Nejsi přihlášen
Klapnuti z motoru pri 800 a 1300 otackach
Kdyz z volnobehu pridavam pomalicku plyn, tak priblizne pri 800 otackach se ozve z motoru takove kovove klapnuti. Dalsi o neco slabsi se pak ozve priblizne pri 1300. Nemate nekdo paru, co to je?
Kdyz do pekla, tak na poradnym koni :-)
Re: Klapnuti z motoru pri 800 a 1300 otackach
Taky si to rikam. A pak se mi vybavi kamos, kterej koupil motorku se skracovanym rozvodakem a ten se mu cestou domu prerval. Takze radsi bych vedet hned, ze mi vyskoci neco z motoru
Kdyz do pekla, tak na poradnym koni :-)
Re: Klapnuti z motoru pri 800 a 1300 otackach
VikecB12 psal:A kolik tam máš volnoběžný otáčky,kdyš už v 800 trochu přidáváš?
Nejakych 700. Mozna to neni 800, ale 850. Byl studenej motor a mel jsem stazenej sytic, takze mozna jeste o neco min. U teplyho motoru to neni tak moc slyset ....
Kdyz do pekla, tak na poradnym koni :-)
Re: Klapnuti z motoru pri 800 a 1300 otackach
kryskak psal:VikecB12 psal:A kolik tam máš volnoběžný otáčky,kdyš už v 800 trochu přidáváš?
Nejakych 700. Mozna to neni 800, ale 850. Byl studenej motor a mel jsem stazenej sytic, takze mozna jeste o neco min. U teplyho motoru to neni tak moc slyset ....
zkus je zvednout mam kolem 1000ot
Re: Klapnuti z motoru pri 800 a 1300 otackach
volnoběh by měl být tuším 1100 - 1300
Re: Klapnuti z motoru pri 800 a 1300 otackach
no nejdřív si uprav ten volnoběh. šteluj ho ale na teplým motoru...pak uvidíš, třeba to zmizí
Re: Klapnuti z motoru pri 800 a 1300 otackach
Mně to klapalo taky.koukal jsem chvilku na ty gumový paznechty od karburátorů a při každém klapnutí se jeden z nich lehce nafouk jak to střelilo zpátky.Dal jsem to poštolovat a je po problému.Jinak ten volnoběh určitě zvyš...
"Pomálu a při kráji" :-)
Re: Klapnuti z motoru pri 800 a 1300 otackach
Kdyz jsem zvysil volnobeh, tak to klapnuti na 800 zmizelo, coz je celkem jasne. Ale to na tech zhruba 1300 bylo o to lepe pozorovatelne. Proste na 1300 klapne, otacky spatnou asi na 1000, vystoupaji opet na 1300, klapne, spadnou a furtdokola ......
Kdyz do pekla, tak na poradnym koni :-)
Spidermila (Člen) 17.08.2008 21:14:12 Offline |
Re: Klapnuti z motoru pri 800 a 1300 otackach
Mi to v tom taky obcas klapne. I za tepla i za studena. Postelovani ventilu a zesynchronizovani karbecu trochu pomohlo, ale stejne se to obcas slabe ozve. Smir se proste s tim, ze to tam je. Taky se mi to nelibi, ale jinak masina klape jak hodinky, takze neresim.
Re: Klapnuti z motoru pri 800 a 1300 otackach
Krysak:
Jak tak koukám tak tam máš laďák.
Špatnej chod volnoběhu u bandita osazeného laďákem je asi docela běžný. Mě to dělalo i u Inazumy po instalaci votevřenýho laufu.
Ty rány tj. asi ti to občas lehce střílí do karburátorů nebo vejfucku s tím můžou souviset. Jedině pohrabat šroubkama bohatosti, ale bůh ví jestli to je moc bohatý nebo spíš chudý. Možný varianty jsou totiž obě dvě... A navíc u každýho válce jinak.
Já když zaheftuju na neutrál z volnoběhu do 8 tis tak otáčky spadnou pod volnoběh cca 1100 a pak se dotáhnou nahoru.
Napadlo mě u mý motyky oddělat ten bazmek na pumpování vzduchu za výfukový ventily. Obohacuje to kyslíkem zbytek směsi a podporuje dohoření kvůli ŽP ale plynulému chodu motoru to asi nepomůže.Ale jsem línej
Jinak volnoběh si nastav výš tak na 1300, motor pak nemá takový problémy udržet klidný běh.
Re: Klapnuti z motoru pri 800 a 1300 otackach
To sřílení do karburátoru dělaj občas za studena skoro všechny banditky. Vyhneš se tomu postupným jemným ubíráním sitiče, tak aby otáčky byly kolem 1500-2000.
Co se týče ladění na brzdě, tak spousta "ladičů" tam dá osvědčenou sestavu a nechá to roztočit na stolici a bohatost pomocí lambdy v jednotlivých válcích absolutně neřeší a pomocí šroubků daj standardní nastavení.
Re: Klapnuti z motoru pri 800 a 1300 otackach
Přesně jak psal Honza B12. Lambdu řeší OXY sondou strčenou v koncovce výfuku. To není vůbec přesný měření. Navíc to u nových B12 obohacuje kyslíkem ten přífuk za výfukový ventily.
Na bohatost bych věřil těm průhlednejm svíčkám kvůli barvě plamene - to asi funguje.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr