Nejsi přihlášen
GSR-problem
custe, chtel sem se zeptat jestli se nekomu nevali doma RJ z tohodle bajku mam problem, prvne sem myslel ze odeslo palivove cerpadlo, po rozlozeni a pripojeni natvrdo k 12V se cerpadlo rozbrkalo bez jakykoliv problemu tak sem ho tam vrazil na z5 ale zase to same otocim klickem prekliknu chcipak a ticho cerpadlo nejde, tak sem vypojil kabel zmeril strum a normlane tam tece 12V ale potom me napadlo zase vytahnout cerpadlo a zmerit tech 12V primo na cerpadle kere zustalo pripojene k masine a ejhle z 12V se stalo uplne minimum skoro 0V takze po pripojeni zateze ze v kabliku z 12V stane 0V v suzuce pry rikali ze je to ridici jednotkou ale nejak se mi to nezda, tak nevite nekdo nahodou co by to mohlo byt? nejaka zkusenost? popripade jestli by se nemohla nejaka dobra duse z okoli stavit a ze by jsme zkusili prohodit ty RJ jestli to je fakt tim(samozrejme za uplatek v podobe nejaky lihoviny)
Monty Jack (Člen) 26.05.2008 09:22:57 Offline |
Re: GSR-problem
Co tam nejdřív zkusit hodit novou baterku ... teče 12V ??
Nemůžou mi říkat že lžu...
Můžou mi říkat že lžu když lžu, nebo když se chystám lhát, nebo jsem zrovna dolhal, ale ne když mluvím pravdu.
Re: GSR-problem
Monty Jack psal:Co tam nejdřív zkusit hodit novou baterku ... teče 12V ??
sak pisu ze se otoci klickem a normalne je v kablu 12V ale po pripojeni cerpadla na kabel uz tam neni zadnej strum, a masina normlane toci starterem bez problemu, takze baterkou to neni
Monty Jack (Člen) 26.05.2008 13:51:52 Offline |
Re: GSR-problem
Krleš psal:Monty Jack psal:Co tam nejdřív zkusit hodit novou baterku ... teče 12V ??
sak pisu ze se otoci klickem a normalne je v kablu 12V ale po pripojeni cerpadla na kabel uz tam neni zadnej strum, a masina normlane toci starterem bez problemu, takze baterkou to neni
Tak já v tom původním popisu nevidím nic o točícím startéru, zato tam čtu "po pripojeni zateze ze v kabliku z 12V stane 0V"
Takže pokud po upřesnění, že baterka točí startérem je ok, a čerpadlo samo o sobě taky jede tak nevím páč o ŘJ nemám šajna.
Napadá mě jen, jestli nemá čerpadlo samostatnou pojistku ať už proudovou, nebo jako bezpečnostní co vyskočí když to lehne, aby nechcal benzín z čerpadla po havárce.
Nemůžou mi říkat že lžu...
Můžou mi říkat že lžu když lžu, nebo když se chystám lhát, nebo jsem zrovna dolhal, ale ne když mluvím pravdu.
Re: GSR-problem
no v cerpadle zadna pojistka neni, meli jsme ho rozebrane, spis jestli tam neni nejaky prechodovy odpor a pri pripojeni zateze se zmensi napeti v tom kabliku co vede k cerpadlu, nebo mozna tam je nejaky rele kery vypina cerpadlo kdyz uz je dostatecnej tlak v potrubi a treba blbne, pac u strikacek by se melo po otoceni klicku a sepnuti chcipaku automaticky roztocit cerpadlo napumpovat obeh potom ztichne a az ted muzu zacit startovat motor ne? nebo se pletu? ale tady i kdyz vsechno pomackam tak cerpadlo ani neskytne a nejde tim padem natocit kdyz neni tlak v benzinovym potrubi, takze je tam zkazeny neco v Suzuce rikali ze je to ridici jednotkou ale nez vysolim 40 000,- tak by me zajimalo jestli to je urcite timhle nebo nejakou kravinou, nevim jak bych to popsal lipsem lama ja vim
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr