Nejsi přihlášen
Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06
Nikde jsem se nedočet v čem spočívá změna v oblasti karburátorů apod. Stále je to vzducháč(06) ale oproti 05 nemá ventil na bentin a uložení karburátorů se mi zdá taky jakési jiné než u 05. Je tu někdo vzdělán v oboru?
Nedovol,aby tě strach z prohry vyřadil ze hry!!
Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06
Bedřich psal:já tam moc rozdílů nevidím.
Většina je spíše kosmetických ale je toho tost jen co si tak vzpomíním:
přední blatníky jinak formovaný
jiný tvar nádrže
dělěný sedlo
přední světlomet má jiný tvar a líp svítí
budíky jsou v opačném gardu taky jiné.....
boční plasty jinak řešené
změna je i v těch karburátorech a na tom ventilu pod nádrží
bílé blinkry
plast vzadu a odrazka zaznamenala taky změnu
leštěný víka motoru a válce- žebrování
ještě nějaký strandy tam byly už se nepamatuji
Nedovol,aby tě strach z prohry vyřadil ze hry!!
Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06
kazan psal:Bedřich psal:já tam moc rozdílů nevidím.
Většina je spíše kosmetických ale je toho tost jen co si tak vzpomíním:
přední blatníky jinak formovaný
jiný tvar nádrže
dělěný sedlo
přední světlomet má jiný tvar a líp svítí
budíky jsou v opačném gardu taky jiné.....
boční plasty jinak řešené
změna je i v těch karburátorech a na tom ventilu pod nádrží
bílé blinkry
plast vzadu a odrazka zaznamenala taky změnu
leštěný víka motoru a válce- žebrování
ještě nějaký strandy tam byly už se nepamatuji
...ses ptal na karburaci ne?
.....pořád lepší rychle než nebezpečně....dáme drink
Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06
kazan psal:Bedřich psal:já tam moc rozdílů nevidím.
Většina je spíše kosmetických ale je toho tost jen co si tak vzpomíním:
přední blatníky jinak formovaný
jiný tvar nádrže
dělěný sedlo
přední světlomet má jiný tvar a líp svítí
budíky jsou v opačném gardu taky jiné.....
boční plasty jinak řešené
změna je i v těch karburátorech a na tom ventilu pod nádrží
bílé blinkry
plast vzadu a odrazka zaznamenala taky změnu
leštěný víka motoru a válce- žebrování
ještě nějaký strandy tam byly už se nepamatuji
Takže kosmetiku bys zvládal,tedka k technice: Jiná kyvka,kola,vidle,kotouče,třmeny,rozeta,řetěz,osky kol+kyvky...Kua,to je změn Je to jiná motorka,lepčí Ale sedadlo bylo pohodlnější na prostředním modelu 01-05
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06
VikecB12 psal:kazan psal:Bedřich psal:já tam moc rozdílů nevidím.
Většina je spíše kosmetických ale je toho tost jen co si tak vzpomíním:
přední blatníky jinak formovaný
jiný tvar nádrže
dělěný sedlo
přední světlomet má jiný tvar a líp svítí
budíky jsou v opačném gardu taky jiné.....
boční plasty jinak řešené
změna je i v těch karburátorech a na tom ventilu pod nádrží
bílé blinkry
plast vzadu a odrazka zaznamenala taky změnu
leštěný víka motoru a válce- žebrování
ještě nějaký strandy tam byly už se nepamatujiTakže kosmetiku bys zvládal,tedka k technice: Jiná kyvka,kola,vidle,kotouče,třmeny,rozeta,řetěz,osky kol+kyvky...Kua,to je změn Je to jiná motorka,lepčí Ale sedadlo bylo pohodlnější na prostředním modelu 01-05
Konečně někdo kdo se vyzná.... Tolik jsem toho ani nečekal
Nedovol,aby tě strach z prohry vyřadil ze hry!!
Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06
06 je Hybridni stroj , chtel sem se zeptat budu si nechavat delat Datlovsky padaky pouze horni na moji K6 B12 a predpokladam ze je to porad stejny v teto casti ten ram a nebude se muset nic upravovat oproti B12 01-05.
Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06
Billy psal:06 je Hybridni stroj , chtel sem se zeptat budu si nechavat delat Datlovsky padaky pouze horni na moji K6 B12 a predpokladam ze je to porad stejny v teto casti ten ram a nebude se muset nic upravovat oproti B12 01-05.
...padáky ti budou pasovat, mam je tam taky...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06
Diky Filous
Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06
Rok 2006 Suzuki kód: K6
2006 was the last model year for the Bandit 1200. 2006 byl poslední model pro rok Bandit 1200. The 1,157 cc air/oil-cooled engine did not meet Euro 3 emissions regulations and was replaced with an all-new 1,255 cc liquid-cooled engine and the model name was changed to GSF1250 Bandit. 1157 cc vzduch / olej-chlazený motor nesplňuje Euro 3 Emisní předpisy a byl nahrazen všichni-nový 1255 ccm kapalina-chlazený motor modelu a název byl změněn na GSF1250 Bandit.
The 2006 (K6) models received a revamp with a new shape fuel tank, side panels, a height adjustable seat and a longer swinging arm with a hexagonal cross section. 2006 (K6) modely obdržel revamp s novou tvar nádrže paliva, boční panely, výškově nastavitelné sedadlo a delší kyvné rameno s šestihranného průřezu. The faired "S" versions also have a new shape fairing and mirrors, totally redesigned headlight system and are available with ABS brakes as an option. Faired "S" verze také nový tvar krytu a zrcátka, zcela přepracovaný systém světlometů a jsou k dispozici s brzd ABS jako jedna z možností.
Colors: Black, Blue, Red. Barvy: černá, modrá, červená.
GSF 1200 Bandit 2006 GSF 1200 Bandit 2006
Overall Length: 2,130 mm (83.9 in) Celková délka: 2,130 mm (83.9 in)
Overall Width: 765 mm (30.1 in) Celková šířka: 765 mm (30.1 in)
Overall Height: 1,100 mm (43.3 in) Celková výška: 1100 mm (43.3 in)
Seat Height: 785-805 mm (30.9-31.7 in) Výška sedáku: 785-805 mm (30.9-31.7 V)
Wheelbase: 1,480 mm (58.3 in) Rozvor: 1,480 mm (58.3 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in) Světlá výška: 130 mm (5.1 in)
Dry Weight: 212 kg (466 lbs) Suchá hmotnost: 212 kg (466 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 1,157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. Typ motoru: Air a olej-chlazený 1157 ccm řadový-4, DOHC, 16 ventilů. 98 hp 98 hp
(72 kW)/ 8,500 rpm, 91,7 Nm/ 6,500 rpm. (72 kW) / 8500 ot. / min, 91,7 Nm / 6500 ot. / min.
GSF 1200 Bandit 2006 GSF 1200 Bandit 2006
Overall Length: 2,130 mm (83.9 in) Celková délka: 2,130 mm (83.9 in)
Overall Width: 765 mm (30.1 in) Celková šířka: 765 mm (30.1 in)
Overall Height: 1,100 mm (43.3 in) Celková výška: 1100 mm (43.3 in)
Seat Height: 785-805 mm (30.9-31.7 in) Výška sedáku: 785-805 mm (30.9-31.7 V)
Wheelbase: 1,480 mm (58.3 in) Rozvor: 1,480 mm (58.3 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in) Světlá výška: 130 mm (5.1 in)
Dry Weight: 212 kg (466 lbs) Suchá hmotnost: 212 kg (466 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 1,157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. Typ motoru: Air a olej-chlazený 1157 ccm řadový-4, DOHC, 16 ventilů. 98 hp 98 hp
(72 kW)/ 8,500 rpm, 91,7 Nm/ 6,500 rpm. (72 kW) / 8500 ot. / min, 91,7 Nm / 6500 ot. / min.
GSF 1200 Bandit 2006 GSF 1200 Bandit 2006
Overall Length: 2,130 mm (83.9 in) Celková délka: 2,130 mm (83.9 in)
Overall Width: 765 mm (30.1 in) Celková šířka: 765 mm (30.1 in)
Overall Height: 1,100 mm (43.3 in) Celková výška: 1100 mm (43.3 in)
Seat Height: 785-805 mm (30.9-31.7 in) Výška sedáku: 785-805 mm (30.9-31.7 V)
Wheelbase: 1,480 mm (58.3 in) Rozvor: 1,480 mm (58.3 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in) Světlá výška: 130 mm (5.1 in)
Dry Weight: 212 kg (466 lbs) Suchá hmotnost: 212 kg (466 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 1,157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. Typ motoru: Air a olej-chlazený 1157 ccm řadový-4, DOHC, 16 ventilů. 98 hp 98 hp
(72 kW)/ 8,500 rpm, 91,7 Nm/ 6,500 rpm. (72 kW) / 8500 ot. / min, 91,7 Nm / 6500 ot. / min.
GSF 1200 S Bandit 2006 GSF 1200 S Bandit 2006
Overall Length: 2,130 mm (83.9 in) Celková délka: 2,130 mm (83.9 in)
Overall Width: 790 mm (31.1 in) Celková šířka: 790 mm (31.1 in)
Overall Height: 1,235 mm (48.6 in) Celková výška: 1235 mm (48.6 in)
Seat Height: 785-805 mm (30.9-31.7 in) Výška sedáku: 785-805 mm (30.9-31.7 V)
Wheelbase: 1,480 mm (58.3 in) Rozvor: 1,480 mm (58.3 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in) Světlá výška: 130 mm (5.1 in)
Dry Weight: 215 kg (474 lbs) Suchá hmotnost: 215 kg (474 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 1,157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. Typ motoru: Air a olej-chlazený 1157 ccm řadový-4, DOHC, 16 ventilů. 98 hp 98 hp
(72 kW)/ 8,500 rpm, 91,7 Nm/ 6,500 rpm. (72 kW) / 8500 ot. / min, 91,7 Nm / 6500 ot. / min.
GSF 1200 S Bandit 2006 GSF 1200 S Bandit 2006
Overall Length: 2,130 mm (83.9 in) Celková délka: 2,130 mm (83.9 in)
Overall Width: 790 mm (31.1 in) Celková šířka: 790 mm (31.1 in)
Overall Height: 1,235 mm (48.6 in) Celková výška: 1235 mm (48.6 in)
Seat Height: 785-805 mm (30.9-31.7 in) Výška sedáku: 785-805 mm (30.9-31.7 V)
Wheelbase: 1,480 mm (58.3 in) Rozvor: 1,480 mm (58.3 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in) Světlá výška: 130 mm (5.1 in)
Dry Weight: 215 kg (474 lbs) Suchá hmotnost: 215 kg (474 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 1,157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. Typ motoru: Air a olej-chlazený 1157 ccm řadový-4, DOHC, 16 ventilů. 98 hp 98 hp
(72 kW)/ 8,500 rpm, 91,7 Nm/ 6,500 rpm. (72 kW) / 8500 ot. / min, 91,7 Nm / 6500 ot. / min.
GSF 1200 S Bandit ABS 2006 GSF 1200 S Bandit ABS 2006
Overall Length: 2,130 mm (83.9 in) Celková délka: 2,130 mm (83.9 in)
Overall Width: 790 mm (31.1 in) Celková šířka: 790 mm (31.1 in)
Overall Height: 1,235 mm (48.6 in) Celková výška: 1235 mm (48.6 in)
Seat Height: 785-805 mm (30.9-31.7 in) Výška sedáku: 785-805 mm (30.9-31.7 V)
Wheelbase: 1,480 mm (58.3 in) Rozvor: 1,480 mm (58.3 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in) Světlá výška: 130 mm (5.1 in)
Dry Weight: 219 kg (482 lbs) Suchá hmotnost: 219 kg (482 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 1,157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. Typ motoru: Air a olej-chlazený 1157 ccm řadový-4, DOHC, 16 ventilů. 98 hp 98 hp
(72 kW)/ 8,500 rpm, 91,7 Nm/ 6,500 rpm. (72 kW) / 8500 ot. / min, 91,7 Nm / 6500 ot. / min.
2006 Suzuki GSF1200S Specifications 2006 Suzuki GSF1200S Specifikace
Engine Type 4-Stroke, In-line 4 Cylinder, Air-Cooled with SACS, DOHC Typ motoru 4-taktní, In-line 4 válec, vzduch-se ochladil s vaky, DOHC
Displacement 1,157 cc (1,157 cm3) Zdvihový objem 1157 ccm (1157 cm3)
Bore/Stroke 79.0 mm x 59.0 mm Vrtání / zdvih 79.0 mm x 59.0 mm
Compression Ratio 9.5 : 1 Kompresní poměr 9,5: 1
Fuel System MIKUNI BSR36 Palivový systém Mikuni BSR36
Lubrication Wet Sump Mazání Mokrá kliková skříň
Ignition Digital/Transistorized Zapalování Digitální / Transistorized
Starter Electric Elektrický startér
Transmission 5-Speed Constant Mesh Převodovka 5-Speed se stálým
Final Drive 45 / 15 (3.000) Final Drive 45 / 15 (3.000)
Overall LxWxH (mm) 2.130 x790 x1.235 Celkově DxŠxV (mm) 2,130 x790 x1.235
LxWxH (in) 83.9 x31.1 x48.6 DxŠxV (v), 83,9 x31.1 x48.6
Seat Height 785 / 805 mm (30.9 / 31.7 in.) Výška sedáku 785 / 805 mm (30.9 / 31.7 palců)
Wheelbase 1.480 mm (58.3 in) Rozvor 1.480 mm (58.3 in)
Ground Clearance 130 mm (5.1 in) Světlá výška 130 mm (5.1 in)
Dry Weight 215kg (474 lbs) + 4 kg (9 lbs) with ABS Suchá hmotnost 215 kg (474 lbs) + 4 kg (9 lbs) s ABS
Front Suspension 43 mmTelescopic, Coil spring, Oil damped, Spring Preload Fully Adjustable Přední Pozastavení 43 mmTelescopic, Coil spring, olej tlumený, Spring Preload Plně nastavitelný
Rear Suspension Link-type, Coil Spring, Oil Damped, Spring Preload 7-way Adjustable Zavěšení vzadu Link-typ, Coil Spring, olej Tlumené, Spring Preload 7-pásmový nastavitelný
Front Brakes 4 – Piston Calipers, 310 mm Dual Discs Brzdy přední 4 - třmeny, 310 mm Dual disky
Rear Brake 1 – Piston Caliper, 240 mm Disc Zadní brzda 1 - Píst Caliper, 240 mm kotouče
Front Tire 120/70ZR17M/C (58W), Tubeless Přední pneumatika 120/70ZR17M/C (58W), Tubeless
Rear Tire 180/55ZR17M/C (73W), Tubeless Zadní pneumatika 180/55ZR17M/C (73W), Tubeless
Color Blue Barva modrá
Nedovol,aby tě strach z prohry vyřadil ze hry!!
Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06
Nějak nevidím ty data pro K5.
jináč tady to máš jasný..
http://www.suzukibandit.cz/storage/2009 … 0barva.jpg
... co se dneska posere, zejtra bude dobrý...
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr