Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » Bandit 650S (servisní interval?)

AllInOne (Člen)
30.06.2009 16:36:57
Offline

Bandit 650S (servisní interval?)

Všechny Vás zdravím, jsem tu novej, tak berte trošku ohled. V moto světě jsem začátečník. Pořídil jsem snad pěkného bandita S650 (nojo, naháč to není). Teprve se seznamujeme, takže lážo plážo.

Je to rok 2005, najeto přes 6 000 km, servisní knížka, po prvním majiteli. Jestli se tomu dá věřit, nevím,ale můj rádce řekl, že to tomu odpovídá co se týče stavu.

A teď ten dotaz. Ani netuším, po kolika km se má měnit olej, nikde jsem se to nedočetl. Přemejšlím, že zajedu tady v Brně do suzuki ať mě na to kouknou a olej vymění, popř zkontrolují co a jak by to chtělo. Mě se zdá, že to nic nepotřebujebigsmile..spokojenostgood

Díky a zdravím, AllInOnecool

Editoval osiris (30.06.2009 20:39:42)

Hanz (Člen)
30.06.2009 16:45:19
Offline

Re: Bandit 650S (servisní interval?)

Manuál, kde máš vše potřebné najdeš v sekci Downloadevil.
(serv. interval 6000km)
Vyplň si profil...evil
Vítej....good


WD club member...
Ondráš (Člen)
30.06.2009 16:45:29
Offline

Re: Bandit 650S (servisní interval?)


Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
LukinB6 (Člen)
30.06.2009 19:15:52
Offline

Re: Bandit 650S (servisní interval?)

AllInOne psal:

Všechny Vás zdravím, jsem tu novej, tak berte trošku ohled. V moto světě jsem začátečník. Pořídil jsem snad pěkného bandita S650 (nojo, naháč to není). Teprve se seznamujeme, takže lážo plážo.

Je to rok 2005, najeto přes 6 000 km, servisní knížka, po prvním majiteli. Jestli se tomu dá věřit, nevím,ale můj rádce řekl, že to tomu odpovídá co se týče stavu.