Nejsi přihlášen
Banditatom (Člen) 11.10.2009 13:48:24 Offline |
chip tunning dieselu
než mě všichni pošlete do(poslat slovně!!! ne fyzicky)
nemáte někdo zkušenosti s s chipem ochcavky 66kw? nějak je to slaboučké a na nové není. Mám možnost upravy na 90kw. tak jestli s tím máte někdo zkušenost beru kažou radu!
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Progear 650 (Člen) 11.10.2009 13:57:07 Offline |
Re: chip tunning dieselu
Mno tak to jsem zvědavej, jak budeš spokojenej.... Zaleží, jestli jen zvedne plnicí tlak a nebo to umí pořádně....
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Progear 650 (Člen) 11.10.2009 13:59:14 Offline |
Re: chip tunning dieselu
Jinak, 66kw vlastně nemá geometrii na lopatách... mno nic, já bych to nechal jak to je....
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Banditatom (Člen) 11.10.2009 14:01:12 Offline |
Re: chip tunning dieselu
Progear 650 psal:Jinak, 66kw vlastně nemá geometrii na lopatách... mno nic, já bych to nechal jak to je....
budou mi to dělat v bosch kdyb jsis koupil power box tak ti to jen zvýší plnící tlak
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: chip tunning dieselu
Měl jsem možnost se v tom svést po chipu.
Podle mě je to hodně znát.... máme v práci 2x 66 a obě jsem jel.
a já mám 74 a přijde mi línější, ale zase řidičák potřebuju tak to nechám tak jak to je....
*** Co mi není rovno, po tom je mi ho*no ***
Progear 650 (Člen) 11.10.2009 14:04:21 Offline |
Re: chip tunning dieselu
Banditatom psal:Progear 650 psal:Jinak, 66kw vlastně nemá geometrii na lopatách... mno nic, já bych to nechal jak to je....
budou mi to dělat v bosch kdyb jsis koupil power box tak ti to jen zvýší plnící tlak
hm, tak jestli to nědělá nějakej jouda a budeš to mít od nich, tak by to mělo bejt cajk... ale divím se ti, že se ti chce do toho srát prachy....
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Banditatom (Člen) 11.10.2009 14:10:43 Offline |
Re: chip tunning dieselu
Progear 650 psal:Banditatom psal:Progear 650 psal:Jinak, 66kw vlastně nemá geometrii na lopatách... mno nic, já bych to nechal jak to je....
budou mi to dělat v bosch kdyb jsis koupil power box tak ti to jen zvýší plnící tlak
hm, tak jestli to nědělá nějakej jouda a budeš to mít od nich, tak by to mělo bejt cajk... ale divím se ti, že se ti chce do toho srát prachy....
ty chcepač jsem v tom autě furt(ani na bečko už nemám letos moc času) a ten výkon tam prostě chybí.
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: chip tunning dieselu
znat to je ale zalezi jak to chces nachipovat.
Pokud jde o power boxu pozor s turben + spojka ( par lidi z prace uz je vymenily a hned sundaly powerboxy).
Pokud si nechas chipovat tak az ty daji ten origos abys mohl zpatky, jo nech si to udelat s firmou ktera ma s tim zkusenosty.
Ja to udelal na benzin a pri normalne jizde spotreba klesla az o litr ale zas kdyz jsem chtel jet trosku rychle to papalo o 2 litry vice :)).
Libertad se dice Bandit
Re: chip tunning dieselu
Bych do toho nešel,na normální ježdění stačí i SDi 50kw a na blbnutí je motorka
osobně jsme zkoušeli brno praha co to dá se 110kw motorem a s 50kw pohodově podle vyhlášky,a podle provozu to bylo vždy max tak o 15-20 min rychlejší,ovšem ten stres a soustředění za to nestály..
God Save The Queen!
Re: chip tunning dieselu
Jo,jedinej motor do kterýho bych šel s chipem je 74kw,a to jen proto že to mám vyzkoušený na Superbu,šáhli jsme na něj v 5000km a teď má 170000 bez problémů
maximálka se zvedla (podle tacho) ze 185 na 210km
God Save The Queen!
Banditatom (Člen) 11.10.2009 14:50:02 Offline |
Re: chip tunning dieselu
Kelly01 psal:Jo,jedinej motor do kterýho bych šel s chipem je 74kw,a to jen proto že to mám vyzkoušený na Superbu,šáhli jsme na něj v 5000km a teď má 170000 bez problémů
maximálka se zvedla (podle tacho) ze 185 na 210km
mě právě říkal ten borec že nejlepší na chip je 66kw pač je od výroby hodně poddimenzovaný (všechny ostatní diseel motory 81-96 vychází s něj) a o maximálku nejde jde o to, že když předjíždíš tak jí to trvá v kopci je jak já po dvacce cigaret a tak celkově je to zdechlinka
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: chip tunning dieselu
74 je PD,má jiný turbo atd.
Ovšem v tvém věku s plným počtem "bodů" bych také toužil po výkonu
Ovšem pamatuj že bez "metly","hlín" a "se švihadly" to nejde
Šak to tady říkaj jasně:
http://www.youtube.com/watch?v=tuGrHymv38A
God Save The Queen!
Re: chip tunning dieselu
Progear 650 psal:Mno tak to jsem zvědavej, jak budeš spokojenej.... Zaleží, jestli jen zvedne plnicí tlak a nebo to umí pořádně....
Jak jinak čipovat diesel než plnícím tlakem?
Podle mě to není moc rozumný. To turbo je stavěné na určitý výkon a jedná se o jednu z nejzranitelnějších vědí u diesla. Dále spojka, převodovka, atd. nejsou stavěný na přenos většího točivého momentu.
Stejně to lidi používaj jenom na větší péro
Souhlas s tím že na norm. ježdění stačí SDI na blbnutí je mašina
Re: chip tunning dieselu
Pravda,moje 96PD mám na 115kw,udělal jsem to v 80000km, po necelých 10000 mi při řazení z 5 na 6 zacla lehce klouzat spojka tak jsem dal novou sadu a je klid
Ale dávám to za vinu babě z Brna vod kerý jsem to koupill v58 litrech
God Save The Queen!
Re: chip tunning dieselu
dostali zme s kolegů káry zároveň. Fábky, samo že chrochtáky v kombajnu 1,9 s hagusy, na hlínách, bez švihadel no každopádně von to hned nechal čipnůt. Brzo na to mu odešla trojka v převodovce a za půl roku prasklo nějaké potrubí u turba. Nevím estli to souviselo, to ať už zváží každej sám. Jináč zatímco já mám spotřebu vokolo 5,3 litru přestože se nebojím to přišlápnout, tak on má 6,8 ale je fakt,že jezdí jako čuňas a hlavně krátké trasy. Jináč zatímco mně se to od 180 na 215 hrabe už pomaleji, jemu to táhne furt a tu maximálku tam má rychlejc
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Progear 650 (Člen) 11.10.2009 18:04:16 Offline |
Re: chip tunning dieselu
Miras: právě že ne jenom tlakem, ale komplexně...
Koldan: hadice praskla, pač je stavěná na určitej tlak, a když ho někdo zvedne, tak to pak nemusí vydržet...
Banditatom: právě že 66 je sice naddimenzovanej, ale není to PD a turbo nemá měnitelnou geometrii lopat, čili nefouká tolik, pač tamto je vější a proto vydrží dlouhodobě foukat víc....( ne vždycky teda ) Je toho víc, jak z toho ten výkon dostávaj a myslet si, že jen čipem z toho starého dostaneš to samé se stejnou životností je hloupost...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: chip tunning dieselu
Co se tedy "komplexně" ještě u čiptuningu dělá? Nějak mě nenapadá jak u diesela zvýšit výkon jinak než plněním...
Krásně je to vidět u atmosferickejch - prostě objem se jen s malým výkyvem rovná výkonu. Za dvacet let vzrostl výkon jen minimálně a to přímím vstřikem, ale ten spíš než výkon zařizuje emise a lepší chod motoru. možná se pletu, proto se ptám.
Re: chip tunning dieselu
Banditatom psal:Kelly01 psal:Jo,jedinej motor do kterýho bych šel s chipem je 74kw,a to jen proto že to mám vyzkoušený na Superbu,šáhli jsme na něj v 5000km a teď má 170000 bez problémů
maximálka se zvedla (podle tacho) ze 185 na 210kmmě právě říkal ten borec že nejlepší na chip je 66kw pač je od výroby hodně poddimenzovaný (všechny ostatní diseel motory 81-96 vychází s něj) a o maximálku nejde jde o to, že když předjíždíš tak jí to trvá v kopci je jak já po dvacce cigaret a tak celkově je to zdechlinka
musíš v kopci vyhodit za jízdy mamutka ven,aby potlačil (nebo sklopit uši)
když to jede,je to OK
Re: chip tunning dieselu
myslim, ze na ty octavce bez problemu zvednes vykon, ale ne o moc pac uplne identickej motor jako ta silnejsi nema...mam takovej pocit, ze jsou jiny vnitrnosti. Zacal bych asi tim, ze vymenis trisky ve vstrikovacich tam je to hodne utazeny, bezne se to meni za ty z 81kw octavie a nebo lepsi varianta koupit primo od firmy dieselpower (maj nekolik variant ) tam bych to taky nechal nacipovat na brzde. Vic toho bez vymeny turba nezvladnes a to je pak pomerne narocny jak praci tak financne.
Po tyhle uprave bych si pomalu zacal setrit na spojku a dvouhmotnostni setrvak ptz bude rychle do
Rozhodne nez se do neceho pustis precti si http://dieselpower.cz/forum/ je tam toho mraky o upravach jakou chces ty.
Re: chip tunning dieselu
66kW má natáčecí lopatky turba, ale až někdy od 2000? nahoru. Záleží, kdo ten chip dělá. Já mám od Cimbu, mám na něho 30 000km a zatím OK. Kámoš má od Škody motorsport a občas mu tam prý klouzne spojka, když se moc rozvášní. Těch 90kW se mně zdá celkem dost, normálně udávají kolem 85kW. Zkus se podívat na: http://dieselpower.cz/forum/index.php?s … 3638333d1b
Tam je toho o chipech plno.
Mám vychytralý plán.
Re: chip tunning dieselu
rene psal:66kW má natáčecí lopatky turba, ale až někdy od 2000? nahoru. Záleží, kdo ten chip dělá. Já mám od Cimbu, mám na něho 30 000km a zatím OK. Kámoš má od Škody motorsport a občas mu tam prý klouzne spojka, když se moc rozvášní. Těch 90kW se mně zdá celkem dost, normálně udávají kolem 85kW. Zkus se podívat na: http://dieselpower.cz/forum/index.php?s … 3638333d1b
Tam je toho o chipech plno.
ja sem myslel, ze od 2000? ma jen jiny ovladani turba ne ze ho ma naklapeci
hladovépedro (Člen) 11.10.2009 20:31:11 Offline |
Re: chip tunning dieselu
Asi to nebudeš chtít slyšet, ale jsem autař(autobazar) posledních 15let,párkrát mne kluci co pro mne dělaj(JEZDÍ) přesvědčili abych jim nechal tyhle VW motory čipovat, během půl roku šly vždy všechny do kopru,na druhou stranu myslím že ty VW Dieselmotory jsou nesmrtelný,ale jen v originál stavu,jeden řidič mi jezdí s gálem 66kW který má teď 900tis,(samo, že třeba turbo je tam už třetí, atd), na třetí stranu to čipovaní neodsuzuju, ale ne u VW, před 8lety jsem si nechal čipovat omegu 2,5tdi-BMW motor a natahal jsem s tím 100tis bez problémů s motorem, a ted mám načipovanou X5 a už 90tis bez problému s motorem. Takže za mne VW MOTOR NEČIPOVAT!!
Re: chip tunning dieselu
nafta patri do kamen
Re: chip tunning dieselu
No..tak ja si nechal před 14 dny chipnout motor 66KW....na nějakých 85 Kw....rozdíl tam byl...jelo to jako kráva ... pěkně to zatáhlo... Udělal mi to jeden fachman v Příbrami , který dělá autoelektrikáře v Auto-Poly... Za 3000Kč, že jsem od známého...první cesta do Prahy ve 140 chci předjet a málem jsem si nadělal do kalhot , že mi odešlo turbo....vyplo... Tak na benzinu vypnout a zapnout motor... Ok.jedu dál...po 15 km to samé... To už jsem byl dost ... Ke všemu to blbě startovalo... Volal sem mu, že to blbne, prej ať zajedu... Po minutě nandané podtlakové hadičce v puse konstatoval, že mi odešla nějaká membrána u turba... Dokáže ji prý sehnat za 3000Kč...to už jsem šel do kolen... Říkám, vraťte mi můj soft... S kecma, že se mu tohle ještě nestalo a že za to nemůže mi prý vrátí jen 2000Kč...opět jsem byl .... Můj závěr: Teď mám zpátky 66Kw a jsem spokojenej.... Nebojím se o spojku a kde co praskne... Když chip, tak buď dieselpower za 10 000kč nebo tady v Praze za 8 000Kč a s pořádnou kontrolou motoru, co to vlastně snese....
Re: chip tunning dieselu
pánové a nevyplatí se koupit něco co má teda jakože větší výkon rovnou? než tam pak cpát prachy za chipy a nový turba, membrány hadioce a podobný drahy viny???
PS: jako nejsem expert, spíš bych řekl, že tomu rozumim uplnou ale tak jako selským rozumem... co?
Bandit 4EVER!!!
Re: chip tunning dieselu
barynek psal:pánové a nevyplatí se koupit něco co má teda jakože větší výkon rovnou? než tam pak cpát prachy za chipy a nový turba, membrány hadioce a podobný drahy viny???
PS: jako nejsem expert, spíš bych řekl, že tomu rozumim uplnou ale tak jako selským rozumem... co?
...se selským rozumem můžeš leda tak jít koupit na jarmark valacha ...když oni to "potřebujou" tak to musej mít
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
K.a.s.y.m. (Člen) 12.10.2009 13:44:57 Offline |
Re: chip tunning dieselu
to než sypat zbytečný prachy do plechovky to si radši koupim slušnou jebku
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
nicola.foxx (Člen) 12.10.2009 14:14:43 Offline |
Re: chip tunning dieselu
ross psal:prachy se musej investovat
Presne Auta a zensky jsou dvje nejrozumnejsi veci na investovani. Tam se vsechno zuroci a prodas za vic jaks nakoupils
Žiju jen jednou a tak jezdím podle pravidel stanovených manželkou.
K.a.s.y.m. (Člen) 12.10.2009 14:21:01 Offline |
Re: chip tunning dieselu
ross psal:prachy se musej investovat
pokud investuješ do aut..tak ti bude držet palce aby ti to vydělalo
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: chip tunning dieselu
Myslím od poloviny roku 2000 se dělaly TDickove Octavky s proměnlivou geometrii lopatek. U starších se musí letovat v ř.j. Jinak 66kW a 81kW jsou více méně stejné .Rozdíl je v průměru trysek a pár drobnostech.
Já mám Octavku 1,9TDi 2002 66kW@85kW (najeto 145 000km) a jsem maximálně spokojenej. Po čipu jsem najel 50 000km. Dynamika je proti 66kW úplně někde jinde, spotřeba mi klesla plus mínus o litr. Bere si to kolem 4,5 - 4,8l/100 (počítáno podle tankování, palubní počítač ukazuje ještě o 2dl méně). Určitě je potřeba před čipem vědět v jakém stavu je motor a případně preventivně udělat rozvody. Nestojí to až takový majlant a případná oprava po prasklém rozvoďáku je dost drahá ;)
K.a.s.y.m. (Člen) 12.10.2009 14:44:06 Offline |
Re: chip tunning dieselu
Miro psal:Myslím od poloviny roku 2000 se dělaly TDickove Octavky s proměnlivou geometrii lopatek. U starších se musí letovat v ř.j. Jinak 66kW a 81kW jsou více méně stejné .Rozdíl je v průměru trysek a pár drobnostech.
Já mám Octavku 1,9TDi 2002 66kW@85kW (najeto 145 000km) a jsem maximálně spokojenej. Po čipu jsem najel 50 000km. Dynamika je proti 66kW úplně někde jinde, spotřeba mi klesla plus mínus o litr. Bere si to kolem 4,5 - 4,8l/100 (počítáno podle tankování, palubní počítač ukazuje ještě o 2dl méně). Určitě je potřeba před čipem vědět v jakém stavu je motor a případně preventivně udělat rozvody. Nestojí to až takový majlant a případná oprava po prasklém rozvoďáku je dost drahá ;)
ony ty motory maj uplně stejný vnitřnosti jen má každej jinej výkon..ovšem to jak se daného výkonu dosáhle je věc trochu jiná
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: chip tunning dieselu
barynek psal:pánové a nevyplatí se koupit něco co má teda jakože větší výkon rovnou? než tam pak cpát prachy za chipy a nový turba, membrány hadioce a podobný drahy viny???
PS: jako nejsem expert, spíš bych řekl, že tomu rozumim uplnou ale tak jako selským rozumem... co?
No jistě ,konečně rozumná řeč,a proto jedině červené i = 81kw
když to jede,je to OK
Re: chip tunning dieselu
zdenek 1 psal:barynek psal:pánové a nevyplatí se koupit něco co má teda jakože větší výkon rovnou? než tam pak cpát prachy za chipy a nový turba, membrány hadioce a podobný drahy viny???
PS: jako nejsem expert, spíš bych řekl, že tomu rozumim uplnou ale tak jako selským rozumem... co?No jistě ,konečně rozumná řeč,a proto jedině červené i = 81kw
No jistě, konečně rozumná řeč,a proto je lepší koupit všechno jen ať to není z koncernu VW
Second Class Citizen
1130 Café Racer
nicola.foxx (Člen) 12.10.2009 16:55:29 Offline |
Re: chip tunning dieselu
Presne VW Vento 1.9TDI a i to je na nasi vyhlasku prehrsle vykonu
Žiju jen jednou a tak jezdím podle pravidel stanovených manželkou.
Progear 650 (Člen) 12.10.2009 17:10:22 Offline |
Re: chip tunning dieselu
zdenek 1 psal:barynek psal:pánové a nevyplatí se koupit něco co má teda jakože větší výkon rovnou? než tam pak cpát prachy za chipy a nový turba, membrány hadioce a podobný drahy viny???
PS: jako nejsem expert, spíš bych řekl, že tomu rozumim uplnou ale tak jako selským rozumem... co?No jistě ,konečně rozumná řeč,a proto jedině červené i = 81kw
mno spíš 96kw.......
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: chip tunning dieselu
Progear 650 psal:zdenek 1 psal:barynek psal:pánové a nevyplatí se koupit něco co má teda jakože větší výkon rovnou? než tam pak cpát prachy za chipy a nový turba, membrány hadioce a podobný drahy viny???
PS: jako nejsem expert, spíš bych řekl, že tomu rozumim uplnou ale tak jako selským rozumem... co?No jistě ,konečně rozumná řeč,a proto jedině červené i = 81kw
mno spíš 96kw.......
njn
když to jede,je to OK
Re: chip tunning dieselu
nesnáším kult TDI, ne snad kvůli technilogiím, ale kvůli lidem...
Když si budu chtít užít motoru tak si koupím nějakej benzín z JP a ne dávat na oktáfku mračítka, folie, buznalinky z ala chromu a pak diskutovat u benzínek se stejně postiženejma lidma jak to jede vocpoda a jezí to za 3,5483 litru na 96km.
Neberte mě vážně jen jim závidím
Re: chip tunning dieselu
Miras psal:nesnáším kult TDI, ne snad kvůli technilogiím, ale kvůli lidem...
Když si budu chtít užít motoru tak si koupím nějakej benzín z JP a ne dávat na oktáfku mračítka, folie, buznalinky z ala chromu a pak diskutovat u benzínek se stejně postiženejma lidma jak to jede vocpoda a jezí to za 3,5483 litru na 96km.
Neberte mě vážně jen jim závidím
Podepisuju v plném znění
Krom té poslední věty...
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Re: chip tunning dieselu
Tome kurwa co to zas vymýšlíš za kokotiny
Já mám 66 už asik 150000 km najeto a jede dobře furt naloženej i s žebřem na zahrádce a fičím po dálnici 160
Tak co víc si přát
Já vím tu 81 bych bral a kurevsky ale žádnej tůning.
A jinak 66 a 81 jsou nejlepší TD co VW vytvořil potažmo Audi
Kryton: Pane Vy jste MÁÁ-GÓÓÓÓÓR
Re: chip tunning dieselu
zdenek 1 psal:No jistě ,konečně rozumná řeč,a proto jedině červené i = 81kw
Ale
Jedině bílej pasát f tédéíčkej s budoucí dochtorkou na sedadle spolujezdce a budoucím inžinýrem na místě řidiče.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: chip tunning dieselu
mr.BSE psal:Miras psal:nesnáším kult TDI, ne snad kvůli technilogiím, ale kvůli lidem...
Když si budu chtít užít motoru tak si koupím nějakej benzín z JP a ne dávat na oktáfku mračítka, folie, buznalinky z ala chromu a pak diskutovat u benzínek se stejně postiženejma lidma jak to jede vocpoda a jezí to za 3,5483 litru na 96km.
Neberte mě vážně jen jim závidímPodepisuju v plném znění
Krom té poslední věty...
poslední věta byla samozřejmě ftipem
Re: chip tunning dieselu
osiris psal:barynek psal:pánové a nevyplatí se koupit něco co má teda jakože větší výkon rovnou? než tam pak cpát prachy za chipy a nový turba, membrány hadioce a podobný drahy viny???
PS: jako nejsem expert, spíš bych řekl, že tomu rozumim uplnou ale tak jako selským rozumem... co?...se selským rozumem můžeš leda tak jít koupit na jarmark valacha ...když oni to "potřebujou" tak to musej mít
jestli je tam přímá úměra s b6 a b12 a určitých tělesných proporcí, v tom případě to chápu a mlčím
a jinak pokud fakt chci něco tunit, tak benzín a nějakej s hovadskym vykonem, co má minimálně sto klokanů a aby to vypadalo... ne kdejakej tuzink s kanagonem nalepeným mega křídlem
Bandit 4EVER!!!
K.a.s.y.m. (Člen) 12.10.2009 20:39:59 Offline |
Re: chip tunning dieselu
Když už do nějaký plechovky cpát prachy..tak za mě něco takovýho
http://www.nadupanykary.estranky.cz/str … ang-gt-500
P.S.podobných pacientů by se tu našlo asi víc,že
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: chip tunning dieselu
K.a.s.y.m. psal:Když už do nějaký plechovky cpát prachy..tak za mě něco takovýho
http://www.nadupanykary.estranky.cz/str … ang-gt-500
P.S.podobných pacientů by se tu našlo asi víc,že
podporovat koupí výrobu amerických tříkolek
bych si musel hned nafackovat...
nějak nemám ty jejich káry v oblibě
Je dobře, že jedu tak pomalu, protože možná jedu špatným směrem.
Re: chip tunning dieselu
K.a.s.y.m. psal:Když už do nějaký plechovky cpát prachy..tak za mě něco takovýho
http://www.nadupanykary.estranky.cz/str … ang-gt-500
P.S.podobných pacientů by se tu našlo asi víc,že
...koho myslíš tím "víc" a "pacijent"??? ...snat by se Ross nechtěl hádat, že jednu z nejkrásnějších melodijí umí zahrát 5,7 HEMI 8V zabalený třeba do kabátku RAM...kam se serou ňáký mrňavý uječený japoncký V-Tec
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 12.10.2009 21:00:00 Offline |
Re: chip tunning dieselu
Filous psal:K.a.s.y.m. psal:Když už do nějaký plechovky cpát prachy..tak za mě něco takovýho
http://www.nadupanykary.estranky.cz/str … ang-gt-500
P.S.podobných pacientů by se tu našlo asi víc,že...koho myslíš tím "víc" a "pacijent"??? ...snat by se Ross nechtěl hádat, že jednu z nejkrásnějších melodijí umí zahrát 5,7 HEMI 8V zabalený třeba do kabátku RAM...kam se serou ňáký mrňavý uječený japoncký V-Tec
sem tušíïl,že se minimálně jeden pacient ozve
to Ross:Já netvrdim,že to jsou nejlepší auta s nejlepšíma jízdníma vlastnostma,ale prostě zvuk HEMI je něco co se nedá napodobit a vždycky mě chytne za srdce.
Navíc tyhle auta maj neskutečnej potenciál na různý úpravy hlavně bez eletroniky což si třeba VW TDI moc představim neumim
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: chip tunning dieselu
vytočenej V-tec je podle mě super záležitost.... i když nej auto který jsem zatím měl já (teda služebák) byl 328 E36, krásnej červenej... a ten zvuk byl taky super i když řadovej, podvozek super... je mi ale jasný že takový prelude by mě to dokázala zprostředkovat taky... mluví ze mě ale nostalgie a lahev ryzlinku
Toho prelude bych si teda asi rád koupil - furt jsem kupoval rodiný káry tak je čas když za 7 týdnů budu otcem koupit sporťák
Hele služebně jezdim hodně a chápu na co nafta je, ale ruku na srdce pokud se budem bavit o zábavě tak je to hra na jinym hřišti. Já osobně jsem si už nechal několikrát auto předělat na sekvenční vstřikování LPG.
Jednou jsem udělal botu a koupil si Merivu CDTI, ty brďo by jste koukali co jsou to náklady... nejvíc po tom co ve 110tkm odešel common rail....
K.a.s.y.m. (Člen) 12.10.2009 21:24:33 Offline |
Re: chip tunning dieselu
Miras psal:Já osobně jsem si už nechal několikrát auto předělat na sekvenční vstřikování LPG.
nepatrně víc to baští ,ale taky nepatrně víc to jede
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: chip tunning dieselu
Miras psal:mr.BSE psal:Miras psal:nesnáším kult TDI, ne snad kvůli technilogiím, ale kvůli lidem...
Když si budu chtít užít motoru tak si koupím nějakej benzín z JP a ne dávat na oktáfku mračítka, folie, buznalinky z ala chromu a pak diskutovat u benzínek se stejně postiženejma lidma jak to jede vocpoda a jezí to za 3,5483 litru na 96km.
Neberte mě vážně jen jim závidímPodepisuju v plném znění
Krom té poslední věty...poslední věta byla samozřejmě ftipem
Jediný rozumný komentáře v tomto vláknu Kdyš budu chtít naftu kerá pojede,tak šáhnu po BMW525/530D a nemusím přemejšlet co kde poladit
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Progear 650 (Člen) 12.10.2009 22:10:38 Offline |
Re: chip tunning dieselu
Filous psal:K.a.s.y.m. psal:Když už do nějaký plechovky cpát prachy..tak za mě něco takovýho
http://www.nadupanykary.estranky.cz/str … ang-gt-500
P.S.podobných pacientů by se tu našlo asi víc,že...koho myslíš tím "víc" a "pacijent"??? ...snat by se Ross nechtěl hádat, že jednu z nejkrásnějších melodijí umí zahrát 5,7 HEMI 8V zabalený třeba do kabátku RAM...kam se serou ňáký mrňavý uječený japoncký V-Tec
tohle má kluk co u něj dělám na Kolbence... je to pičovina, já bych to nechtěl....
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: chip tunning dieselu
Filous psal:K.a.s.y.m. psal:Když už do nějaký plechovky cpát prachy..tak za mě něco takovýho
http://www.nadupanykary.estranky.cz/str … ang-gt-500
P.S.podobných pacientů by se tu našlo asi víc,že...koho myslíš tím "víc" a "pacijent"??? ...snat by se Ross nechtěl hádat, že jednu z nejkrásnějších melodijí umí zahrát 5,7 HEMI 8V zabalený třeba do kabátku RAM...kam se serou ňáký mrňavý uječený japoncký V-Tec
hádat se nechci, jen na tom prostě neujíždím
jsem typický evropan, kterému ke spokojenosti stačí 3,0TDi v automatu
Je dobře, že jedu tak pomalu, protože možná jedu špatným směrem.
Re: chip tunning dieselu
VikecB12 psal:Miras psal:mr.BSE psal:
Podepisuju v plném znění
Krom té poslední věty...poslední věta byla samozřejmě ftipem
Jediný rozumný komentáře v tomto vláknu Kdyš budu chtít naftu kerá pojede,tak šáhnu po BMW525/530D a nemusím přemejšlet co kde poladit
Miras: nerek bych to lip
...z tech kecu kolik cervenejch pismenek je akorat fakt nemuzu
Bandit je sen, symbol, životní styl...
Bandit je sen, možná zrovna tvůj cíl...
Re: chip tunning dieselu
...nejak mi z toho vypadla ta citace
Miras psal:nesnáším kult TDI, ne snad kvůli technilogiím, ale kvůli lidem...
Když si budu chtít užít motoru tak si koupím nějakej benzín z JP a ne dávat na oktáfku mračítka, folie, buznalinky z ala chromu a pak diskutovat u benzínek se stejně postiženejma lidma jak to jede vocpoda a jezí to za 3,5483 litru na 96km.
Neberte mě vážně jen jim závidím
Bandit je sen, symbol, životní styl...
Bandit je sen, možná zrovna tvůj cíl...
Re: chip tunning dieselu
Banditatom psal:než mě všichni pošlete do(poslat slovně!!! ne fyzicky)
nemáte někdo zkušenosti s s chipem ochcavky 66kw? nějak je to slaboučké a na nové není. Mám možnost upravy na 90kw. tak jestli s tím máte někdo zkušenost beru kažou radu!
Jakej je to rok?Protože do 7/2000 tam jsou malý turba 8/2000 už turbo větší a tím pádem víc vzduchu.rozhodně jestli chceš zvyšovat výkon nejdřív vyměň trysky za větší těma se dostaneš na cca 125ps bez čipu.cena cca 6500kč+ práce.(měl jsem to takhle já)Pak se nechá mírně načipovat cca do 140 ps (malý turbo)Pak začne hulit a neudrží to spojka .Dále je to o vzduchu do motoru.Jen čip bych do 90 ps nedával.
Re: chip tunning dieselu
Banditatom psal:než mě všichni pošlete do(poslat slovně!!! ne fyzicky)
nemáte někdo zkušenosti s s chipem ochcavky 66kw? nějak je to slaboučké a na nové není. Mám možnost upravy na 90kw. tak jestli s tím máte někdo zkušenost beru kažou radu!
Nedělej to. Mě se do deseti tisic utrhla dvojhmota. spotřeba taky nešla dolů. Myslím že to je zbytečný. Kdybych dostal ten hovadskej nápad znova, tak dodám jen race trysky a to maximálně. Ten posranej setrvák mi málem sežral tělo převodovky. 66kw
Banditatom (Člen) 18.10.2009 11:22:01 Offline |
Re: chip tunning dieselu
jdu do výměny střikovačů od dieselpoweru
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: chip tunning dieselu
VikecB12 psal:Banditatom psal:jdu do výměny střikovačů od dieselpoweru
A to ses chvílama tvářil jako rozumnej člověk a teď totok
On nepotřebuje dobrý, rychlý auto, protože to by vzal E46 330d, on chce prostě tunit, chápeš?
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr