Nejsi přihlášen
rozspojení čidla 2ky a 3ky
Hledal jsem v historii ale kloudnou odpověď jsen nenašel. Zkoušel někdo na B12 rozpojit konektor čidla 2ky 3ky?
Jedná se o údajné omezení 2ky a 3ky (používají se ve městě)kvůli hlukových emisím.
Komerčně je nabízen G-pack, ale nějak jsem nepochopil, kam se napojuje a co vlastně ovlivňuje, protože čidla 2ky a 3ky kostří přes převodovku 21 vodiče z CDI, takže když konektor rozpojím tak vykonám stejnou práci jako kdybych měl zařazenou 4ku nebo 5ku.
Na inazumě jsem konektor spojující čidlo neutral+2+3 a CDI rozpojil - ale nic zvláštního jsem tedy bratru nepozoroval
K.a.s.y.m. (Člen) 15.04.2008 09:37:33 Offline |
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
Já jsem přemýšlel to udělat ,ale nějak jsem nezjistil kde se to rozpojí...na SV stránkách to bylo i vyfocený,ale už jsem to tam nenašel.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
Pod nádrží je primitivní konektor spojující vodiče od čidla na neutrál+2+3(to je pod deklem vypínání spojky) a CDI (pod sedlem).
Vím to proto, že se mi to čidlo na bývalý inazumě posralo, takže jsem měl ten "kalíšek" rozdělanej.
Jsou tam jenom plošky co kostří vodiče přes hřídel převodovky.
Žádná věda. Tedy obvod bez elektroniky. Pouze vede/nevede.
Jde o to, zda je tahle blokace pro Evropu vůbec aktivní, jestli to neplatí pro US verze apod.
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
...ta blokace je aktivní pro fšechny verze, ofšem nejsem si jistej, že je to takle jednoduchý a že se to dá vobejít enem rospojenim konektoru, měl sem za to, že je to blokovaný elektronicky přes CDI a proto se do obvodu fkládá G-pack, kerej je napojenej na CDI a blokaci ruší...jinak mi nejni jasný, proč by lidi kupovali tu škatuli za cca 5000,- Kč ...ale třeba se pletu ...ale myslim, že né
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 15.04.2008 09:59:55 Offline |
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
ale jo už se tu o tom mluvilo
http://www.suzukibandit.cz/openforum/vi … hp?id=4478
ale asi to nikdo nezkoušel
zkus vložit foto..asi tuším o jakej konektor jde,ale nejsem si jistej.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
To čidlo fakt funguje jako tvrdej spoj na kostru (měděná ploška proti tlačené kuličce na hřídeli)- tak to bylo alespoň u GSX750 r.v. 2000, tedy žádný potencimetr nebo jiná elektronika.
Stejně je tak dělanej i neutrál. Takže CDI má o zařazeným převodovým stupni informaci pouze z tohoto čidla.
Jak říkám, u inazumy jsem to odpojil a projel a výsledek 0.
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
Navíc regulace kroutícho výkonu nebo výkonu můžu u karbece dosáhnout snad jedině předstihem ne?
To znamená, že zařazená 2 a 3 by musela mít v nízkém a středním pásmu otáček odlišný předstih. Jinak snad změny nemůžou dosáhnout.
U GSX-R to bude asi už o něčem jiným ale řeč je o B12.
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
martingsx psal:Navíc regulace kroutícho výkonu nebo výkonu můžu u karbece dosáhnout snad jedině předstihem ne?
To znamená, že zařazená 2 a 3 by musela mít v nízkém a středním pásmu otáček odlišný předstih. Jinak snad změny nemůžou dosáhnout.
U GSX-R to bude asi už o něčem jiným ale řeč je o B12.
...to určitě, ale jag řikam, nevim, esi tý změny lze dosáhnout enem deaktivací toho čidla
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
martin gsx-zkus proměřit ohmetrem odpor toho jak říkáš že se to přikostří jestli to dobře píšu,páč by to mnělo mít nějakej určitej odpor bych řek..
řešili jsem takovou věc třeba jednou i u gn 125 kde ta řídící jednotka rozpoznávala tímhle stejným způsobem zařazenej kvalt a řídila se určitým naměřeným odporem na tom snímači,že každej ze zařazenejch kvaltů mněl ten odpor jinej,teda konkrétně u tý gn to byly myslim poslední dva kvalty a to z důvodu uškrcení výkonu,stačilo dát vhodnej odpor natvrdo mezi odpojený dráty a cdi si myslelo že jede porád na trojku a bylo tím pádem furt otevřený na plnej knedlik..
jinak máš pravdu že u bandasky to škrtí předstih..
ale určitě to potřebuje naměřit nějakej konkrétní odpor ta řídící jednotka jako stejně tak na čidle polohy klapky karbce to měří odpor a podle toho se přizpůsobuje,když se to čidlo odpojí tak to přece jede ale na ..
já jak mám tu jednotku závodní doma nastavitelnou tak ta třeba vůbec tyhle zmiňovaný čidla nebere v potaz takže jsou jí uplně ukradený a předstih jí nastavíš jakej ty chceš
K.a.s.y.m. (Člen) 16.04.2008 07:43:27 Offline |
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
KOVAL psal:jinak ten vobrázek když to odpojovali na sv650 mám doma a akorát tam konkrétně vypojili zelenej a červenej(nebo růžovej ted nevim) drát v konektoru pod nádrží..
můžeš ho prosím vložit?vyzkoušim na přítulky bajku
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
O víkendu to zkusím proměřit.
Technicky:
O tom měnícím se odporu vím, ale pokud jste měli někdo rozdělanej snímač zařazený rychlosti tak tam jsou jenom na kuprexitovém dnu snímače 3 vodivé plošky (N+2+3). Toto dno snímače doléhá na hřídel, která tlačí na kuprefitové dno kuličkou na pérku. Jak se hřídel otáčí dle zařazeného rychlostního stupňe tak v určité pozici kulička dolehne na vodivou plošku (neutrálu nebo 2ky nebo 3ky) a ukostří kabel.
Tedy odpor má smyl snad pokud se hodnota mění ne pokud drát visí v luftě.
K.a.s.y.m. (Člen) 16.04.2008 12:41:47 Offline |
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
to jsem sám zvědavej jak to dopadne...pokud to nebude měnit odpor tak to teda stačí jen odpojit a jednotka by si měla myslet ,že tam máš 1,4,5,6....jestli to chápu dobře.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 16.04.2008 13:29:58 Offline |
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
Peka psal:a k cemu to vse ma slouzit??
tak mělo by to na 2 a 3 dávat plnej výkon a ne ho to omezit kvůli hluku,ale těžko říct jakej je výslednej efekt...nejdřív to musí někdo zkusit
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
Jak jsem psal, odpojil jsem to na Ině, to je ten samej motor v kubatuře 750 a nepozoroval jsem teda nic. A ta měla 86 koní na spojce. Může to mít taky vliv zcela nepostřehnutelný. 2 koně a pár Nmetrů v průběhu otáček u B12 nemám šanci v žádném případě poznat. Každopádně odpálit se tím nic nemůže.
Co se týče úpravy předstihu tak na B12 prodávají tzv. "Ignition Advance". Je to nosič (kus plechu), který se instaluje místo originálu pod snímač polohy zapalování (pod malým víčkem na pravé straně motoru). Údajně to zlepšuje průběh výkonu, ale viděl jsem grafy a nestálo to za řeč. Má to pozitivní vliv na výkon tuším při kvalitním benzínu, tedy benzínu s vysokou antidetonační hodnotou.
Efekt přinese fakt asi jenom Dynojet nebo Ivan's Jet pokud nepočítám vačky z GSX-R 1100. Ale to je cenově jinde.
Jinak zajímavý je, že pokud je otevřeno na fórech v zahraničí téma G-pack a jeho případné náhrady tak je téma obratem zavřeno.
K.a.s.y.m. (Člen) 16.04.2008 14:28:58 Offline |
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
martingsx psal:Jinak zajímavý je, že pokud je otevřeno na fórech v zahraničí téma G-pack a jeho případné náhrady tak je téma obratem zavřeno.
že by to byla přeci jen zbytečnost?
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
martingsx psal:Jak jsem psal, odpojil jsem to na Ině, to je ten samej motor v kubatuře 750 a nepozoroval jsem teda nic. A ta měla 86 koní na spojce. Může to mít taky vliv zcela nepostřehnutelný. 2 koně a pár Nmetrů v průběhu otáček u B12 nemám šanci v žádném případě poznat. Každopádně odpálit se tím nic nemůže.
Co se týče úpravy předstihu tak na B12 prodávají tzv. "Ignition Advance". Je to nosič (kus plechu), který se instaluje místo originálu pod snímač polohy zapalování (pod malým víčkem na pravé straně motoru). Údajně to zlepšuje průběh výkonu, ale viděl jsem grafy a nestálo to za řeč. Má to pozitivní vliv na výkon tuším při kvalitním benzínu, tedy benzínu s vysokou antidetonační hodnotou.
Efekt přinese fakt asi jenom Dynojet nebo Ivan's Jet pokud nepočítám vačky z GSX-R 1100. Ale to je cenově jinde.
Jinak zajímavý je, že pokud je otevřeno na fórech v zahraničí téma G-pack a jeho případné náhrady tak je téma obratem zavřeno.
...a nejni to tym, že G-pack je pro použití na veřejný komunikaci nelegální? ...třeba se bojej ňákýho postihu ze strany tamních ouřadů ...a pokut se ti povede sehnat jetý vačky z 1100 nebo 750 gixera, tag cena nebejvá tag strašná, pohybuje se vokolo trojky...ofšem je jich jag šafránu
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 16.04.2008 14:54:43 Offline |
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
na srazu budeme mít možnost jedny vymontovat kámoš na 1100 pojede s náma
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 16.04.2008 15:02:21 Offline |
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
Kukii psal:K.a.s.y.m. psal:na srazu budeme mít možnost jedny vymontovat kámoš na 1100 pojede s náma
fany s náma pojede? tak to nebudu mít ochcaný aspon sama
Jo říkal mi to ,že by jel a ptal se mě několikrát na datum.On má rád tyhle komorní srazy jedný značky...vem třeba Maxximum...ten byl taky pěknej.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
K.a.s.y.m. psal:Kukii psal:K.a.s.y.m. psal:na srazu budeme mít možnost jedny vymontovat kámoš na 1100 pojede s náma
fany s náma pojede? tak to nebudu mít ochcaný aspon sama
Jo říkal mi to ,že by jel a ptal se mě několikrát na datum.On má rád tyhle komorní srazy jedný značky...vem třeba Maxximum...ten byl taky pěknej.
jooo ten byl výbornej až na maringotku... :)
Život je boj-mašina je nej!!!
K.a.s.y.m. (Člen) 16.04.2008 15:53:50 Offline |
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
osiris psal:...řikám vám, že je to k hovnu vč. g-packu (vo vačkách nemluvím, abychom si rozuměli), kdo z vás potřebuje hoblovat dvojku a trojku ?
třeba já když jezdím šternberk....bo polotučný musíš točit
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
K.a.s.y.m. psal:osiris psal:...řikám vám, že je to k hovnu vč. g-packu (vo vačkách nemluvím, abychom si rozuměli), kdo z vás potřebuje hoblovat dvojku a trojku ?
třeba já když jezdím šternberk....bo polotučný musíš točit
a kdo ti řek, že ti jí ještě někdy půjčim?
Život je boj-mašina je nej!!!
K.a.s.y.m. (Člen) 16.04.2008 15:56:48 Offline |
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
Kukii psal:K.a.s.y.m. psal:osiris psal:...řikám vám, že je to k hovnu vč. g-packu (vo vačkách nemluvím, abychom si rozuměli), kdo z vás potřebuje hoblovat dvojku a trojku ?
třeba já když jezdím šternberk....bo polotučný musíš točit
a kdo ti řek, že ti jí ještě někdy půjčim?
Lásko mluvíme tu celou dobu a Bandaskách,ale na SV to platí taky.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
K.a.s.y.m. psal:Kukii psal:K.a.s.y.m. psal:
třeba já když jezdím šternberk....bo polotučný musíš točita kdo ti řek, že ti jí ještě někdy půjčim?
Lásko mluvíme tu celou dobu a Bandaskách,ale na SV to platí taky.
sry
Život je boj-mašina je nej!!!
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
K.a.s.y.m. psal:osiris psal:...řikám vám, že je to k hovnu vč. g-packu (vo vačkách nemluvím, abychom si rozuměli), kdo z vás potřebuje hoblovat dvojku a trojku ?
třeba já když jezdím šternberk....bo polotučný musíš točit
...ty krávo
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
K.a.s.y.m. psal:Kukii psal:K.a.s.y.m. psal:
třeba já když jezdím šternberk....bo polotučný musíš točita kdo ti řek, že ti jí ještě někdy půjčim?
Lásko mluvíme tu celou dobu a Bandaskách,ale na SV to platí taky.
Už sem se lek že se nemluví o motorkách
Re: rozspojení čidla 2ky a 3ky
martin gsx-jasný s tou destičkou jak říkáš že se tam jen propojujou kontakty,akorát já jsem ji teda tu destičku myslim nezkoušel rozkuchat jestli z té strany co jsou zalité dráty a jdou ven tak jestli ty kontakty mezi sebou nemají zalité ty odpory a jak se to propojí na kontaktu tak by to bylo přes určitý odpor,protože v podstatě stejná věc je ve spínačce kde se ti dva kontakty pouze spínají při zapnutí klíčku akorát že důležitej moment je že se spínaj přes odpor takže při propojení v konektoru před spínačkou nejde motorka nastartovat,tak na tomhle principu jsem to s tim odporem myslel..
jinak jasný je že těch pár voslů a ňůtnmetrů nemůže nikdo soudnej poznat na tý dvojce a trojce..
jo a jinak jako u toho SVčka byla řeč vo starým karburátorovým prvním modelu páč ty nový stříkačky jako autobus a spol to maj už trošku jinak i s tim čidlem,ale blokaci maj samozřejmně taky..
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr