Nejsi přihlášen
Re: Vzduchový filtr
aha co je nekvalitního,12-ctku mám teprve půl roku tak sem filtr ještě nelovil,jestli nechceš poradit,tak nic,třeba někomu jinýmu to takhle napsaný vadit nebude,prostě sem oddělal,ty boční dekly a řekl bych že tamtudy to nejde,tak sem chtěl vědět,jestli mám třebas sundávat nádrž,uznávám sem línej na to přijít sám
Každej dobrej skutek, musí bejt po zásluze potrestán !!!
Kelly : to víš já hold nejsem rozenej mechanik a co se týče iq zas tak hrozný to není,alespoň myslím a manuál co mám k motyce je na dvě věci,jelikož než aby popsali něco z techniky tak na 15-cti stránkách učej jezdit podle návodu
bobule psal:maňas: co tak můžeš čekat od Kellyho, odborníci si s tebe dělaj prdel ale na to ser, ještě tak pět nesmyslů a pak se to dozvíš, věř mi už mam skušenost
jó dík,však kdybych po něm chtěl vysvětli výrobu kyslíku z kupy hnoje bych se nedivil,ale jen stačilo napsat seš blb nádrž musí dolů a hotovo
Datel psal:maňas psal:díkes všem co se snažili,ale i kellymu,aspoň se u toho i někdo zasmál
No já zcela jistě , protože jsi si o to vyloženě koledoval
Neříkám. Nikdo učený z nebe nespadl, ale tohle byla vyložená provokace
Se nedá nic dělat i já jsem se zasmál,sem totiž veselej od přírody a od kellyho bych snad ani nic jinýho nečekal.A ve finále na každýho se voda vaří,no na někoho už bublá
KOŽON psal:vskutku naročné!zkus se podivat pod nadrž.Snad to zvladneš min jak za 5minut.Bočni kryty nech krytama!!!
Jó díkes za snahu,už vím sem byl línej to zjišťovat,předtím jsem měl gsxefo a tam se to vytahovalo z pod sedla
maňas psal:KOŽON psal:vskutku naročné!zkus se podivat pod nadrž.Snad to zvladneš min jak za 5minut.Bočni kryty nech krytama!!!
Jó díkes za snahu,už vím sem byl línej to zjišťovat,předtím jsem měl gsxefo a tam se to vytahovalo z pod sedla