Nejsi přihlášen
Nálepka
Zdravíčko. Mám dotaz. jsem úplný nováček takže celkem hloupější dotaz ,ale potřebuju poradit jestli je lepší dát na nádrž u bandita takovou tu samolepku nebo co to je. Máte zkušenosti ,že by se nádrž jinak odřela '? A Kde to vůbec kdyžtak seženu jestli víte co myslím...a jestli je to samolepka nebo spíš nějaký chránič...nevím přesně. Každopádně jsem koupil novýho bandita a chtěl jsem sundat nálepku z nádrže a samozřejmě jsem si hned trochu odřel nádrž. Byla tam origo nálepka z továrny nějaký Warning...atd tak jsem tam udělal 1*1 mm oděrku ...jinak řečeno odloupl barvu :( no to je jedno ,ale i proto přemýšlím nad tou nálepkou, Tak čus.
Re: Nálepka
Tam kde se dotykam nohama boku nadrže jsme si nalepil pruhlednou folii neni to skoro poznat a slouži to dobře...
JInak když jsem sundaval tu origo nalepku tak taky držela pekelně ale Fen ji pomohl
samo že to co jsem psal mám jako doplněk tankpadu
...střídaj se u mě periody nalepený fólie na nádrži v místě kolen a bez tý oviny , teď jsem opět ve stadiu "na holo" a 2x za rok po 5ti minutách zabrousím a přeleštím inkriminovaný místa do stavu novýho laku , protože ta fólie co není skoro vidět, vidět je ...ale je dost pravděpodobný, že koncem sezóny mi to zas už třeba nebude vadit a nelepím ji znova, abych ji zas v zimě moh strhnout
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Já koupil tento a spokojenost největší. A teď jsem ho sundával po třech letech kvůli lakování a nou problém
http://motobazar.miramoto.cz/motorky/mo … 7-ba/5364/
nebo
http://motobazar.miramoto.cz/motorky/mo … -baa/5365/
Bandit
GSX1250FA