jsou na úkor volnoběhu a nízkých otáček (cca 2000 - 2500). Ale čert to vem, na volnoběh nejezdím a v nízkých to sem tam přežiju. Jinak OK. Jo a zapomněl jsem dodat že mám i laďák, takže tam už by to chtělo asi větší trysky aby to bylo 100% OK. Tzn. manipuloval bych s jehlama a pak až s těma šroubkama na bohatost - ale to jsem já, určitě se najde někdo kdo bude mít jiný názor
Re: Bohatost smesi
Vladko psal:Peka psal:Zdravim, mam dotaz na navyseni bohatosti smesi na B12. Mam to delat povytazenim jehly o zub nebo sroubkem otocit tak o pul max celou otacku??
Vyresit tim tento problem > mam KN filtr (ne na zvysovani vykonu!) tim padem se dostava vice vzduchu, na jare s tim nebyl vubec problem, ale po tom co jsem seridil motor ventily nove svicky mam problem se startovanim a nez se ohreje motor tak to blbe spaluje kucka se to pri akceleraci, kdyz necham pootevrenej sytic tak je to ok. Tzn. je treba zvednout bohatost smesi, ze jo...... u mě se to řešilo takhle. Taky jsem dal propustnější filtr - začalo se to srát - přesně jak píšeš. Nastříkali mi to v servise nějakým "olejem" na vzduchový filtry. Na chvíli se to zlepšilo (v podstatě, ale z propustnýho ten olej udělal dočasně méně propustnej filtr). Takže změna - zvýšení jehel - to už vypadalo líp, ale pořád to nebylo ono. Skončilo to podložkama pod jehly - na 98% OK, ale není to 100%. Zbylí 2% jsem laboroval s bohatostí (šroubkama). Když jsem obohatil směs bylo to snad už skoro těch 100% ale bylo tu jedno ALE. Nesnesl jsem pohled na ty svíčky a to jsem s tím šroubkem hnul o 1/4 otáčky (je to citlivý jak prase, takže zapomeň na nějakou celou otáčku). Takže jsem to vrátil tak jak je to v manuálu. Výsledek je těch 98% a ty 2% jsou na úkor volnoběhu a nízkých otáček (cca 2000 - 2500). Ale čert to vem, na volnoběh nejezdím a v nízkých to sem tam přežiju. Jinak OK. Jo a zapomněl jsem dodat že mám i laďák, takže tam už by to chtělo asi větší trysky aby to bylo 100% OK. Tzn. manipuloval bych s jehlama a pak až s těma šroubkama na bohatost - ale to jsem já, určitě se najde někdo kdo bude mít jiný názor
diky za prispevek. Mam ladak taky a zaclo to delat asi po 1000 km po instalaci filtru tak to prave chci nejak sfouknout at to je v klidu ten chod motoru, jestli rikas ze jsi laboroval s jehlami a nic moc a sroubkem moc ne, tak to bude spis na pretryskovani. Hold B12 je citlivejsi jak B6. az budu mit cas tak si rozeberu karbce az zena porodi
B12 neni uz je autobus :)
Re: Bohatost smesi
Peka psal:diky za prispevek. Mam ladak taky a zaclo to delat asi po 1000 km po instalaci filtru tak to prave chci nejak sfouknout at to je v klidu ten chod motoru, jestli rikas ze jsi laboroval s jehlami a nic moc a sroubkem moc ne, tak to bude spis na pretryskovani. Hold B12 je citlivejsi jak B6. az budu mit cas tak si rozeberu karbce az zena porodi
Já myslím, že bys to měl udělat než porodí... Páč pak nebudeš ve stavu, kdy by si toho byl schopný...
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Bohatost smesi
Ondráš psal:Peka psal:diky za prispevek. Mam ladak taky a zaclo to delat asi po 1000 km po instalaci filtru tak to prave chci nejak sfouknout at to je v klidu ten chod motoru, jestli rikas ze jsi laboroval s jehlami a nic moc a sroubkem moc ne, tak to bude spis na pretryskovani. Hold B12 je citlivejsi jak B6. az budu mit cas tak si rozeberu karbce az zena porodi
Já myslím, že bys to měl udělat než porodí... Páč pak nebudeš ve stavu, kdy by si toho byl schopný...
no to je taky pravda, ale do tejdne z toho zapijeni asi vystrizlivym
B12 neni uz je autobus :)
Honzik8719 (Člen) 03.02.2011 20:25:35 Offline |
Re: Bohatost smesi
když už je tu teda taková kupa dotazů najednou tak se taky přidám...co sem tu všechno přečetl o bohatosti až se mi z toho motá šiška....mám laďák Shark a loni sem to na nej měl na jaře seštelovaný jenže sem si před 14 dnama řekl že bych mohl vyměnit vatu,no rozebral sem to no a hele byla tam přepážka a ten dírkovanej plech byl pěkně pomordovanej(asi jak to někdo dělal předemnou) udělal sem teda novej vnitřek(viz foto nížej) no na volnoběh to šlape pěkně ale jak přidám tak se to zadusí,ale nechcípne,a po dvou vteřinkách se to rozeběhne,jo a přez 6 tis ot. už to bylo v poho...mám B6 rok 96 najde se pro mě rada prosím prosím smutně koukám....
...relativní kochač...
Re: Bohatost smesi
JOHNY T psal:mam stejnej "problém" dal jsem KN a střílí do výfuku i sání a nejde do otáček,
nevíte o někom kdo UMÍ SEŘÍDIT BOHATOST , PŘÍPADNĚ PŘETRYSKUJE, a má případně dynamometr- dynojet ?
...skus Ešnera v Nymburce nebo pag Murárik f Čelákovicích, to uš máš ale dál...každopádně potřebuješ přetryskovat a nejspíš jinou jehlu, tagže DynoJet sadu...já vosobně nejsem příznifcem propustnejch filtrů, bo to co ušetříš za klasický filtry hoooodně rychle utratíš za ladění a následně při provozu za benzín...navíc po naladění s Dynem a filtrem je motor daleko citlivjejší na změny tlaku vzduchu a vlchkost...ale gdo chce kam...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Bohatost smesi
Honzik8719 psal:když už je tu teda taková kupa dotazů najednou tak se taky přidám...co sem tu všechno přečetl o bohatosti až se mi z toho motá šiška....mám laďák Shark a loni sem to na nej měl na jaře seštelovaný jenže sem si před 14 dnama řekl že bych mohl vyměnit vatu,no rozebral sem to no a hele byla tam přepážka a ten dírkovanej plech byl pěkně pomordovanej(asi jak to někdo dělal předemnou) udělal sem teda novej vnitřek(viz foto nížej) no na volnoběh to šlape pěkně ale jak přidám tak se to zadusí,ale nechcípne,a po dvou vteřinkách se to rozeběhne,jo a přez 6 tis ot. už to bylo v poho...mám B6 rok 96 najde se pro mě rada prosím prosím smutně koukám....
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … 011237.jpg
Jakou přepážku myslíš ?
Honzik8719 (Člen) 03.02.2011 20:56:54 Offline |
Re: Bohatost smesi
Pajk psal:Honzik8719 psal:když už je tu teda taková kupa dotazů najednou tak se taky přidám...co sem tu všechno přečetl o bohatosti až se mi z toho motá šiška....mám laďák Shark a loni sem to na nej měl na jaře seštelovaný jenže sem si před 14 dnama řekl že bych mohl vyměnit vatu,no rozebral sem to no a hele byla tam přepážka a ten dírkovanej plech byl pěkně pomordovanej(asi jak to někdo dělal předemnou) udělal sem teda novej vnitřek(viz foto nížej) no na volnoběh to šlape pěkně ale jak přidám tak se to zadusí,ale nechcípne,a po dvou vteřinkách se to rozeběhne,jo a přez 6 tis ot. už to bylo v poho...mám B6 rok 96 najde se pro mě rada prosím prosím smutně koukám....
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … 011237.jpgJakou přepážku myslíš ?
na tý fotce neni vidět,ale je tam pod tim děrovanym plechem,tak vpůlce je přepážka z ní vede trubička a pod ní je druhá kterou to de z laufu ven prostě dvě trubky přez sebe a jednou to de k tý druhý a druhou ven...prostě přepážka...vysvětlený jak od děcka ze školky ale....
...relativní kochač...
Re: Bohatost smesi
JOHNY T psal:mam stejnej "problém" dal jsem KN a střílí do výfuku i sání a nejde do otáček,
nevíte o někom kdo UMÍ SEŘÍDIT BOHATOST , PŘÍPADNĚ PŘETRYSKUJE, a má případně dynamometr- dynojet ?
...dej tam origo nebo hiflo a máš po problému
.....pořád lepší rychle než nebezpečně....dáme drink
Re: Bohatost smesi
Honzik8719 psal:Pajk psal:Honzik8719 psal:když už je tu teda taková kupa dotazů najednou tak se taky přidám...co sem tu všechno přečetl o bohatosti až se mi z toho motá šiška....mám laďák Shark a loni sem to na nej měl na jaře seštelovaný jenže sem si před 14 dnama řekl že bych mohl vyměnit vatu,no rozebral sem to no a hele byla tam přepážka a ten dírkovanej plech byl pěkně pomordovanej(asi jak to někdo dělal předemnou) udělal sem teda novej vnitřek(viz foto nížej) no na volnoběh to šlape pěkně ale jak přidám tak se to zadusí,ale nechcípne,a po dvou vteřinkách se to rozeběhne,jo a přez 6 tis ot. už to bylo v poho...mám B6 rok 96 najde se pro mě rada prosím prosím smutně koukám....
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … 011237.jpgJakou přepážku myslíš ?
na tý fotce neni vidět,ale je tam pod tim děrovanym plechem,tak vpůlce je přepážka z ní vede trubička a pod ní je druhá kterou to de z laufu ven prostě dvě trubky přez sebe a jednou to de k tý druhý a druhou ven...prostě přepážka...vysvětlený jak od děcka ze školky ale....
Předpokládám, že ten tvůj popis patří k tej horní fotce a ta přepážka je mezi vnitřním a vnějším perforovanym plechem, ten laďák teda nebyl díra turch jestli tomu dobře rozumim.. Možná to bylo polaďení na tuhle koncovku a pokud si ten vnější perforovanej obal s přepážkou odstranil, tak je snadno všechno jinak.
Honzik8719 (Člen) 03.02.2011 23:07:53 Offline |
Re: Bohatost smesi
no jasný nene je tam jen jeden perforovanej plech ten co vidíš na tom vrchnim akorát sou tam tak malý dirky že to neni vidět až dovalim z hor tak ti to schválně vyblejsknu no a to nový sem udělal jen perforovanej plech skroucenej do kužele tak aby mi seděli průměry...takže myslíš nechat komplet seštelovat? nebo by stačilo jen těma šroubkama zespoda karbeců?
...relativní kochač...
Re: Bohatost smesi
Honzik8719 psal:no jasný nene je tam jen jeden perforovanej plech ten co vidíš na tom vrchnim akorát sou tam tak malý dirky že to neni vidět až dovalim z hor tak ti to schválně vyblejsknu no a to nový sem udělal jen perforovanej plech skroucenej do kužele tak aby mi seděli průměry...takže myslíš nechat komplet seštelovat? nebo by stačilo jen těma šroubkama zespoda karbeců?
Jejsem znalej těhle vodbornejch termínů, ale neladí se na brzdě :)
Raději na dvou kolech jezdit, než se nechat tlačit...
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr