Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

lan (Člen)
25.08.2009 20:39:36
Offline

Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

Procházel jsem jednotlivá témata, ale na něco podobného jsem nenarazil. Mám takový problém. Nastartuji v pohodě, po zahřátí drží otáčky bez kolisání. Vyrazím a jede v pohodě. Dá se vytočit, je citlivý na přidání plynu a můžeš dělat s ním co chceš a nezaznamenám nic co by mě mohlo znepokojit. Po hodině jízdy v otáčkách od 5tis. pociťuji trhání motoru, něco jako záběr pak útlum a tak pořád dokola. Nejvíc když držím konstantní rychlost. Když přidám plyn tak sekundu nic a pak vyrazí jakoby se nechumelilo. Když budu z 80 zrychlovat a řadit nahoru, žádný problém nezaznamenám. Motor se vytáčí bez problémů až do nejvyšších otáček. Měl jsem podezření na odvzdušnění nádrže. Kdysi se mi něco podobného stalo a otevření nádrže tomu pomohlo a odatečně jsem zjistil, že mám zlomenou hadici pod nádrží, ale teď to dělá nahodile a otevření nádrže nepomůže a odvzdušňovací hadice do nádrže je průchodná. Mohlo by to být benálem od různých pump nebo v čem by mohl být problém? A ještě jeden dotaz. Mám vedeny do nádrže dvě hadice (kromě třetí co vede do kohoutku). Jedna z nádrže je napojena na "Tečko", na jehož druhém konci je napojena hadice co vede mezi prvý a druhý karburátor a třetí konec pod motor. Dále jednu hrubou hadici přímo do nádrže. Obě hadice jsou připojené do nádrže vedle sebe na pravé straně u sedla. Proč jsou na nádrži dvě hadice?

Netolda (Člen)
25.08.2009 21:37:49
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

lan psal:

Procházel jsem jednotlivá témata, ale na něco podobného jsem nenarazil. Mám takový problém. Nastartuji v pohodě, po zahřátí drží otáčky bez kolisání. Vyrazím a jede v pohodě. Dá se vytočit, je citlivý na přidání plynu a můžeš dělat s ním co chceš a nezaznamenám nic co by mě mohlo znepokojit. Po hodině jízdy v otáčkách od 5tis. pociťuji trhání motoru, něco jako záběr pak útlum a tak pořád dokola. Nejvíc když držím konstantní rychlost. Když přidám plyn tak sekundu nic a pak vyrazí jakoby se nechumelilo. Když budu z 80 zrychlovat a řadit nahoru, žádný problém nezaznamenám. Motor se vytáčí bez problémů až do nejvyšších otáček. Měl jsem podezření na odvzdušnění nádrže. Kdysi se mi něco podobného stalo a otevření nádrže tomu pomohlo a odatečně jsem zjistil, že mám zlomenou hadici pod nádrží, ale teď to dělá nahodile a otevření nádrže nepomůže a odvzdušňovací hadice do nádrže je průchodná. Mohlo by to být benálem od různých pump nebo v čem by mohl být problém? A ještě jeden dotaz. Mám vedeny do nádrže dvě hadice (kromě třetí co vede do kohoutku). Jedna z nádrže je napojena na "Tečko", na jehož druhém konci je napojena hadice co vede mezi prvý a druhý karburátor a třetí konec pod motor. Dále jednu hrubou hadici přímo do nádrže. Obě hadice jsou připojené do nádrže vedle sebe na pravé straně u sedla. Proč jsou na nádrži dvě hadice?

to je divný, že až po hodině jízdysurprised

lan (Člen)
27.08.2009 19:14:47
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

Netolda psal:
lan psal:

Procházel jsem jednotlivá témata, ale na něco podobného jsem nenarazil. Mám takový problém. Nastartuji v pohodě, po zahřátí drží otáčky bez kolisání. Vyrazím a jede v pohodě. Dá se vytočit, je citlivý na přidání plynu a můžeš dělat s ním co chceš a nezaznamenám nic co by mě mohlo znepokojit. Po hodině jízdy v otáčkách od 5tis. pociťuji trhání motoru, něco jako záběr pak útlum a tak pořád dokola. Nejvíc když držím konstantní rychlost. Když přidám plyn tak sekundu nic a pak vyrazí jakoby se nechumelilo. Když budu z 80 zrychlovat a řadit nahoru, žádný problém nezaznamenám. Motor se vytáčí bez problémů až do nejvyšších otáček. Měl jsem podezření na odvzdušnění nádrže. Kdysi se mi něco podobného stalo a otevření nádrže tomu pomohlo a odatečně jsem zjistil, že mám zlomenou hadici pod nádrží, ale teď to dělá nahodile a otevření nádrže nepomůže a odvzdušňovací hadice do nádrže je průchodná. Mohlo by to být benálem od různých pump nebo v čem by mohl být problém? A ještě jeden dotaz. Mám vedeny do nádrže dvě hadice (kromě třetí co vede do kohoutku). Jedna z nádrže je napojena na "Tečko", na jehož druhém konci je napojena hadice co vede mezi prvý a druhý karburátor a třetí konec pod motor. Dále jednu hrubou hadici přímo do nádrže. Obě hadice jsou připojené do nádrže vedle sebe na pravé straně u sedla. Proč jsou na nádrži dvě hadice?

to je divný, že až po hodině jízdysurprised

No právě, začne trhat.smile2 Jedeš klem stovky a zabere, pak vypne, nerovnoměrně. Když přidáš, tak chvíli nic a pak se rozjede. jako by se něco přehřálo a začlo to "tarokovat". Nevíš jak to je s těma dvěma hadicema? Proč do nádrže vedou dvě hadice a obě mají vývod dospodu.........idontknow

Kakac (Člen)
27.08.2009 19:32:50
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

Netolda psal:
lan psal:

Procházel jsem jednotlivá témata, ale na něco podobného jsem nenarazil. Mám takový problém. Nastartuji v pohodě, po zahřátí drží otáčky bez kolisání. Vyrazím a jede v pohodě. Dá se vytočit, je citlivý na přidání plynu a můžeš dělat s ním co chceš a nezaznamenám nic co by mě mohlo znepokojit. Po hodině jízdy v otáčkách od 5tis. pociťuji trhání motoru, něco jako záběr pak útlum a tak pořád dokola. Nejvíc když držím konstantní rychlost. Když přidám plyn tak sekundu nic a pak vyrazí jakoby se nechumelilo. Když budu z 80 zrychlovat a řadit nahoru, žádný problém nezaznamenám. Motor se vytáčí bez problémů až do nejvyšších otáček. Měl jsem podezření na odvzdušnění nádrže. Kdysi se mi něco podobného stalo a otevření nádrže tomu pomohlo a odatečně jsem zjistil, že mám zlomenou hadici pod nádrží, ale teď to dělá nahodile a otevření nádrže nepomůže a odvzdušňovací hadice do nádrže je průchodná. Mohlo by to být benálem od různých pump nebo v čem by mohl být problém? A ještě jeden dotaz. Mám vedeny do nádrže dvě hadice (kromě třetí co vede do kohoutku). Jedna z nádrže je napojena na "Tečko", na jehož druhém konci je napojena hadice co vede mezi prvý a druhý karburátor a třetí konec pod motor. Dále jednu hrubou hadici přímo do nádrže. Obě hadice jsou připojené do nádrže vedle sebe na pravé straně u sedla. Proč jsou na nádrži dvě hadice?

to je divný, že až po hodině jízdysurprised

Nety ty už po měsícu co máš motku jsi dělal rozborku a zborkubigsmile
Já jen že chceš raditbigsmilebigsmilebigsmile


Kryton: Pane Vy jste MÁÁ-GÓÓÓÓÓR
Georges (Člen)
27.08.2009 20:23:53
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

ad1. je to divná závada, ale díval jsi se na základní nastavení jako jsou ventily, seřízení podtlaků, v jakým stavu jsou svíčky, jak je nastavená "bohatost" směsi atd...?

ad2. ta hadice je přepad od hrdla nádrže

lan (Člen)
27.08.2009 21:26:36
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

Georges psal:

ad1. je to divná závada, ale díval jsi se na základní nastavení jako jsou ventily, seřízení podtlaků, v jakým stavu jsou svíčky, jak je nastavená "bohatost" směsi atd...?

ad2. ta hadice je přepad od hrdla nádrže

ventily a podtlaky mi seřizovali v říjnu a nejsem velký najižďák kilometrů, ale ty svíčky se už mohly unavitidontknow, 10ku jsen na nich nalítal, tak dam nový, chtěl jsem to udělat po sezoně, ale teď je o důvod víc, asi půjdu do A10S....

Netolda (Člen)
28.08.2009 09:06:26
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

Kakac psal:
Netolda psal:
lan psal:

Procházel jsem jednotlivá témata, ale na něco podobného jsem nenarazil. Mám takový problém. Nastartuji v pohodě, po zahřátí drží otáčky bez kolisání. Vyrazím a jede v pohodě. Dá se vytočit, je citlivý na přidání plynu a můžeš dělat s ním co chceš a nezaznamenám nic co by mě mohlo znepokojit. Po hodině jízdy v otáčkách od 5tis. pociťuji trhání motoru, něco jako záběr pak útlum a tak pořád dokola. Nejvíc když držím konstantní rychlost. Když přidám plyn tak sekundu nic a pak vyrazí jakoby se nechumelilo. Když budu z 80 zrychlovat a řadit nahoru, žádný problém nezaznamenám. Motor se vytáčí bez problémů až do nejvyšších otáček. Měl jsem podezření na odvzdušnění nádrže. Kdysi se mi něco podobného stalo a otevření nádrže tomu pomohlo a odatečně jsem zjistil, že mám zlomenou hadici pod nádrží, ale teď to dělá nahodile a otevření nádrže nepomůže a odvzdušňovací hadice do nádrže je průchodná. Mohlo by to být benálem od různých pump nebo v čem by mohl být problém? A ještě jeden dotaz. Mám vedeny do nádrže dvě hadice (kromě třetí co vede do kohoutku). Jedna z nádrže je napojena na "Tečko", na jehož druhém konci je napojena hadice co vede mezi prvý a druhý karburátor a třetí konec pod motor. Dále jednu hrubou hadici přímo do nádrže. Obě hadice jsou připojené do nádrže vedle sebe na pravé straně u sedla. Proč jsou na nádrži dvě hadice?

to je divný, že až po hodině jízdysurprised

Nety ty už po měsícu co máš motku jsi dělal rozborku a zborkubigsmile
Já jen že chceš raditbigsmilebigsmilebigsmile

Neser Kakáču, již brzy ji budu mít čtvrt rokufuckbigsmilebigsmile

sonyk (Člen)
28.08.2009 11:58:41
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

mel sem podobny problem. kdyz jsem jel konstanti rychlosti treba 80 na 7000 otacek motor divne kuckal. Dojel sem tedy na letiste a vyzkousel ho,, v pohode 210 zatah jak krava, pri vytaceni pohoda i pri podrazovani ale jak sem jel konstanti rychlosti bylo to divny proste. tak rikame co stim, mel sem oleje na spodni risce ale rikam to tim nebude. tak me napadlo zkusot svody jesti neni nejakej povolenej a jeden kapanek byl tusim ze sem dotahoval oba srouby o dve a pul otacky, a ted je to dobry,tak nevim jestli pomohl doliti oleje nebo svod.


Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
qwerty (Člen)
28.08.2009 14:17:55
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

mnel jsem ten samy problem jak popisujes , jel jsem 150km/h konstatne potreboval sem zrychlit zatahl jsem za plyn a nic proste propad a hned to skublo a letely otacky nahoru po sekunde ..... posleze mi to zacalo blbnout jeste vice ze to zacalo po chvili jet na 3valce ..... zavezl jsem to do servisu na vymenu svicek, serizeni ventilu karbcu apod. a od te doby vsecko slape jak ma good

btw. nemas uz na case vymenit svicky ,seridit ventily nebo tak neco ? idontknow


WD club member.
qwerty (Člen)
28.08.2009 14:22:16
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

jo a btw. ted si to ctu znova ... nemyslis tim tarokovanim ze ti vynecha jeden valec ? idontknow ma to takovy priserny zvuk a nejede to za plynem ... proste to je shnile bigsmile

ja dycky zastavil a na po 3-4 nastartovani se chytly vsecky 4 valce a pak po 15km znova to same smile2 podotykam ze prvni hodku od vyjeti slapalo vsecko a pak az to blblo .... a taky mi to zralo jak krawa (8l - 9l)

P.S. nedelam s tebe debila ale jen jestli to poznas protoze jestli to jede na 3 valce tak mas to same co ja .... jeste kdyz tka napis r.v. a stav tachace .good


WD club member.
sonyk (Člen)
28.08.2009 18:03:25
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

kdyz by to jelo na tri valce tak by mel bejt jeden svod studenej ne? nebo studenejsi?


Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Jaja (Nový člen)
28.08.2009 19:48:03
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

Já bych jako první věc řešil ty svíčky. Jestli jsi je neměnil zrovna minulý měsíc a nejsou nové (jak píšeš 10.000, tak ještě myslím na výměnu dle manuálu není, ale už se to blíží). Tak je vyměň a řeš další věci až pak. Tyhle věci "někdy jo někdy ne", když to nemá stejnou příčinu a nedělá to ve stejnou dobu, tak to podle mě budou svíce

.......třeba SVo nám chcípalo při "poloteplém" motoru. Po vypnutí sytiče byl perfektní stabilní volnoběh....a po tom, co ses dotknul plynu, okamžitě jako když se dotkneš spíš chcípaku bigsmile A nové svíce to vyřešily.

qwerty (Člen)
29.08.2009 00:04:29
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

sonyk psal:

kdyz by to jelo na tri valce tak by mel bejt jeden svod studenej ne? nebo studenejsi?

no mel ale ja to spise myslel jestli ty vibrace jak mysli neznamenaji ze mu to jede na tri valce .... jako  nerikam ze je debil a nepozozna to a cokoliv jineho  ..... ale znam dost lidi co nepoznali ze jim motorka jede na 3 valce headshake takhle to bylo u mne ty problemy co popisuje tak se to snazim eliminovat  good ale ja to poznal a hned sem to vezl do servisu na voziku good


WD club member.
sonyk (Člen)
29.08.2009 08:09:34
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

qwerty psal:
sonyk psal:

kdyz by to jelo na tri valce tak by mel bejt jeden svod studenej ne? nebo studenejsi?

no mel ale ja to spise myslel jestli ty vibrace jak mysli neznamenaji ze mu to jede na tri valce .... jako  nerikam ze je debil a nepozozna to a cokoliv jineho  ..... ale znam dost lidi co nepoznali ze jim motorka jede na 3 valce headshake takhle to bylo u mne ty problemy co popisuje tak se to snazim eliminovat  good ale ja to poznal a hned sem to vezl do servisu na voziku good

JJ ja se spis ptal bigsmile jestli to tak jebigsmile jj ten zvuk kdyz to de na tri je udesnej


Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Buni (Člen)
29.08.2009 09:42:50
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

Řek bych, že mi to dělalo to samý. Normálně vynechával jeden válec. Po čase už to jelo jen na tři, klíďo i chvílema na dva. Samozřejmě to blbě startovalo, tak šly svíce doprdele, jak se to uchcávalo. Pomohlo vyčištění karbeců v kterejch byl bordel a dal sem i nový svíčky.

lan (Člen)
30.08.2009 19:45:26
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

sonyk, qwerty
do té 80 to jezdí v pohodě, na 4 válce (žádny svod není studený), pak těžko poznám který valec to dělá, ventily a podtlaky byly seřizeny před cca 4000 km, jak jsem psal budu měnit svíce (A10S).......

qwerty
určitě to vynechává, ale zvuk se neměmí, jen moto je nervozní a neví jestli má jet nebo ne, prostě to trhá.....
spotřeba se nezvýšila, aspoň jsem to nazaznamenal.......
když nejde válec, zcela určitě to poznám a dokažu určit nejen podle teploty svodu, ale sundání káblu který to je, bohužel, dělá to ve vysokých otáčkach a to na místě nepoznáš.........04 a 18tis.

Jaja
do svíček jdu.......

qwerty
viz. výše a debil doufám nejsembigsmile

sonyk
servis zatím neplanuji, svíčky si dovedu vyměnit sám........

Buni
typuji ty na ty svíce...

a pro ostravaky a místňáky kde se dájí koupit A10S na ostravsku???idontknow

Ondráš (Člen)
30.08.2009 21:55:27
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

lan psal:

a pro ostravaky a místňáky kde se dájí koupit A10S na ostravsku???idontknow

Proč dáváš 10ky, když tam maj bejt 9ky?surprisedhelp


Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
sonyk (Člen)
31.08.2009 09:54:38
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

lan psal:

sonyk, qwerty
do té 80 to jezdí v pohodě, na 4 válce (žádny svod není studený), pak těžko poznám který valec to dělá, ventily a podtlaky byly seřizeny před cca 4000 km, jak jsem psal budu měnit svíce (A10S).......

qwerty
určitě to vynechává, ale zvuk se neměmí, jen moto je nervozní a neví jestli má jet nebo ne, prostě to trhá.....
spotřeba se nezvýšila, aspoň jsem to nazaznamenal.......
když nejde válec, zcela určitě to poznám a dokažu určit nejen podle teploty svodu, ale sundání káblu který to je, bohužel, dělá to ve vysokých otáčkach a to na místě nepoznáš.........04 a 18tis.

Jaja
do svíček jdu.......

qwerty
viz. výše a debil doufám nejsembigsmile

sonyk
servis zatím neplanuji, svíčky si dovedu vyměnit sám........

Buni
typuji ty na ty svíce...

a pro ostravaky a místňáky kde se dájí koupit A10S na ostravsku???idontknow

covece o servisu nic nepisu bigsmile

A jinak proc tam davas jiny svice nez maj bejt bigsmile viz ondras


Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Ondráš (Člen)
31.08.2009 11:01:51
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

2 Ian: Vyndej ty svíčky jak vypadají a pak poreferuj.


Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Petr (Člen)
31.08.2009 11:32:00
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

mrkni na svíce, pak bych šel asi po elektrice pokud by závada zustala..


tož tak..
lan (Člen)
31.08.2009 18:17:21
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

sonyk psal:
lan psal:

sonyk, qwerty
do té 80 to jezdí v pohodě, na 4 válce (žádny svod není studený), pak těžko poznám který valec to dělá, ventily a podtlaky byly seřizeny před cca 4000 km, jak jsem psal budu měnit svíce (A10S).......

qwerty
určitě to vynechává, ale zvuk se neměmí, jen moto je nervozní a neví jestli má jet nebo ne, prostě to trhá.....
spotřeba se nezvýšila, aspoň jsem to nazaznamenal.......
když nejde válec, zcela určitě to poznám a dokažu určit nejen podle teploty svodu, ale sundání káblu který to je, bohužel, dělá to ve vysokých otáčkach a to na místě nepoznáš.........04 a 18tis.

Jaja
do svíček jdu.......

qwerty
viz. výše a debil doufám nejsembigsmile

sonyk
servis zatím neplanuji, svíčky si dovedu vyměnit sám........

Buni
typuji ty na ty svíce...

a pro ostravaky a místňáky kde se dájí koupit A10S na ostravsku???idontknow

covece o servisu nic nepisu bigsmile

A jinak proc tam davas jiny svice nez maj bejt bigsmile viz ondras

servis-chybička se vloudilaredface
co čtu, tak A10S od Brisku jsou vychvalované do nebes, tak proč je nezkusit...idontknow

Ondráš (Člen)
31.08.2009 22:58:09
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

lan psal:

servis-chybička se vloudilaredface
co čtu, tak A10S od Brisku jsou vychvalované do nebes, tak proč je nezkusit...idontknow

OK. Tak pak poreferuj.


Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
lan (Člen)
04.09.2009 18:42:50
Offline

Re: Problém s motorem ve vyšších otáčkách.

Ondráš psal:
lan psal:

servis-chybička se vloudilaredface
co čtu, tak A10S od Brisku jsou vychvalované do nebes, tak proč je nezkusit...idontknow

OK. Tak pak poreferuj.

Svíčky vyměněny, nakonec CR9EK a navíc nový vzducháč. Bohužel, tady lijesmile2, tak jsem to jenom nastartoval a nic víc. Na starých svíčkách není nic extra (taky jsem to nečekal). Prostě svíčky po 10tis. km. Uvidím dál........

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr