Nejsi přihlášen
Re: Test velkých Banditů - srovnání generací
Jak zvětšit, próč zvětšit. Teď jsem to pracně zmenšil z móóc velkejch obrázků na 800*600 jak to má bejt a chtěl jsem nechat to odborníkoj protože mě to nějak nejde. Jinak mám dobrej foťák, na displeji nic nevidim, protože je v a hledáček to nemá, šunt jeden a to se blbě fotí.
Tady z toho me vylezlo ze starej model Bandita po motorve casti moc nevytahli, porad chvalej 01-05, ale tady porad debatujem o tom ze starej motor s plochejma karburacema a bez tech ecologickejch rozmaru jede lip, tka co nam to tu nuti ? o 06 baditu hodne malo, a nebo to nejde precist pac je to na papire v odlesku
Pajk psal:Tak, jsem to ofotil po druhý a ořezal, protože ty původní před zmenšením jsem smáznul a máš to tam v plný velikosti a na víc se mě neptejte, nic víc nevím
...ok, to kvůli přečtení na obrazovce (doupravil jsem to teda)
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Billy psal:Tady z toho me vylezlo ze starej model Bandita po motorve casti moc nevytahli, porad chvalej 01-05, ale tady porad debatujem o tom ze starej motor s plochejma karburacema a bez tech ecologickejch rozmaru jede lip, tka co nam to tu nuti ? o 06 baditu hodne malo, a nebo to nejde precist pac je to na papire v odlesku
Vono i logicky přece nemá cenu chválit něco co už se nedělá. Nejlepší reklama je říct, jak byly dobrý všechny ročníky, ale po kouskách přidávat aby ten model kterej je natrhu dopadl nejlíp. Dyk jde vo hovno, klucí z redakce se svezou, na vánoce dostanou dáreček a na příští rok maji jistotu, že když byli tak hodný, dostanou bez keců další bajky na svezení a další dáreček pod stromek....a když je srovnávačka, tak kdo dal nejmenší dárečky a dělal největší fóry s půjčením motorek atd atd dopadne ve srovnání nejhůř a tak to jde dál a tak je to správné