Nejsi přihlášen
Krieger1939 (Nový člen) 23.05.2008 11:34:22 Offline |
Pro zasvěcené - Věčné dilema chrousta
Zdarec,
tak jsem pročítal fórum. A pár věcí mě stále zajímá.
Sedm let (skoro osm, s touto sezónou) jezdím na Jawa 350. Jezdím s přítelkyní. Já mám okolo 80kg ona mnohem méně.
Tento rok jsme začali řešit - koupi nového mazlíčka. Rozhodně chci novou moto, a kupovat budu pravděpodobně až na konci letošní sezóny, případně na jaře příštího roku. Už teď však sbírám info.
Cena kolik do toho chci vrazit - max. 200 000,- i s pojištěním a přihlášením. Takže to vychází tak okolo 185000,- což je strop.
Líbí se mi Bandit 650S a Honda CBF600S. Pro bandita hraje cena ( 25 000,- levnější). Četl jsem plno recenzi jak českých, tak i anglických, amerických atd. Obojí velmi podobné. Nikde jsem však nenašel test - motor killer.
Teď co mě ale zajímá - řešil někdo podobné dilema? Má někdo zkušenosti i s tou Hondou ? Rád bych věděl, zda se dá říct co je lepší, kvalitnější... Dle recenzí má Honda o 1500ot níže položen krouťák, dle však katalogu na K7 Bandita, má Bandit 650S krouťák už ve 4200 (skoro jako jeho větší bratr) - není to nesmysl?
Vím, že mi většina napíše Bandit, ale rád bych to měl nějak podložené, ne jen reakce na to, že málokdo přizná to, že jeho motorka může být horší než motorka jiné značky (bez urážky)-sám těžko přiznávám, že má Jawa není dělo :D.
Jak je to s garančkama? Co se v jakých intervalech musí vyměňovat a kupovat.Co se jak často musí u bandita seřizovat (doporučení výrobce)
Jak často odchází různé díly ? Jaké je to s náhradními díly - prvovýroba -cena, druhovýroba - cena.
Motorky se mi líbí obě - Pro bandita asi hraje předek, pro Hondu zase motor a rám. Ale to je design, na ten to nejezdí.
Budete-li vědět co nejvíce info, které usnadní rozhodování, pište, pište.
Ještě jeden dotaz - nevíte od kdy probíhají různé slevové a podobné akce ? Před týdnem byl Bandit 650S ještě za 169 tis, nyní již za 155tis.
Díky
Díky moc
Re: Pro zasvěcené - Věčné dilema chrousta
Kup co chceš, ale vůbec netuším jak vypadají jebka akce? Ikdyby byla bandit největší mrdka na svět, tak pičo akce mi stojí za to si to necht. Jseem tůrista a tak bych rozdíl mezi Hondou a Banditem nepoznal. Stejně jako ty pokud přesedáváš z Jawy 350.
Takže odpověď kterou si nechtěl slyšet. Kup si bandita. Má to i spoustu + okolo.
A doplň si profil, můžeš se púak domluvti s někým kdo je z tvého okolí, zajít na pivo a pokecat o tom.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Pro zasvěcené - Věčné dilema chrousta
Výměna oleje a filtru po 6000, po 12000 se dělají podtlaky a ventily. Bandit s novým motorem je hnusnej (ten motor), možná tak v tý šedivý metle, Honda je hnusná celá.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Progear 650 (Člen) 23.05.2008 13:13:29 Offline |
Re: Pro zasvěcené - Věčné dilema chrousta
heč, podtlaky sem nedělal nikdy, a jezdím i za 5,5 litru..... někdy teda i za 9...
takže si myslím že ty podtlaky nejsou nutný tak často...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Pro zasvěcené - Věčné dilema chrousta
Dávám to pravidelně do servisu, těch pár stovek mě neposere, je mi to fuk. I kdyby to bylo k hovnu, tak mám aspoň dobrej pocit. O spotřebě nemám ani tucha, jak blikne rezerva tankuju. Nikdy jsem to neměřil. Ani nevím přesně na kolik mám nádrž
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Pro zasvěcené - Věčné dilema chrousta
Progear 650 psal:heč, podtlaky sem nedělal nikdy, a jezdím i za 5,5 litru..... někdy teda i za 9...
takže si myslím že ty podtlaky nejsou nutný tak často...
Karburátory nejsou jen podtlaky a spotřeba... Máš to taky o tom, že ti nestřílí výfuk a máš třeba rovnoměrnej volnoběh...
Estli ti vadí jednou za 12 tis nechat udělat podtlaky, tak sis měl koupit stříkačku. Já to dělám podle plánu. Jen tak pro jistotu.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Pro zasvěcené - Věčné dilema chrousta
Zdenda psal:Dávám to pravidelně do servisu, těch pár stovek mě neposere, je mi to fuk. I kdyby to bylo k hovnu, tak mám aspoň dobrej pocit. O spotřebě nemám ani tucha, jak blikne rezerva tankuju. Nikdy jsem to neměřil. Ani nevím přesně na kolik mám nádrž
...hlavně esi máš dobrej pocit i dyš to s tech pottlaků vezeš
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Progear 650 (Člen) 23.05.2008 14:04:03 Offline |
Re: Pro zasvěcené - Věčné dilema chrousta
Ondráš psal:Progear 650 psal:heč, podtlaky sem nedělal nikdy, a jezdím i za 5,5 litru..... někdy teda i za 9...
takže si myslím že ty podtlaky nejsou nutný tak často...Karburátory nejsou jen podtlaky a spotřeba... Máš to taky o tom, že ti nestřílí výfuk a máš třeba rovnoměrnej volnoběh...
Estli ti vadí jednou za 12 tis nechat udělat podtlaky, tak sis měl koupit stříkačku. Já to dělám podle plánu. Jen tak pro jistotu.
Vis jak.... Do výfuku mi to nestříli a volnoběh mám krásnej, takže bych to nechal udělat kdyby to bylo třeba... Holt skorofunglovka dělá svoje....
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Pro zasvěcené - Věčné dilema chrousta
...f tomdle souhlasim s Progírem...nevrtam se f tom, dokut nejni potřeba...a esi to de pravidelně, nestřílí a nekolísá volnobjech, tag je zbytečný se f tom rejt...to je snat jedinej servisní interval, kerej beru s rezervou, páč dyš nemáš problém, tag i dyš to neuděláš, tag tym nic nemůžeš skurvit na rozdíl třeba vot ventilů nebo rozvoďáku...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Pro zasvěcené - Věčné dilema chrousta
2Krieger1939 :
Na podzim jsem resil podobne dilema, nakonec jsem si koupil Bandit 650S.
Koupil sem Bandita hlavne i kvuli tomu, ze je to moje prvni vlastni motorka (predtim sem jezdil akorat rok co sem si udelal papiry na tatovym HD).
Ted mam najeto lehce pres 5.000, takze na 2. garancce sem jeste nebyl. Prvni garancka v 1000km stala neco pod 1500. Pak se mi jeste podarilo ji hned 2. den po koupi oprit v garazi o riditko a zlomit packu od spojky tak ta me stala 1600 Jinak zatim jen benzin a radost :)
Spousta lidi nadava na strikacku, ale ja sem fakt spokojenej, clovek nastartuje nemusi nikde zadnej sitic nic, porad to ma 1000 otacek, o nic se nestaras:) Po zime chytla okamzite hned po zmacknuti tlacitka startovani...
Vetsina prodejcu je ochotna motorku pujcit, tak doporucuju vybrat penizky, slozit kauci a projet si ji nez ji koupis. Ja si projel Horneta, SVcko a nejvic mi padnul jak do oka tak do ruky prave Bandit. Ale tak u me do rozhodovani mluvil i fakt, ze tata kupoval spolecne se mnou jeste V-Stroma takze byla dost velka sleva v Suzuki :)
Re: Pro zasvěcené - Věčné dilema chrousta
Progear 650 psal:Ondráš psal:Progear 650 psal:heč, podtlaky sem nedělal nikdy, a jezdím i za 5,5 litru..... někdy teda i za 9...
takže si myslím že ty podtlaky nejsou nutný tak často...Karburátory nejsou jen podtlaky a spotřeba... Máš to taky o tom, že ti nestřílí výfuk a máš třeba rovnoměrnej volnoběh...
Estli ti vadí jednou za 12 tis nechat udělat podtlaky, tak sis měl koupit stříkačku. Já to dělám podle plánu. Jen tak pro jistotu.Vis jak.... Do výfuku mi to nestříli a volnoběh mám krásnej, takže bych to nechal udělat kdyby to bylo třeba... Holt skorofunglovka dělá svoje....
Nevim jak skorofunglovka, já mam funglfunglovku a při prvních 12tis byly karbce trochu rozhozený, tak mi to seštelovali. Chod motoru byl o trochu jemnější nežli před tím. Tím, že to jednou za 12tis zkontrolujou určitě nic nezkurvim. Neříkám však, že to je životně důležitý.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Pro zasvěcené - Věčné dilema chrousta
no ja nevim, ja mam taky funglovku a karburatory se teda jeste nestelovaly a nepocituju nejakej nepravidelnej chod a to mam najeto 23 tisic...co se tyce ventilu, v 16 tisicich sem je nechal skontrolovat a byly uplne v poradku,takze na dalsi kontrolu sme dohodli na 30 tisicich.
samo,ze kdyz to chce nekdo nechat preventivne udelat driv,nic se s tim nezkazi
...sam mezi jebkarema...
Re: Pro zasvěcené - Věčné dilema chrousta
V MOTOCYKLU září 2007 vyšel test GSF650S, CBF600S, ER6F a SV650. Všechny 4 motorky byly na prvním listu. Mrkni se na to. Nový bandit vyšel testem velice dobře, hlavně motor vychvalovali do nebes....
někteří by mohli i naskenovat http://www.suzukibandit.cz/openforum/vi … hp?id=3472
možná tam najdeš to co hledáš.....
Re: Pro zasvěcené - Věčné dilema chrousta
Myslím,že po zkušenosti s třiapůlí budeš nadšenej z obou
Za ty prachy je Bandaska hodně muziky,i s ohledem na ty paka,
s kerejma si tu můžeš pokecat
Řešil jsem podobnej problém loni a Bandit mi prostě pásnul do ruky,
navíc Ti dost odpustí když uděláš vinu a je s ním prdel.
Jen ten vodník je fakt ošklivej,pěkný žebrování a masívní nahej motor
nahradil zasranej obří chladič,kterej je nejvýraznější věc na motorce
...a bude hůř!
Re: Pro zasvěcené - Věčné dilema chrousta
Masseur :
Páčka spojky na B650 za 1600 očí , Satan s náma a zlé pryč, kde z Tebe proboha udělali takovou - bez urážky !
Tipuji tak max. do 25 E no né?No ano!
Autor je zatvrzelý konzervativec a hrdý chachar, který je paličatě přesvědčen, že Baník je king a patří do Slezska, ne na Moravu!
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr