Nejsi přihlášen
Díra v plynu - stříkačka
B650 K7 - docela mi kazí radost z jízdy taková nepříjemná díra v plynu. Například když dojíždím auto před sebou, ubírám plyn a zpomaluju, ubírám ubírám, až už se zdá že je škrtící klapka uplně zavřená. Ještě kousek povolím plyn a teprve motorka škubne a začne brzdit motorem o poznání víc než předtím Moje teorie je, že stříkačka v určitý poloze plynu při ubírání uplně přestane vstřikovat a to se projevuje tím škubnutím a velkou brzdící silou. Při nižších otáčkách se ale vstřiky zase obnoví a proto to v nižších otáčkách nedělá. Při garančce se mi na tom projel někdo ze servisu a údajně na tom neshledal nic špatnýho, tak bych si to rád nechal potvrdit od někoho kdo má taky stříkačku.
K.a.s.y.m. (Člen) 06.08.2008 14:52:14 Offline |
Re: Díra v plynu - stříkačka
tak nevim jestli to nevíš,ale stříkačka ve vyšších otáčkách skutečně úplně zastaví přivod paliva..mám takovej pocit že od volnoběhu do nějakých 1500 otáček to má nastarosti chod motoru něco jako volnoběžný režim.Proto to v nízkých ot.nedělá
Ted jsem přítulce na SV nastavoval ten sensor polohy druhy klapky na předepsanou hodnotu a vyrazně to zlepšilo chod motoru.Z výroby měla nastavenej tenhle volnoběžnej režim až do 2500 motor dost cukal a blbě se rozjížděl.to samí na zavření plynu to bylo dost drsny.
jestli máš taky ten dvouklapkovej system stříkačky(jako ,že asi jo)zkus si to nechat taky seřídit...je to docela dost znát.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 06.08.2008 15:05:32 Offline |
Re: Díra v plynu - stříkačka
Fulltank psal:strikacka vseobecne pri nizkejch otackach a nebo v mestskym provozu skube aspon sem to nekde cetl
po zkušenosti s přenastavenim toho senzoru si myslim,že to se spíš blbým nastavením z výroby než chybou stříkačky jako takový...to by ten dvouvál musel škubat i po nastavení a to nedělá.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 06.08.2008 15:09:11 Offline |
Re: Díra v plynu - stříkačka
nevim jak moc je elektrika na stříkačku u SV a GSF podobná,ale pokud se ti v tom bude chtít hrabat tak za předpokladu ,že je to stejný je tady návod http://www.suzukisv.cz/forum/viewtopic. … &t=694
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Díra v plynu - stříkačka
K.a.s.y.m. psal:Fulltank psal:strikacka vseobecne pri nizkejch otackach a nebo v mestskym provozu skube aspon sem to nekde cetl
po zkušenosti s přenastavenim toho senzoru si myslim,že to se spíš blbým nastavením z výroby než chybou stříkačky jako takový...to by ten dvouvál musel škubat i po nastavení a to nedělá.
Cetl sem to myslim v cmn
K.a.s.y.m. (Člen) 06.08.2008 15:19:03 Offline |
Re: Díra v plynu - stříkačka
Fulltank psal:K.a.s.y.m. psal:Fulltank psal:strikacka vseobecne pri nizkejch otackach a nebo v mestskym provozu skube aspon sem to nekde cetl
po zkušenosti s přenastavenim toho senzoru si myslim,že to se spíš blbým nastavením z výroby než chybou stříkačky jako takový...to by ten dvouvál musel škubat i po nastavení a to nedělá.
Cetl sem to myslim v cmn
tak to jo...tam mají vždycky pravdu
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Díra v plynu - stříkačka
K.a.s.y.m. psal:Fulltank psal:K.a.s.y.m. psal:po zkušenosti s přenastavenim toho senzoru si myslim,že to se spíš blbým nastavením z výroby než chybou stříkačky jako takový...to by ten dvouvál musel škubat i po nastavení a to nedělá.
Cetl sem to myslim v cmn
tak to jo...tam mají vždycky pravdu
to je mozny ale uz mi to i nikdo rikal, ze strikacky pri nizkejch otackach kuckaj. Tohle ale asi nebude ten problem
Re: Díra v plynu - stříkačka
Knoxville psal:B650 K7 - docela mi kazí radost z jízdy taková nepříjemná díra v plynu. Například když dojíždím auto před sebou, ubírám plyn a zpomaluju, ubírám ubírám, až už se zdá že je škrtící klapka uplně zavřená. Ještě kousek povolím plyn a teprve motorka škubne a začne brzdit motorem o poznání víc než předtím Moje teorie je, že stříkačka v určitý poloze plynu při ubírání uplně přestane vstřikovat a to se projevuje tím škubnutím a velkou brzdící silou. Při nižších otáčkách se ale vstřiky zase obnoví a proto to v nižších otáčkách nedělá. Při garančce se mi na tom projel někdo ze servisu a údajně na tom neshledal nic špatnýho, tak bych si to rád nechal potvrdit od někoho kdo má taky stříkačku.
zdarek, hele mam toho samyho, dokonce i do barvy, a vobcas mi to pripada ze na 6 nebo 3, jak rikas, pomalu vypoustim a najednou jak dys vypne zapalko, a dys pridam (jemne!) tak to moc plynuly neni. Ale mozna je to spis zapestim a kazdopadne se s tim da zit. Dyby te to zralo, tak se ozvi a muzem si je nekde za dedinou prohodit a uvidis jestli je to kusem, nebo obecny.
A dys nic jinyho, tak je nechame nekde vosamote a treba se nam vokotej
K.a.s.y.m. (Člen) 06.08.2008 18:35:19 Offline |
Re: Díra v plynu - stříkačka
to Rumcajs a Knoxville: zkuste kouknout na ten odkaz z SV fóra a kouknout jestli něco podobnýho je na banditovi...pokud to je podobný tak to nastavení zvládne každej chce to jen hvězdičku torxs 25 a trpělivost...vysledek za to fakt stojí.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Díra v plynu - stříkačka
K.a.s.y.m. psal:to Rumcajs a Knoxville: zkuste kouknout na ten odkaz z SV fóra a kouknout jestli něco podobnýho je na banditovi...pokud to je podobný tak to nastavení zvládne každej chce to jen hvězdičku torxs 25 a trpělivost...vysledek za to fakt stojí.
nooo, snad nekdy v zime, ted se muší jezdit, ne?
Re: Díra v plynu - stříkačka
Rum-cajs psal:Knoxville psal:B650 K7 - docela mi kazí radost z jízdy taková nepříjemná díra v plynu. Například když dojíždím auto před sebou, ubírám plyn a zpomaluju, ubírám ubírám, až už se zdá že je škrtící klapka uplně zavřená. Ještě kousek povolím plyn a teprve motorka škubne a začne brzdit motorem o poznání víc než předtím Moje teorie je, že stříkačka v určitý poloze plynu při ubírání uplně přestane vstřikovat a to se projevuje tím škubnutím a velkou brzdící silou. Při nižších otáčkách se ale vstřiky zase obnoví a proto to v nižších otáčkách nedělá. Při garančce se mi na tom projel někdo ze servisu a údajně na tom neshledal nic špatnýho, tak bych si to rád nechal potvrdit od někoho kdo má taky stříkačku.
zdarek, hele mam toho samyho, dokonce i do barvy, a vobcas mi to pripada ze na 6 nebo 3, jak rikas, pomalu vypoustim a najednou jak dys vypne zapalko, a dys pridam (jemne!) tak to moc plynuly neni. Ale mozna je to spis zapestim a kazdopadne se s tim da zit. Dyby te to zralo, tak se ozvi a muzem si je nekde za dedinou prohodit a uvidis jestli je to kusem, nebo obecny.
A dys nic jinyho, tak je nechame nekde vosamote a treba se nam vokotej
Jo tak evidentně to bude vlastnost stříkaček, píšem o tom samém. Tušil jsem že to bude odpojování paliva při brždění motorem, ale teda příjemný to neni. Jsou situace kdy když zavřu plyn - brzdí to moc a ten přede mnou mi ujíždí, když kousek přidám tak ho zas doháním a nic mezi tím. Ale dá se s tím žít a zápěstím to není, takhle to utne ať se snažíš sebevíc. Ještě mrknu na to SV fórum, ale dokud je to v záruce, moc se v tom rejpat nechci.
Re: Díra v plynu - stříkačka
Rum-cajs psal:K.a.s.y.m. psal:to Rumcajs a Knoxville: zkuste kouknout na ten odkaz z SV fóra a kouknout jestli něco podobnýho je na banditovi...pokud to je podobný tak to nastavení zvládne každej chce to jen hvězdičku torxs 25 a trpělivost...vysledek za to fakt stojí.
nooo, snad nekdy v zime, ted se muší jezdit, ne?
je to otázka půlhodky, asistovala sem mu
Život je boj-mašina je nej!!!
Re: Díra v plynu - stříkačka
Knoxville psal:Rum-cajs psal:Knoxville psal:B650 K7 - docela mi kazí radost z jízdy taková nepříjemná díra v plynu. Například když dojíždím auto před sebou, ubírám plyn a zpomaluju, ubírám ubírám, až už se zdá že je škrtící klapka uplně zavřená. Ještě kousek povolím plyn a teprve motorka škubne a začne brzdit motorem o poznání víc než předtím Moje teorie je, že stříkačka v určitý poloze plynu při ubírání uplně přestane vstřikovat a to se projevuje tím škubnutím a velkou brzdící silou. Při nižších otáčkách se ale vstřiky zase obnoví a proto to v nižších otáčkách nedělá. Při garančce se mi na tom projel někdo ze servisu a údajně na tom neshledal nic špatnýho, tak bych si to rád nechal potvrdit od někoho kdo má taky stříkačku.
zdarek, hele mam toho samyho, dokonce i do barvy, a vobcas mi to pripada ze na 6 nebo 3, jak rikas, pomalu vypoustim a najednou jak dys vypne zapalko, a dys pridam (jemne!) tak to moc plynuly neni. Ale mozna je to spis zapestim a kazdopadne se s tim da zit. Dyby te to zralo, tak se ozvi a muzem si je nekde za dedinou prohodit a uvidis jestli je to kusem, nebo obecny.
A dys nic jinyho, tak je nechame nekde vosamote a treba se nam vokotejJo tak evidentně to bude vlastnost stříkaček, píšem o tom samém. Tušil jsem že to bude odpojování paliva při brždění motorem, ale teda příjemný to neni. Jsou situace kdy když zavřu plyn - brzdí to moc a ten přede mnou mi ujíždí, když kousek přidám tak ho zas doháním a nic mezi tím. Ale dá se s tím žít a zápěstím to není, takhle to utne ať se snažíš sebevíc. Ještě mrknu na to SV fórum, ale dokud je to v záruce, moc se v tom rejpat nechci.
njn bude to asi jako v autech aby se setrilo beno, tam taky kdyz mas zarazeno a pustis plyn jedes zadarmo
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr