Nejsi přihlášen
problem s nastartovaním
Zdravím všechny.Mam velký problem a jsem v pasti!Prosim poraďte mi.Zakoupil jsem B12s 04 a mam velky problem nastartovat.Četl jsem přispěvky jak na to ale nejde to.Kohout nastaven na PRI plný sitič bez plynu nabita baterka.Trapi se pak naskočí chvíli zavrní samo se hodi do vysokých otače pak střeli mi do vyfuku a konec.Ten den jsem skončil a už nenaskoči.Byl tam laďak ale vyměnil jsem ho za orginal.Při otočeni kličku se rozsvítí světlo to beru ale i blinkry?Jsem zmateny a v pasti prosím pomozte.
Re: problem s nastartovaním
Na to PRI to stačí nechat chvilu,třeba 5-10 minut,pak to přepni na ON/RES a startuj. Ale ty blinkry svítit nemají,nevrtal se tak trochu někdo do elektriky,nebo nemá to nějakej alarm s imobilizérem?
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: problem s nastartovaním
no, tak pokud pred chcipnutim motorky za pomenes vypnout blinkr, tak se ti pak po novem otoceni klicku zase rozblika. Ale pokud to dela pokazde, tak to bude asi trabl nekde v elekrice
... ale ja tomu vlastne hovno rozumim (tak ani nevim, proc sem pisu :))
I'm a loser baby, so why don't you kill me....
K.a.s.y.m. (Člen) 25.01.2009 17:16:16 Offline |
Re: problem s nastartovaním
no jak psal Vikec...jestli tam máš alarm nebo imobilizer tak je dost možný ,že s něco z toho vysralo.doporučil bych to odpojit a zkusit nastartovat.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: problem s nastartovaním
K.a.s.y.m. psal:no jak psal Vikec...jestli tam máš alarm nebo imobilizer tak je dost možný ,že s něco z toho vysralo.doporučil bych to odpojit a zkusit nastartovat.
Už je to vyřešený,má blinkry s dvouvláknovou žárovkou a svítí přední jako obrysovky,měl sem to tak taky na Varaderu
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: problem s nastartovaním
Pavouk psal:mam podobny problem ale ja tam ten laďak teď dal a nemuže to naskočit jen to střílí a nevim co znamena to PRI na tom kohoutu na benz. CHci vyměnit svíčky a nevim jestly budu muset sundat nadrž? tak co stím?????
Pri je poloha při které se ti zaplaví karbce benalem. protože bandaska má podtlakový karbce. To znamená(snad nekecám) že normálně v nich palivo neni dokud se motor netočí. Proto poloha PRI.Zapneš na PRI, necháš pár minut. Vetšinou to nechávam takový 2 - 5 minut, než na sebe nasoukám kombošku. Pak sytič a bez plynu točim a točim až chytne. Vždycky chytla. Po dlouhém stání jí to ale trvalo no. Nezapomeň pak vrátit ale polohu PRI na ON.
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Re: problem s nastartovaním
Pavouk psal:mam podobny problem ale ja tam ten laďak teď dal a nemuže to naskočit jen to střílí a nevim co znamena to PRI na tom kohoutu na benz. CHci vyměnit svíčky a nevim jestly budu muset sundat nadrž? tak co stím?????
Asi by to chtělo seřídit karburaci. Tím že jsi dal laďák, tak se ti změnilo proudění spalil. To střílení se tu probíralo a teď doufám, že to neřeknu blbě, to je díky chudé směsi (kvůli laďáku). Ale že by to nechtělo chytnou vůbec je trochu divný pokud to chytalo v pohodě. Jestli máš dobrý nářadí, tak síčky vyndáš i bez sundavání nádrže. Je poupravím Sonyka, že podtlakový je ten kohout. Pokud nemáš v sání podtlak, tak by se ti na polohu ON a RES neměl otevřít (musí se točit motor). PRI tohle obchází a normálně ten benzín propustí ikdyž motor neběží.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr