Nejsi přihlášen
Podivná páčka KTM
Zdar bando, teď mě napadlo, očumovali jsme s a Sujazuwakim o přestávce mašiny na parkovisku na SBKčkách a zaujala nás tam jakási páčka na Dukovi, a sice nad spojkou taková maličká, jakoby na dva prsty, stejným směrem a stejně ovládaná jako spojka, sytič to nebyl a když jsem šel po bowdenu tak to vedlo někam ke vstřikování nebo tam někam. Nemá někdo nápad co by to mohlo bejt? Díky
Ne asi
Re: Podivná páčka KTM
Měl, to tuším i Stadion a staré Zetory.
Jde o to, že otevřeš přívod vzduchu do válce, který tak nemá takovou kompresi a lépe ho roztočíš. Pak to pustíš a on tou setrvačností nasaje směs a chytne. Prostě se při tom našlapování tak nenadřeš. Používá se to zvláště u velkých objemů, kde na tu startovací páku musí i vazby skákat a lehké váhy jako Progear s tím ani nehnou.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Podivná páčka KTM
stadion to měl na chcípání,aby to stratilo kompresi.
Na endůrech je to hlavně kvůli tomu,aby nedostával tak naprdel startovací mechanizmus našlapávačky. Trošičku to votevře výfukovej ventil a jak se motor jednou převalí (dostane švih),tak dekompresor vyskočí,ventil se zavře a motor chytne. Nebo taky né a pětadvacetkrát procedůru vopakujete No a nakopávačku sem taky dvakrát ulomil
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Podivná páčka KTM
jojóóó, na starým DRku... stačilo vzít nakopávačku, pomale ji o zoubek zklopit(jakoby startovat) a dekompresor skocil nazpet. Pak uz to nadlabnul jen opravdu zkusenej bahňák nebo Vikec v pohodě rukou
Second Class Citizen
1130 Café Racer
K.a.s.y.m. (Člen) 30.07.2009 07:23:40 Offline |
Re: Podivná páčka KTM
luig psal:Kompresor bych chápal ale dekompresor
voe...dekompresor je ventil v hlavě kterej snižuje tlak ve válci při startu aby ti to při nakopnutí neurvalo nohu.
Tady je ještě ruční potom už se dávali automatický spojený s nakopávačkou
P.S.jsi nikdy nejezdil na jednorychlostní babetě a nebo na stadionu?Tam je taky
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Podivná páčka KTM
Jo,DRko mělo voba,jak ruční,tak automatickej,kerej byl ovládanej vot nakopávačky a kdyš byl dobře seřízenej,tak ten ruční nebyl vubec potřeba. Jinak všechny DR co sem měl startovali na 1-2šlápnutí,ale starý XT600 vopravdu třeba až na 10-20šlápnutí a to už sem vždycky solidně funěl
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
K.a.s.y.m. (Člen) 30.07.2009 08:51:17 Offline |
Re: Podivná páčka KTM
VikecB12 psal:Jo,DRko mělo voba,jak ruční,tak automatickej,kerej byl ovládanej vot nakopávačky a kdyš byl dobře seřízenej,tak ten ruční nebyl vubec potřeba. Jinak všechny DR co sem měl startovali na 1-2šlápnutí,ale starý XT600 vopravdu třeba až na 10-20šlápnutí a to už sem vždycky solidně funěl
a ty jsi si vždycky kleknul na sedačku s motorku na stojánku nebo jsi stál na zemi
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Podivná páčka KTM
K.a.s.y.m. psal:VikecB12 psal:Jo,DRko mělo voba,jak ruční,tak automatickej,kerej byl ovládanej vot nakopávačky a kdyš byl dobře seřízenej,tak ten ruční nebyl vubec potřeba. Jinak všechny DR co sem měl startovali na 1-2šlápnutí,ale starý XT600 vopravdu třeba až na 10-20šlápnutí a to už sem vždycky solidně funěl
a ty jsi si vždycky kleknul na sedačku s motorku na stojánku nebo jsi stál na zemi
Zásadně s nohama pevně na zemi Jó to bejvali časi,co tejden nějakej let přes řídítka,nebo prozměnu nepovedený záda,motorka furt dobitá,já taky....ááách
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
K.a.s.y.m. (Člen) 30.07.2009 09:59:31 Offline |
Re: Podivná páčka KTM
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Podivná páčka KTM
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr