Nejsi přihlášen
Re: V Maranellu jim asi jeblo...
..asi nějaký strojek pro Schmukmaklera..
..ale fakt,řigat se chce..
http://www.evisor.tv/tv/hersteller/ferr … e-5884.htm
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Banditatom (Člen) 27.09.2008 09:42:46 Offline |
Re: V Maranellu jim asi jeblo...
design ovšem ten agregat kuva to musi byt prdel
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: V Maranellu jim asi jeblo...
sonyk psal:co v tom je za motor. jinak hnus
The latest Ferrari motorcycle is still in the concept drawing stage and most likely, that is as far as it will ever get, but from an appearance and technology standpoint, it certainly looks like something the Ferrari factory could get behind.
But what we have here, are concept drawings by Amir Glinik, who started with a Ferrari V12 pared down to V4 configuration and then slowly built up into the finished design. A lot of thought went into every aspect, including the multifunction hand controls modeled after the F16 throttle quadrant. Those controls, though, would have to be learned much like an F16 pilot learns to use his controls without thinking about it. Pausing to figure out what button or switch does what would be less than ideal.
Air intakes on the sides of the bodywork are active, varying the fin position to regulate and accelerate air flow as needed and even momentarily closing when high speed braking makes use of the extra drag.
The touch screen and information center on top of the motorcycle displays everything the rider needs to know as well as controlling suspension and drive modes, GPS and anti theft system.
Individual components were designed with cues from Ferrari automobiles and the overall design is certainly unique.
řikám si hurikán
Re: V Maranellu jim asi jeblo...
Pajk psal:Motor hezkej, čtyřvál do V, okopčili VFRo a nalakovali na rudo
Tvoje teorie o okopcenym VFR trochu pokulhava chlapce...
Translate:
Nejnovější Ferrari motocykl je stále ve fázi konceptu kreslení a s největší pravděpodobností, že je tak daleko, jak by se někdy dostanu, ale z hlediska vzhledu a technologie, určitě to vypadá jako něco Ferrari továrně by mohl mít za sebou.
Ale to, co tady máme, je koncept čerpání Amir Glinik, kteří začali s Ferrari V12 porovnání dolů V4 konfigurace a potom pomalu vybudovala do finálního návrhu. A hodně myslel, že šel do všech aspektů, včetně multifunkčních straně ovládací prvky modelované po F16 škrtící kvadrantu. Tyto kontroly však budou muset být hodně naučil jako F16 pilot se učí využívat jeho kontroly, aniž by přemýšlel o tom. Pauzy, abyste zjistili, jaké tlačítko nebo vypínač, co by bylo méně než ideální.
Vstupy vzduchu na bocích karoserie jsou aktivní, různé fin postoj k regulaci a zrychlení proudění vzduchu potřebná, a dokonce i ve chvíli, kdy zavírací vysokorychlostní brzdění využívá extra přetahovat.
Dotykový displej a informační centrum v horní části displeje motocyklu všechno jezdec potřebuje vědět, stejně jako řídící jednotka odpružení a módy, GPS a proti krádeži systému.
Jednotlivé komponenty byly navrženy s narážky od Ferrari automobilů a celkový design je určitě jedinečný.
...che palle !!!
Re: V Maranellu jim asi jeblo...
yello psal:Pajk psal:Motor hezkej, čtyřvál do V, okopčili VFRo a nalakovali na rudo
Tvoje teorie o okopcenym VFR trochu pokulhava chlapce...
Translate:
Nejnovější Ferrari motocykl je stále ve fázi konceptu kreslení a s největší pravděpodobností, že je tak daleko, jak by se někdy dostanu, ale z hlediska vzhledu a technologie, určitě to vypadá jako něco Ferrari továrně by mohl mít za sebou.
Ale to, co tady máme, je koncept čerpání Amir Glinik, kteří začali s Ferrari V12 porovnání dolů V4 konfigurace a potom pomalu vybudovala do finálního návrhu. A hodně myslel, že šel do všech aspektů, včetně multifunkčních straně ovládací prvky modelované po F16 škrtící kvadrantu. Tyto kontroly však budou muset být hodně naučil jako F16 pilot se učí využívat jeho kontroly, aniž by přemýšlel o tom. Pauzy, abyste zjistili, jaké tlačítko nebo vypínač, co by bylo méně než ideální.
Vstupy vzduchu na bocích karoserie jsou aktivní, různé fin postoj k regulaci a zrychlení proudění vzduchu potřebná, a dokonce i ve chvíli, kdy zavírací vysokorychlostní brzdění využívá extra přetahovat.
Dotykový displej a informační centrum v horní části displeje motocyklu všechno jezdec potřebuje vědět, stejně jako řídící jednotka odpružení a módy, GPS a proti krádeži systému.
Jednotlivé komponenty byly navrženy s narážky od Ferrari automobilů a celkový design je určitě jedinečný.
tos to teda vysvětlil, tvůj překlad pokulhává jako ta teorie s vfr...tomu by nerozuměl pomalu ani tatar
Pajk psal:Nic to nemění na tom, že motor to je čtyřvál do V jako má VFR
nebo taky v-max (ps. fčéra sem potkal na silnici toho novýho....sem myslel, že ujela nějaká lokomotiva z kolejí, je to strašnej mazecstroj)
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr