Nejsi přihlášen
Tý brďo!
http://www.youtube.com/watch?v=DKb19FW_ … re=related
je to ale kluk šikovnej co
Editoval osiris (25.11.2008 23:53:41)
Když to nejde silou, tak to pude ještě větší silou!
Re: Tý brďo!
Michal Dk psal:Kakac psal:sonyk psal:jj s mz se dali delat veci ale uz bych to nechtel
JO,JO s MZ jsem si taky užil ,skvělej stroj měl jsem 251 a třistapade jsem si dával k snídani
Jawu 634 možná ale 638 ?
Jawa je těžká mrcha než se rozdejchá jseš s MZ v prachu.Je fakt že má vyšší těžiště takže handikep v točkách trochu.Ale je ovladatelnější a příjemnější na jízdu.Konkurovat ji může až 640 . A starty ,na třipade abys měl třetí nohu MZ brnk a jede.
Kryton: Pane Vy jste MÁÁ-GÓÓÓÓÓR
Re: Tý brďo!
Michal Dk psal:Nechci se příst ale 638 od 640 se lišila pouze přední kotoučovou brzdou.
NE NE 638 klasika motor ještě kladívka ve předu buben.639 motor kladívka ale už tyristor plus kotoučovka srovnatelná s MZ. 640 Bezkontakt zápalko plus kotoučovka lepší než na MZ myslím už byla plovoucí.
Kryton: Pane Vy jste MÁÁ-GÓÓÓÓÓR
Re: Tý brďo!
Kakac psal:Michal Dk psal:Nechci se příst ale 638 od 640 se lišila pouze přední kotoučovou brzdou.
NE NE 638 klasika motor ještě kladívka ve předu buben.639 motor kladívka ale už tyristor plus kotoučovka srovnatelná s MZ. 640 Bezkontakt zápalko plus kotoučovka lepší než na MZ myslím už byla plovoucí.
JO JO ale výkonově 638 a 640 stejný že ty sis je dával k snídani na brzdy
Re: Tý brďo!
barynek psal:Kakac psal:sonyk psal:jj s mz se dali delat veci ale uz bych to nechtel
JO,JO s MZ jsem si taky užil ,skvělej stroj měl jsem 251 a třistapade jsem si dával k snídani
njn, NDR kvalita
JO JO prodal jsem ji v létě za 16 litrů krasavec ale furt ruky od oleje ale je to krása vše jednoduchý.Rám se sice do zatáček kroutil, kotouč oproti bandasce moc nebrzdil ale s kamošem na XJ jsme něco projeli.Do kopce sice tak ztěží kilo ale na rovince za bezvětří i 145.
Kryton: Pane Vy jste MÁÁ-GÓÓÓÓÓR
Re: Tý brďo!
Michal Dk psal:Kakac psal:Michal Dk psal:Nechci se příst ale 638 od 640 se lišila pouze přední kotoučovou brzdou.
NE NE 638 klasika motor ještě kladívka ve předu buben.639 motor kladívka ale už tyristor plus kotoučovka srovnatelná s MZ. 640 Bezkontakt zápalko plus kotoučovka lepší než na MZ myslím už byla plovoucí.
JO JO ale výkonově 638 a 640 stejný že ty sis je dával k snídani na brzdy
638 výkonově možna stejně jak 640 ale pouze na papíře.638 jela dobře když byla skvěle seřízená odtrhy na kladívkách bez pecek atd.Takový stav byl možnej tak prvních 100 km pak se to rozesralo už si každej válec jinak blafal.Bezkontakt je daleko lepší a spolehlivější a takovej jak měla MZ měla až 640.
I když furt to byly stejný olejničky . Ale MZ byla mrštnější
Kryton: Pane Vy jste MÁÁ-GÓÓÓÓÓR
Re: Tý brďo!
Měl jsem 638 tak proto jinač pamatuju když se začali prodávat 250Mz to bylo nějakejch měření a posuzování která je lepčí.Ta 250 byla lehčí a víc točivější.Na tu dobu dobrá mašina.Jinak jak říkáš kladívka čistý na předstih měrky do válce to byla nutnost
Re: Tý brďo!
Michal Dk psal:Měl jsem 638 tak proto jinač pamatuju když se začali prodávat 250Mz to bylo nějakejch měření a posuzování která je lepčí.Ta 250 byla lehčí a víc točivější.Na tu dobu dobrá mašina.Jinak jak říkáš kladívka čistý na předstih měrky do válce to byla nutnost
Jak jsem psal výše moje MZ 251 šla v létě ale toho měření jsem si taky užil ale byly to krásný časy s takovejma olejničkama když se něco furt sralo a člověk nevěděl co s tím
Kryton: Pane Vy jste MÁÁ-GÓÓÓÓÓR
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr