Nejsi přihlášen
Re: teploměr
o jějakou pajádu mi vůbec nejde spíš naopak
prostě mi ta informace o teplotě schází na displeji je ještě hafo volnýho místa tak nevím proč to tam nevrazili
jinak supr stroj mám ho týden a zatím nadšení
předtím B600N
Představte si to ticho, kdyby lidé mluvili jen to, co vědí...
Re: teploměr
romas psal:o jějakou pajádu mi vůbec nejde spíš naopak
prostě mi ta informace o teplotě schází na displeji je ještě hafo volnýho místa tak nevím proč to tam nevrazili
jinak supr stroj mám ho týden a zatím nadšení
předtím B600N
No tak já to řeším tak, že šáhnu na chladič. Když je horkej, tak je horkej i olej (v tvém případě voda). A jestli má 75 nebo 80 stupňů... To myslím neni podstatný. Pokud je to studený, tak se ti stejně rychleji neohřeje a pokud moc horký, tak se ti neschladí... Akorát budeš mít stres, že to nemá tu teplotu kterou by to mělo mít a budeš z toho vyplesklej. Když tam nemáš teploměr, tak to nevíš a máš o problém míň, ale připouštím, že se tím teploměrem může prodloužit péro. Né tak jako s R1 pičo, ale nějakej ten cenťák by to mohlo dát...
Můj názor.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: teploměr
Před čtrnácti dněma jsem mladý kupoval GSR-o. Na to počitadlo kvaltů a teploměr jsem si rychle zvyk a když jsem si tenhle víkend koupil novou B1250, tak mi to tam chybělo. Vím, je tam kontrolka, ale když jsem měl B-12 s olejem, neřešil jsem to, ale ta voda by to asi mít měla...
.... vono to ňák dopadne ....
Re: teploměr
Ondráš psal:romas psal:o jějakou pajádu mi vůbec nejde spíš naopak
prostě mi ta informace o teplotě schází na displeji je ještě hafo volnýho místa tak nevím proč to tam nevrazili
jinak supr stroj mám ho týden a zatím nadšení
předtím B600NNo tak já to řeším tak, že šáhnu na chladič. Když je horkej, tak je horkej i olej (v tvém případě voda). A jestli má 75 nebo 80 stupňů... To myslím neni podstatný. Pokud je to studený, tak se ti stejně rychleji neohřeje a pokud moc horký, tak se ti neschladí... Akorát budeš mít stres, že to nemá tu teplotu kterou by to mělo mít a budeš z toho vyplesklej. Když tam nemáš teploměr, tak to nevíš a máš o problém míň, ale připouštím, že se tím teploměrem může prodloužit péro. Né tak jako s R1 pičo, ale nějakej ten cenťák by to mohlo dát...
Můj názor.
Na chladič bych šáhnul ale většinou mám kožený rukavice a v nich můžu hladit chladič jak chci ale teplotu opravdu nepoznám
Představte si to ticho, kdyby lidé mluvili jen to, co vědí...
Re: teploměr
romas psal:Ondráš psal:romas psal:o jějakou pajádu mi vůbec nejde spíš naopak
prostě mi ta informace o teplotě schází na displeji je ještě hafo volnýho místa tak nevím proč to tam nevrazili
jinak supr stroj mám ho týden a zatím nadšení
předtím B600NNo tak já to řeším tak, že šáhnu na chladič. Když je horkej, tak je horkej i olej (v tvém případě voda). A jestli má 75 nebo 80 stupňů... To myslím neni podstatný. Pokud je to studený, tak se ti stejně rychleji neohřeje a pokud moc horký, tak se ti neschladí... Akorát budeš mít stres, že to nemá tu teplotu kterou by to mělo mít a budeš z toho vyplesklej. Když tam nemáš teploměr, tak to nevíš a máš o problém míň, ale připouštím, že se tím teploměrem může prodloužit péro. Né tak jako s R1 pičo, ale nějakej ten cenťák by to mohlo dát...
Můj názor.Na chladič bych šáhnul ale většinou mám kožený rukavice a v nich můžu hladit chladič jak chci ale teplotu opravdu nepoznám
tak si je sundej
Je dobře, že jedu tak pomalu, protože možná jedu špatným směrem.
Re: teploměr
romas psal:To všichni necháváte motor ohřát na provozní teplotu před jízdou?
Nastartuji, po půl minutě stáhnu sytič, připnu bundu ke kalhotům, zapnu bundu, nasadím kuklu, helmu, levá rukavice a pak šáhnu jen tak pro kontrolu na chladič, kterej je teplej. Nasadím i druhou rukavici a vyjedu. První 2-3 kilometry to moc netočim (tak max. 4 tis.) a potom už jedu pilu.
Ikdyž necháš ohřát olej na provozní teplotu, tak aby se prohřál motor celej, tak to ještě chvíli trvá.
Nedělat z toho vědu.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
K.a.s.y.m. (Člen) 18.06.2008 20:56:55 Offline |
Re: teploměr
jeden takovej postřeh s tímhle teploměrem...Když jsme se vraceli z Duhy tak se mi v dešti podle teploměru neohřál motor na víc jak 50 stupňů a i když je zima 0-10 stupňů tak se při normální jízdě motor ohřeje tak na 60....ten teploměr je fakt jen orientační.
prostě tak 5 km pohodička a pak už se dá jed normálně.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: teploměr
Ondráš psal:romas psal:To všichni necháváte motor ohřát na provozní teplotu před jízdou?
Nastartuji, po půl minutě stáhnu sytič, připnu bundu ke kalhotům, zapnu bundu, nasadím kuklu, helmu, levá rukavice a pak šáhnu jen tak pro kontrolu na chladič, kterej je teplej. Nasadím i druhou rukavici a vyjedu. První 2-3 kilometry to moc netočim (tak max. 4 tis.) a potom už jedu pilu.
Ikdyž necháš ohřát olej na provozní teplotu, tak aby se prohřál motor celej, tak to ještě chvíli trvá.
Nedělat z toho vědu.
Když je ohřátý olej tak je prohřátý motor - ta teplota je opravdu stejná
Pleteš si to asi s vodou ta je opravdu ohřátá dřív než olej a tudíž i mechanika motoru!
Představte si to ticho, kdyby lidé mluvili jen to, co vědí...
Re: teploměr
No, přeci jen ten olej se ti ohřeje rychleji než zbytek (samozřejmě, že válce se hřejí nejdříve). Nezapomeň, ale že ten samý co máš v motoru, máš i v převodovce a i ta se pak musí ohřát na teplotu oleje... A to chvíli trvá než se to usadí.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
K.a.s.y.m. (Člen) 18.06.2008 21:23:09 Offline |
Re: teploměr
Ondráš psal:No, přeci jen ten olej se ti ohřeje rychleji než zbytek (samozřejmě, že válce se hřejí nejdříve). Nezapomeň, ale že ten samý co máš v motoru, máš i v převodovce a i ta se pak musí ohřát na teplotu oleje... A to chvíli trvá než se to usadí.
výhoda je že převodovka není tak náročná na mazání jako třeba klika,že...a hlavně převodovka je v oleji přímo namočená
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr