Nejsi přihlášen
Teploměr oleje
Už jsem tu o tom pár příspěvků četl, ale nááááhodou... nezkoušel někdo "instalovat" na starou bandasku ukazatel teploty mot. oleje s čidlem umístěným místo zátky pro vypouštění oleje?
Pořád si řikám, že ten budík teploměru, co kdysi nějaký dřívější majitel mé motyce nasadil, ale NEZAPOJIL, je škoda zrušit... ale nakonec to tak asi dopadne. Vede od toho drát, na konci fajnově omotanej izolačkou :)
GSF 600 S '99
nicola.foxx (Člen) 30.10.2009 23:44:54 Offline |
Re: Teploměr oleje
A jak by jsi to chtel zapojit?
Videl jsem zatku s teplomerem co mela tycku ktera meri teplotu cca 4cm dlouhou a pak jsem videl jen zatku bez tej tycky. Nijak se to podle me nezapojuje a jen se to nasroubuje misto ty original zatky. Jak tam lita olej, tak to na ty zatce hejbe s rucickou podle teploty. To je podle me cely.
Žiju jen jednou a tak jezdím podle pravidel stanovených manželkou.
Re: Teploměr oleje
nicola.foxx psal:A jak by jsi to chtel zapojit?
Videl jsem zatku s teplomerem co mela tycku ktera meri teplotu cca 4cm dlouhou a pak jsem videl jen zatku bez tej tycky. Nijak se to podle me nezapojuje a jen se to nasroubuje misto ty original zatky. Jak tam lita olej, tak to na ty zatce hejbe s rucickou podle teploty. To je podle me cely.
Ty myslíš ale horní zátku, ne? On asi myslí zátku na výpušťáku. Nějakej teploměr, kterej je nejspíš elektronicky zaveden až na přístrojovku...
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
nicola.foxx (Člen) 30.10.2009 23:58:57 Offline |
Re: Teploměr oleje
Jaj ty voleeeee jsem to nejak podprahove nevnimal a myslel jsem ze pise vo ty horni. Tak to se omlouvam za mystifikaci. No kazdopadne pokud je to na vypousteci, tak je to na mereni teploty a nebo na mereni hladiny?? No ale snazil jsem se to hledat a docetl jsem se, ze je to na nic kvuly proudeni vzduchu a ta hodnota je stejne nepresna.
Žiju jen jednou a tak jezdím podle pravidel stanovených manželkou.
Re: Teploměr oleje
nicola.foxx psal:Jaj ty voleeeee jsem to nejak podprahove nevnimal a myslel jsem ze pise vo ty horni. Tak to se omlouvam za mystifikaci. No kazdopadne pokud je to na vypousteci, tak je to na mereni teploty a nebo na mereni hladiny?? No ale snazil jsem se to hledat a docetl jsem se, ze je to na nic kvuly proudeni vzduchu a ta hodnota je stejne nepresna.
Kvůli proudění vzduchu? To snímá teplotu oleje vevnitř a žádný proudění by se snad nemělo projevit bych řekl, no nevim...Každopádně si myslim, že teploměr oleje je na prd. Za jízdy poznáš, že je to zahřátý, nebo není. Já mám teploměr nahoře a teplota je pro mě jen tak pro zajímavost. Max jsem měl asi 120°C. vlivem teploty se snad motor na Béčku nehryzne.
V tuhle roční dobu bych řešil spíš teploměry vzduchu
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
K.a.s.y.m. (Člen) 31.10.2009 03:42:02 Offline |
Re: Teploměr oleje
je to na nekupuj to
P.S.mam ho taky
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Teploměr oleje
Mám to taky. Chtěl jsem vědět jak rychle se olej ohřívá.... už to vím
Nicméně ta tyčka od teploměru je omývána olejem a vzduch kolem nebude mít zrovna rozdílnou teplotu od toho oleje, tzn. nevidím důvod proč by to bylo nepřesné
Dá se říct že je to na nic. Asi stejně jako teploměry ve všech autech
V Hondě jako že v autě, mám doma už jen kontrolku chladnej moto a horkej motor.
Zase co byl sporťák bez všech možnejch ukazatelů teploty oleje, vody, tlaku oleje atd.
Re: Teploměr oleje
Ten teplomě místo nalívací zátky jsem fuckt nemyslel.
Prostě jsem koupil bandasku na který je mezi tachecem a otáčkoměrem budík teploměru, ale zapojený je jen podsvětlení. Kabel k nějakýmu čidlu (nejspíš termistor?) končí omotávkou z izolepy.
Nejjednodušší co můžu udělat je ten budík prostě odšroubovat a zahodit, ale to mi přijde krapet škoda. Nejde mi o to kontrolovat, zda je motor už dost teplej aby se dalo jet (jet můžeš klidně prvních pár km se sytičem, když se k tomu chováš slušně a nedivočíš), ale spíš o to, aby se to v létě neuvařilo (např. někde při cestě přes město, kdyz každou chvíli stojíš na fleku). Někdo tu zmiňoval svoje maximum 120° na teploměru místo napouštěcí zátky a já jsem kdesi četl, že i ty nejlepší oleje právě kolem 120 začínají přicházet o vlastnosti...
GSF 600 S '99
K.a.s.y.m. (Člen) 03.11.2009 07:20:59 Offline |
Re: Teploměr oleje
morganzd psal:Ten teplomě místo nalívací zátky jsem fuckt nemyslel.
Prostě jsem koupil bandasku na který je mezi tachecem a otáčkoměrem budík teploměru, ale zapojený je jen podsvětlení. Kabel k nějakýmu čidlu (nejspíš termistor?) končí omotávkou z izolepy.
Nejjednodušší co můžu udělat je ten budík prostě odšroubovat a zahodit, ale to mi přijde krapet škoda. Nejde mi o to kontrolovat, zda je motor už dost teplej aby se dalo jet (jet můžeš klidně prvních pár km se sytičem, když se k tomu chováš slušně a nedivočíš), ale spíš o to, aby se to v létě neuvařilo (např. někde při cestě přes město, kdyz každou chvíli stojíš na fleku). Někdo tu zmiňoval svoje maximum 120° na teploměru místo napouštěcí zátky a já jsem kdesi četl, že i ty nejlepší oleje právě kolem 120 začínají přicházet o vlastnosti...
to co tu povídáš je sice pravda,ale kdyby to soudruzi z Japonska neměli ošetřený aby to ten motor vydržel tak ho ani nedělaj.Navíc kdyby to bylo tak strašně důležitý ta teplota tak by byl na chladiči ventilátor a na palubní deske kontrolka už z výroby..takže to neřeš a jezdi.
P.S. jo ohřeje se podle toho teploměru na víčku na víc jak 120 stupňů,ale to pouze v sosnový když jsem jezdil furt za dva a dával jí nažrat..navíc tohle místo neni zdaleka nejteplejší takže teplota je daleko vyšší
při stání na místě se na tohle nikdy neohřála
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Teploměr oleje
Pajk psal:Řek bych když teploměr na bandasku, tak jo, ale jenom s rafikou. Tyhle novodobý digitální sračky mě k tomu jaksi nějak neštimujou. Ale každej je jinej a to je dobře, takže každej podle gusta.
Nikdo tu nemluví o digitální sračce
Mám tam mezi tachecem a otáčkoměrem klasický rafikový teploměr určený pro moto. Jen není zapojeno žádné čidlo, takže je pouze podsvícen (to byl údajný důvod, proč ho předchozí majitel z motyky nesundal )
GSF 600 S '99
Re: Teploměr oleje
K.a.s.y.m. psal:to co tu povídáš je sice pravda,ale kdyby to soudruzi z Japonska neměli ošetřený aby to ten motor vydržel tak ho ani nedělaj.Navíc kdyby to bylo tak strašně důležitý ta teplota tak by byl na chladiči ventilátor a na palubní deske kontrolka už z výroby..takže to neřeš a jezdi.
P.S. jo ohřeje se podle toho teploměru na víčku na víc jak 120 stupňů,ale to pouze v sosnový když jsem jezdil furt za dva a dával jí nažrat..navíc tohle místo neni zdaleka nejteplejší takže teplota je daleko vyšší
při stání na místě se na tohle nikdy neohřála
Asi to moc žeru, ale je to moje první motyka a chtěl bych, aby mi trochu vydržela (alespoň než se naučím pořádně jezdit... konečně leta už na to mám ).
Takže když tu narazím na foru na příspěvek, kde někdo píše jak odstavoval v létě motorku v koloně, aby vychladla, a když už tam ten budík mám...
GSF 600 S '99
K.a.s.y.m. (Člen) 04.11.2009 07:28:50 Offline |
Re: Teploměr oleje
morganzd psal:K.a.s.y.m. psal:to co tu povídáš je sice pravda,ale kdyby to soudruzi z Japonska neměli ošetřený aby to ten motor vydržel tak ho ani nedělaj.Navíc kdyby to bylo tak strašně důležitý ta teplota tak by byl na chladiči ventilátor a na palubní deske kontrolka už z výroby..takže to neřeš a jezdi.
P.S. jo ohřeje se podle toho teploměru na víčku na víc jak 120 stupňů,ale to pouze v sosnový když jsem jezdil furt za dva a dával jí nažrat..navíc tohle místo neni zdaleka nejteplejší takže teplota je daleko vyšší
při stání na místě se na tohle nikdy neohřálaAsi to moc žeru, ale je to moje první motyka a chtěl bych, aby mi trochu vydržela (alespoň než se naučím pořádně jezdit... konečně leta už na to mám ).
Takže když tu narazím na foru na příspěvek, kde někdo píše jak odstavoval v létě motorku v koloně, aby vychladla, a když už tam ten budík mám...
tak to nevim jak by na to přišel ,že se to přehřívá když tam neni teploměr
jo jinak já na něm mám přes 70 000 a nejsem tu vyjímka a že by se to na tom motoru nějak podepsalo nepozoruju
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Teploměr oleje
K.a.s.y.m. psal:tak to nevim jak by na to přišel ,že se to přehřívá když tam neni teploměr
jo jinak já na něm mám přes 70 000 a nejsem tu vyjímka a že by se to na tom motoru nějak podepsalo nepozoruju
jezis asi mel ten budik na olejovym viku, ja nevim, to je mi u
GSF 600 S '99
K.a.s.y.m. (Člen) 04.11.2009 13:01:35 Offline |
Re: Teploměr oleje
morganzd psal:K.a.s.y.m. psal:tak to nevim jak by na to přišel ,že se to přehřívá když tam neni teploměr
jo jinak já na něm mám přes 70 000 a nejsem tu vyjímka a že by se to na tom motoru nějak podepsalo nepozorujujezis asi mel ten budik na olejovym viku, ja nevim, to je mi u
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Teploměr oleje
morganzd psal:K.a.s.y.m. psal:to co tu povídáš je sice pravda,ale kdyby to soudruzi z Japonska neměli ošetřený aby to ten motor vydržel tak ho ani nedělaj.Navíc kdyby to bylo tak strašně důležitý ta teplota tak by byl na chladiči ventilátor a na palubní deske kontrolka už z výroby..takže to neřeš a jezdi.
P.S. jo ohřeje se podle toho teploměru na víčku na víc jak 120 stupňů,ale to pouze v sosnový když jsem jezdil furt za dva a dával jí nažrat..navíc tohle místo neni zdaleka nejteplejší takže teplota je daleko vyšší
při stání na místě se na tohle nikdy neohřálaAsi to moc žeru, ale je to moje první motyka a chtěl bych, aby mi trochu vydržela (alespoň než se naučím pořádně jezdit... konečně leta už na to mám ).
Takže když tu narazím na foru na příspěvek, kde někdo píše jak odstavoval v létě motorku v koloně, aby vychladla, a když už tam ten budík mám...
nevim vo nikom kdo by v lete odstavoval bandita v kolone...
jezdim v letnich mesicich do curakova na motorce a bandita sem opravdu nikdy neprehral...
...sam mezi jebkarema...
Re: Teploměr oleje
Marián psal:morganzd psal:K.a.s.y.m. psal:to co tu povídáš je sice pravda,ale kdyby to soudruzi z Japonska neměli ošetřený aby to ten motor vydržel tak ho ani nedělaj.Navíc kdyby to bylo tak strašně důležitý ta teplota tak by byl na chladiči ventilátor a na palubní deske kontrolka už z výroby..takže to neřeš a jezdi.
P.S. jo ohřeje se podle toho teploměru na víčku na víc jak 120 stupňů,ale to pouze v sosnový když jsem jezdil furt za dva a dával jí nažrat..navíc tohle místo neni zdaleka nejteplejší takže teplota je daleko vyšší
při stání na místě se na tohle nikdy neohřálaAsi to moc žeru, ale je to moje první motyka a chtěl bych, aby mi trochu vydržela (alespoň než se naučím pořádně jezdit... konečně leta už na to mám ).
Takže když tu narazím na foru na příspěvek, kde někdo píše jak odstavoval v létě motorku v koloně, aby vychladla, a když už tam ten budík mám...nevim vo nikom kdo by v lete odstavoval bandita v kolone...
jezdim v letnich mesicich do curakova na motorce a bandita sem opravdu nikdy neprehral...
Kdo by taky stál na motorce v koleně, že?
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Re: Teploměr oleje
Třeba já
Na starý kolena jsem si letos v létě udělal papíry a o pár týdnů později si splnil další sen a koupil bandita
Takže až na jaře potkáte někoho na sv. modrý bandasce, koho na okresce sem tam předjede i auto... že zdravim
GSF 600 S '99
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr