Nejsi přihlášen
start po dlouhém stání GSF 650 s
TAk rok výroby 2005 a 2006 maj podtlakový ventil na nádrži.Žádná páčka jako u Starý jawky nebo starších Bandasek. Nop a když dlouho stojí, tak při stisku tlačítka startéru bandaska dělá mrtvýho brouka. No , po hodinách laborování co sem kam zapojil, či naopak nezapojil sem se zaměřil na přívod benzínu. Po pár munutách sem to vzal selskym rozumem - bez exploze neni pořádný nasátí a komprese, takže tý motorce chybí podtlak. Odšrouboval sem Bandu, strčil pod ní hlavu, strčil hadičku od podtlaku do huby a začal kouřit, jako zkušená školačka.Levou rukou sem mačkal spojku, pravou startér a v puse furt tu hadičku a cucal a cucal a cucal.10 vteřin, patnáct, furt nic.Už sem mě začali bolet tváře a v tom zakuckání, drujhý, třetí a pak nic.Taxem si řek, že už sm to možná trochu rozběch.Rozmasíroval jsem si prasklé kapiláry ve tvářích, utřel benzín, co na mě milej Banďour ze samý lásky vystřík a zkusil nastartovat.Motor se třikrát otočil a ejhle - ono to žije, žijééééééééééééééééééééééé.A je po problému.
Rada tedy zní
1) nalejt benzín
2)nabít baterku
3)Sehnat 14ti letou školačku, co kouří o poznání líp, než kerejkoli z nás :))))
Tož tak chlapy.Tak hodně šťstnejch kiláků :)))
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
Re: start po dlouhém stání GSF 650 s
jezek psal:TAk rok výroby 2005 a 2006 maj podtlakový ventil na nádrži.Žádná páčka jako u Starý jawky nebo starších Bandasek. Nop a když dlouho stojí, tak při stisku tlačítka startéru bandaska dělá mrtvýho brouka. No , po hodinách laborování co sem kam zapojil, či naopak nezapojil sem se zaměřil na přívod benzínu. Po pár munutách sem to vzal selskym rozumem - bez exploze neni pořádný nasátí a komprese, takže tý motorce chybí podtlak. Odšrouboval sem Bandu, strčil pod ní hlavu, strčil hadičku od podtlaku do huby a začal kouřit, jako zkušená školačka.Levou rukou sem mačkal spojku, pravou startér a v puse furt tu hadičku a cucal a cucal a cucal.10 vteřin, patnáct, furt nic.Už sem mě začali bolet tváře a v tom zakuckání, drujhý, třetí a pak nic.Taxem si řek, že už sm to možná trochu rozběch.Rozmasíroval jsem si prasklé kapiláry ve tvářích, utřel benzín, co na mě milej Banďour ze samý lásky vystřík a zkusil nastartovat.Motor se třikrát otočil a ejhle - ono to žije, žijééééééééééééééééééééééé.A je po problému.
Rada tedy zní
1) nalejt benzín
2)nabít baterku
3)Sehnat 14ti letou školačku, co kouří o poznání líp, než kerejkoli z nás :))))
Tož tak chlapy.Tak hodně šťstnejch kiláků :)))
hlavne ze stroj fici
P.S. s tou skolackou si mne dostal , asi se priste postavim pred zakladni skolu
WD club member.
K.a.s.y.m. (Člen) 07.08.2008 13:34:28 Offline |
Re: start po dlouhém stání GSF 650 s
my co jsme znalejší otočíme kouhout na polohu pry a dvě minuty počkáme..pak není třeba shánět rozkuřovačku.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 07.08.2008 13:35:04 Offline |
Re: start po dlouhém stání GSF 650 s
oprava ne pry ,ale "PRI"
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: start po dlouhém stání GSF 650 s
K.a.s.y.m. psal:my co jsme znalejší otočíme kouhout na polohu pry a dvě minuty počkáme..pak není třeba shánět rozkuřovačku.
No... Jednu by mohl vzít Kelly na sklad... Třeba se někdy hodí...
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: start po dlouhém stání GSF 650 s
K.a.s.y.m. (Člen)
Dnes 13:34:28
Offline Nahoru | Dolů | Oznámení | Citace
Re: start po dlouhém stání GSF 650 smy co jsme znalejší otočíme kouhout na polohu pry a dvě minuty počkáme..pak není třeba shánět rozkuřovačku.
-----------------------------------------------------------------------------
Ty chytrej - proč myslíš, že tam má bandit 650 podtlakovej ventil? Protože tam žádnej kohout neni.Ty máš 600 která má kohout.Bandit 650 nemá.
Bože, do práspěvku napíšu, že tento bandit nemá ventil. A ty ve svý reakci napíšeš - my chytřejší otočíme ventilem :)))))))))))))))))))))))))))))))))
Jízdě zdar :)
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
K.a.s.y.m. (Člen) 07.08.2008 14:05:18 Offline |
Re: start po dlouhém stání GSF 650 s
Klidek jo.Sem se překouk..stane se nikdo neni neomylnej.Jinak 600 ma taky podtlakovej ventil.jen má možnosti ručního napuštění.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: start po dlouhém stání GSF 650 s
K.a.s.y.m. psal:Klidek jo.Sem se překouk..stane se nikdo neni neomylnej.Jinak 600 ma taky podtlakovej ventil.jen má možnosti ručního napuštění.
No tak to se máš.Já holt budu muset shánět školačky.
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
Re: start po dlouhém stání GSF 650 s
Ondráš psal:jezek psal:No tak to se máš.Já holt budu muset shánět školačky.
Když se spokojíš s nafukovačkou, tak Kelly jich pár v regálu má.
Jako že to co vysaju z tý trubičky rovnou fouknu du Latexový splasklý slečny vedle mě, abych z toho taky trochu měl jo? :)))))
Not bad idea? :))))
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
Re: start po dlouhém stání GSF 650 s
Beranek psal:Příště stačí parkrát protočit a až se zalijou kerbece, tak to postupně chytne... ušetříš si dámskou práci...
Točil sem to po přestávkách deset minut.Pak sem to zkoušel rozběhnout z kopce.Pak sem to točil připojenej kabelama na auto. A pak ještě znova druhej den v garáži.Věř tomu, že takhle jednoduchý to neni. Ta motorka byla celá rozflákaná a já jí dával do kupy.měl sem sundanou nádrž a sundaný všechny hadičky.Tak možná kdyby to pouze chvilku stálo tak by to chytlo lépe.
Každopádně toto léto sem měl podobný problém a nakonec sem to rozběh z bkopce....
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
Re: start po dlouhém stání GSF 650 s
jezek psal:Beranek psal:Příště stačí parkrát protočit a až se zalijou kerbece, tak to postupně chytne... ušetříš si dámskou práci...
Točil sem to po přestávkách deset minut.Pak sem to zkoušel rozběhnout z kopce.Pak sem to točil připojenej kabelama na auto. A pak ještě znova druhej den v garáži.Věř tomu, že takhle jednoduchý to neni. Ta motorka byla celá rozflákaná a já jí dával do kupy.měl sem sundanou nádrž a sundaný všechny hadičky.Tak možná kdyby to pouze chvilku stálo tak by to chytlo lépe.
Každopádně toto léto sem měl podobný problém a nakonec sem to rozběh z bkopce....
...tag máš něgde chybu, musí chytit i bez hulení trubičky...pro votevření kohoutu stačí gdyš se točí motor...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 07.08.2008 15:30:25 Offline |
Re: start po dlouhém stání GSF 650 s
Loser psal:ja ji na zimu zaparkoval zajebanou v kotelne a prisel jsem si pro ni az na jare. Dal jsem sytic brnknul na starter a vualaaa ... sel jsem se projet
rovnou 200 km do čůrákova
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Progear 650 (Člen) 07.08.2008 15:53:11 Offline |
Re: start po dlouhém stání GSF 650 s
u me po odstavce mesic a pul, trvalo nez chytla tak dohromady 20 vterin startovani.... a pag uz fertig....
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: start po dlouhém stání GSF 650 s
Loser psal:ja ji na zimu zaparkoval zajebanou v kotelne a prisel jsem si pro ni az na jare. Dal jsem sytic brnknul na starter a vualaaa ... sel jsem se projet
Jo, ale protože to táta nevydržel a musel si občas jít zatočit s heftem.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: start po dlouhém stání GSF 650 s
Ondráš psal:Loser psal:ja ji na zimu zaparkoval zajebanou v kotelne a prisel jsem si pro ni az na jare. Dal jsem sytic brnknul na starter a vualaaa ... sel jsem se projet
Jo, ale protože to táta nevydržel a musel si občas jít zatočit s heftem.
to uz je jeho vec ... ja jsem prisel a jel jsem
I'm a loser baby, so why don't you kill me....
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr