Nejsi přihlášen
Rezerva a benzín
Mám zase jednou jeden připitomělí dotaz Nedělá někomu problém hladina benálu v nádrži?(a nemyslím tím, že je věčně prázdno!) Ještě dobu před tím než hladina klesne po rezervu, tak mě motor začne jít jen na 3 válce. Tudíž už od třeba půlky nádrže přepínám na rezervu a pak se někdy divím, že mě došel benál na cestě. Je to pěkně nepříjemný, protože stále jezdím na rezervu s nejistotou jestli někde nezůstanu stát (nebo stále zastavovat ubenzínky)
..co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a zítra máš volno
Re: Rezerva a benzín
chlapici mam stejnej problem mě vubec nefakčí nic jineho než poloha vodorovně a rezerva tak to mi bezin vubec neteče už sem to rozebíral tam je to ,ok, aspon si to myslim fakt nevim čim by to mohlo byt
když ho miluješ neni co řešit bandit
nebo bmw gs
Re: Rezerva a benzín
fifa b 12 psal:chlapici mam stejnej problem mě vubec nefakčí nic jineho než poloha vodorovně a rezerva tak to mi bezin vubec neteče už sem to rozebíral tam je to ,ok, aspon si to myslim fakt nevim čim by to mohlo byt
Zkus se mrknout na membránu podtlakového spínání průtoku paliva je to v kohoutu zezadu a ještě omrkni stav té podtlakové hadičky od karbce ke kohoutu
Re: Rezerva a benzín
Pokud vím, tak normální poloha (ON) je dělaná tak, že do určité výšky je vystrčená trubička a dokud to teče do té trubičky, tak se dá jet na ON. Když už tam toho máš málo, tak jak se s motorkou nakláníš, přidáváš a brzdíš, tak se ti měni i hladina a tak to tam chvíli teče a chvíli ne. Myslím, že ti to zlobí proto. Nebo je to jinak?
Prostě přepni na rezervu dřív a nejezdi až na doraz. Já jezdím furt na RES a řídím se podle palivoměru. Ale u B6 to asi nepůjde.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Rezerva a benzín
tak to ja jsem vetsi machr - jezdim na normalni polohu. Az to zacne skytat, tak za jizdy prehodim na rezervu a ficim dal a cekam na benzinku. Jenze jsem loser a vetsinou nemuzu zadnou benzinku najit (nebo je proste jen minu s tim, ze paliva je jeste dost do dalsi pumpy). No a tak uz jsem dvakrat slapal pro benal par kilaku peso a jednou jsem na dalnici dobrouzdal z kopecka ve vodstavnym pruhu s vypnutym motor az na benzinku (zazrak ze tam byla) - tam na me cumeli jak na zjeveni
I'm a loser baby, so why don't you kill me....
Re: Rezerva a benzín
to olda mysliš že když to rozeberu tak poznam jestli je v a da se vubec nekde sehnat podle toho co pišete tak musim tam mit evidentně problem mě motka ani na jinou polohu nejede a když to stoji dele mam problemy s nastartovanim to se taky tyka prisunu paliva
když ho miluješ neni co řešit bandit
nebo bmw gs
Re: Rezerva a benzín
fifa b 12 psal:to olda mysliš že když to rozeberu tak poznam jestli je v a da se vubec nekde sehnat podle toho co pišete tak musim tam mit evidentně problem mě motka ani na jinou polohu nejede a když to stoji dele mam problemy s nastartovanim to se taky tyka prisunu paliva
Tak to netuším jestli se dá ta membrána někde sehnat ale když to rozebereš tak to určitě poznáš jestli je dobrá nebo ne.Nebo můžeš ještě zkusit vytáhnout tu slabounkou hadičku co vede ke kohoutku z karbce což je ten podtlak kterej to ovládá potom od kohoutku odpojit hadičku na přívod paliva dát kohoutek bud do polohy PRI nebo RES podle toho kolik tam máš benzinu a zkusit pusou udělat podtlak v tý slabý hadičce a měl by z kohoutku vytékat benzin ale pokud ti to bude někde ucházet tak to ucítíš a musíš to rozebrat takže jak chceš
Re: Rezerva a benzín
fifa b 12 psal:to olda mysliš že když to rozeberu tak poznam jestli je v a da se vubec nekde sehnat podle toho co pišete tak musim tam mit evidentně problem mě motka ani na jinou polohu nejede a když to stoji dele mam problemy s nastartovanim to se taky tyka prisunu paliva
Jo a to že to pak nejde natočit je tím že se to uchlastá jak tam jde benzin pořád
SuJazuwaki (Člen) 16.03.2007 07:16:10 Offline |
Re: Rezerva a benzín
No, já mám tu membránu 100% v a jezdím na polohu PRI. Membrána je tam z bezpečnostních důvodů - chcipneš motor, automaticky je vypnutej benzin, nic neřešíš. V poloze PRI protéká benál kohoutem samospádem jak na Jawce a spol. - chcipneš motor, přepneš na ON nebo RES, tím vypneš přívod paliva. Přijdeš přepneš na PRI, startuješ, jedeš. Zapomeneš, dojedeš, přepneš a zase jedeš. Je to o konfortu. Třeba mi to někdo vyvrátí, ale já osobně žádnej problém v jízdě na PRI polohu nevidím a hlavně nemám! Ale stejně to dám do cajku (konfort).
SuJazuwaki
Re: Rezerva a benzín
SuJazuwaki psal:No, já mám tu membránu 100% v a jezdím na polohu PRI. Membrána je tam z bezpečnostních důvodů - chcipneš motor, automaticky je vypnutej benzin, nic neřešíš. V poloze PRI protéká benál kohoutem samospádem jak na Jawce a spol. - chcipneš motor, přepneš na ON nebo RES, tím vypneš přívod paliva. Přijdeš přepneš na PRI, startuješ, jedeš. Zapomeneš, dojedeš, přepneš a zase jedeš. Je to o konfortu. Třeba mi to někdo vyvrátí, ale já osobně žádnej problém v jízdě na PRI polohu nevidím a hlavně nemám! Ale stejně to dám do cajku (konfort).
řek bych,že se pleteš
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Rezerva a benzín
mě by akorát zajímalo, když jezdíte na PRI
když je to full otevřeno nemůže se to přechlastat? když nepoběží motor, tak poteče furt a přes válce se dostane až k oleji - řídší olej - to je na piču a navíc to není bezpečný. ale když poběží motor??? to by mě zajímalo, všechnio se asi spálí, že? nebo se musí třeba nedovřít kohout na PRI?
ne že bych chtěl jezdit na PRI,jen pro zajímavost a kdyby se mi někdy stalo, že bych musel jet...
on the road
SuJazuwaki (Člen) 16.03.2007 12:01:22 Offline |
Re: Rezerva a benzín
Jezdím na PRI a nic se neděje, jen když odstavím, tak přepínám kamkoliv jinam. Aj jsem nechal dlouhodobě při odstávce zaplé na PRI a nic. Samozřejmě z nouze, páč poloha ON ani RES nepustí ni kapku. Ale pracuji na nápravě. Neustále přepínat jsem zvyklý z Jawy, ale pro to jsem si B nepořídil... Samozřejmě komfort s m.
Koldane: nepřesvědčil´s, chybí argument, dolož a rád se poučím.
SuJazuwaki
Re: Rezerva a benzín
Loser psal:tak to ja jsem vetsi machr - jezdim na normalni polohu. Az to zacne skytat, tak za jizdy prehodim na rezervu a ficim dal a cekam na benzinku. Jenze jsem loser a vetsinou nemuzu zadnou benzinku najit (nebo je proste jen minu s tim, ze paliva je jeste dost do dalsi pumpy). No a tak uz jsem dvakrat slapal pro benal par kilaku peso a jednou jsem na dalnici dobrouzdal z kopecka ve vodstavnym pruhu s vypnutym motor az na benzinku (zazrak ze tam byla) - tam na me cumeli jak na zjeveni
Tak tohle se me uz taky asi 3x stalo :) vzdy jsem volal domu, at me nekdo dezene benal a dorazi za mnou. Nastesti se me to vzdy stalo tak do 10km od domova..jinak to taky samozrejme za jizdy prehazuju
..co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a zítra máš volno
Re: Rezerva a benzín
..na starý mašine jsem měl stejnej problém a bylo to palivovim filtrem dal jsem tam z auta takovej ten prúhlednej co maj na každý benzínce ale měl vyší odpor propustnosti paliva
"Na životě miluju tu jeho rozmanitost... Každej den mne nasere někdo jinej..."
Re: Rezerva a benzín
bobule psal:jezdim normál on a když už tam mam jen pár litříků a začne to chcípat tak dám res, myslim že by to takhle mělo fungovat ne?
No to by samozrejme melo, ale me to prave zacne jet na tri valce uz hodne dlouho predtim nez vubec to dojde na tu rezervni hladinu. Takze jezdim stale na rezervu bez prehledu kolik v nadrzi je a pak cumim jak idiot
..co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a zítra máš volno
Re: Rezerva a benzín
SuJazuwaki psal:Jezdím na PRI a nic se neděje, jen když odstavím, tak přepínám kamkoliv jinam. Aj jsem nechal dlouhodobě při odstávce zaplé na PRI a nic. Samozřejmě z nouze, páč poloha ON ani RES nepustí ni kapku. Ale pracuji na nápravě. Neustále přepínat jsem zvyklý z Jawy, ale pro to jsem si B nepořídil... Samozřejmě komfort s m.
Koldane: nepřesvědčil´s, chybí argument, dolož a rád se poučím.
vždy přepneš? nikdy se ti nestane,že zapomeneš? pokud nemáš v pořádku palivový kohout jak víš,že ostatní v pořádku je a že ti zrovna ten benál neprotěká,dyž zapomeneš přepnout?
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Rezerva a benzín
kuci dneska sem to rozebiral a je tam podle mne vše v pohode pak sem to projel a jinna poloha než PRI nejde ani když tam foukam pusou tak na jinou polohu to neprofouknu ale to bude mit spojitost s tim podtlakem a nemužu mit treba nakou chybu v karburatorech??? na polohu PRI jezdim furt a nezda se mi že je to naka chyba. proč myslite že je to špatně???
když ho miluješ neni co řešit bandit
nebo bmw gs
SuJazuwaki (Člen) 19.03.2007 22:42:54 Offline |
Re: Rezerva a benzín
Koldan psal:vždy přepneš? nikdy se ti nestane,že zapomeneš? pokud nemáš v pořádku palivový kohout jak víš,že ostatní v pořádku je a že ti zrovna ten benál neprotěká,dyž zapomeneš přepnout?
Když jsem prvně zjistil, že nejede, šel jsem po příčině a palivo je první na řadě. Pořešil jsem to svérázně (PRI), ale účinně. Pak už jel... Když zapomenu (neustále mám na mysli, ten pojebanej kohout), tak přepnu, a když přesto nepojede, budu hledat dál... Zatím jede, ale je to nouzovka, kterou o víkendu ruším, páč jsem konečně sehnal a navíc mi naštěstí až u garáže došel benál (PRI si nehraje na rezervu). Než s kanistrem na benzinku, radši to jednou provždy (aspoň doufám, že to co nejdýl vydrží) vyřeším. Není nad to mít vše v pořádku
SuJazuwaki
Re: Rezerva a benzín
fifa b 12 psal:kuci dneska sem to rozebiral a je tam podle mne vše v pohode pak sem to projel a jinna poloha než PRI nejde ani když tam foukam pusou tak na jinou polohu to neprofouknu ale to bude mit spojitost s tim podtlakem a nemužu mit treba nakou chybu v karburatorech??? na polohu PRI jezdim furt a nezda se mi že je to naka chyba. proč myslite že je to špatně???
...poloha PRI slouží k naplnění plovákovejch komor po rozborce, vypuštění karburace nebo delší votstáfce...dybys čet pozorně vejš, tag bys tam našel, že tadle poloha dovolí benzínu natejkat samospádem a tym pádem, dyš se naplněj plovákový komory, uzavře ti jeho přívot jehlovej ventilek nat plovákem...dyš fšechno funguje jag má, žádnej trabl...problém začneš mít, aš ti ten jehlovej ventilek přestane těsnit a benzín ti dál poteče do karburace a pag dál přes sání aš do motoru, gde ti prosákne vokolo kroušků do voleje...pag máš problém...jezdit na poloho PRI beru jako vyloženě nouzový a určitě bych to řešil...natoč to a na pottlakový hadici vedoucí k ventilu zjisti, esi ti vytváří pottlak...pokut jo, máš problém s ventilem, coš tipuju bude na 99%...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr