Nejsi přihlášen
Banditatom (Člen) 07.03.2009 10:09:24 Offline |
Re: JAKOU BRZDOVKU?
základ určo klasifikaci DOT 4 ale dobré zkušenosti mám s castrol GT
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: JAKOU BRZDOVKU?
ROMIN psal:ČUS VŠICHNI POVEZU MOTKU NA SERVIS TAK CHCI NECHAT VYMĚNIT AJI BRZDOVKU ,MUŽETE MNĚ PORADIT JAKOU KOUPIT NEBO JE TO ZCELA JEDNO,HLAVNĚ KDYŽ BUDE NOVÁ?,Díkas
Je to napsané na víčku.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Banditatom (Člen) 11.05.2010 13:34:40 Offline |
Re: JAKOU BRZDOVKU?
jo klidně můžeš jen ti tam nesmí ležet 100let otevřená
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: JAKOU BRZDOVKU?
mikeson psal:zdravím,chci si vyměnit zadní destičky a rovnou bych vyměnil i brzdovku,tak jenom ohledně brzdovky jestli je jedno jakou (samozřejmost je DOT4) v garáži totiž mám od coyot DOT4 nebo jesli mám koupit nějakou jinou? Dík
...myslimže složení tech "normálních" bude stejný...používal sem Denicol a Castrol...při normálnim použití pohoda, ale třeba na vokruhu mi začla po třetim kole vadnout brzda, stejně tag třeba po pátý rundě na Železňáku, prostě při vječim zatížení, tagže sem začal lejt Motul racing s vyššim bodem varu a sem spokojenej parchant...jo a esi máš tu f garáži votevřenou třeba rok, tag ji vem a vylej ji do kanálu...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: JAKOU BRZDOVKU?
...používam tudle:
MOTUL RACING BRAKE FLUID 600
Plně syntetická brzdová kapalina splňující normy DOT 4 pro hydraulické a spojkové systémy závodních aut a motocyklů.
Vlastnosti:
Má velmi vysoký bod varu (312°C). Neztrácí svoje vlastnosti ani při velmi častém a opakovaném intenzivním brždění na závodním okruhu. Je mísitelná s ostatními kapalinami, pokud splňují normu DOT J 1703. Překračuje vlastnosti norem DOT 3 a DOT 5.1.
Specifikace:
SAE J 1703
ISO 4925
FMVSS 116 DOT 4
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Banditatom (Člen) 11.05.2010 13:44:37 Offline |
Re: JAKOU BRZDOVKU?
To filous: někde jsem četl že brzdovku s označením DOT 5.1 ( plně syntetická) nemůžeš lít do starších systému co používali DOT 4 prej to nadělá paseku s těsněníma nevím ptám se
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: JAKOU BRZDOVKU?
Banditatom psal:To filous: někde jsem četl že brzdovku s označením DOT 5.1 ( plně syntetická) nemůžeš lít do starších systému co používali DOT 4 prej to nadělá paseku s těsněníma nevím ptám se
...jo, to je pravda, ale to co leju já je DOT4...jen v ňáký "race" modifikaci kvůli posunutí bodu varu a strátě účinnosti...normální se vaří něgde vokolo 285 Celzjusů, todla při 312...to je celý...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Banditatom (Člen) 11.05.2010 13:57:15 Offline |
Re: JAKOU BRZDOVKU?
Filous psal:Banditatom psal:To filous: někde jsem četl že brzdovku s označením DOT 5.1 ( plně syntetická) nemůžeš lít do starších systému co používali DOT 4 prej to nadělá paseku s těsněníma nevím ptám se
...jo, to je pravda, ale to co leju já je DOT4...jen v ňáký "race" modifikaci kvůli posunutí bodu varu a strátě účinnosti...normální se vaří něgde vokolo 285 Celzjusů, todla při 312...to je celý...
jooo tááák thanke jou za vysvětlení
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: JAKOU BRZDOVKU?
Banditatom psal:To filous: někde jsem četl že brzdovku s označením DOT 5.1 ( plně syntetická) nemůžeš lít do starších systému co používali DOT 4 prej to nadělá paseku s těsněníma nevím ptám se
esli si dobře pamatuju, tak právě že DOT 5.1 je libovolně mísitelná s DOT 4
paseku v systému provozovanym s DOT 4 by nadělala DOT 5, ale DOT 5.1 nee..to .1 v tom označení tam nejni jen tak
..svět se řítí do ďáblovy řiti..
Re: JAKOU BRZDOVKU?
tomsth psal:Banditatom psal:To filous: někde jsem četl že brzdovku s označením DOT 5.1 ( plně syntetická) nemůžeš lít do starších systému co používali DOT 4 prej to nadělá paseku s těsněníma nevím ptám se
esli si dobře pamatuju, tak právě že DOT 5.1 je libovolně mísitelná s DOT 4
paseku v systému provozovanym s DOT 4 by nadělala DOT 5, ale DOT 5.1 nee..to .1 v tom označení tam nejni jen tak
...sem přehlíd tu jedničku ...5.1 je mísitelná s DOT4, maj stejnej základ na bázi esteru kyseliny boritý glykoléteru (doufam že nemelu nesmysly, nejsem chemik), dešto čistá 5 je na bázi silikonovýho voleje...ale stejně to nedělam, páč ta rejsová 4ka má lepčí vlastnosti neš 5.1 ...v žádnym případě nejsou mísitelný 3,4 a 5...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: JAKOU BRZDOVKU?
Můj názor je takový, že na normální ježdění po ulicách každému stačí obyč DOT4 kůpená na benzince. Páč to nikdy nedostaneš za hranicu.......akorát ně napadá nejaké velké klesání někde v Alpách se samýma serpentýnama
Pokud někdo chce jezdit s banditem na okruhu, tak ať si tam klidně dá rejsingovou, ale společně s ňů vymění aj pumpu za radiální ináč je šecko co uděláte k prdu...
Já mám nalitý SHERON a su taky spokojený parchant
Každopádně jestli si někdo myslí, že tam nalije rejsingovů a že na jeho nečastou jízdu na okruhu to tam može byt aj štyry roky, tak se pekelně mýlí
Rači kůpím normální a budu před sezónů vyměňovat
Tož to já enom tak
Re: JAKOU BRZDOVKU?
Datel psal:Můj názor je takový, že na normální ježdění po ulicách každému stačí obyč DOT4 kůpená na benzince. Páč to nikdy nedostaneš za hranicu.......akorát ně napadá nejaké velké klesání někde v Alpách se samýma serpentýnama
Pokud někdo chce jezdit s banditem na okruhu, tak ať si tam klidně dá rejsingovou, ale společně s ňů vymění aj pumpu za radiální ináč je šecko co uděláte k prdu...
Já mám nalitý SHERON a su taky spokojený parchant
Každopádně jestli si někdo myslí, že tam nalije rejsingovů a že na jeho nečastou jízdu na okruhu to tam može byt aj štyry roky, tak se pekelně mýlí
Rači kůpím normální a budu před sezónů vyměňovat
Tož to já enom tak
...Datle, f tomdle s tebou nesouhlasim, přestože leju rejsingovou, tag ji měnim minimálně každej rok, něgdy i častějc a z vlastních skušeností vim, že se to vyplatí nejenom při vokruhovym ježdění, ale i na normální silnici, dyš si chceš vopčas něgde zařádit...jezdim dost do hor, Jizerky, Kérkonoše a vim že dyš jezdim nahoru dolu, doprava doleva a nejedu podle předpisů, tag ta "vobyč" za půl hodiny nevykazuje takový parametry jaký bych chtěl, tzn. mňekne mi páčka a vadnou brzdy...zas na druhou stranu, esi něgdo jezdí vysloveně turistiku, tag pag asi jo, ale na to já motorku nemam...tagže tag...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Progear 650 (Člen) 11.05.2010 20:24:17 Offline |
Re: JAKOU BRZDOVKU?
jinej dotaz: filousku, hele tedka v brůnu, mě to tak nějak přestalo brzdit, páčka šla furt stejně, nebyla ani tvrdá ani měkká, ale prostě to nebrzdilo, tak jako normálně, jen tak trochu. Je možný, že ta RBF 600, (mám jí tam taky) se nevaří a korektně funguje a to i když už je celá soustava tak rozpálená, že už nefunguje tak jak má...??? dik za info...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: JAKOU BRZDOVKU?
Progear 650 psal:jinej dotaz: filousku, hele tedka v brůnu, mě to tak nějak přestalo brzdit, páčka šla furt stejně, nebyla ani tvrdá ani měkká, ale prostě to nebrzdilo, tak jako normálně, jen tak trochu. Je možný, že ta RBF 600, (mám jí tam taky) se nevaří a korektně funguje a to i když už je celá soustava tak rozpálená, že už nefunguje tak jak má...??? dik za info...
Jezdíš hroznou kudlu... A měl bys zhubnout, páč si na tu motorku moc těžkej, tak ty brzdy dostávaj záhul.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Progear 650 (Člen) 11.05.2010 20:31:00 Offline |
Re: JAKOU BRZDOVKU?
Ondráš psal:Progear 650 psal:jinej dotaz: filousku, hele tedka v brůnu, mě to tak nějak přestalo brzdit, páčka šla furt stejně, nebyla ani tvrdá ani měkká, ale prostě to nebrzdilo, tak jako normálně, jen tak trochu. Je možný, že ta RBF 600, (mám jí tam taky) se nevaří a korektně funguje a to i když už je celá soustava tak rozpálená, že už nefunguje tak jak má...??? dik za info...
Jezdíš hroznou kudlu... A měl bys zhubnout, páč si na tu motorku moc těžkej, tak ty brzdy dostávaj záhul.
pičo nezasírej vlákno v technický...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: JAKOU BRZDOVKU?
Filous psal:Datel psal:Můj názor je takový, že na normální ježdění po ulicách každému stačí obyč DOT4 kůpená na benzince. Páč to nikdy nedostaneš za hranicu.......akorát ně napadá nejaké velké klesání někde v Alpách se samýma serpentýnama
Pokud někdo chce jezdit s banditem na okruhu, tak ať si tam klidně dá rejsingovou, ale společně s ňů vymění aj pumpu za radiální ináč je šecko co uděláte k prdu...
Já mám nalitý SHERON a su taky spokojený parchant
Každopádně jestli si někdo myslí, že tam nalije rejsingovů a že na jeho nečastou jízdu na okruhu to tam može byt aj štyry roky, tak se pekelně mýlí
Rači kůpím normální a budu před sezónů vyměňovat
Tož to já enom tak...Datle, f tomdle s tebou nesouhlasim, přestože leju rejsingovou, tag ji měnim minimálně každej rok, něgdy i častějc a z vlastních skušeností vim, že se to vyplatí nejenom při vokruhovym ježdění, ale i na normální silnici, dyš si chceš vopčas něgde zařádit...jezdim dost do hor, Jizerky, Kérkonoše a vim že dyš jezdim nahoru dolu, doprava doleva a nejedu podle předpisů, tag ta "vobyč" za půl hodiny nevykazuje takový parametry jaký bych chtěl, tzn. mňekne mi páčka a vadnou brzdy...zas na druhou stranu, esi něgdo jezdí vysloveně turistiku, tag pag asi jo, ale na to já motorku nemam...tagže tag...
To co sem napsal nebylo na tebe, ale na nové tuningáře po tom co se projeli poprvé na okruhu...
A že na cestě nepoznáš rozdíl mezi rejsingovou a obyčejnou kapalinou si stojim. To jakože fakt. Ale asi nejsu takový všímavý, jak ty. A to prosím tě neber nějak špatně....já tam prostě rozdíl necítím
.....a nemyslím si že su až takový mrdal
Re: JAKOU BRZDOVKU?
Progear 650 psal:jinej dotaz: filousku, hele tedka v brůnu, mě to tak nějak přestalo brzdit, páčka šla furt stejně, nebyla ani tvrdá ani měkká, ale prostě to nebrzdilo, tak jako normálně, jen tak trochu. Je možný, že ta RBF 600, (mám jí tam taky) se nevaří a korektně funguje a to i když už je celá soustava tak rozpálená, že už nefunguje tak jak má...??? dik za info...
...to je jasný, zbytečně brzdíš a napálíš desky a pag to prostě nebrzdí, to je celý
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: JAKOU BRZDOVKU?
Datel psal:Filous psal:Datel psal:Můj názor je takový, že na normální ježdění po ulicách každému stačí obyč DOT4 kůpená na benzince. Páč to nikdy nedostaneš za hranicu.......akorát ně napadá nejaké velké klesání někde v Alpách se samýma serpentýnama
Pokud někdo chce jezdit s banditem na okruhu, tak ať si tam klidně dá rejsingovou, ale společně s ňů vymění aj pumpu za radiální ináč je šecko co uděláte k prdu...
Já mám nalitý SHERON a su taky spokojený parchant
Každopádně jestli si někdo myslí, že tam nalije rejsingovů a že na jeho nečastou jízdu na okruhu to tam može byt aj štyry roky, tak se pekelně mýlí
Rači kůpím normální a budu před sezónů vyměňovat
Tož to já enom tak...Datle, f tomdle s tebou nesouhlasim, přestože leju rejsingovou, tag ji měnim minimálně každej rok, něgdy i častějc a z vlastních skušeností vim, že se to vyplatí nejenom při vokruhovym ježdění, ale i na normální silnici, dyš si chceš vopčas něgde zařádit...jezdim dost do hor, Jizerky, Kérkonoše a vim že dyš jezdim nahoru dolu, doprava doleva a nejedu podle předpisů, tag ta "vobyč" za půl hodiny nevykazuje takový parametry jaký bych chtěl, tzn. mňekne mi páčka a vadnou brzdy...zas na druhou stranu, esi něgdo jezdí vysloveně turistiku, tag pag asi jo, ale na to já motorku nemam...tagže tag...
To co sem napsal nebylo na tebe, ale na nové tuningáře po tom co se projeli poprvé na okruhu...
A že na cestě nepoznáš rozdíl mezi rejsingovou a obyčejnou kapalinou si stojim. To jakože fakt. Ale asi nejsu takový všímavý, jak ty. A to prosím tě neber nějak špatně....já tam prostě rozdíl necítím
.....a nemyslím si že su až takový mrdal
...hele, já se nepřu a netvrdim, že sem vnímavjejší, ale vycházim s toho, že mi brzda s "normální" brzdofkou fungovala bes problému při normální jízdě, ale přijel sem do hor, začal sem trochu tahat a brzda začla vadnout...dyš to vychladlo, fungovala zas normálně, ale při dalšim ekstempóre začla vadnout zas vo dost dříf a protože mam radijálku, pancíře a mňekký desky, tag sem vydedukoval, že nemůže bejt trabl jinde neš f kapalině, tagže sem dal RBF600 a zas skoušel co vydrží...no a vydržela, brzda brzdí a třeba teť v Brně bylo vadnutí brzd minimální a to sem jel i dvje rundy ihnet za sebou, tagže 40 minut nasazení...teda vono to nasazení nebylo nic moc, ale bylo to ve vječim kalupu neš na silnici...a buť f klidu, neberu to špatně a ani neřikam, že jezdíš jag mrdal, jen kecáme
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: JAKOU BRZDOVKU?
Filous psal:Datel psal:Filous psal:
...Datle, f tomdle s tebou nesouhlasim, přestože leju rejsingovou, tag ji měnim minimálně každej rok, něgdy i častějc a z vlastních skušeností vim, že se to vyplatí nejenom při vokruhovym ježdění, ale i na normální silnici, dyš si chceš vopčas něgde zařádit...jezdim dost do hor, Jizerky, Kérkonoše a vim že dyš jezdim nahoru dolu, doprava doleva a nejedu podle předpisů, tag ta "vobyč" za půl hodiny nevykazuje takový parametry jaký bych chtěl, tzn. mňekne mi páčka a vadnou brzdy...zas na druhou stranu, esi něgdo jezdí vysloveně turistiku, tag pag asi jo, ale na to já motorku nemam...tagže tag...To co sem napsal nebylo na tebe, ale na nové tuningáře po tom co se projeli poprvé na okruhu...
A že na cestě nepoznáš rozdíl mezi rejsingovou a obyčejnou kapalinou si stojim. To jakože fakt. Ale asi nejsu takový všímavý, jak ty. A to prosím tě neber nějak špatně....já tam prostě rozdíl necítím
.....a nemyslím si že su až takový mrdal...hele, já se nepřu a netvrdim, že sem vnímavjejší, ale vycházim s toho, že mi brzda s "normální" brzdofkou fungovala bes problému při normální jízdě, ale přijel sem do hor, začal sem trochu tahat a brzda začla vadnout...dyš to vychladlo, fungovala zas normálně, ale při dalšim ekstempóre začla vadnout zas vo dost dříf a protože mam radijálku, pancíře a mňekký desky, tag sem vydedukoval, že nemůže bejt trabl jinde neš f kapalině, tagže sem dal RBF600 a zas skoušel co vydrží...no a vydržela, brzda brzdí a třeba teť v Brně bylo vadnutí brzd minimální a to sem jel i dvje rundy ihnet za sebou, tagže 40 minut nasazení...teda vono to nasazení nebylo nic moc, ale bylo to ve vječim kalupu neš na silnici...a buť f klidu, neberu to špatně a ani neřikam, že jezdíš jag mrdal, jen kecáme
Jasné......možná sem akorát měl štěstí na kapalinu bo ně to fakt brzdí furt.......nebo na to seru
Teď má v regálu jednu rejsingovou od Šelu bo ně ju Jiřina vnutil, tak ju prubnu a uvidím......esli teda vůbec něco
Progear 650 (Člen) 11.05.2010 21:49:25 Offline |
Re: JAKOU BRZDOVKU?
Filous psal:Progear 650 psal:jinej dotaz: filousku, hele tedka v brůnu, mě to tak nějak přestalo brzdit, páčka šla furt stejně, nebyla ani tvrdá ani měkká, ale prostě to nebrzdilo, tak jako normálně, jen tak trochu. Je možný, že ta RBF 600, (mám jí tam taky) se nevaří a korektně funguje a to i když už je celá soustava tak rozpálená, že už nefunguje tak jak má...??? dik za info...
...to je jasný, zbytečně brzdíš a napálíš desky a pag to prostě nebrzdí, to je celý
mám tam ty bremba, tu ten muj kurvítko styl musej vydržet
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: JAKOU BRZDOVKU?
Progear 650 psal:Filous psal:Progear 650 psal:jinej dotaz: filousku, hele tedka v brůnu, mě to tak nějak přestalo brzdit, páčka šla furt stejně, nebyla ani tvrdá ani měkká, ale prostě to nebrzdilo, tak jako normálně, jen tak trochu. Je možný, že ta RBF 600, (mám jí tam taky) se nevaří a korektně funguje a to i když už je celá soustava tak rozpálená, že už nefunguje tak jak má...??? dik za info...
...to je jasný, zbytečně brzdíš a napálíš desky a pag to prostě nebrzdí, to je celý
mám tam ty bremba, tu ten muj kurvítko styl musej vydržet
...tag to je jasný, ty Bremba sou závodní, to znamená, že nejsou určený k brždění, bo gdo brzdí, ten strácí, to ví každej rejsr a tys s nima brzdil ...a navíc sou italský
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: JAKOU BRZDOVKU?
sem mrdal, přesto origo brzdová soustava vadla velmi rychle ( v extrému )
radiální pumpa, sintr. desky, pancéřovky a DOT 5.1 se mi zdá jako rozumná investice
brzdovku sem měnil každej rok, teď už ne páč dohromady nic nenajedu ...
ale di, Ty brepto ...
Progear 650 (Člen) 12.05.2010 20:54:49 Offline |
Re: JAKOU BRZDOVKU?
Filous psal:Progear 650 psal:Filous psal:
...to je jasný, zbytečně brzdíš a napálíš desky a pag to prostě nebrzdí, to je celýmám tam ty bremba, tu ten muj kurvítko styl musej vydržet
...tag to je jasný, ty Bremba sou závodní, to znamená, že nejsou určený k brždění, bo gdo brzdí, ten strácí, to ví každej rejsr a tys s nima brzdil ...a navíc sou italský
njn, itálie....
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: JAKOU BRZDOVKU?
Ondráš psal:Progear 650 psal:mám tam ty bremba, tu ten muj kurvítko styl musej vydržet
Takový ty červený o nichž Kojak říká, že jsou z nich všichni nadšení, akorát já ne?
to budou vony
Re: JAKOU BRZDOVKU?
Ondráš psal:Progear 650 psal:mám tam ty bremba, tu ten muj kurvítko styl musej vydržet
Takový ty červený o nichž Kojak říká, že jsou z nich všichni nadšení, akorát já ne?
ja sem je bral od Kojaka tez, a jsou supa ve spojeni s novyma pancerkama a kapalinou to brzdi jak az sem se malem vyplestil
jinac ja pouzivam 5.1 , jaky ma jiny vlastnosti narozdil od 4ky ? jake sou v nich rozdily ?
WD club member.
Re: JAKOU BRZDOVKU?
qwerty psal:Ondráš psal:Progear 650 psal:mám tam ty bremba, tu ten muj kurvítko styl musej vydržet
Takový ty červený o nichž Kojak říká, že jsou z nich všichni nadšení, akorát já ne?
ja sem je bral od Kojaka tez, a jsou supa ve spojeni s novyma pancerkama a kapalinou to brzdi jak az sem se malem vyplestil
jinac ja pouzivam 5.1 , jaky ma jiny vlastnosti narozdil od 4ky ? jake sou v nich rozdily ?
Lišej se v bodu varu - čím vyšší číslo, tim lepší:
"Suchý bod varu je teplota, při které začne vřít nová 100% kapalina. Mokrý bod varu je při obsahu 3,5% (hmotnostně) vody v kapalině a i když je důležitější tak není běžně udáván na obalech. Body varu kapalin (suchý/mokrý): DOT 3:205/140°C, DOT 4:230/155°C, DOT 5+5.1:260/180°C."
ale asi jsou i odchylky, jak psal Filous vejš, používá 'rejsingovou' DOT 4 s vyšším bodem varu než obvykle
..svět se řítí do ďáblovy řiti..
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr