Nejsi přihlášen
Předstih (seřízení zapalování)
Nazdar Banditi chci se zeptat jestli nekdo neví jestli se dá seřizovat předstih u GSF 600,mam pocit že se mi asi pootočil rotor u zapalování , byl nejakej povolenej ,je to možné???? a popřípadě jak to šeštelovat do původí polohy dík moc za rady.
Re: Předstih (seřízení zapalování)
Lucky666 psal:je mi jasný že se točí s klikou ale nevím jestli se sním da nejak natáčet oproti klice nebo jestli je na klínku napevno nastaven v určité poloze
mrkni na gsxr.wz.cz sekce jak na to
Kdekoli jseš, cokoli děláš, záleží na Tobě
Re: Předstih (seřízení zapalování)
vo čem tu je řeč?
jakej rotor a stator v tomhle případě?
dyk tam je jen hvězdice a snímač,případně snímače dva podle roku..
ohledně CDI tam přece stačí cvaknout jiný a hned vim jestli to jím je nebo né,jinak teda klidně tam stačí cvaknout CDI z uplně jiný motorky páč je to uplně jedno,budto to poběží nebo ne,jinou motorkou myslim třeba to že minulej tejden jsem například cvaknul CDI z gsx 750-99 do mojí B12-98 a normálně to fungovalo ač by si někdo myslel že je všechno jinak a nemůže to fungovat,prostě z jiný volejový sůzy pokud má stejný konektory tak to CDI funguje,že to bude někde ve vysokejch votáčkách mít nastavenej jinej předstih je jedno na vyzkoušení jestli to bude dávat jiskru to stačí..
Re: Předstih (seřízení zapalování)
KOVAL psal:...ohledně CDI tam přece stačí cvaknout jiný a hned vim jestli to jím je nebo né,jinak teda klidně tam stačí cvaknout CDI z uplně jiný motorky páč je to uplně jedno,budto to poběží nebo ne,jinou motorkou myslim třeba to že minulej tejden jsem například cvaknul CDI z gsx 750-99 do mojí B12-98 a normálně to fungovalo ač by si někdo myslel že je všechno jinak a nemůže to fungovat,prostě z jiný volejový sůzy pokud má stejný konektory tak to CDI funguje,že to bude někde ve vysokejch votáčkách mít nastavenej jinej předstih je jedno na vyzkoušení jestli to bude dávat jiskru to stačí..
čoveče Kovalíku, to je hezký, já dneska do B12/00 nenapasoval CDI ani z B12/02 ani z B6/03 ani B6/97 prostě jinej konektor a škubat dráty se mi fakt nechtělo protože by mě bylo líto těch lidiček co mi to svojí motyku k mýmu experimentu s důvěrou svěřili
...a větší přísun motyk bohužel nemám
Strýcfajtr !!!
Re: Předstih (seřízení zapalování)
to bych řekl že máš teda nějakou divnou motorku čoveče
no jestli vidim dobře fotku ve tvym profilu,tak vidim novej model B12ky teda jako model 01 né?
nebo jaký máš konektory na tom CDI?
jsou dva hranatý nebo
dva se zakulacenejma rohamatěch štekrů nebo
jedna zástrčka myslim celá v kuse né?
Re: Předstih (seřízení zapalování)
KOVAL psal:to bych řekl že máš teda nějakou divnou motorku čoveče
no jestli vidim dobře fotku ve tvym profilu,tak vidim novej model B12ky teda jako model 01 né?
nebo jaký máš konektory na tom CDI?
jsou dva hranatý nebo
dva se zakulacenejma rohamatěch štekrů nebo
jedna zástrčka myslim celá v kuse né?
Omlouvám se za mystifikaci, nejedná se o mojí motyku co mám v profilu, ale jednu co mám na dílně a stáfkuje
Moje má jeden konektor v kuse a ten inkriminovanej prevít má dva konektory zakulacený s prachofkama přesně jaks napsal.
Strýcfajtr !!!
Re: Předstih (seřízení zapalování)
jako takhle,právě že si myslim že novej by mněl teoreticky mít ten jeden konektor ale přitom já když kupoval motor z novýho modleu,čili z nějaký asi 01 nebo 02 prostě typ motoru 721 tak jsem ho kupoval s komplet elektrikou a mám za to že právě přesto jsem mněl CDI se dvouma konektorama jako na starým mým 98 ,nebo mám holt doma ty CDI dvě,no každopádně to tam mám ve skříňi a zejrta se na to můžu podívat
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr