Nejsi přihlášen
K&N vzduch. filtr
Zdarec,
má význam kupovat starý bandasce "věčnej" filtr K&N? Nejsem žádnej závodník, ale zas kdyby to bylo se mnou živější (mám v klidu po obědě nějakých 105kg pohotovostní hmotnosti) tak bych se nezlobil. Pozná to obyč smrtelník mé prostorové výraznosti?
Říkal jsem si, že by si holka zasloužila něco pod stromeček...
GSF 600 S '99
Re: K&N vzduch. filtr
Pocybuju, že to držíš pořád před červenýma....až se dostaneš do tohodle stadia, tak bych o zvyšování výkonu uvažoval..nebo o jiný motyce..
Von tam ten výkon je, ale chce to tí plynem votočit a držet to pod krkem trochu..
PURE NAKED BIKE!
Re: K&N vzduch. filtr
OK, to jsou celkem jasný slova. Na jaře se koupí klasika.
Doufal jsem, že je znatelný nárůst výkonu v celým spektru.
Ostatně, už dostala zadní gumu, teď příjdou blinkry a spojkový lanko. Takovýho jéžiška nebudu mít ani já, a že bych si ho kurwa zasloužil!
GSF 600 S '99
Re: K&N vzduch. filtr
já ho tam mám... bo je levnější než originál, a v náhradě ten vzducháč nigdo neděla...
co 6000 km vyperu a je klid...
už sem tu motorku s tím koupil, takže mě nestál nic...
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: K&N vzduch. filtr
No v Jedasich prijel nejakej Juras, je tady i reglej ma K6 B12 a utrvrzoval me ze ma KNko a ze mu to ladil Rolinger v Brne bez pouziti dynojet sady . Namereno prej 115 hajter, ale karbce ta K6 ma porad stejny jak 01-05 B12, podle me je to ptakovina ze to slo nebo ze to tam ma .
Re: K&N vzduch. filtr
ja mam na B12 01 KN vice mene jen kvuli te udrzbe ze nemusim jednou za cas shanet filtr kazdech 5tis se vypere a je jak novej lepsi jak menit obyc ten se neda vyprat a jeho ucinnost tak casem stejne klesa.
Jinak s tim KN jsou spis pak problemy co se tyce vyladeni smesi asi tak jedina nevyhoda.
kvuli kobylam bych to tak nehonil, to aby tomu clovek pomohl stoji vic nez jen dat KNko.
B12 neni uz je autobus :)
Re: K&N vzduch. filtr
Peka psal:ja mam na B12 01 KN vice mene jen kvuli te udrzbe ze nemusim jednou za cas shanet filtr kazdech 5tis se vypere a je jak novej lepsi jak menit obyc ten se neda vyprat a jeho ucinnost tak casem stejne klesa.
Jinak s tim KN jsou spis pak problemy co se tyce vyladeni smesi asi tak jedina nevyhoda.
kvuli kobylam bych to tak nehonil, to aby tomu clovek pomohl stoji vic nez jen dat KNko.
""Jinak s tim KN jsou spis pak problemy co se tyce vyladeni smesi asi tak jedina nevyhoda. ""
To ja bych rek ze je hlavni vec ktera je na tom na ! By me zajimalo jestli to nekdo ma v B12 novejsi a ma to fakt odladeny na lambde a je to cajk. Stary diskuze mam davno precteny, ze to bylo nebo je na novejch od 01 vejs B12 na houby. Zima bude dlouha .
Re: K&N vzduch. filtr
Tak pokud mohu jako něco přidat tak já z mojí zkušenosti bych KNko nedával.Dal jsem si ho do GSa a uplně jsem to tim pos... Pokud dát KN tak tam dát lauf a v DKracing ti to seštelujou a taky nebudeš potřebovat dynojet...Takže za mě rada KN ne...
Re: K&N vzduch. filtr
Tak ja mam jenom yoshi rouru a vostry vacnatce a jede to cajk se seriovym filtrem. Jestli to ma vubec cenu s tim KNkem laborovat
Re: K&N vzduch. filtr
Od letoška mám KN a bez problémů. Prvotní investice a po dvou (rádoby výměnách) se to vrátí. A větší přísun vduchu je znát, aniž bych cokoliv ladil, motka je lehce svižnější, alespoň dle mého posouzení.
Když už v hlavě něco máte, snažte se to používat!
Re: K&N vzduch. filtr
Tedka sem mluvil jeste s klukem co by me to mel eventuelne delat a hrat si s tim na brzde s tim KNkem mluvil s Rollingerem ten neco zamumlal, ze to jde, ze se musi v karbecech skratit pruziny a na soupatech udelat nejaka jestli dirka nebo nejaka uprava. Snad tady nekdo poradi a nebo se snad casem od pana ladice dozvime vic
Re: K&N vzduch. filtr
Ty jo když sme u tý propustnosti filtru, nemusí bejt pravidlo čím víc vzuchu tím líp, pokud nepřidám na šťávě a dál třeba ladim. Mě jednou na garančce tušim při 12 vyndali origo nacpali tam Hiflo a najel sem s nim pár set km a šel tam nazpátek vyčištěnej origo, né že by to byl až tak nějak zásadní rozdíl, ale znát to je. Už na první natočení byl vyšší volnoběh než předtim, zřejmě tím jak se vochudila směs a nebyl tak pravidelnej. Zátah z nizších votáček byl taky horší, možná vo trochu míň papal, ale jinak na pikaču.
Re: K&N vzduch. filtr
Čoveče Billy,já sem měl na 01ce propustnej filtr vot DNA,lauf vot Koval s mezisvodem a šteloval mě to Frank na brzdě s lambdou a jelo to dobře bez dino. Na grafu z lambdy bylo jedno slabší místečko vokolo 5tisíc,ale mašina jela fakt pěkně,bez cukání A aji kdyš sem měl vo 2zuby menší rozetu,tak šla na dvojku zvednout a to mě tedka K6 nejde ani s origo převodem,musí být na silnici nějakej hrbol,nebo menší horizont,aby se stopořila do svíce
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Progear 650 (Člen) 21.10.2009 19:31:29 Offline |
Re: K&N vzduch. filtr
VikecB12 psal:Čoveče Billy,já sem měl na 01ce propustnej filtr vot DNA,lauf vot Koval s mezisvodem a šteloval mě to Frank na brzdě s lambdou a jelo to dobře bez dino. Na grafu z lambdy bylo jedno slabší místečko vokolo 5tisíc,ale mašina jela fakt pěkně,bez cukání A aji kdyš sem měl vo 2zuby menší rozetu,tak šla na dvojku zvednout a to mě tedka K6 nejde ani s origo převodem,musí být na silnici nějakej hrbol,nebo menší horizont,aby se stopořila do svíce
ty woe tvoje problémy bych chtěl mít Vikecoj....
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: K&N vzduch. filtr
taky je delsi kyvka na te nasi vrane Vikecu vo nejaky 2 centaky voproti 01-05, me by zajimalo co se ma udelat s karburacej za upravy kdyz tam mam vrznout KN, samoze se to bude delat na brzde s lambdou tady ta uprava. Jen me zajima co se na tom ma udelat
Re: K&N vzduch. filtr
Billy psal:taky je delsi kyvka na te nasi vrane Vikecu vo nejaky 2 centaky voproti 01-05, me by zajimalo co se ma udelat s karburacej za upravy kdyz tam mam vrznout KN, samoze se to bude delat na brzde s lambdou tady ta uprava. Jen me zajima co se na tom ma udelat
No co vím,tak tam nic razantního nedělal,žádný vrtání,skracování pružinek a tak. Prostě to vobohatil tak,jak to dovolí origo karbece,ale nebylo to nic drastickýho.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: K&N vzduch. filtr
Progear 650 psal:VikecB12 psal:Čoveče Billy,já sem měl na 01ce propustnej filtr vot DNA,lauf vot Koval s mezisvodem a šteloval mě to Frank na brzdě s lambdou a jelo to dobře bez dino. Na grafu z lambdy bylo jedno slabší místečko vokolo 5tisíc,ale mašina jela fakt pěkně,bez cukání A aji kdyš sem měl vo 2zuby menší rozetu,tak šla na dvojku zvednout a to mě tedka K6 nejde ani s origo převodem,musí být na silnici nějakej hrbol,nebo menší horizont,aby se stopořila do svíce
ty woe tvoje problémy bych chtěl mít Vikecoj....
No,ale už mě to pomalu vopouští tydle choutky,akorát nevím jestli se mám radovat,nebo být sklamanej
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: K&N vzduch. filtr
ty woe ze ty cekas mimino
Re: K&N vzduch. filtr
VikecB12 psal:Billy psal:ty woe ze ty cekas mimino
Ale piču,to by byla pro mě životní katastrofa
No nee ze furt vopravujes haus a slova skoro uz jezdim jako tuurista, pomalu jakobys kupoval kocar a plenky
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr