Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » únik oleje

RaduzR (Nový člen)
02.04.2009 23:30:14
Offline

únik oleje

Po dnešní projížďce jsem zjistil že mi prolíná olej z válce spíše  (v místě za svody je takové vybrané místo kde nejsou žebra a je tam jen jako by trubička - že by šteft?  je to i z druhé strany a na každém válci ) poradte co stím.

http://www.suzukibandit.cz/openforum/uploads/2032_moto.jpg
fidoB6 (Člen)
02.04.2009 23:39:08
Offline

Re: únik oleje

Proč to píšeš dvakrát?bigsmilebigsmilebigsmilebigsmilebigsmilebigsmile


...Přejetý zajíc má vždy tularemii, protože zdravý zajíc se přejet nenechá...
RaduzR (Nový člen)
02.04.2009 23:41:56
Offline

Re: únik oleje

Jsem to zmastil nosmile2

Filous (Člen)
03.04.2009 08:10:26
Offline

Re: únik oleje

RaduzR psal:

Po dnešní projížďce jsem zjistil že mi prolíná olej z válce spíše  (v místě za svody je takové vybrané místo kde nejsou žebra a je tam jen jako by trubička - že by šteft?  je to i z druhé strany a na každém válci ) poradte co stím.
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … 2_moto.jpg

...přetpokládám, že nemáš mašinu vot novoty...přetchozí majitel ti nejspíš demontoval PAIR System a špatně utěsnil záslepky...


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
fidoB6 (Člen)
03.04.2009 09:30:11
Offline

Re: únik oleje

Filous psal:
RaduzR psal:

Po dnešní projížďce jsem zjistil že mi prolíná olej z válce spíše  (v místě za svody je takové vybrané místo kde nejsou žebra a je tam jen jako by trubička - že by šteft?  je to i z druhé strany a na každém válci ) poradte co stím.
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … 2_moto.jpg

...přetpokládám, že nemáš mašinu vot novoty...přetchozí majitel ti nejspíš demontoval PAIR System a špatně utěsnil záslepky...

Ty woe,co je PAIR? ja skončil u SRADbigsmilebigsmilebigsmile


...Přejetý zajíc má vždy tularemii, protože zdravý zajíc se přejet nenechá...
Filous (Člen)
03.04.2009 09:42:12
Offline

Re: únik oleje

fidoB6 psal:
Filous psal:
RaduzR psal:

Po dnešní projížďce jsem zjistil že mi prolíná olej z válce spíše  (v místě za svody je takové vybrané místo kde nejsou žebra a je tam jen jako by trubička - že by šteft?  je to i z druhé strany a na každém válci ) poradte co stím.
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … 2_moto.jpg

...přetpokládám, že nemáš mašinu vot novoty...přetchozí majitel ti nejspíš demontoval PAIR System a špatně utěsnil záslepky...

Ty woe,co je PAIR? ja skončil u SRADbigsmilebigsmilebigsmile

...mazej spátky do školybigsmile ...mrkni do manuálu, sekce 3-Engine, strana 100...


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
fidoB6 (Člen)
03.04.2009 09:54:04
Offline

Re: únik oleje

Takovej reparátbigsmilePulse secondary air system...chm, tak sem si to našel...ale jen ten nadpisbigsmilebigsmilebigsmileUž je to aspoň na 3-?bigsmilebigsmilebigsmilebigsmileTak a teď si promrskam tebe....bigsmileK čemu,proč atd atd...bigsmilebigsmilebigsmilebigsmile


...Přejetý zajíc má vždy tularemii, protože zdravý zajíc se přejet nenechá...
Filous (Člen)
03.04.2009 10:07:07
Offline

Re: únik oleje

fidoB6 psal:

Takovej reparátbigsmilePulse secondary air system...chm, tak sem si to našel...ale jen ten nadpisbigsmilebigsmilebigsmileUž je to aspoň na 3-?bigsmilebigsmilebigsmilebigsmileTak a teď si promrskam tebe....bigsmileK čemu,proč atd atd...bigsmilebigsmilebigsmilebigsmile

PAIR (Pulse Secondary Air)
Motocykl pracuje převážně s bohatou směsí, která lépe chladí spalovací prostor a je zárukou vyššího výkonu. Pokud uvažujeme ideální směšovací poměr 14,7:1 tak na motorce (kromě volnoběhu) jsou hodnoty 13,8-14,5:1, na sportovních strojích až 12,8:1. Pokud je přebytek paliva ve směsi nemůže zákonitě veškeré palivo shořet a tím nám vznikají emise uhlovodíků (HC). Pro snížení těchto emisí jsou v poslední době vybaveny snad všechny běžné motocykly posledních 8 let (některé státy jak např. Kalifornie má vyšší nároky již podstatně delší dobu). Čerstvý vzduch (s obsahem kyslíku) přichází z airboxu přes ovládací ventil (PAIR valve) a dále přes zpětné jazýčkové ventily do výfukového potrubí těsně za výfukový ventil. Jazýčkový ventil je nutný pro zajištění toku vzduchu pouze z airboxu do výfukového potrubí nikoliv naopak. Za tlakovou vlnou spalin vzniká podtlak a ten umožní nasátí vzduchu do potrubí kde následně dojde k oxidaci uhlovodíků na CO2 a vodu. Ovládací ventil je buď řízen elektronicky a nebo na základě podtlaku v sacím potrubí. Zajišťuje přerušení přívodu vzduchu do potrubí pře deceleraci.

...prostě ekologická pussyvina


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
fidoB6 (Člen)
03.04.2009 12:07:19
Offline

Re: únik oleje

Kurva, to má Bandaska takovou Hi-Tech technologii?No to mi poser....takže když přes ten ventil de do výfuku vzduch z airboxu, takže tím pádem tam dochází k hoření nedokonale spálené směsi...chápu to dobřeidontknowA vzhledem k tomu, že ste tu někdo psal že po montáži laďáku se ochudí směs ve válcích (což teda zvyšuje teplotu při hoření), tak nastane ještě vyšší teplota ve svodech a tudíž mi schořej kolenabigsmilebigsmileKurva, vychytávky jak cyp a ve finiši na škoduidontknowbigsmilebigsmilebigsmilebigsmile


...Přejetý zajíc má vždy tularemii, protože zdravý zajíc se přejet nenechá...
Filous (Člen)
03.04.2009 12:10:56
Offline

Re: únik oleje

fidoB6 psal:

Kurva, to má Bandaska takovou Hi-Tech technologii?No to mi poser....takže když přes ten ventil de do výfuku vzduch z airboxu, takže tím pádem tam dochází k hoření nedokonale spálené směsi...chápu to dobřeidontknowA vzhledem k tomu, že ste tu někdo psal že po montáži laďáku se ochudí směs ve válcích (což teda zvyšuje teplotu při hoření), tak nastane ještě vyšší teplota ve svodech a tudíž mi schořej kolenabigsmilebigsmileKurva, vychytávky jak cyp a ve finiši na škoduidontknowbigsmilebigsmilebigsmilebigsmile

...chápeš to dobře a nic ti neschoří, neboj...


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
fidoB6 (Člen)
03.04.2009 12:16:05
Offline

Re: únik oleje

Filous psal:
fidoB6 psal:

Kurva, to má Bandaska takovou Hi-Tech technologii?No to mi poser....takže když přes ten ventil de do výfuku vzduch z airboxu, takže tím pádem tam dochází k hoření nedokonale spálené směsi...chápu to dobřeidontknowA vzhledem k tomu, že ste tu někdo psal že po montáži laďáku se ochudí směs ve válcích (což teda zvyšuje teplotu při hoření), tak nastane ještě vyšší teplota ve svodech a tudíž mi schořej kolenabigsmilebigsmileKurva, vychytávky jak cyp a ve finiši na škoduidontknowbigsmilebigsmilebigsmilebigsmile

...chápeš to dobře a nic ti neschoří, neboj...

To je mi jasný že neschoří, páč při tý rychlosti blížící se rychlosti zvuku se to chladí festbigsmilebigsmilebigsmilebigsmileJen aby mi to ještě cestou nezamrzlobigsmilebigsmilebigsmilebigsmilebigsmilebigsmile


...Přejetý zajíc má vždy tularemii, protože zdravý zajíc se přejet nenechá...
luig (Člen)
03.04.2009 14:10:37
Offline

Re: únik oleje

Filous psal:
RaduzR psal:

Po dnešní projížďce jsem zjistil že mi prolíná olej z válce spíše  (v místě za svody je takové vybrané místo kde nejsou žebra a je tam jen jako by trubička - že by šteft?  je to i z druhé strany a na každém válci ) poradte co stím.
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … 2_moto.jpg

...přetpokládám, že nemáš mašinu vot novoty...přetchozí majitel ti nejspíš demontoval PAIR System a špatně utěsnil záslepky...

PAIR System je mi celkem jasnej ale nějak si to pořád neumim dát do souvislosti s podstatou tohodle dotazu a sice s únikem oleje. Je to něco mezi sáním a vejfukem, tak proč chčije olej tudy? idontknow


Ne asi
RaduzR (Nový člen)
03.04.2009 17:45:42
Offline

Re: únik oleje

No přesně to myslím není odpověď na můj dotazbigsmile

Banditatom (Člen)
03.04.2009 17:47:05
Offline

Re: únik oleje

jestli je to přesně v tom místě kde máš šipkos tak to jsou podle mě ty kurevské O kroužky


"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr