Nejsi přihlášen
Barva svíček
Tak jsem už hoooodně dlouho neměl žádný blbí dotaz
Myslíte si, že takováto barva svíček je již vhodná k seřízení bohatosti směsi v těch dvou karburátorech (2,4), co černí ty dvě svíčky? Minulý rok jsem měl mášu na seřízení,a tak jsem se chtěl podívat, jak to tam uvnitř po roce vypadá. Já abych neplašil zbytečně.
//po pár normálních odpovědích tohle téma klidně smažte!
..co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a zítra máš volno
Monty Jack (Člen) 22.07.2008 18:00:43 Offline |
Re: Barva svíček
bez diskuze ano
ps. : a vony ještě pálí jo ?
Nemůžou mi říkat že lžu...
Můžou mi říkat že lžu když lžu, nebo když se chystám lhát, nebo jsem zrovna dolhal, ale ne když mluvím pravdu.
Banditatom (Člen) 22.07.2008 18:02:58 Offline |
Re: Barva svíček
správná barva je ružová určitě to seřiď. tváří se no... řekněme ..... mrtvě
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Banditatom (Člen) 22.07.2008 18:20:42 Offline |
Re: Barva svíček
ty seš na něho hodnej ventily, těsnění, kroužky píst ale máš recht 2 a 4 válec má společnou cívku
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Monty Jack (Člen) 22.07.2008 20:37:24 Offline |
Re: Barva svíček
je to rozbitý
Nemůžou mi říkat že lžu...
Můžou mi říkat že lžu když lžu, nebo když se chystám lhát, nebo jsem zrovna dolhal, ale ne když mluvím pravdu.
Re: Barva svíček
.... tak přesně takhle vypadají svíčky u mě na 1 a 4 válci. Předem říkám, že nemusí jít nutně o nějakou závadu. S bohatostí jsem na těchto dvou válcích laboroval snad celý rok a výsledek, vždycky jsem to vrátil tak jak je to v manuálu, jelikož, když jsem ubral na bohatosti, tak to bylo v nízkých otáčkách (např. ve městě, koloně atd.) nepoužitelný. Ty šroubky na bohatost totiž mají vliv především na nízký otáčky motoru (spíš volnoběžný). Vůbec bych si s tím nelámal hlavu - pokud to chodí, ale jestli jsi měl kdysi jinou barvu těch svíček, tak to asi bude chtít poladit. Já se smířil s tím, že prostě 1 a 4 válec bude mít svíce černý, no a co, ale za to to chodí jak má. Laboroval jsem s těma šroubkama hodně dlouho, dokonce jsem měl karbece na seřízení atd. výsledek vždy stejný, 1 a 4 vále byly svíce černý. Jednou za čas to rozdělám, vypucuju a jede se dál. Navíc, pokud by jsi to chtěl mít jooooo vyladěný, tak musíš jít na lambdu. Tam uvidíš, že co válec, to originál a taky o trochu jiný nastavení. Tož asi tak.
Re: Barva svíček
No minulý rok jsem to měl u chlápka v moto-servisu a ten říkal, že sedla ventilů lapoval. Dokonce i něco mlel o tom, že to bere olej odspoda, ale další chlápek mně pak říkal,že to je blbost. Ony taky svíčky mají ten povlak černý sametový, ne mastný od oleje. Ani dým nevypadá na olej. Spís bych to viděl na tu směs, či zapalování. Zkusil jsem ještě prohodit svíčky mezi sebou. Nebo si myslíte, že jsou třeba svíčky vhodnéna výměnu? Mohl bych zkusit jak hazí jiskru, ale nevím jestli je to mimo spalovací prostor k něčemu. Jinak mašina jezdí a žere tak 6,7l/100km, takže zase taková tragédie to není
..co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a zítra máš volno
Re: Barva svíček
Btw, znáte někdo nějakýho banditošikulu v Královehradeckým kraji, nejlíp na Náchodsku (nejlíp v Police :) ??? Zkoušel jsem už 3 chlapíky, co se tvářili více či méně profi a rád bych zkusil nějakou jistotu!
..co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a zítra máš volno
Re: Barva svíček
Banditatom psal:ty seš na něho hodnej ventily, těsnění, kroužky píst ale máš recht 2 a 4 válec má společnou cívku
No já nevím jak to teda s Osirisem myslíte s těma cívkama, ale když se koukám pod nádrž, tak společnou cívku mají 1. - 4. a 2. - 3. válec. A je to tak i v Haynes servisním manuálu. Jinak kdybych věděl, kde co mám třeba multimetrem změřit nebo na co se kouknout, tak to udělám. Nevíte někdo o někom na Náchodsku kdo by věděl?
..co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a zítra máš volno
Re: Barva svíček
Podle barvy svíček se dá na něco usuzovat jen když pojedeš delší dobu se zahřátym motorem a hned jak dojedeš ho chcípneš (bez nějakýho protáčení na volnoběh)....pak se dá jakože zjišťovat nějakej problém. To co tady máš na obrázcích mi nepříde nijak divný. Ty očouzený můžou bejt jen příliš bohatou směsí, ale jestli si před jejich vyndánim jel třeba jen kousek, nebo nadlábl motor na chvilku v garáží tak to ukáže pěkný kulový a moc bych se tim nestresoval Kdyby byly mastný od oleje to by byla jiná...
Alespoň tak mi to bylo zděleno servizákem.
Re: Barva svíček
Lihy psal:Podle barvy svíček se dá na něco usuzovat jen když pojedeš delší dobu se zahřátym motorem a hned jak dojedeš ho chcípneš...Alespoň tak mi to bylo zděleno servizákem.
Oka, tak na to teda kašlu Ale znám se, člověk pak slyší zvuky, co ani nejsou
..co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a zítra máš volno
Re: Barva svíček
Máš nastavení karburátorů u všech válců stejný?Ty 2 a 4 ukazují na evidentně bohatou směs. Napadá mě:- moc benzínu: šroubky bohatosti směsi trochu zašroubovat nebo jiná hlavní tryska, někteří "borci" je převrtávaj, případně máš podložený jehly- vysoká hladina v plovákovejch komorách- slabá jiskra (vadná cívka - to by ale byla blbě 1+4 NEBO 2+3, blbá fajfka)- studený svíčky, ale to pochybuju
- možná visí sytičJinak testnout jednotlivá pásma jedině tak, že to dostaneš na příslušný otáčky, budeš to tam držet nějakou tu minutu a pak to bez ubraní plynu vypneš červeným chcípákem a současně stiskneš spojku. Pak rozebrat a skouknout svíce.Pěknej opruz.Jinak 1 a 3 vypadají dobře, dokonce i boční elektroda má vypadá jak má (přechod černý a světlý v oblouku elektrody)
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr