Nejsi přihlášen
Problémy s motorem :((
Ahoj všicí,
prosil bych o radu. Z ničeho nic mě začal blbnout motor na banditovi :(
Projevuje se to tak, že motorka jakoby se dusí a netáhne, občas má tendenci motor chcípnout když dojedu na křižovatku a motor má divný zvuk. Otáčky motoru na volnoběh jsou o čtvrtinu nižší a když mám ruku na plynu v přesné poloze tak rafička jakoby lítá v rozmezí +- 300ot, nedrží stejné otáčky i když vůbec nehýbu plynem. Nevíte co by to mohlo být ? Pomohlo by seřízení ventilů a karbeců ? mám najeto 17t km.
Mám už řetězovku docela KO a tak před měsícem se pozoroval, že když jedu klidnou jízdu kolem těch 4t ot tak mašina jakoby cukala.. jestli to má nějakou spojitost?
Moc díky za rady
Nerad bych to dal někam do servisu kde si na mě smlsnou apak se nedoplatím :(
Re: Problémy s motorem :((
Ventily by se měly dělat při 12000km. Pokud jsi to neudělal, tak to udělej teď. Jinak si myslím, že to co popisuješ může mít vícero příčin ( podtlaky, svíčky, kabely ke svíčkám, bordel v nádrži atd.)
Mrkni do nádrže a když to bude v pohodě (což je pravděpodobné), tak udělej podtlaky.
Co se týče trhání při klidné jízdě...........ano je velmi pravděpodobné, že je to řetězem. Mě to dělal taky.
Re: Problémy s motorem :((
LukinB6 psal:Co tam leješ za benál? Teď měl známej s 12kou ten samý problém a stálo ho vyčištění palivový soustavy 4500,-
vidle, spojka, lanko na sytič, seřízení ventilů, podtlaky atd. a bez dílů se vejdu du tří. Kam to jezdíš?
Who is Zed?
Zed is dead, Baby.
Re: Problémy s motorem :((
No ty vado 4500 hehe tak to jsem asi v prdeli... no já tankoval parkrát u UNICORNU ale občas vemu V-power a dneska Carrera 100 na OMW. Ale asi už bylo dnes pozdě s tím nalít tam kvalitní beneli :((( Několikrát sme u Unikornu bral a v pohodě ale je možný že se to nějak nastřádalo a je tam nějaká usazenina :((
Re: Problémy s motorem :((
Jinak mě začlo to cukání, ale to bude otázka řetězovky asi. To že to netáhlo a jakoby se to dusí mě začalo v neděli, v sobotu sme jelc do kuřimi a pohoda bez problému a dneska znovu takže jakoby z ničeho nic. Teď přemýšlím kde sem bral o weeku beneli ale myslím, že to byl naposled unikorn a potom se to začlo srát :( ze dne na den ?
Re: Problémy s motorem :((
Když to udělalo ze dne na den tak bych to tipnul na ten benál.Unicorn je vyhlášená benzínka s ne moc kvalitním benálem.Já beru na shellce nebo jiných značkových benzínkách.To máš jako olej,taky je dobré se držet renomovaných značek.Ty podtlaky a ventily ti taky neuškodí udělat.Vypust nádrž,mrkni na sítko ventilu,třeba to bude stačit pak prohnat kvalitním benálem
Jawa 50,350,Bandit 1200N 02,SV 1000S K3.
Re: Problémy s motorem :((
Tak ju uvidíme, každopádně ted uz tam vali carrera 100 a je to uplne stejny :( silena jizda jeste za deste no des... Tak zkusim to sitko poukud tam neco neni a uvidime prijde me to jakoby se to duslio, nebo snad jeste ze by filrt byl spatnej ale takhle ze dne an den ze by to delalo moc :(
Re: Problémy s motorem :((
Datel psal:Ventily by se měly dělat při 12000km. Pokud jsi to neudělal, tak to udělej teď. Jinak si myslím, že to co popisuješ může mít vícero příčin ( podtlaky, svíčky, kabely ke svíčkám, bordel v nádrži atd.)
Mrkni do nádrže a když to bude v pohodě (což je pravděpodobné), tak udělej podtlaky.
Co se týče trhání při klidné jízdě...........ano je velmi pravděpodobné, že je to řetězem. Mě to dělal taky.
Po 12 000??? Mě je teda dělali po 18 nebo 24 000 v Súzukiservisu
Vzdáte-li se kouření, pití a milování, nebudete ve skutečnosti žít déle, ale jen vám to tak bude připadat. Sigmund Freud
Re: Problémy s motorem :((
redik27 psal:LukinB6 psal:Co tam leješ za benál? Teď měl známej s 12kou ten samý problém a stálo ho vyčištění palivový soustavy 4500,-
vidle, spojka, lanko na sytič, seřízení ventilů, podtlaky atd. a bez dílů se vejdu du tří. Kam to jezdíš?
Tak za prvé jsem psal že se to stalo známýmu a né mě, (já tankuju pouze OMW benzín). Prej loni tankoval před koncem sezóny 4x Unicorn a teď na jaře jen Shel či OMW. Servisoval to v HUMOTO - to jsou vyhlášení zloději. Prej aby nemuseli dávat nové díly tak vše čistili na koleni - 8 hodin práce. Já jsem skoroBrňák a radši jezdím na servis do Břeclavy.
Bandit
GSX1250FA
K.a.s.y.m. (Člen) 15.05.2009 14:59:59 Offline |
Re: Problémy s motorem :((
tohle benzín nedělá...to by tam musel mít hodně vody...já sázim na svíce.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Problémy s motorem :((
Udělal bych základní servis co měl chudák mít ve 12tis (18ti) a potom bych řešil problémy co zbydou...
... ale podle mě, když uděláš všechno co máš, (ventil, svíce, filtry, podtlaky) tak tam nebude co opravovat...
... co se dneska posere, zejtra bude dobrý...
Re: Problémy s motorem :((
RadkaB6 psal:Datel psal:Ventily by se měly dělat při 12000km. Pokud jsi to neudělal, tak to udělej teď. Jinak si myslím, že to co popisuješ může mít vícero příčin ( podtlaky, svíčky, kabely ke svíčkám, bordel v nádrži atd.)
Mrkni do nádrže a když to bude v pohodě (což je pravděpodobné), tak udělej podtlaky.
Co se týče trhání při klidné jízdě...........ano je velmi pravděpodobné, že je to řetězem. Mě to dělal taky.Po 12 000??? Mě je teda dělali po 18 nebo 24 000 v Súzukiservisu
no me se nedelaly zatim vubec,pac na 16ti se to jen votevrelo a byly uplne v cajku, takze me snad cekaj ted na 36ti,tak sem zvedav,zda budou vubec nejak rozhozeny...
...sam mezi jebkarema...
Re: Problémy s motorem :((
Já sem ve 12tis jenom vyměnil olej,filtr,vzducháč a svíce. Do karbeců ani ventilů nemělo smysl hrabat. Teď budu mít 18tis. a zase jenom vyměním olej s filtrem a karbece a ventily nechám udělat až ve 24tis. Myslím že kdyš to funguje bez problémů,tak je lepší do toho nehrabat.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Problémy s motorem :((
VikecB12 psal:Já sem ve 12tis jenom vyměnil olej,filtr,vzducháč a svíce. Do karbeců ani ventilů nemělo smysl hrabat. Teď budu mít 18tis. a zase jenom vyměním olej s filtrem a karbece a ventily nechám udělat až ve 24tis. Myslím že kdyš to funguje bez problémů,tak je lepší do toho nehrabat.
no dyt to povidam,ze to bude na 36ti ok
...sam mezi jebkarema...
Re: Problémy s motorem :((
VikecB12 psal:Já sem ve 12tis jenom vyměnil olej,filtr,vzducháč a svíce. Do karbeců ani ventilů nemělo smysl hrabat. Teď budu mít 18tis. a zase jenom vyměním olej s filtrem a karbece a ventily nechám udělat až ve 24tis. Myslím že kdyš to funguje bez problémů,tak je lepší do toho nehrabat.
Jak jsem psal ve 12ti byly úplně OK. Nicméně že se ti podpaluje ventil opravdu nepoznáš, takže fráze když to funguje, tak do toho nehrabat asi nebude to pravé..... Je ale fakt že co znám lidi tak na to většina kašle. Já bych to nesnesl...
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr