Nejsi přihlášen
Výměna laďáku za seriovku - nutno něco dělat s karbcemi?
Vyměnil jsem laďáka za seriovku (na zkoušku), motka jede, trochu se mi za studena snížil volnoběh, ale jinak ok. Původní majitel tvrdil že kvůli laďáku přetryskovával karburátory, když to nechám co to udělá? Vyšší spotřeba, nižší výkon? A ještě dotaz, dá se nějak vytůnit seriový tlumič? (Ten laďák řval jako kráva, na dálky se s tím nedalo jet)
Re: Výměna laďáku za seriovku - nutno něco dělat s karbcemi?
gerrik psal:Vyměnil jsem laďáka za seriovku (na zkoušku), motka jede, trochu se mi za studena snížil volnoběh, ale jinak ok. Původní majitel tvrdil že kvůli laďáku přetryskovával karburátory, když to nechám co to udělá? Vyšší spotřeba, nižší výkon? A ještě dotaz, dá se nějak vytůnit seriový tlumič? (Ten laďák řval jako kráva, na dálky se s tím nedalo jet)
na B6 ani na B12 ani na Schiveru sem nikdá nic nenechal seštelovávat a jelo toa ani na 4kolce a to tam je půlka dvojlaďáku z auta pana Kovala
Jebat motorky :-)
Re: Výměna laďáku za seriovku - nutno něco dělat s karbcemi?
tunit sérijovej neni echt gold....nic moc....
jinak neupravovat
Re: Výměna laďáku za seriovku - nutno něco dělat s karbcemi?
gerrik psal:Budu to střídat, ale přece víte jaký to je pocit slyšet za jízdy motor, vítr a ostatní provoz
tak to už nevim....znám jen hučení v uších
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr