Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Diskuze » V Maranellu jim asi jeblo...

yello (Člen)
27.09.2008 01:22:40
Offline

V Maranellu jim asi jeblo...

Technicky to bude asi bonbonek,ale jinak je to hnus.Zrejme odsouzeno pro sberatele....nebo labutare...

http://img150.imageshack.us/img150/5492/motoferrariyn1.jpg


http://img526.imageshack.us/img526/5818/motome3.jpg


http://img378.imageshack.us/img378/8656/moto4yi6.jpg


http://img526.imageshack.us/img526/8791/moto3ey1.jpg

...che palle !!!
Pšán (Člen)
27.09.2008 07:14:29
Offline

Re: V Maranellu jim asi jeblo...

..asi nějaký strojek pro Schmukmaklera..
..ale fakt,řigat se chce..idontknow
  http://www.evisor.tv/tv/hersteller/ferr … e-5884.htm


..opravdový muž s pravidelným cyklem..
sonyk (Člen)
27.09.2008 09:37:30
Offline

Re: V Maranellu jim asi jeblo...

co v tom je za motor. jinak hnus


Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Banditatom (Člen)
27.09.2008 09:42:46
Offline

Re: V Maranellu jim asi jeblo...

designbadbadbad ovšem ten agregatevil kuva to musi byt prdelbigsmile


"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
mazo (Člen)
27.09.2008 09:51:10
Offline

Re: V Maranellu jim asi jeblo...

tomu sa hovori jebka sickfuck


Vidieť a byť videný je základ bezpečnosti. Vedieť predvídať je dokonalosť.
mi (Člen)
27.09.2008 16:01:28
Offline

Re: V Maranellu jim asi jeblo...

vundabá....good


svět je cirkusovej stan
barynek (Člen)
28.09.2008 10:33:03
Offline

Re: V Maranellu jim asi jeblo...

mi psal:

vundabá....good

vundabá na sick


Bandit 4EVER!!!
vorel (Člen)
28.09.2008 17:47:18
Offline

Re: V Maranellu jim asi jeblo...

sonyk psal:

co v tom je za motor. jinak hnus

The latest Ferrari motorcycle is still in the concept drawing stage and most likely, that is as far as it will ever get, but from an appearance and technology standpoint, it certainly looks like something the Ferrari factory could get behind.


But what we have here, are concept drawings by Amir Glinik, who started with a Ferrari V12 pared down to V4 configuration and then slowly built up into the finished design. A lot of thought went into every aspect, including the multifunction hand controls modeled after the F16 throttle quadrant. Those controls, though, would have to be learned much like an F16 pilot learns to use his controls without thinking about it. Pausing to figure out what button or switch does what would be less than ideal.

Air intakes on the sides of the bodywork are active, varying the fin position to regulate and accelerate air flow as needed and even momentarily closing when high speed braking makes use of the extra drag.

The touch screen and information center on top of the motorcycle displays everything the rider needs to know as well as controlling suspension and drive modes, GPS and anti theft system.

Individual components were designed with cues from Ferrari automobiles and the overall design is certainly unique.


řikám si hurikán
mi (Člen)
28.09.2008 18:40:58
Offline

Re: V Maranellu jim asi jeblo...

barynek psal:
mi psal:

vundabá....good

vundabá na sick

woe...bigsmile


svět je cirkusovej stan
Filous (Člen)
28.09.2008 20:52:47
Offline

Re: V Maranellu jim asi jeblo...

...ty museli bejt strašně vóóóžralýbigsmile


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Pajk (Člen)
28.09.2008 21:00:50
Offline

Re: V Maranellu jim asi jeblo...

Motor hezkej, čtyřvál do V, okopčili VFRo a nalakovali na rudogood ale jezdit na tom?

yello (Člen)
28.09.2008 21:22:51
Offline

Re: V Maranellu jim asi jeblo...

Pajk psal:

Motor hezkej, čtyřvál do V, okopčili VFRo a nalakovali na rudogood

Tvoje teorie o okopcenym VFR trochu pokulhava chlapce...

Translate:           
Nejnovější Ferrari motocykl je stále ve fázi konceptu kreslení a s největší pravděpodobností, že je tak daleko, jak by se někdy dostanu, ale z hlediska vzhledu a technologie, určitě to vypadá jako něco Ferrari továrně by mohl mít za sebou.


Ale to, co tady máme, je koncept čerpání Amir Glinik, kteří začali s Ferrari V12 porovnání dolů V4 konfigurace a potom pomalu vybudovala do finálního návrhu. A hodně myslel, že šel do všech aspektů, včetně multifunkčních straně ovládací prvky modelované po F16 škrtící kvadrantu. Tyto kontroly však budou muset být hodně naučil jako F16 pilot se učí využívat jeho kontroly, aniž by přemýšlel o tom. Pauzy, abyste zjistili, jaké tlačítko nebo vypínač, co by bylo méně než ideální.

Vstupy vzduchu na bocích karoserie jsou aktivní, různé fin postoj k regulaci a zrychlení proudění vzduchu potřebná, a dokonce i ve chvíli, kdy zavírací vysokorychlostní brzdění využívá extra přetahovat.

Dotykový displej a informační centrum v horní části displeje motocyklu všechno jezdec potřebuje vědět, stejně jako řídící jednotka odpružení a módy, GPS a proti krádeži systému.

Jednotlivé komponenty byly navrženy s narážky od Ferrari automobilů a celkový design je určitě jedinečný.


...che palle !!!
Pajk (Člen)
28.09.2008 21:34:52
Offline

Re: V Maranellu jim asi jeblo...

V pohodě Yello, čoveče napsals toho tolik, že nejsem schopnej to pobrat.smile1 Nic to nemění na tom, že motor to je čtyřvál do V jako má VFR

barynek (Člen)
28.09.2008 22:44:16
Offline

Re: V Maranellu jim asi jeblo...

mi psal:
barynek psal:
mi psal:

vundabá....good

vundabá na sick

woe...bigsmile

bigsmile


Bandit 4EVER!!!
Lihy (Člen)
29.09.2008 08:14:54
Offline

Re: V Maranellu jim asi jeblo...

yello psal:
Pajk psal:

Motor hezkej, čtyřvál do V, okopčili VFRo a nalakovali na rudogood

Tvoje teorie o okopcenym VFR trochu pokulhava chlapce...

Translate:           
Nejnovější Ferrari motocykl je stále ve fázi konceptu kreslení a s největší pravděpodobností, že je tak daleko, jak by se někdy dostanu, ale z hlediska vzhledu a technologie, určitě to vypadá jako něco Ferrari továrně by mohl mít za sebou.


Ale to, co tady máme, je koncept čerpání Amir Glinik, kteří začali s Ferrari V12 porovnání dolů V4 konfigurace a potom pomalu vybudovala do finálního návrhu. A hodně myslel, že šel do všech aspektů, včetně multifunkčních straně ovládací prvky modelované po F16 škrtící kvadrantu. Tyto kontroly však budou muset být hodně naučil jako F16 pilot se učí využívat jeho kontroly, aniž by přemýšlel o tom. Pauzy, abyste zjistili, jaké tlačítko nebo vypínač, co by bylo méně než ideální.

Vstupy vzduchu na bocích karoserie jsou aktivní, různé fin postoj k regulaci a zrychlení proudění vzduchu potřebná, a dokonce i ve chvíli, kdy zavírací vysokorychlostní brzdění využívá extra přetahovat.

Dotykový displej a informační centrum v horní části displeje motocyklu všechno jezdec potřebuje vědět, stejně jako řídící jednotka odpružení a módy, GPS a proti krádeži systému.

Jednotlivé komponenty byly navrženy s narážky od Ferrari automobilů a celkový design je určitě jedinečný.

bigsmile tos to teda vysvětlil, tvůj překlad pokulhává jako ta teorie s vfr...tomu by nerozuměl pomalu ani tatar bigsmile

Pajk psal:

Nic to nemění na tom, že motor to je čtyřvál do V jako má VFR

nebo taky v-maxevil (ps. fčéra sem potkal na silnici toho novýho....sem myslel, že ujela nějaká lokomotiva z kolejí, je to strašnej mazecstrojgood)

yello (Člen)
01.10.2008 13:11:16
Offline

Re: V Maranellu jim asi jeblo...

Lihy: prekladal Google Translator...bigsmile

Kdo se s tim ma srat...headshake


...che palle !!!

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr