Nejsi přihlášen
bandit versus Kawasaki GPZ 500 S
ZDravím pánové a omlouvám se za tolik dotazů ale ohledně motorek jsem opravdu amatérskej jouda.Mašinu si přeju od svých pěti let ale až do 18 sem měl zákaz no a 18 mě bylo takže už si vyskakuju a chci si splnit sen.První co mě chytlo tak že chci naháča když naháča tak sem hledal a našel tento skvělej web kde sem se dozvěděl spousty věcí.Takže sem se zamiloval do bandita 600N
No a ted k tématu dostanu asi 50až-90tis korun na mašinu no dostanu pučím si posháním,a našel sem bandity v poho cenách kolem 75tis až nahoru ale do 80tis se dá koupit to jo.Jen je problém že sem sehnal inzerát této motorky :
http://kawasakigpz500s.prodejce.cz/index.php?page=foto2
za 30tis a nevím co si mám o tom myslet vzhledově ujde ale je pár věcí co se mi jako nezdaj z pohledu amatéra
1.rok 89 já sem ročník 88 takže se mi to zdá dost stary na to že je to o roka mladsi jak já :D
2.technická je do dubna
a je problem že mi majitel zdelil ze nevi jestli projde technockou že tam není moc puvodnich dilu atd
3.v techničáku je napsáno 20kw ale doopravdy má kolem 32 kw ale to ani majitel sám neví
takže se vás tady ptám má to cenu tuhle motorku kupovat nebo radsi koupit bandita a hadry až potom?prosím poradte z pohledu toho že nejste ortodoxí banditáci děkuju moc
ale bandit je moc sexy a chci ho ale ta kawa by taky ušla po vzhledu
díky moc
Re: bandit versus Kawasaki GPZ 500 S
...sis vybral,ptat se na Bandit strankach na Kawu...
...jinak,ty 3 body cos vyjmenoval,a ten rocnik,mluvi za vse...teda spis proti te koupi..
...jak se rika: kdo je skoupy,2x koupi...
..di do Bandita,tady Ti kluci poradi,co a jak,a dodelej si registraci...
...che palle !!!
Oiděda psal:díky no
hlavně chci aby mi nekdo trosku detailne vysvetlil co vse je na te motorce spatne a co dobre :)