Nejsi přihlášen
Progear 650 (Člen) 03.04.2009 11:38:21 Offline |
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
bych řekl, že turbína fouká málo, tak pak už nejni dost luftu.... jediný co mě tedka napadlo....
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
Najeto 119000km,mám ho od novoty,paliváč i svíčky nový(beze změny),dělá to na volnoběh i v zátahu,od 4500 si to občas škytne,5000 otáček strop,a jede to plynule jak bez turba
Všechny hadičky jsem prošel,diagnostika nic nepíše,tak jsem zmatený
Divím se že ani na volnoběh to nevytočím,kdyžčervený pole je až v 6500ot
Být to nouzák tak to diagnostika vypíše aspoň jako sporadickou závadu
God Save The Queen!
K.a.s.y.m. (Člen) 03.04.2009 12:09:16 Offline |
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
Kelly01 psal:Najeto 119000km,mám ho od novoty,paliváč i svíčky nový(beze změny),dělá to na volnoběh i v zátahu,od 4500 si to občas škytne,5000 otáček strop,a jede to plynule jak bez turba
Všechny hadičky jsem prošel,diagnostika nic nepíše,tak jsem zmatený
Divím se že ani na volnoběh to nevytočím,kdyžčervený pole je až v 6500ot
Být to nouzák tak to diagnostika vypíše aspoň jako sporadickou závadu
moc tyhle motory neznám,ale nemá to regulaci klapek na turbu nebo nějakej obtok při brždění motorem nebo řazení?že sice turbo fouká,ale málo?
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 03.04.2009 12:15:14 Offline |
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
osiris psal:...turbo nemá vliv na votáčky přece ...na volnoběh
spíš bych řek ,že myslel pod zátěží a bez zátěže...pří jízdě a při stání
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
Kelly01 psal:Servis je až krizovka,stejně jak s návodama,je ponížením je číst dokud nedojde ke katastrofě
To já bych spíš viděl jako ponížení nechat to do katastrofy dojítBych jim řek "mám tak zajebanou mrdku že nikdo na světě neví čim to je, sráč zasranej, tak mi toho mýho esesáka dejte do pucu"
...Přejetý zajíc má vždy tularemii, protože zdravý zajíc se přejet nenechá...
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
K.a.s.y.m. psal:osiris psal:...turbo nemá vliv na votáčky přece ...na volnoběh
spíš bych řek ,že myslel pod zátěží a bez zátěže...pří jízdě a při stání
...jasně, blbě jsem to napsal ...bez zátěže nemá na otáčky turbo vliv
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
K.a.s.y.m. (Člen) 03.04.2009 13:44:40 Offline |
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
osiris psal:K.a.s.y.m. psal:osiris psal:...turbo nemá vliv na votáčky přece ...na volnoběh
spíš bych řek ,že myslel pod zátěží a bez zátěže...pří jízdě a při stání
...jasně, blbě jsem to napsal ...bez zátěže nemá na otáčky turbo vliv
Jak říkám neznám tyhle motory tak jsem možná řek blbost.
To Kelly:hele dotaz do těch 4500 to jede normálně nebo je to taky dost vlažný?Já jen že už jsem se na jinym autě setkal s tím ,že to jelo na píču a nešlo to roztočit z toho důvodu,že jak byl vejfuk zevnitř vyhnilej tak tak vata co je v plášti vejfuk ucpala.nebo to dělá spečenej katalyzátor.Berte to jen jako další nápad i když možná blbej.
Jinak bych šel asi po snímání otáček nebo chybě v jednotce,ale když jsi psal ,že to hlásí OK tak nevim
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
K.a.s.y.m. psal:osiris psal:K.a.s.y.m. psal:
spíš bych řek ,že myslel pod zátěží a bez zátěže...pří jízdě a při stání...jasně, blbě jsem to napsal ...bez zátěže nemá na otáčky turbo vliv
Jak říkám neznám tyhle motory tak jsem možná řek blbost.
To Kelly:hele dotaz do těch 4500 to jede normálně nebo je to taky dost vlažný?Já jen že už jsem se na jinym autě setkal s tím ,že to jelo na píču a nešlo to roztočit z toho důvodu,že jak byl vejfuk zevnitř vyhnilej tak tak vata co je v plášti vejfuk ucpala.nebo to dělá spečenej katalyzátor.Berte to jen jako další nápad i když možná blbej.
Jinak bych šel asi po snímání otáček nebo chybě v jednotce,ale když jsi psal ,že to hlásí OK tak nevim
...dijagnostika nejni fšemocná...já sem dlouho řešil u 1,9TDi problém, kerej se projevoval stejně, motor nešel přes tři a půl, netahalo to, prostě mrtvice...auto psalo závadu snímače hmotnosti vzduchu...vyměnil sem váhu...nebyl to originál Škoda díl, byla od Bosche z druhovýroby...auto přestalo psát závadu, ale nejelo furt...váhu sem vyreklamoval, dal druhou a furt nic...potupně sem to dal kámošoj do originál servisu a ty po tom, co na dijagnostice nezjistili nic a páč měli informaci, že váha je nová hledali fšechno možný vokolo a nic...pag vyměnili znova váhu za origo a auto začlo fungovat
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
Zeptej se tady www.dieselpower.cz je tam vazne plno lidi, kteri ti poradi
inkvizitorr (Administrator) 03.04.2009 22:30:35 Offline |
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
sou to mrtky
všechno vod fau vé
hordy polopravd a mýtů o spolehlivosti
zlatej francouz
nebo starej bandit
dnes 380 okolo komína autej
a 120 s banditem
ale na vozejku páč tam neni řetěz
du do fitka a pak na fernet
doba je temná...
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
cau, specialista nejsem ale pokud motor se ty neotaci vice nez 5000 otacek, tak mas se podivat na vstrikovace benzinu.
teda 1.8T je benzin.
VAG to obcas neukacuje ze mas poruchu ve vstrikovany.
skus to treba pomuze
Libertad se dice Bandit
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
inkvizitorr psal:sou to mrtky
všechno vod fau vé
hordy polopravd a mýtů o spolehlivosti
zlatej francouz
nebo starej bandit
dnes 380 okolo komína autej
a 120 s banditem
ale na vozejku páč tam neni řetěz
du do fitka a pak na fernet
hele a proč máš emerickou mrtku?
The father of the little princess of the dawn
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
nemam teda fauve,ale jednou se mi utrhnul katalyzator a strasne se to dusilo a nejelo ti vic jak 130 a taky to chvili trvalo,nez se na to prislo a zralo to navic jak krava.
...sam mezi jebkarema...
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
Tak vám díky,a zvlášť Fiatovi za jeho dlouhý telefon..
V pondělí po tom všem půjdu - hadice od klapky,kat a vstřikovače..
No a v úterý to případně potupně dám na velkou diagnostiku
God Save The Queen!
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
několikrát sem se v dílně setkal, jak už tu i někdo napověděl, s ucpaným vejfukem. Většinou to byl zadní díl, buďto shnilej, nebo se ucpal kat. Dá se to zjistit, že ho před 1.dílem odpojíš a deš se projet. Taky může neposlouchat AGR ventil a jednou sem řešil, ale to bylo u nafty, přetržený turbo, kdy ta jedna půlka hřídelky s lopatkama ucpala vejfuk a to co mělo jít ven, nešlo. Předpokládám, že váhu si zkusil WAGem i za jízdy a hodnoty má jaký má mít.
S E Ž E Ň T E M I B A N D I T A 00´ 600N
Lepší první v pekle, než druhej v nebi...
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
Lachtan psal:několikrát sem se v dílně setkal, jak už tu i někdo napověděl, s ucpaným vejfukem. Většinou to byl zadní díl, buďto shnilej, nebo se ucpal kat. Dá se to zjistit, že ho před 1.dílem odpojíš a deš se projet. Taky může neposlouchat AGR ventil a jednou sem řešil, ale to bylo u nafty, přetržený turbo, kdy ta jedna půlka hřídelky s lopatkama ucpala vejfuk a to co mělo jít ven, nešlo. Předpokládám, že váhu si zkusil WAGem i za jízdy a hodnoty má jaký má mít.
S E Ž E Ň T E M I B A N D I T A 00´ 600N
Jestli chceš Bandita 00´600N, tak ten můj je právě na prodej.
Více info e-mail.
Re: Passat 1,8T 20V APU,rozumí těm motorům někdo?
Vašek psal:Lachtan psal:několikrát sem se v dílně setkal, jak už tu i někdo napověděl, s ucpaným vejfukem. Většinou to byl zadní díl, buďto shnilej, nebo se ucpal kat. Dá se to zjistit, že ho před 1.dílem odpojíš a deš se projet. Taky může neposlouchat AGR ventil a jednou sem řešil, ale to bylo u nafty, přetržený turbo, kdy ta jedna půlka hřídelky s lopatkama ucpala vejfuk a to co mělo jít ven, nešlo. Předpokládám, že váhu si zkusil WAGem i za jízdy a hodnoty má jaký má mít.
S E Ž E Ň T E M I B A N D I T A 00´ 600NJestli chceš Bandita 00´600N, tak ten můj je právě na prodej.
Více info e-mail.
a hodíš mi něco pls na mail???
Lepší první v pekle, než druhej v nebi...
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr