Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Diskuze » Podivná páčka KTM

luig (Člen)
29.07.2009 18:18:59
Offline

Podivná páčka KTM

Zdar bando, teď mě napadlo, očumovali jsme s pussy a Sujazuwakim o přestávce mašiny na parkovisku na SBKčkách a zaujala nás tam jakási páčka na Dukovi, a sice nad spojkou taková maličká, jakoby na dva prsty, stejným směrem a stejně ovládaná jako spojka, sytič to nebyl a když jsem šel po bowdenu tak to vedlo někam ke vstřikování nebo tam někam. Nemá někdo nápad co by to mohlo bejt? Díky good


Ne asi
VikecB12 (Člen)
29.07.2009 18:33:18
Offline

Re: Podivná páčka KTM

No jestli to byl malej duke,jednoválec,tak to mohl byt ruční dekompresor. Měly to skoro fšechny starší endůra s nakopávačkougood


Dřív bylo fšecko lepší... :-)
luig (Člen)
29.07.2009 18:55:04
Offline

Re: Podivná páčka KTM

Kompresor bych chápal ale dekompresor idontknow


Ne asi
Lihy (Člen)
29.07.2009 19:01:23
Offline

Re: Podivná páčka KTM

luig psal:

Kompresor bych chápal ale dekompresor idontknow

kvůli startování....pro lehčí a bezpečnější nakopnutí kikstarterem

luig (Člen)
29.07.2009 19:19:46
Offline

Re: Podivná páčka KTM

Lihy psal:
luig psal:

Kompresor bych chápal ale dekompresor idontknow

kvůli startování....pro lehčí a bezpečnější nakopnutí kikstarterem

Jo tááák, to zní celkem logicky, jsme zas o něco chytřejší good


Ne asi
Ondráš (Člen)
29.07.2009 19:20:47
Offline

Re: Podivná páčka KTM

Měl, to tuším i Stadion a staré Zetory.

Jde o to, že otevřeš přívod vzduchu do válce, který tak nemá takovou kompresi a lépe ho roztočíš. Pak to pustíš a on tou setrvačností nasaje směs a chytne. Prostě se při tom našlapování tak nenadřeš. Používá se to zvláště u velkých objemů, kde na tu startovací páku musí i vazby skákat a lehké váhy jako Progear s tím ani nehnou.evilbigsmile


Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
VikecB12 (Člen)
29.07.2009 20:33:27
Offline

Re: Podivná páčka KTM

stadion to měl na chcípání,aby to stratilo kompresi.
Na endůrech je to hlavně kvůli tomu,aby nedostával tak naprdel startovací mechanizmus našlapávačky. Trošičku to votevře výfukovej ventil a jak se motor jednou převalí (dostane švih),tak dekompresor vyskočí,ventil se zavře a motor chytne. Nebo taky né a pětadvacetkrát procedůru vopakujetegoodbigsmile No a nakopávačku sem taky dvakrát ulomilredface


Dřív bylo fšecko lepší... :-)
WenzelB6 (Člen)
29.07.2009 23:25:19
Offline

Re: Podivná páčka KTM

Mrdky no.maj to vsechny werky na fotce co mam f profilu.stary stabilaky.jenzee..1934 a ceska Slavie naftak s primym vstrikem.

mr.BSE (Člen)
29.07.2009 23:26:10
Offline

Re: Podivná páčka KTM

jojóóó, na starým DRku... stačilo vzít nakopávačku, pomale ji o zoubek zklopit(jakoby startovat) a dekompresor skocil nazpet. Pak uz to nadlabnul jen opravdu zkusenej bahňák bigsmile nebo Vikec v pohodě rukou bigsmile redface bigsmile bigsmile


Second Class Citizen
1130 Café Racer
K.a.s.y.m. (Člen)
30.07.2009 07:23:40
Offline

Re: Podivná páčka KTM

luig psal:

Kompresor bych chápal ale dekompresor idontknow

voe...dekompresor je ventil v hlavě kterej snižuje tlak ve válci při startu aby ti to při nakopnutí neurvalo nohu.
Tady je ještě ruční potom už se dávali automatický spojený s nakopávačkou
P.S.jsi nikdy nejezdil na jednorychlostní babetě a nebo na stadionu?Tam je taky bigsmile


:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
VikecB12 (Člen)
30.07.2009 08:37:37
Offline

Re: Podivná páčka KTM

Jo,DRko mělo voba,jak ruční,tak automatickej,kerej byl ovládanej vot nakopávačky a kdyš byl dobře seřízenej,tak ten ruční nebyl vubec potřeba. Jinak všechny DR co sem měl startovali na 1-2šlápnutí,ale starý XT600 vopravdu třeba až na 10-20šlápnutí a to už sem vždycky solidně funělhelpbigsmile


Dřív bylo fšecko lepší... :-)
K.a.s.y.m. (Člen)
30.07.2009 08:51:17
Offline

Re: Podivná páčka KTM

VikecB12 psal:

Jo,DRko mělo voba,jak ruční,tak automatickej,kerej byl ovládanej vot nakopávačky a kdyš byl dobře seřízenej,tak ten ruční nebyl vubec potřeba. Jinak všechny DR co sem měl startovali na 1-2šlápnutí,ale starý XT600 vopravdu třeba až na 10-20šlápnutí a to už sem vždycky solidně funělhelpbigsmile

a ty jsi si vždycky kleknul na sedačku s motorku na stojánku nebo jsi stál na zemi bigsmile


:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
VikecB12 (Člen)
30.07.2009 09:50:01
Offline

Re: Podivná páčka KTM

K.a.s.y.m. psal:
VikecB12 psal:

Jo,DRko mělo voba,jak ruční,tak automatickej,kerej byl ovládanej vot nakopávačky a kdyš byl dobře seřízenej,tak ten ruční nebyl vubec potřeba. Jinak všechny DR co sem měl startovali na 1-2šlápnutí,ale starý XT600 vopravdu třeba až na 10-20šlápnutí a to už sem vždycky solidně funělhelpbigsmile

a ty jsi si vždycky kleknul na sedačku s motorku na stojánku nebo jsi stál na zemi bigsmile

Zásadně s nohama pevně na zemicoolsmokinbigsmile Jó to bejvali časi,co tejden nějakej let přes řídítka,nebo prozměnu nepovedený záda,motorka furt dobitá,já taky....áááchredface


Dřív bylo fšecko lepší... :-)
osiris (Člen)
30.07.2009 09:52:26
Offline

Re: Podivná páčka KTM

...to muselo vypadat jak měsíční krajina, samej kráter po tobě redfacebigsmilebigsmile


... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
mr.BSE (Člen)
30.07.2009 09:53:30
Offline

Re: Podivná páčka KTM

bigsmilebigsmilebigsmile


Second Class Citizen
1130 Café Racer
K.a.s.y.m. (Člen)
30.07.2009 09:59:31
Offline

Re: Podivná páčka KTM

bigsmilebigsmilebigsmilebigsmile


:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
VikecB12 (Člen)
30.07.2009 11:32:23
Offline

Re: Podivná páčka KTM

Tady fakt vo svini nezavadíšbigsmilebigsmilebigsmile


Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Billy (Člen)
30.07.2009 12:56:38
Offline

Re: Podivná páčka KTM

bigsmilebigsmilebigsmile


" Co to děláte?? Provádím vtipný úhybný manévr "
http://www.youtube.com/watch?v=UKzNVMzQy4w

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr