Nejsi přihlášen
Vostrý Ondřej (Člen) 25.01.2007 18:19:47 Offline |
stav mota versus km??
chci se zeptat,podle čeho se držíte a po čem jdete u jeté mašiny nejprve,pokud si myslíte,že má najeto více než majitel uvádí??Je nějaký rozdíl mezi digitálními a mechanickými budíky vůdči stočení??Jsou vůbec nějaký osvědčený praktiky??
Re: stav mota versus km??
...stočení budiků je reálný u jakýhokolif typu, digi je možná eště jednodušší...mrkni na kotouče a gumovej kluzák řetězu na kyfce, to dost napoví...taky třeba u Bandasky vošoupanej rám vot kolen...taky vomačkaný šrouby na ventilovym víku (jednou mi týpek tvrdil, že mašina má 15000 km, ale šrouby byli vomačkaný jag sviň, tagže ventily byli dělaný mnohem víckrát neš dvakrát)
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: stav mota versus km??
v lete sme byly s kamosem kupovat bandita bandit a tachu neco kolem 30 tisic jinej vyfuk polamane zebra trosku z nej tekl olej v inzeratu bylo napsano vybornej stav typos mne do oci tvrdil ze to nebylo nikdy bourane a toho motoru ze si nikdy nevsiml a pak jsem se jenom zbezne zeptal kdy delal ventily tak mne rek ze to vubec neni potreba delat a ze to nikdo ani nedela tak takove motorky nebrat
Re: stav mota versus km??
Kelly01 psal:To je blbost..
Šrouby ti omačká debil i na garančce po 1000km..
Všichni nestáší..
Aspoň teda já ne...
...no tag vot takovýho debila bych si mašinu nekoupil tuplem ...a netvrdim, že fšichni stáčej...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: stav mota versus km??
no co voe delal ventily a nemam po ruce ( v dilne) klice tak jsem to slehnul kombinackama , vo co de , voe srouby ti tam dam priste jine , normalne se to tak dela voe ,tak to prece dela kazdy poradny rajder voe , ne? nejsi nejakej cita?nebo co voe?
jardagsf po ranu s jici
MOTO KOZZI GRISO
Re: stav mota versus km??
jardagsf psal:no co voe delal ventily a nemam po ruce ( v dilne) klice tak jsem to slehnul kombinackama , vo co de , voe srouby ti tam dam priste jine , normalne se to tak dela voe ,tak to prece dela kazdy poradny rajder voe , ne? nejsi nejakej cita?nebo co voe?
jardagsf po ranu s jici
...voe Jarouši, asik sem málo hustohustej rajdr, voe...budu muset přitvrdit, voe
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: stav mota versus km??
Když tak čtu ČMN a žádná jetá motorka nemá nejeto víc jak 30-35.000km (i ty z počátku 90-tých let), tak bych se ničeho nebál.... U nás jezdí jen krásné zánovní stroje!
..... velký kšefty dělaj velcí kokoti! (Černá kočka, bílej kocour/e.Kusturica)
Re: stav mota versus km??
TO Ondřej:myslím si,že nepoznáš nic,estli má mašina 25 tis nebo 40 při troše šikovnosti prodávajícího nepoznáš.Důležitá je konečná cena a stav kupovaného.Pokud je cena adekvátní vůči výbavě a opotřebování spotřebních dílů (řetaz,desky,gumy apod.) tag kupuj, pokud ne,tag smlouvej,toť vše.Dycky pokud kupuješ jetou mašinu jdeš do risku,nikdy nevíš estli byl majitel kokot nebo ne,můžeš kůpit naleštěnů mašinu,kerá má motor úplně v a pak si rvát vlasy,stejně tak můžeš kůpit dobůchanů plečku za dobrý prachy,kerá po malé investici bude voňavka.Jediný způsob jak získat relativní jistotu je kůpit funglovku,ale tam je to zas o chechtákoch
Jo a to vodítko řetazu mám já třeba dojebané víc,vlevem nakopnutí zadku
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: stav mota versus km??
to je přece nesmysl,nakopnutím zadku (estli se teda bavíme o zadku na mašině) zalomíš kyvku,tím pádem i řetaz de níž,dyž sem zkůšal extrém a dal tam kosti o 9 mm kratší,tag kolo i na hlavním stojanu leželo furt na zemi a měls slyšet jag řetaz ševelil po gumě
ale estli se bavíme vo anatomický části těla,jako o té,gde končí záda a začíná prostor pro sezení,tag tam vopravdu pokud ho nakopneš,gumu nevopotřebuješ
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr