Nejsi přihlášen
K.a.s.y.m. (Člen) 27.03.2009 10:46:01 Offline |
Jaguár C type česká replika
http://www.novinky.cz/auto/164796-ceska … rocne.html
krásná práce.vim jak hejbe tehle motor s 2x tak težším E-typem tak tohle musi bejt mazec jízda
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 27.03.2009 12:07:37 Offline |
Re: Jaguár C type česká replika
Filous psal:...taky jsem to ráno čet, ale čekal sem, že tam napíšou víc vo tý dílně a né že budou popisovat historiji originálu ...třeba info, co tam cpou za motor by mě zajimalo
to jsi nepoznal??? styď se ...to je origo jaguár.řadovej šestiválec o obsahu, ted možná budu kecat ,ale dělali se myslim 3,8 a 4,2 litru a dvanáctiválec měl myslim 4,8 litru.
Kukii brácha když v jedný takový dílně dělal tak jsem tam byl pečenej vařenej.
Hodně se toho dá dneska sehnat novýho vyrobený podle originál výkresů...ať už jsou to brzdy nápravy atd..i motory se daj sehnat po dílech nový.Holt anglánská tradice výroby no a co nekoupíš nový tak koupíš v anglii na burzách...takže podle mě jediný co tam fakt dělaj tak jsou rámy a karoserie a takový ty blbosti kolem kasle....ostatní se dá v pohodě koupit.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Jaguár C type česká replika
K.a.s.y.m. psal:Filous psal:...taky jsem to ráno čet, ale čekal sem, že tam napíšou víc vo tý dílně a né že budou popisovat historiji originálu ...třeba info, co tam cpou za motor by mě zajimalo
to jsi nepoznal??? styď se ...to je origo jaguár.řadovej šestiválec o obsahu, ted možná budu kecat ,ale dělali se myslim 3,8 a 4,2 litru a dvanáctiválec měl myslim 4,8 litru.
Kukii brácha když v jedný takový dílně dělal tak jsem tam byl pečenej vařenej.
Hodně se toho dá dneska sehnat novýho vyrobený podle originál výkresů...ať už jsou to brzdy nápravy atd..i motory se daj sehnat po dílech nový.Holt anglánská tradice výroby no a co nekoupíš nový tak koupíš v anglii na burzách...takže podle mě jediný co tam fakt dělaj tak jsou rámy a karoserie a takový ty blbosti kolem kasle....ostatní se dá v pohodě koupit.
...tak to sem netušil, nejsem moc kovanej f anglickejch autech ...nicméně f tom článku to nebylo ...ale líbjej se mi, to jako jo, kór Jaguáry a nebo i ňáký MG bych moch...ale asi bych radši ňákej Big Block vot Hemi
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 27.03.2009 12:17:40 Offline |
Re: Jaguár C type česká replika
no on ten V12 s kompresorem od Jaguáru umí taky moc pěkně zatáhnout
MG jo ,ale jen B, ty ostatní se mi moc nelíbej i když ve finále by to bylo asi jedno.Se sport paketem a tim 2,2 lit. by se s tim dalo jezdit
Jednou tam měli Cobru s tim V12...strašný...950 kilo na 250 kW..... Brrrrr
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Jaguár C type česká replika
K.a.s.y.m. psal:no on ten V12 s kompresorem od Jaguáru umí taky moc pěkně zatáhnout
MG jo ,ale jen B, ty ostatní se mi moc nelíbej i když ve finále by to bylo asi jedno.Se sport paketem a tim 2,2 lit. by se s tim dalo jezdit
Jednou tam měli Cobru s tim V12...strašný...950 kilo na 250 kW..... Brrrrr
...s tou Cobrou sem se loni naháněl na Železňáku...neměl sem šanci, sem malej magor
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 27.03.2009 13:10:05 Offline |
Re: Jaguár C type česká replika
Filous psal:K.a.s.y.m. psal:no on ten V12 s kompresorem od Jaguáru umí taky moc pěkně zatáhnout
MG jo ,ale jen B, ty ostatní se mi moc nelíbej i když ve finále by to bylo asi jedno.Se sport paketem a tim 2,2 lit. by se s tim dalo jezdit
Jednou tam měli Cobru s tim V12...strašný...950 kilo na 250 kW..... Brrrrr...s tou Cobrou sem se loni naháněl na Železňáku...neměl sem šanci, sem malej magor
já měl tu šanci se v tom svézt a jede to ukrutně to jako jo ,ale se spotřebou 25 na 100 bych to nemusel
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Progear 650 (Člen) 27.03.2009 14:46:33 Offline |
Re: Jaguár C type česká replika
K.a.s.y.m. psal:Filous psal:K.a.s.y.m. psal:no on ten V12 s kompresorem od Jaguáru umí taky moc pěkně zatáhnout
MG jo ,ale jen B, ty ostatní se mi moc nelíbej i když ve finále by to bylo asi jedno.Se sport paketem a tim 2,2 lit. by se s tim dalo jezdit
Jednou tam měli Cobru s tim V12...strašný...950 kilo na 250 kW..... Brrrrr...s tou Cobrou sem se loni naháněl na Železňáku...neměl sem šanci, sem malej magor
já měl tu šanci se v tom svézt a jede to ukrutně to jako jo ,ale se spotřebou 25 na 100 bych to nemusel
jednou za čas by se to dalo....
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Jaguár C type česká replika
freší... máš tam zas hrubku...
filous...
co na těch amerických MRDKÁCH furt vidíš...
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
K.a.s.y.m. (Člen) 30.03.2009 08:17:49 Offline |
Re: Jaguár C type česká replika
Filous psal:tomasNJ psal:freší... máš tam zas hrubku...
filous...
co na těch amerických MRDKÁCH furt vidíš......to poctivý železo, zvuk a smrat ze spálenejch gum
s E-Typem co jsem se svez tak umí taky v 120 pěkně zagumovat bo co?bo tam neni skurvená elektronika která ti v tom zabrání
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Jaguár C type česká replika
Filous psal:...taky jsem to ráno čet, ale čekal sem, že tam napíšou víc vo tý dílně a né že budou popisovat historiji originálu ...třeba info, co tam cpou za motor by mě zajimalo
covece ja vo kolo toho jezdim a furt sem premejslel, co to tam kutej, maj venku kastle,ale rek bych ze sou laminatovy, tak nevim, jak to muze bejt totozny s originalem.
jinac je to ve vlckovicich u choustnikova hradiste podle me...
...sam mezi jebkarema...
K.a.s.y.m. (Člen) 30.03.2009 10:00:10 Offline |
Re: Jaguár C type česká replika
za 1/4 ceny
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr