Nejsi přihlášen
Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
Jsem tu novej tak budu mít pár dotazů, možná hloupejch. Rád bych si trochu upravil motor B600 r.v.2001 Původně jsem v tom měl GSXR 750 (1989), ale nějak dosloužil ,četl jsem tu, že do motoru B1200 se dáj nakopat vačky z GSXR 1100 a výsledek je velice slušný! Nevíte jestli to takhle půjde i na B600 a co všechno to obnáší???
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
bylo to tu dost probírané, mrkni do HLEDAT. každopádně můj názor je takový, že jediný tuning, který se vyplatí u B6 je koupě silnějšího stroje, páč vynaložené investice a práce vůči konečnému výsledku jsou
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
rm32 psal:Ale já už mám doma motor B600 a i ten můj starej GSXR750, teď už jde jen o práci.
Já potřebuju radu jak na to a ne co si mám koupit.
Dík
A co tady chceš slyšet? Že po lehký úpravě dostaneš z B6 150 hřebců nebo co? Prostě ti tady už bylo řečeno, že tunit B6 se nevyplatí a pokud chceš něco silnějšího, tak si kup B12. A pokud nic silnějšího nechceš, tak tam prostě foukni zpátky motor jakej tam příjde a těš se z krásný motorky
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
rm32 psal:Ale já už mám doma motor B600 a i ten můj starej GSXR750, teď už jde jen o práci.
Já potřebuju radu jak na to a ne co si mám koupit.
Dík
Pokud nevíš co s penězma, tak tam vraž KNko, Dyno, vačky, písty, turbo... Ne ted vážně... ty do toho vrazíš peníze, čas a přidá ti to pár koní a možná dobrej pocit. Ale pokud prodát svojí B6, ty peníze co máš na tuzing k tomu přídáš a koupíš B12 nebo cokoliv jinýho, tak to bude o hodně lepší!
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
rm32 psal:Ale já už mám doma motor B600 a i ten můj starej GSXR750, teď už jde jen o práci.
Já potřebuju radu jak na to a ne co si mám koupit.
Dík
pokud se nepletu tak nejvíc nahoněnou polotučnou tu měl maxim, zkus se poptat u něj
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
Na honěnou bych nějakou potřeboval.
K tématu... já tam měl 91 koní a 65 Nm zhruba při 10 tisících. Obnášelo to komplet Arrow, KN, dyno a tankovat 98čku. Platí přímá úměrnost - víc vzduchu žádá víc benzínu takže to papalo 9-10. Je tedy pravda že to jelo a nikdo neměl rychlejší 6tku. Tak neprodávej... rychlou 12ku má každej. Vačky byly teď někde v inzerci?? já je tam nedával páč mam názor že ten motor uhoníš.. tedy jestli to nechceš jen pro ego??..nebo většího. Jinak se optej Filouse ten ví hóódně moc a mají vostrou Bertu.
++ světlu vstříc ++
inkvizitorr (Administrator) 23.01.2010 17:46:53 Offline |
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
.maxim. psal:Na honěnou bych nějakou potřeboval.
K tématu... já tam měl 91 koní a 65 Nm zhruba při 10 tisících. Obnášelo to komplet Arrow, KN, dyno a tankovat 98čku. Platí přímá úměrnost - víc vzduchu žádá víc benzínu takže to papalo 9-10. Je tedy pravda že to jelo a nikdo neměl rychlejší 6tku. Tak neprodávej... rychlou 12ku má každej. Vačky byly teď někde v inzerci?? já je tam nedával páč mam názor že ten motor uhoníš.. tedy jestli to nechceš jen pro ego??..nebo většího. Jinak se optej Filouse ten ví hóódně moc a mají vostrou Bertu.
Dík, konečně to na co jsem se ptal.
Jinak pro upřesnění do podzimu jsem v tom měl motor GSXR 750K 1989 112 koní a 71Nm (bez úprav) , KN a Akrapovič, ale motor je už KO, umřel stářím.
Sehnal jsem za slušný peníze motor GSF 600 r.v.2002 ale víkon pouhých 77,5 koní a 54Nm je bída!!!! Moje představa byla přehodit na to GSFko karbce, zapalování, vačky GSXR, poladit časování a doufám že by se ten výkon mohl o dost zvednout. Doufal jsem, že to tady už někdo řešil.
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
inkvizitorr psal:už máme i ty správný vačky ovšem i druhej motor první je částečně rozsetej v brně po okruhu i s s třema litrama oleje a kusama ojnice
Chudáka..takhle ho uhonit
No.. zase nový koště dobře mete, ať se podaří dobře poskládat a na závodech to lítá se Svatým přijedem na čumendu
++ světlu vstříc ++
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
rm32 psal:Dík, konečně to na co jsem se ptal.
Jinak pro upřesnění do podzimu jsem v tom měl motor GSXR 750K 1989 112 koní a 71Nm (bez úprav) , KN a Akrapovič, ale motor je už KO, umřel stářím.
Sehnal jsem za slušný peníze motor GSF 600 r.v.2002 ale víkon pouhých 77,5 koní a 54Nm je bída!!!! Moje představa byla přehodit na to GSFko karbce, zapalování, vačky GSXR, poladit časování a doufám že by se ten výkon mohl o dost zvednout. Doufal jsem, že to tady už někdo řešil.
neni zač..tady dostaneš samý fundovaný odpovědi to se neboj
Tohle by asi věděl taky Koval, já zase takovej odborník nejsem jestli se dá z 750 do 600ky, tak nováček nejsi ..hrabeš se v tom taky. Jedno bych ale řek, že ta 6ka prostě víc nepojede.. jak se říká..obsah ničím nenahradíš. Škoda tý 750.
++ světlu vstříc ++
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
.maxim. psal:rm32 psal:Dík, konečně to na co jsem se ptal.
Jinak pro upřesnění do podzimu jsem v tom měl motor GSXR 750K 1989 112 koní a 71Nm (bez úprav) , KN a Akrapovič, ale motor je už KO, umřel stářím.
Sehnal jsem za slušný peníze motor GSF 600 r.v.2002 ale víkon pouhých 77,5 koní a 54Nm je bída!!!! Moje představa byla přehodit na to GSFko karbce, zapalování, vačky GSXR, poladit časování a doufám že by se ten výkon mohl o dost zvednout. Doufal jsem, že to tady už někdo řešil.neni zač..tady dostaneš samý fundovaný odpovědi to se neboj
Tohle by asi věděl taky Koval, já zase takovej odborník nejsem jestli se dá z 750 do 600ky, tak nováček nejsi ..hrabeš se v tom taky. Jedno bych ale řek, že ta 6ka prostě víc nepojede.. jak se říká..obsah ničím nenahradíš. Škoda tý 750.
To je velká škoda, ale zachovalej motor 750 nějek není k sehnání. Jinak bych neměnil za 600kilo. A hrabu se v tom rád.
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
Mrkni třeba sem http://www.oldskoolsuzuki.info/ vyvádí s tím různý kokotiny
++ světlu vstříc ++
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
inkvizitorr psal:...............je částečně rozsetej v brně po okruhu i s s třema litrama oleje a kusama ojnice
...trochu toho zkurvenýho voleje tady mám taky ...nevíš vo tom něco?
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
inkvizitorr psal:už máme i ty správný vačky ovšem i druhej motor první je částečně rozsetej v brně po okruhu i s s třema litrama oleje a kusama ojnice
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … vacky1.jpg
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … vacky2.jpg
To bylo pří pádu, nebo se ti rozletěl motor za jízdy?
inkvizitorr (Administrator) 24.01.2010 08:44:56 Offline |
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
Paladin86 psal:To bylo pří pádu, nebo se ti rozletěl motor za jízdy?
za jízdy před nájezdem na béčko to vylítlo, zahulilo, vzplanulo a bylo hotovo abik by moh vyprávět, měl to v přímým přenosu, myslim
ovšem už máme máhradu, r.v.1998, najeto 17.000km tak snad zase dvě sezóny vydrží
doba je temná...
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
inkvizitorr psal:Paladin86 psal:To bylo pří pádu, nebo se ti rozletěl motor za jízdy?
za jízdy před nájezdem na béčko to vylítlo, zahulilo, vzplanulo a bylo hotovo abik by moh vyprávět, měl to v přímým přenosu, myslim
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … kovka1.jpg
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … kovka2.jpg
ovšem už máme máhradu, r.v.1998, najeto 17.000km tak snad zase dvě sezóny vydrží
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … torb12.jpg
A po dvou sezónách zase něco necháš v Brně? Na kolik to máš vlastně nalazen?
inkvizitorr (Administrator) 24.01.2010 12:05:58 Offline |
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
Paladin86 psal:A po dvou sezónách zase něco necháš v Brně? Na kolik to máš vlastně nalazen?
nevim na výkon sou tam jenom ty vačky a racingový svody a lauf, netřeba přidávat výkonu, ten je dostatečnej i ve standartu, je třeba ladit podvozek a vylepšovat brzdy, to je to důležitý
doba je temná...
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
inkvizitorr psal:Paladin86 psal:A po dvou sezónách zase něco necháš v Brně? Na kolik to máš vlastně nalazen?
nevim na výkon sou tam jenom ty vačky a racingový svody a lauf, netřeba přidávat výkonu, ten je dostatečnej i ve standartu, je třeba ladit podvozek a vylepšovat brzdy, to je to důležitý
To je fakt... ten podvozek nejni žádnej zázrak. Já když jsem kupoval svojí motorku tak tam minulej majitel dal dozadu Ohlinse a je to fakt znát!
K.a.s.y.m. (Člen) 24.01.2010 16:49:11 Offline |
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
VikecB12 psal:Jakkoliv ladit 6ku je pičovina jak cyp a vyhozený peníze Ta motorka stejně nikdy nepojede pořádně
nejlepší tuning je koupit B12
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
K.a.s.y.m. psal:VikecB12 psal:Jakkoliv ladit 6ku je pičovina jak cyp a vyhozený peníze Ta motorka stejně nikdy nepojede pořádně
nejlepší tuning je koupit B12
Nechci se hádat, ale moje B6 měla po úpravě větší výkon a nižší váhu než vaše B12ky
Takže ta motorka prostě pojede.
K.a.s.y.m. (Člen) 24.01.2010 18:21:40 Offline |
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
rm32 psal:K.a.s.y.m. psal:VikecB12 psal:Jakkoliv ladit 6ku je pičovina jak cyp a vyhozený peníze Ta motorka stejně nikdy nepojede pořádně
nejlepší tuning je koupit B12
Nechci se hádat, ale moje B6 měla po úpravě větší výkon a nižší váhu než vaše B12ky
Takže ta motorka prostě pojede.
o tom nepochybuju jenže výhoda B12 neni ve výkonu,ale v kroutáku...taky záleží co ti na tom motoru odešlo...protože mám tušení,že tu jednou někdo psal,že se válce a hlava dá nasadit z 750 na 6OO že ten spodek je stejnej
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
rm32 psal:K.a.s.y.m. psal:VikecB12 psal:Jakkoliv ladit 6ku je pičovina jak cyp a vyhozený peníze Ta motorka stejně nikdy nepojede pořádně
nejlepší tuning je koupit B12
Nechci se hádat, ale moje B6 měla po úpravě větší výkon a nižší váhu než vaše B12ky
Takže ta motorka prostě pojede.
Tak si sežeň znova ten tvůj suprkůl nadupanej motor ze 750 a nehádej se tady
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
K.a.s.y.m. psal:rm32 psal:K.a.s.y.m. psal:nejlepší tuning je koupit B12
Nechci se hádat, ale moje B6 měla po úpravě větší výkon a nižší váhu než vaše B12ky
Takže ta motorka prostě pojede.o tom nepochybuju jenže výhoda B12 neni ve výkonu,ale v kroutáku...taky záleží co ti na tom motoru odešlo...protože mám tušení,že tu jednou někdo psal,že se válce a hlava dá nasadit z 750 na 6OO že ten spodek je stejnej
Ano motor je téměř shodný, liší se pár maličkostma jako vana, ol. čerpadlo, karbce, vačky a vrtání. A jen v krouťáku to určitě není.
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
Inženýrek psal:rm32 psal:K.a.s.y.m. psal:nejlepší tuning je koupit B12
Nechci se hádat, ale moje B6 měla po úpravě větší výkon a nižší váhu než vaše B12ky
Takže ta motorka prostě pojede.Tak si sežeň znova ten tvůj suprkůl nadupanej motor ze 750 a nehádej se tady
Pokud by to bylo tak jednoduché tak to udělám a neřeším přestavbu 600 motoru. Čekal jsem dobrou radu od někoho kdo to už dělal, ale asi tu nikdo takový není. Rady jako kup si B12 je kdybych ji chtěl tak si ji koupím. Ale to se už poakuju.
K.a.s.y.m. (Člen) 24.01.2010 18:57:55 Offline |
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
rm32 psal:K.a.s.y.m. psal:rm32 psal:
Nechci se hádat, ale moje B6 měla po úpravě větší výkon a nižší váhu než vaše B12ky
Takže ta motorka prostě pojede.o tom nepochybuju jenže výhoda B12 neni ve výkonu,ale v kroutáku...taky záleží co ti na tom motoru odešlo...protože mám tušení,že tu jednou někdo psal,že se válce a hlava dá nasadit z 750 na 6OO že ten spodek je stejnej
Ano motor je téměř shodný, liší se pár maličkostma jako vana, ol. čerpadlo, karbce, vačky a vrtání. A jen v krouťáku to určitě není.
to je podle mě věc pohledu...pokud rád točíš pak máš pravdu.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
rm32 psal:Nechci se hádat, ale moje B6 měla po úpravě větší výkon a nižší váhu než vaše
Pokud by to bylo tak jednoduché tak to udělám a neřeším přestavbu 600 motoru. Čekal jsem dobrou radu od někoho kdo to už dělal, ale asi tu nikdo takový není. Rady jako kup si B12 je kdybych ji chtěl tak si ji koupím. Ale to se už poakuju.
Kde máš základnu? Můžu ti dát dvě telefonní čísla, kde se můžeš zeptat zda to jde a možná se ti dostane odpovědi. U šestky o vačkách nevim. Máš starej model žejo.. takže budeš dávat košíky,svody,koncovku a chceš ty vačky jo?
++ světlu vstříc ++
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
.maxim. psal:rm32 psal:Nechci se hádat, ale moje B6 měla po úpravě větší výkon a nižší váhu než vaše
Pokud by to bylo tak jednoduché tak to udělám a neřeším přestavbu 600 motoru. Čekal jsem dobrou radu od někoho kdo to už dělal, ale asi tu nikdo takový není. Rady jako kup si B12 je kdybych ji chtěl tak si ji koupím. Ale to se už poakuju.Kde máš základnu? Můžu ti dát dvě telefonní čísla, kde se můžeš zeptat zda to jde a možná se ti dostane odpovědi. U šestky o vačkách nevim. Máš starej model žejo.. takže budeš dávat košíky,svody,koncovku a chceš ty vačky jo?
Jsem z Uhřiněvsi. Motor je rok 2002 olej/vzduch, jo chci tam dát to co píšes + vačky a Mikuni BST38SS. Dík za pomoc, nemám čas ani chuť na pokus/omyl.
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
rm32 psal:Inženýrek psal:rm32 psal:
Nechci se hádat, ale moje B6 měla po úpravě větší výkon a nižší váhu než vaše B12ky
Takže ta motorka prostě pojede.Tak si sežeň znova ten tvůj suprkůl nadupanej motor ze 750 a nehádej se tady
Pokud by to bylo tak jednoduché tak to udělám a neřeším přestavbu 600 motoru. Čekal jsem dobrou radu od někoho kdo to už dělal, ale asi tu nikdo takový není. Rady jako kup si B12 je kdybych ji chtěl tak si ji koupím. Ale to se už poakuju.
Tak až to budeš mít hotový tak písni schválně písni kolik tě to stálo a to dopadlo!
K.a.s.y.m. (Člen) 24.01.2010 20:01:06 Offline |
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
možná jsi to četl možná ne,ale stejně to sem dám...každopádně by ten dotyčný mohl i poradit.
http://www.suzukibandit.cz/view.php?cis … 2007060001
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
teda jestli to má bejt dojemný,tak jsem dojatej a to tak že velmi...
že jako někdo vytuní B6ku tak že bude mít větší výkon než 12ka nebo snad alespoň stejnej
jasný,voni ty mótóry sou skoro stejný tak proč by nemohla mít 6ka stejnej výkon jako 750 nebo dvanda že jo? dyk jetam jen pár kubíků rozdíl že jo
jasně,voni o 6mm větší karbce a vačky dodaj těch potřebnejch 40-50 koní to dá rozum
jako nedělám si z toho prdel fakt upřimně přeju hodně štěstí při cestě Vstříc světlým zítřkům..
a nejlepší Joke je fakt ta věta vo tom jak nemáš čas a chuť postupovat pokus-omyl
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
KOVAL psal:teda jestli to má bejt dojemný,tak jsem dojatej a to tak že velmi...
že jako někdo vytuní B6ku tak že bude mít větší výkon než 12ka nebo snad alespoň stejnej
jasný,voni ty mótóry sou skoro stejný tak proč by nemohla mít 6ka stejnej výkon jako 750 nebo dvanda že jo? dyk jetam jen pár kubíků rozdíl že jo
jasně,voni o 6mm větší karbce a vačky dodaj těch potřebnejch 40-50 koní to dá rozum
jako nedělám si z toho prdel fakt upřimně přeju hodně štěstí při cestě Vstříc světlým zítřkům..
a nejlepší Joke je fakt ta věta vo tom jak nemáš čas a chuť postupovat pokus-omyl
Hlavní joke bude až ta motorka bude mít o "zdrcujících" 15 koní víc, spodek otáček bude mít na hovno a bude žrát 10 litrů.
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
Tady se dávají nějaký kupóny za počet příspěvků?... nebo se předháníte kdo je vtipnější? Ten kluk se nechtěl dozvědět jestli se mu to vyplatí nebo jestli si má koupit plnotučnou. Hlavně že každýho nováčka posíláte na "hledat", když se dozví v technický starou?? Místo toho jestli to je dojemný stačí říct ty vačky tam jdou..nejdou.. myslím že nemachroval jestli s tím předjede nějakýho plnotučňáka nebo že tam bude mít 150 koní. Jinak já měl otáčky v pořádku a jestli mi to žralo 10 litrů mi bylo celkem fuk páč jsem si motorku nekoupil na spoření ale pro radost a třeba i z toho že jsem si tu šestku udělal něčím vyjímečnou. Přeci nebudeme mít všichni dvanáctky? To by byla nuda ne. Kdyby tedy nějakýho šestkaře třeba i v budoucnu zajímalo jak zvednout výkon písněte mi na e-mail.. to co vím povím. Mám to i na grafu z brzdy a v okolí Plzně můžu navést kde doladit.
++ světlu vstříc ++
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
.maxim. psal:Tady se dávají nějaký kupóny za počet příspěvků?... nebo se předháníte kdo je vtipnější? Ten kluk se nechtěl dozvědět jestli se mu to vyplatí nebo jestli si má koupit plnotučnou. Hlavně že každýho nováčka posíláte na "hledat", když se dozví v technický starou?? Místo toho jestli to je dojemný stačí říct ty vačky tam jdou..nejdou.. myslím že nemachroval jestli s tím předjede nějakýho plnotučňáka nebo že tam bude mít 150 koní. Jinak já měl otáčky v pořádku a jestli mi to žralo 10 litrů mi bylo celkem fuk páč jsem si motorku nekoupil na spoření ale pro radost a třeba i z toho že jsem si tu šestku udělal něčím vyjímečnou. Přeci nebudeme mít všichni dvanáctky? To by byla nuda ne. Kdyby tedy nějakýho šestkaře třeba i v budoucnu zajímalo jak zvednout výkon písněte mi na e-mail.. to co vím povím. Mám to i na grafu z brzdy a v okolí Plzně můžu navést kde doladit.
že by k johaníkovi???
MĚL JSEM KAROSU, PAK NÁVRAT KE KOŘENŮM - KULT PIČO a teď "italskej zázrak" :)
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
to: koval a paladin86 podle vašich chytrejch rad by si člověl myslel jaký jste "odborníci" na motory . Ale po přečtení vašich příspěvků jsem zjistil, že jste jen kecálisti a motor si umíte tak možná umejt a snad vyměnit olej.
Nechci vás házet do jednoho pytle, určitě tu je spousta šikovnejch lidičček, ale hledám víc technicky zaměřenej veb o blbostech si mužu pokecat někde v hospodě, nebo v práci.
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
.maxim. psal:Tady se dávají nějaký kupóny za počet příspěvků?... nebo se předháníte kdo je vtipnější? Ten kluk se nechtěl dozvědět jestli se mu to vyplatí nebo jestli si má koupit plnotučnou. Hlavně že každýho nováčka posíláte na "hledat", když se dozví v technický starou?? Místo toho jestli to je dojemný stačí říct ty vačky tam jdou..nejdou.. myslím že nemachroval jestli s tím předjede nějakýho plnotučňáka nebo že tam bude mít 150 koní. Jinak já měl otáčky v pořádku a jestli mi to žralo 10 litrů mi bylo celkem fuk páč jsem si motorku nekoupil na spoření ale pro radost a třeba i z toho že jsem si tu šestku udělal něčím vyjímečnou. Přeci nebudeme mít všichni dvanáctky? To by byla nuda ne. Kdyby tedy nějakýho šestkaře třeba i v budoucnu zajímalo jak zvednout výkon písněte mi na e-mail.. to co vím povím. Mám to i na grafu z brzdy a v okolí Plzně můžu navést kde doladit.
Takže až někdo nepíše že chce skočit z mostu, tak mu máme poradit, kterej je nejlepší? Taky už si ze mě tady někdo udělal srandu, ale jsem radši, když mi lidi řeknou, že vymejšlim , lepší je to tak a tak, než kup si to tady.
inkvizitorr (Administrator) 24.01.2010 22:38:47 Offline |
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
wogo maxime seš už do dost starej na to abys věděl, že šestkovej motor patří do laminátů a na okruh a do naháče patří dvanáckta z hamamatsu
doba je temná...
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
nety: jojo
paladin86: rm32 neí podle všeho skokan kterej neví kam dopadne
inkviz: wogo vim néé! proto jsem jí prodal , ale sme v technický !! a bojim se Osiho a rm32 mi nepříjde jako panic..tak prostě chce to "svoje" tak proč mu normálně neodpovědět.
++ světlu vstříc ++
inkvizitorr (Administrator) 24.01.2010 23:04:17 Offline |
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
maxim: jo, jo, osiho se taky bojim
doba je temná...
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
no fakt maxime,wogo,to přeci snad chápe i malý dítě né? prostě z objemu 600 a koncepce z 80teých let co chce kdo dostávat za výkon?
fakt jsem nikdy neslyšel o tom že by někdo montoval do b6 nějaký ostřejší vačky a podobný nesmysly,a proč taky že jo? logicky do 12ky se dávaj vačky z gixra aby byla točivější a abys dostal ve vysokejch otáčkách víc výkonu ale když se zamyslíš nad tim o kolik je, 6ka točivější tak co bys tam chtěl získat vačkama když už tak to točí až až,karbce,dobrý no,tak jako větší se dát jistědaj,je to otázka o kolik si kdo myslí že to pomůže ,podle mně je to marnej boj páč prostě stačí pochopit základní motorovou poučku a to je již zmíněná OBJEM NIČÍM NENAHRADÍŠ...
prostě jako těch 150 kubíků rozdílu je tak moc velkej rozdíl,že i kdyby borec lil ten benzín třeba konvej do toho B6 motoru tak ten výkon prostě NIKDÁ nemůže bejt ani jen podobnej
to je snad marná debata né?
a přitom by stačilo místo toho motoru zB6y koupit motor třeba z GSXF750 nebo Inazumy750, vyrábělo se to až do roku 04 a všude se těch motorů válí jak hoven,páč ty motorky teda konkrétně gsxf jsou tak hnusný že je nikdo nechce,pověsit na to ty karbce z tý 750 a vačky ztý samý a byly bysme tam kde jsme chtěli bejt né?
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
rm32 psal:to: koval a paladin86 podle vašich chytrejch rad by si člověl myslel jaký jste "odborníci" na motory . Ale po přečtení vašich příspěvků jsem zjistil, že jste jen kecálisti a motor si umíte tak možná umejt a snad vyměnit olej.
Nechci vás házet do jednoho pytle, určitě tu je spousta šikovnejch lidičček, ale hledám víc technicky zaměřenej veb o blbostech si mužu pokecat někde v hospodě, nebo v práci.
Neděláš dobře Jaromíre..... Zatí se ti fšichni snaží naznačit že to co chceš spáchat je pičovina nejvěčího kalibru. To jak na to už tady padlo,překopat to co možná nejvíc na gsxr 750,ale výsledek bude stejně f piči. A čeho dosáhneš tím že to bude mít 100koní,kdyš podvozek B6ky je f prdeli už u série,takže stejně nezrychlíš Nasypeš do mašiny 20-30tisíc a budeš mít na normální ježdění motorku nepoužitelnou,neprodejnou,protože lidi takovou upravu nechcou A v hospodě nebo na benzínce tím nikoho stejně neohromíš
Kdyš ladit nějakýho bandita,tak 12ku,wiseco,joši vačky,komplet vejfuk.....
A ted to podstatný,vo Kovala bych se moc nevotíral. Mám tušení že moc lidí v republice není,keří majá bandit motory v malíčku tak jako von
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
rm32 psal:to: koval a paladin86 podle vašich chytrejch rad by si člověl myslel jaký jste "odborníci" na motory . Ale po přečtení vašich příspěvků jsem zjistil, že jste jen kecálisti a motor si umíte tak možná umejt a snad vyměnit olej.
Nechci vás házet do jednoho pytle, určitě tu je spousta šikovnejch lidičček, ale hledám víc technicky zaměřenej veb o blbostech si mužu pokecat někde v hospodě, nebo v práci.
Ono nemusíš bejt odborník na motory aby jsi věděl že objem jen tak ničim nenahradíš. Já jsem ani nikdy netvrdil že jsem nějakej velkej odborník ( olej teda zvládnu ). Proto ti neradim jaký máš vzít vačky, ale to, že mám B12 a že ten motor je skvělej s dobrou spotřebou a velkou životností. A když se podívám na rozdíly v cenách B6 a B12 tak by to pro mě byla jasná volba. Ale pokud chceš mít nejsilnější B6 ze všech nebo potřebuješ 25kW v papírech tak klidně...
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
Vikec neblázni,vim votom stejný hovno jako kdokoliv jinej ,ale přeci co jsem napsal je uplně logický a netřeba bejt odborníkem né?
a jako fakt vo tom vim a nejsem žádnej vodborník
ale jako chápu ten zápal a jako nijak to neodsuzuju,prostě nemám nic proti tomu aby někdo tunil b6ku a jako nemyslim že je nutný aby všichni mněli b12ky to jako né,ale prostě bohužel z polovičního obsahu nebude stejnej výkon to je prostě jistý.
já bych se vydal cestou toho 750 motoru z gsxf než ten motor z b6ky,já jsem teda mněl samý plnotučný gixra a béčka a když jsem se asitak před dvěma lety náhodou dostal k tomu že mi stála ve stodole B6ka,tak jako upřimně musim říct že jsem byl překvapenej když jsem na tom jel,spíš jsem jako nechápal proč všichni řikaj kup si 12ku protože B6ka je slabá a nebudeš stíhat,bych teda řek že jede super akorát se musí trošku víc točit což mi v jednom nevadilo,absenci výkonu jsem pociťoval až ve dvou,jinak
a to je celý co vo tom vim ,umim vo tom žvanit a to jak je vidět stačí
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
Koval: já věděl že tu odbornou odpověď z tebe dostanu ještě že jsem mu to tvoje číslo neposlal.. si mě napadnul jako první že budeš vědět jestli jde...nejde Vim ne...Sem mu psal taky že obsah nenahradí a že o vačkách na šestku jsem neslyšel ale nebude to nováček co si zrovna koupil 6ku a chce laďákem zvednout výkon o sto koní, něco o tom asi ví.. tak si mu mohl napsat tohle hned o to mu právě asi šlo a kdyby tahle tvoje odpověď byla jako první hned v úvodu bylo by řečeno všechno důležitý a pro další nováčky-ladiče který kliknou na hledat by bylo jasno... pak je v tom děsnej bordel..a sem pozadu za Filousem a ztrácím se v tom
++ světlu vstříc ++
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
ale já vo tom fakt nic nevim,ale zase znám někoho koho se zeptám když potřebuju něco vědět a to je důležitý
ale tohle by stejně nevěděl
a jako fakt já nejsem žádnej ladič a vodborník,aj motor jsem zadřel a to všichni řikaj že gixra jsou nesmrtelný,asi tim nemysleli že bez oleje..
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
VikecB12 psal:rm32 psal:to: koval a paladin86 podle vašich chytrejch rad by si člověl myslel jaký jste "odborníci" na motory . Ale po přečtení vašich příspěvků jsem zjistil, že jste jen kecálisti a motor si umíte tak možná umejt a snad vyměnit olej.
Nechci vás házet do jednoho pytle, určitě tu je spousta šikovnejch lidičček, ale hledám víc technicky zaměřenej veb o blbostech si mužu pokecat někde v hospodě, nebo v práci.Neděláš dobře Jaromíre..... Zatí se ti fšichni snaží naznačit že to co chceš spáchat je pičovina nejvěčího kalibru. To jak na to už tady padlo,překopat to co možná nejvíc na gsxr 750,ale výsledek bude stejně f piči. A čeho dosáhneš tím že to bude mít 100koní,kdyš podvozek B6ky je f prdeli už u série,takže stejně nezrychlíš Nasypeš do mašiny 20-30tisíc a budeš mít na normální ježdění motorku nepoužitelnou,neprodejnou,protože lidi takovou upravu nechcou A v hospodě nebo na benzínce tím nikoho stejně neohromíš
Kdyš ladit nějakýho bandita,tak 12ku,wiseco,joši vačky,komplet vejfuk.....
A ted to podstatný,vo Kovala bych se moc nevotíral. Mám tušení že moc lidí v republice není,keří majá bandit motory v malíčku tak jako von
Nesouhlasíííím kuwa já byl rychlej...jsem měl někdy i hnědej pruha náhodou prodaná byla hned
++ světlu vstříc ++
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
KOVAL psal:Vikec neblázni,vim votom stejný hovno jako kdokoliv jinej ,ale přeci co jsem napsal je uplně logický a netřeba bejt odborníkem né?
a jako fakt vo tom vim a nejsem žádnej vodborník
ale jako chápu ten zápal a jako nijak to neodsuzuju,prostě nemám nic proti tomu aby někdo tunil b6ku a jako nemyslim že je nutný aby všichni mněli b12ky to jako né,ale prostě bohužel z polovičního obsahu nebude stejnej výkon to je prostě jistý.
já bych se vydal cestou toho 750 motoru z gsxf než ten motor z b6ky,já jsem teda mněl samý plnotučný gixra a béčka a když jsem se asitak před dvěma lety náhodou dostal k tomu že mi stála ve stodole B6ka,tak jako upřimně musim říct že jsem byl překvapenej když jsem na tom jel,spíš jsem jako nechápal proč všichni řikaj kup si 12ku protože B6ka je slabá a nebudeš stíhat,bych teda řek že jede super akorát se musí trošku víc točit což mi v jednom nevadilo,absenci výkonu jsem pociťoval až ve dvou,jinak
a to je celý co vo tom vim ,umim vo tom žvanit a to jak je vidět stačí
Kovale,neříkám že seš vodborník,jenom sem pochopil že ses v tom už párkrát hrabal B6ka na to k čemu byla postavená funguje dobře,třeba muj tata jezdí ma mašině každej dem do práve a B6 je pro něho ideál,ale pro "závodníka" to prostě není no. Vyjímka je progír,ten má 40kilo aji s kombou
Mrdám na to,komu není rady,až se ucho utrhne
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
.maxim. psal:nety: jojo
paladin86: rm32 neí podle všeho skokan kterej neví kam dopadne
inkviz: wogo vim néé! proto jsem jí prodal , ale sme v technický !! a bojim se Osiho a rm32 mi nepříjde jako panic..tak prostě chce to "svoje" tak proč mu normálně neodpovědět.
Skutečně vím co chci s motorem dělat, jen jsem potřeboval vědět jak je to s těma vačkama a z jakého ročníku ji použít. Třeba u GSXR v roce 1991 byla dvojvahadla změněná na jedno vahadlo na každý ventil a v 1992 byla snížena rozteč mezi válci o 10 mm a tak to na GSF nemusí pasovat.
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
rm32 psal:.maxim. psal:nety: jojo
paladin86: rm32 neí podle všeho skokan kterej neví kam dopadne
inkviz: wogo vim néé! proto jsem jí prodal , ale sme v technický !! a bojim se Osiho a rm32 mi nepříjde jako panic..tak prostě chce to "svoje" tak proč mu normálně neodpovědět.Skutečně vím co chci s motorem dělat, jen jsem potřeboval vědět jak je to s těma vačkama a z jakého ročníku ji použít. Třeba u GSXR v roce 1991 byla dvojvahadla změněná na jedno vahadlo na každý ventil a v 1992 byla snížena rozteč mezi válci o 10 mm a tak to na GSF nemusí pasovat.
Dej na Kovala.. on teda "mlží" že ví houvno , ale jinak ví na tu jeho první a poslední odpověď nekoukej
++ světlu vstříc ++
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
onasisu,tady teče červený a henta slivka,owe přijeď,mdrace sice ještě nedorazila alr na peci je místo furt..
maxime,wogo,fakt,logicky,prostě jestliže se dávaj doB12ky vačky z gixra aby přidali 10 nebo 12 voslů k těm 120 co tam už jsou tak to chápu,ale přeci stejný vačky nemůžou přidat kuńa stejnejch 10 nebo 12 voslů B6 motoru kterej má pooviční objem né? na to stačim i jako blbej vesničan se střednim vzděláním
fakt jsem o tom neslyšel že by někdo montoval jiný vačky do b6ky,dyk ten motor je strašně starej koncepčně tak přeci žádný zázraky z toho nejdou vykouzlit co se týče koní a hlavně takovej obsah fakt snad nikdo netuní za ůčelem zvýšení výkonu jako pro nějaký použití v nějakym sportovnim odvětví né?
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
osiris psal:...na prosbu "mám žízeň, dal bych si něco k pití" u nás tazatel většinou dostane stokrát odpověď "máme tady výborný koláčky" :))
málo to řežeš !!v technický by se to stávat nemělo kluci jsou hodný, jenže když je tu někdo prvně tak to nepochopí žejo.
++ světlu vstříc ++
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
osiris psal:...na prosbu "mám žízeň, dal bych si něco k pití" u nás tazatel většinou dostane stokrát odpověď "máme tady výborný koláčky" :))
Občas jsou místo koláčků buchty.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
Ondráš psal:osiris psal:...na prosbu "mám žízeň, dal bych si něco k pití" u nás tazatel většinou dostane stokrát odpověď "máme tady výborný koláčky" :))
Občas jsou místo koláčků buchty.
...to už je zas jiná pohádka ...ale stejný jídlo :))
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
osiris psal:...na prosbu "mám žízeň, dal bych si něco k pití" u nás tazatel většinou dostane stokrát odpověď "máme tady výborný koláčky" :))
To je tim že jsme tu odborníci a už víme že žízen je vlastně převlečenej hlad
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
Paladin86 psal:osiris psal:...na prosbu "mám žízeň, dal bych si něco k pití" u nás tazatel většinou dostane stokrát odpověď "máme tady výborný koláčky" :))
To je tim že jsme tu odborníci a už víme že žízen je vlastně převlečenej hlad
...teďs na to káp :))
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
KOVAL psal:onasisu,tady teče červený a henta slivka,owe přijeď,mdrace sice ještě nedorazila alr na peci je místo furt..
maxime,wogo,fakt,logicky,prostě jestliže se dávaj doB12ky vačky z gixra aby přidali 10 nebo 12 voslů k těm 120 co tam už jsou tak to chápu,ale přeci stejný vačky nemůžou přidat kuńa stejnejch 10 nebo 12 voslů B6 motoru kterej má pooviční objem né? na to stačim i jako blbej vesničan se střednim vzděláním
fakt jsem o tom neslyšel že by někdo montoval jiný vačky do b6ky,dyk ten motor je strašně starej koncepčně tak přeci žádný zázraky z toho nejdou vykouzlit co se týče koní a hlavně takovej obsah fakt snad nikdo netuní za ůčelem zvýšení výkonu jako pro nějaký použití v nějakym sportovnim odvětví né?
Dyť píšu že má na tebe dát... si prdel nedělám.
Myslim že to co jsem tam měl já je u šestky tak maximum a dělat to pro nějaký sportovní použití je nesmysl to je jasná... víš jak..když jí miluješ...to taky nemá logiku Nemá ale cenu někomu říkat jestli se to vyplatí a podobně.. to je jak koupit povolenku na ryby za 1.500,- a spočítat si že kg kapra stojí 120,- a aby se to vyplatilo jich musím chytit nejmíň 15áct
++ světlu vstříc ++
Re: Úprava motoru B6 (zvedání výkonu).
A da sej do B12 dat vacky z gsxr 1100 91-92 rok ? a gsx 1100 F a ty roky uz nevim
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr