Nejsi přihlášen
kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
....pasuje?? já bych řek že asi bude stejná, ale nejsem si jistej....
a teď to hlavní....má to vyztužení vůbec smysl (v kombinaci s centrálem z GSXR)???...nebo to u banďoura nebude znát??? čistě teoretická otázka....
K.a.s.y.m. (Člen) 20.12.2008 17:15:16 Offline |
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
by mě zajímalo kdo z vás jezdí takovou pilu,že pozná,že se mu to vlní pod prdelí
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Banditatom (Člen) 20.12.2008 18:03:00 Offline |
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
mr.BSE psal:K.a.s.y.m. psal:by mě zajímalo kdo z vás jezdí takovou pilu,že pozná,že se mu to vlní pod prdelí
Ja teda ne, ale psali to na motorkarich
na motorkářích jsou samí borci a super střelci takže na tom něco bude
jdu převařit rám
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
K.a.s.y.m. psal:by mě zajímalo kdo z vás jezdí takovou pilu,že pozná,že se mu to vlní pod prdelí
no já určitě ne....sice se to vlní, ale to je podvozkem, rám v tom nějak necítím,....
každopádo se jen ptám
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
nevím jestli to tam jde, ale když se chce...není problém dopasovat
jinak si myslim že když udělaš pevnej zadek a pevnej předek, tak budeš muset vyztužit rám, protože to bude jediný a nejslabší místo, který ti bude držet přední a zadní kolo v geometrii...ale tohle zjistiš až tak kolem 150 km/h
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
spis bych zamenil za lepsi central dozadu a dopredu tada nejaky progresivni pera, kyvku nemen
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
Georges psal:nevím jestli to tam jde, ale když se chce...není problém dopasovat
jinak si myslim že když udělaš pevnej zadek a pevnej předek, tak budeš muset vyztužit rám, protože to bude jediný a nejslabší místo, který ti bude držet přední a zadní kolo v geometrii...ale tohle zjistiš až tak kolem 150 km/h
...ta gixrová kyfka má sice výstuhu, ale v rámci "NORMÁLNÍHO" ježdění, byť f plný palbje nebude tužší neš originál Bandasková...a rám se taky nebude "kroutit" víc neš s tou původní...
...nevim, esi zrovna s tohodle modelu tam bude pasovat a esi má stejný rozměry, pokud jo, poznáš rozdíl maks díky zadnímu centrálu, ale ne díky jiný, byť vystužený kyfce...no a pokuť budou rozměry jiný, tym myslim dýlka, určitě změníš jízdní vlastnosti...
...třeba já se budu pokoušet napasovat na pičobajk gixrovou kyfku z r.v.90, ale ty důvody sou dva...za prvý nebudu muset na bandaskovou navářet držáky na stojan, bo ta gixrová je má uš v základu, ale hlavně...dopředu sem namontoval gixrový apsajdy, kerý sou vo cca 2 cm kratší, tym bude motorka náchylnější na neklid f přímym směru, páč je nakoplá na předek a to doufám trochu eliminuje právje ta gixrová kyfka, kerá je vo cca 3 cm delší, tagže mašinu prodlouží a snad i stabilizuje...ofšem je to jen moje teorije, esi to tag bude fungovat se uvidí na jaře
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Banditatom (Člen) 21.12.2008 12:29:42 Offline |
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
to hans a neměl bys jednoduší tu svojí kyvku vyztužit???
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
Filous psal:Georges psal:nevím jestli to tam jde, ale když se chce...není problém dopasovat
jinak si myslim že když udělaš pevnej zadek a pevnej předek, tak budeš muset vyztužit rám, protože to bude jediný a nejslabší místo, který ti bude držet přední a zadní kolo v geometrii...ale tohle zjistiš až tak kolem 150 km/h...ta gixrová kyfka má sice výstuhu, ale v rámci "NORMÁLNÍHO" ježdění, byť f plný palbje nebude tužší neš originál Bandasková...a rám se taky nebude "kroutit" víc neš s tou původní...
...nevim, esi zrovna s tohodle modelu tam bude pasovat a esi má stejný rozměry, pokud jo, poznáš rozdíl maks díky zadnímu centrálu, ale ne díky jiný, byť vystužený kyfce...no a pokuť budou rozměry jiný, tym myslim dýlka, určitě změníš jízdní vlastnosti...
...třeba já se budu pokoušet napasovat na pičobajk gixrovou kyfku z r.v.90, ale ty důvody sou dva...za prvý nebudu muset na bandaskovou navářet držáky na stojan, bo ta gixrová je má uš v základu, ale hlavně...dopředu sem namontoval gixrový apsajdy, kerý sou vo cca 2 cm kratší, tym bude motorka náchylnější na neklid f přímym směru, páč je nakoplá na předek a to doufám trochu eliminuje právje ta gixrová kyfka, kerá je vo cca 3 cm delší, tagže mašinu prodlouží a snad i stabilizuje...ofšem je to jen moje teorije, esi to tag bude fungovat se uvidí na jaře
No tak v tom případě by byl ideál sehnat kyvku z B12 K6,taky je delší a taky má držáky na našroubování válečků na stojan,ale asi se jich nebude válet po vrakovištích tolik jako těch gixéřích že
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
VikecB12 psal:Filous psal:Georges psal:nevím jestli to tam jde, ale když se chce...není problém dopasovat
jinak si myslim že když udělaš pevnej zadek a pevnej předek, tak budeš muset vyztužit rám, protože to bude jediný a nejslabší místo, který ti bude držet přední a zadní kolo v geometrii...ale tohle zjistiš až tak kolem 150 km/h...ta gixrová kyfka má sice výstuhu, ale v rámci "NORMÁLNÍHO" ježdění, byť f plný palbje nebude tužší neš originál Bandasková...a rám se taky nebude "kroutit" víc neš s tou původní...
...nevim, esi zrovna s tohodle modelu tam bude pasovat a esi má stejný rozměry, pokud jo, poznáš rozdíl maks díky zadnímu centrálu, ale ne díky jiný, byť vystužený kyfce...no a pokuť budou rozměry jiný, tym myslim dýlka, určitě změníš jízdní vlastnosti...
...třeba já se budu pokoušet napasovat na pičobajk gixrovou kyfku z r.v.90, ale ty důvody sou dva...za prvý nebudu muset na bandaskovou navářet držáky na stojan, bo ta gixrová je má uš v základu, ale hlavně...dopředu sem namontoval gixrový apsajdy, kerý sou vo cca 2 cm kratší, tym bude motorka náchylnější na neklid f přímym směru, páč je nakoplá na předek a to doufám trochu eliminuje právje ta gixrová kyfka, kerá je vo cca 3 cm delší, tagže mašinu prodlouží a snad i stabilizuje...ofšem je to jen moje teorije, esi to tag bude fungovat se uvidí na jařeNo tak v tom případě by byl ideál sehnat kyvku z B12 K6,taky je delší a taky má držáky na našroubování válečků na stojan,ale asi se jich nebude válet po vrakovištích tolik jako těch gixéřích že
...no právje ...leda bych vobjetoval svoji ...néééé, to je blbost
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
K.a.s.y.m. psal:by mě zajímalo kdo z vás jezdí takovou pilu,že pozná,že se mu to vlní pod prdelí
no tak poznat se to dá a ani nemusíš jet pilu. Prostě béčko má ten podvozek celkově slabší a dyž si dáš táhlou zatáčku trošku svižněji a nebude úplně hladká,tak to ucítíš na 100%,ale je to negaivní souhra všech parametrů.ne jen to,že by se zrovna rám odporoučel ke kroucení
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
vyztužovat původní kyvku mi přijde jako blbost, zvlášť když se ptám, jestli to vůbec má cenu ....zbytečně na ní něco navařovat ....zvlášť když to jde koupit za 1500 kačen...
právě že centrál tam mám z týhle GSXR, tak jsem jen přemýšlel, že bych dal béčku k vánocům i kyvku ....
K.a.s.y.m. (Člen) 21.12.2008 18:57:07 Offline |
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
Koldan psal:K.a.s.y.m. psal:by mě zajímalo kdo z vás jezdí takovou pilu,že pozná,že se mu to vlní pod prdelí
no tak poznat se to dá a ani nemusíš jet pilu. Prostě béčko má ten podvozek celkově slabší a dyž si dáš táhlou zatáčku trošku svižněji a nebude úplně hladká,tak to ucítíš na 100%,ale je to negaivní souhra všech parametrů.ne jen to,že by se zrovna rám odporoučel ke kroucení
No podemnou se to takhle jak píšeš zavlnilo jen jednou a potom co jsem dal nový gumy tak se mi to nestalo..tak nevim.
A pak jsem turista tak mě se to stát nemůže.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
hans psal:vyztužovat původní kyvku mi přijde jako blbost, zvlášť když se ptám, jestli to vůbec má cenu ....zbytečně na ní něco navařovat ....zvlášť když to jde koupit za 1500 kačen...
právě že centrál tam mám z týhle GSXR, tak jsem jen přemýšlel, že bych dal béčku k vánocům i kyvku ....
...blbost to je, ale dobře to vypadá..
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
hans: tak dobře,limitující faktory pro tebe jsou dýlka kyvky z osy na osu,šířka osy pro uchycení do rámu a hlavně její průměr,změř tyhle tři věci a je to..
dýlka je podstatná a každej model gsxra mněl jinou dýlku takže změř zrovna tu co můžeš mít a budeš vědět jestli odpovídá,ten průměr osy uchycení v rámu je větší problém,pakliže ta kyvka má větší je možnost zvětšit díru uložení v rámu ale neni to zrovna jednoduchá voperace a hlavně je nevratná,už sem to dělal..
ale namontovat se dá všechno..
a Filous může bejt v klidu páč z jeho K06 by kyvka do starýho nešla,bo má právě kurevsky větší průměr tý osy v rámu..
jo,jinak hutně vystužená kyvky jsou z novějších gixer vod srada vejš,ale sou různý dýlky a nejdelší byla z busy,ale mají právě tu tlustou osu a navíc tlustou zadní osu v kole jako prase,takže klasickej ráfek ze starýho béčka je zas práce navíc namontovat,ale mám dvě na půdě kdyby něco..
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
tak dobře,tak vona by tam sice šla ale uplně bezbolestný by to nebylo,bo ta haya má ale kůůůrevsky větší průměr osy uchycení v rámu a to tak hodně že by ale šla do ní udělat vložka na origo osu z B12ky.
ale je vo fous kratší,dělá to na napínákách tak asi 1,5cm což by podle mně nevadilo páč moje K08 má s origo převodem pro mně dost nepochopitelně napínáky docela hodně vzadu jakoby japonec ve fabrice počital s tim že hned jak to koupim tak tam nahulim větší rozetu vo dva zuby,takže kdybych mněl napínáky vepředu tak jak bych si představoval tak bych byl vlastně skoro jak ta busa +-pár milimetrů(dobře tak cenťák) a na to sere bílej tesák.
jinak vzadu je busa širší vo 20mm a to je v poho(distančky na vobou stranách) a osa je průměrově stejná.
vepředu by se na šířku ta busa do béčka vešla.
jestli to chce někdo zkoušet mam ji doma.
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
Čoveče,tak mě to nedalo a našel sem si pár vobrázků té buzňácké kyvky a pak sem šel čupnout k béčku a musel by se ješťě vodělat kastlík s baterkou,je dost nízko a právě ta výztuha by do něho asi určitě narážela,takže to by bylo další předělávání. Jó,kdybych si skládal nějakýho strýta z béčka a překopávalo by se kde co,tak bych to asi skusil,ale můj banďál je ještě pana,tak by to byla škoda fšechno rozmrdat Ještě musím počkat
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
Filous psal:hans psal:vyztužovat původní kyvku mi přijde jako blbost, zvlášť když se ptám, jestli to vůbec má cenu ....zbytečně na ní něco navařovat ....zvlášť když to jde koupit za 1500 kačen...
právě že centrál tam mám z týhle GSXR, tak jsem jen přemýšlel, že bych dal béčku k vánocům i kyvku .......blbost to je, ale dobře to vypadá..
no mě se právě líbí ta gikserácká
inkvizitorr (Administrator) 05.01.2009 14:23:14 Offline |
Progear 650 (Člen) 05.01.2009 14:36:33 Offline |
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
Inkvizoj: Mam dotaz... Pocejtil si nejak rozdil? co se týče jízdních vlastností? Jako vo designu zádná, tem je gut...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
inkvizitorr (Administrator) 05.01.2009 15:22:06 Offline |
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
jo pocejtil, trochen mi poporostlo péro, ale jinak nic
doba je temná...
K.a.s.y.m. (Člen) 05.01.2009 15:29:05 Offline |
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
tak vo to hlavně šlo ne?
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Progear 650 (Člen) 05.01.2009 15:42:34 Offline |
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
inkvizitorr psal:jo pocejtil, trochen mi poporostlo péro, ale jinak nic
ok, tuhle odpoved sem cekal... a nedivim se, pač to vypadá gut, bejt to tedka, tak ho vod tebe koupim...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
inkvizitorr (Administrator) 05.01.2009 16:01:05 Offline |
Progear 650 (Člen) 05.01.2009 16:41:06 Offline |
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
inkvizitorr psal:eště pikčr s blatníčkem a v plný polní (fotka z italskýho banditsrazu)
http://www.suzukibandit.cz/prostor/fotk … z/kyv5.jpg
ani mi to snad radsi neukazuj.... fakt pěkný...... jenže to nejni u mě v garage...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
zrovna si měl ten rám tou černou prsknout taky...
to vypadá jag gbyby tam ta kyvna nebyla...
a není lepší letmo???
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
..je to dost černé a ještě letmo..
..pro mě nejhezčí variace..
http://news.auto.cz/?sekce=foto&ga_ … 964f703b0f
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Progear 650 (Člen) 05.01.2009 19:43:50 Offline |
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
Pšán psal:..je to dost černé a ještě letmo..
..pro mě nejhezčí variace..
http://news.auto.cz/?sekce=foto&ga_ … 964f703b0f
ci fix, taky dobrá kombinace...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
inkvizitorr (Administrator) 05.01.2009 20:51:11 Offline |
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
fijat: se mi tak nějak nechtělo jenom kvůli laku odstrojovat rám tak sem furt čekal až s tim mrdnu a co se letmý věci týče, upřímně se mi to nelíbí ani na motorkách kde je to origo natož to tam dobastlovat takže letmo u mě určitě ne
jako tohle bych eště zkousnul:
ale to je tak maximum
rozhodně co se mi vyloženě nelíbí když někdo nabastlí kusy různejch motorek na sebe a pak slátaninu kde je podsedlák z bimoty, kyvka z triumpha, světlo z bkinga a já nevim co eště pokládá za výtvor hodný tunera
doba je temná...
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
tomasNJ psal:zrovna si měl ten rám tou černou prsknout taky...
to vypadá jag gbyby tam ta kyvna nebyla...
a není lepší letmo???
http://www.suzukibandit.cz/storage/200809192149_202.jpg
čéče tadyk to vypadá jako by to péro poporostlo i Filousojc
The father of the little princess of the dawn
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
Progear 650 psal:Pšán psal:..je to dost černé a ještě letmo..
..pro mě nejhezčí variace..
http://news.auto.cz/?sekce=foto&ga_ … 964f703b0f
ci fix, taky dobrá kombinace...
jak TAKY
to je KURVA dobrá kombinace...
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
tomasNJ psal:zrovna si měl ten rám tou černou prsknout taky...
to vypadá jag gbyby tam ta kyvna nebyla...
a není lepší letmo???
http://www.suzukibandit.cz/storage/200809192149_202.jpg
...ale ale, co to tam je za fešááááka??? ...a nemyslim toho Kripla
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
Baltazar psal:tomasNJ psal:zrovna si měl ten rám tou černou prsknout taky...
to vypadá jag gbyby tam ta kyvna nebyla...
a není lepší letmo???
http://www.suzukibandit.cz/storage/200809192149_202.jpgčéče tadyk to vypadá jako by to péro poporostlo i Filousojc
...a to si fšimni, že musim mít ruce f kapce, abych ho udržel a nekoukal mi z nohavice
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
Filous psal:...třeba já se budu pokoušet napasovat na pičobajk gixrovou kyfku z r.v.90, ale ty důvody sou dva...za prvý nebudu muset na bandaskovou navářet držáky na stojan, bo ta gixrová je má uš v základu, ale hlavně...dopředu sem namontoval gixrový apsajdy, kerý sou vo cca 2 cm kratší, tym bude motorka náchylnější na neklid f přímym směru, páč je nakoplá na předek a to doufám trochu eliminuje právje ta gixrová kyfka, kerá je vo cca 3 cm delší, tagže mašinu prodlouží a snad i stabilizuje...ofšem je to jen moje teorije, esi to tag bude fungovat se uvidí na jaře
a nebojíš se že tim posuneš těžíště motorky ještě víc dopředu? Prví posunutí je kvůli podkoplejšímu předku a to druhý bude tim že prodloužíš zadní kyvku. Ale vůbec netušim kde je ideálně těžiště pro to či ono použití (akorát je mi jasný že musí bejt co nejníž)....takže vono možná děláš dobře.
BTW s tou vyztuženou kyvkou. Myslim že je to uplně jedno co tam je a rozdíl nepoznáš bo hlavní trabl bude právě v průměru toho čepu na uložení tý vidlice. Jak píše koval....prostě těžký výkoný motorky jako je busa maji ten čep o hodně tlustší a to je asi to proč se bandit kroutí a né že je kyvka nějak málo tuhá jako taková. To že nějaký gixero má ten čep stejně tlustej nic neznamená bo ta motorka je nesrovnatelně lehčí než bandit.
Re: kyvka z GSX-R 1100 W r.v. 95 do B12 r.v 99??
Lihy psal:Filous psal:...třeba já se budu pokoušet napasovat na pičobajk gixrovou kyfku z r.v.90, ale ty důvody sou dva...za prvý nebudu muset na bandaskovou navářet držáky na stojan, bo ta gixrová je má uš v základu, ale hlavně...dopředu sem namontoval gixrový apsajdy, kerý sou vo cca 2 cm kratší, tym bude motorka náchylnější na neklid f přímym směru, páč je nakoplá na předek a to doufám trochu eliminuje právje ta gixrová kyfka, kerá je vo cca 3 cm delší, tagže mašinu prodlouží a snad i stabilizuje...ofšem je to jen moje teorije, esi to tag bude fungovat se uvidí na jaře
a nebojíš se že tim posuneš těžíště motorky ještě víc dopředu? Prví posunutí je kvůli podkoplejšímu předku a to druhý bude tim že prodloužíš zadní kyvku. Ale vůbec netušim kde je ideálně těžiště pro to či ono použití (akorát je mi jasný že musí bejt co nejníž)....takže vono možná děláš dobře.
BTW s tou vyztuženou kyvkou. Myslim že je to uplně jedno co tam je a rozdíl nepoznáš bo hlavní trabl bude právě v průměru toho čepu na uložení tý vidlice. Jak píše koval....prostě těžký výkoný motorky jako je busa maji ten čep o hodně tlustší a to je asi to proč se bandit kroutí a né že je kyvka nějak málo tuhá jako taková. To že nějaký gixero má ten čep stejně tlustej nic neznamená bo ta motorka je nesrovnatelně lehčí než bandit.
...Lihy, voe, sem konstruktér amatér a du metodou pokus-omyl, na něčom si musím nabít dršku, né???
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr