Nejsi přihlášen
Zahřátá nedobíjí
Zdravím draci, tak se na vás zase obracím s prosbou. Stávkuje mi mrška
Teď jsem několikrát zůstal stát u silnice, protože potvora zdechla a dělala mrtvou. Bylá úplně bez šťávy, dával jsem to za vinu NOVÉ baterce, že to mohl být vadný kus. Chvilku jela a pak bleeee a prd už jsem stál. Startér ani prd, ale asi po 15 minutách šla roztlačit. Po čtvrtém zastavení jsem přišel na to, že zdechne, když se pustí větrák a to i za jízdy v otáčkách.
Chtěl jsem ji odnést reklamovat a radši jsem to ještě proměřil. Ze začátku to vypadalo na baterku, protože měla bez zátěže 10V a když jsem to přez kabely nahodil, tak to krásně dobíjelo. Nechal jsem to chvílku brumlat a než jsem ji vytáhl, tak jsem to ještě změřil a bylo tam 11,6V a při přidání plynu se to ani nehlo .
co s tím? Vypadá to, že když se zahřeje, tak přestane dobíjet.
Našel jsem regulátor a byl docela horký, je to normální?
Co jiného by to mohlo být, ještě vím, že tam někde bude alternátor, ale ještě s ním nebyl problém, tak vůbec zatím nevím kde je a jak vypadá
Prosím na co se mám juknout nebo vyměnit. Dík moc
Re: Zahřátá nedobíjí
Málo to je to vím, ale není čím ji dobít koupil jsem gelovku a ještě na ni nemám nabíječku. Nechal jsem ji propojenou nějakej chvilku s autobaterkou, tak se trochu vzchopila. To nastartování je právě problém. Na chvilku to vyskočí na 14V, ale po zahřátí to přestane dobíjet a už jí to jen vyžírá.
Re: Zahřátá nedobíjí
tweety psal:Málo to je to vím, ale není čím ji dobít koupil jsem gelovku a ještě na ni nemám nabíječku. Nechal jsem ji propojenou nějakej chvilku s autobaterkou, tak se trochu vzchopila. To nastartování je právě problém. Na chvilku to vyskočí na 14V, ale po zahřátí to přestane dobíjet a už jí to jen vyžírá.
to je jedno, já nabíjím bezúdržbovku taky nabíječkou na klasický baterky, navíc vyrobenou v CCCP a nikdy nebylo problemo, ani na GS500E ani na béčku... dobít a jezdit
Bandit 4EVER!!!
Re: Zahřátá nedobíjí
barynek psal:tweety psal:Málo to je to vím, ale není čím ji dobít koupil jsem gelovku a ještě na ni nemám nabíječku. Nechal jsem ji propojenou nějakej chvilku s autobaterkou, tak se trochu vzchopila. To nastartování je právě problém. Na chvilku to vyskočí na 14V, ale po zahřátí to přestane dobíjet a už jí to jen vyžírá.
to je jedno, já nabíjím bezúdržbovku taky nabíječkou na klasický baterky, navíc vyrobenou v CCCP a nikdy nebylo problemo, ani na GS500E ani na béčku... dobít a jezdit
jen si pro zichr zmer kolik amper ti ta nabijecka dava a podle toho urci jak dlouho nabijet jinak v tom neni problem
Vzdy muze byt hur :-)
Re: Zahřátá nedobíjí
Řek bych, buď regulátor v čudu, možná jenom dráty co k němu vedou, nebo uhlíky v altíku a s tím je potřeba zkouknout jak vypadá zběrač kolektor na rotoru. A s tím dobíjením jakoukoliv nabíječkou bych byl opatrnej, protože některý můžou dávat ze začátku třeba napětí 19 V a proudy taky velký, což pro uzavřenej aku a kort na moto nebude dobrý.
Re: Zahřátá nedobíjí
Ton@l psal:barynek psal:tweety psal:Málo to je to vím, ale není čím ji dobít koupil jsem gelovku a ještě na ni nemám nabíječku. Nechal jsem ji propojenou nějakej chvilku s autobaterkou, tak se trochu vzchopila. To nastartování je právě problém. Na chvilku to vyskočí na 14V, ale po zahřátí to přestane dobíjet a už jí to jen vyžírá.
to je jedno, já nabíjím bezúdržbovku taky nabíječkou na klasický baterky, navíc vyrobenou v CCCP a nikdy nebylo problemo, ani na GS500E ani na béčku... dobít a jezdit
jen si pro zichr zmer kolik amper ti ta nabijecka dava a podle toho urci jak dlouho nabijet jinak v tom neni problem
nevim esli to bylo přímo mě, ale odpovim
dobíjel jsem ji jen jednou a to bylo spíš na probrání, nikdy mi po zimě nenechala bez šťávy. Tzn. po zime dát do mašiny a jezdit. Nikdy nic. A o nějakejch ampérech... neřešil jsem to ani na GS, páč tomu nerozumim a měřák na to nemám, takže jsem to tam nechal dycky nějakou dobu a ono to nějak dopadlo dobře prozatím
Bandit 4EVER!!!
Re: Zahřátá nedobíjí
to tweety:
10V a 11.6V je hodně málo,stimhle napětim snad nemuže ani makat ŘJ. Standartně by měla motka dobíjet až do 14.4V. Nastartuj,vytoč motor cca 3tis otáček a změř napětí na baterii. Mělo by bejt okolo 14.4V. Ale jestli máš jen 10-11,6V maš v pytli altík nebo regulátor. Myslim ze v manuálu od haynes je jak změřit altik jestli je v píči nebo ne...
Re: Zahřátá nedobíjí
Tak pojistky jsem našel jen 2 a obě jsou OK.
Regulátor jsem vyndal a asi kopupím nový, protože nevím jak zjistit jestli je vadný nebo ne. Altík vůbec netuším kde je, ten je asi někde v motoru a to bych ho musel nějak rozdělat a na to nemám ručky. Kde se dá sehnat ten manuál od haynes?
Re: Zahřátá nedobíjí
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Zahřátá nedobíjí
Nevíte kde se dá sehnat regulátor na GSF400 za nějaký slušný prachy? Já našel na netu jen za necelý 3000,- to se mi zdá trochu moc a ještě bych musel upravovat konektory na konci . Jinak nějakej levnější, ale ten byl úplně jinak tvarovanej a nepsali u něj ani na co přesně je
Bral bych třeba i použitý kdyby byl za rozumný prachy.
Takhle nějak by měl vypadat:
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr