Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

kazan (Člen)
21.02.2010 19:51:42
Offline

Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

Nikde jsem se nedočet v čem spočívá změna v oblasti karburátorů apod. Stále je to vzducháč(06) ale oproti 05 nemá ventil na bentin a uložení karburátorů se mi zdá taky jakési jiné než u 05. Je tu někdo vzdělán v oboru?help


Nedovol,aby tě strach z prohry vyřadil ze hry!!
Bedřich (Člen)
21.02.2010 20:06:42
Offline

Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

já tam moc rozdílů nevidím. idontknow


... co se dneska posere, zejtra bude dobrý...
Filous (Člen)
21.02.2010 20:25:27
Offline

Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

...přívod paliva do karburace nemá s karburátorama nic společnýho a "uložení" je stejný, bo jináč to "uložit" nende...


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
kazan (Člen)
21.02.2010 20:29:52
Offline

Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

Bedřich psal:

já tam moc rozdílů nevidím. idontknow

Většina je spíše kosmetických ale je toho tost jen co si tak vzpomíním:
přední blatníky jinak formovanýgood
jiný tvar nádržegood
dělěný sedlogood
přední světlomet má jiný tvar a líp svítígood
budíky jsou v opačném gardu taky jiné.....good
boční plasty jinak řešenéidontknow
změna je i v těch karburátorech a na tom ventilu pod nádržíidontknow
bílé blinkrygood
plast vzadu a odrazka zaznamenala taky změnuidontknow
leštěný víka motoru a válce- žebrovánígood
ještě nějaký strandy tam byly už se nepamatujismokin


Nedovol,aby tě strach z prohry vyřadil ze hry!!
kazan (Člen)
21.02.2010 20:36:05
Offline

Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

Filous psal:

...přívod paliva do karburace nemá s karburátorama nic společnýho a "uložení" je stejný, bo jináč to "uložit" nende...

http://www.suzukibandit.cz/openforum/uploads/1814_372246_7.jpg

Nedovol,aby tě strach z prohry vyřadil ze hry!!
kojaksro (Člen)
21.02.2010 20:37:24
Offline

Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

kazan psal:
Bedřich psal:

já tam moc rozdílů nevidím. idontknow

Většina je spíše kosmetických ale je toho tost jen co si tak vzpomíním:
přední blatníky jinak formovanýgood
jiný tvar nádržegood
dělěný sedlogood
přední světlomet má jiný tvar a líp svítígood
budíky jsou v opačném gardu taky jiné.....good
boční plasty jinak řešenéidontknow
změna je i v těch karburátorech a na tom ventilu pod nádržíidontknow
bílé blinkrygood
plast vzadu a odrazka zaznamenala taky změnuidontknow
leštěný víka motoru a válce- žebrovánígood
ještě nějaký strandy tam byly už se nepamatujismokin

...ses ptal na karburaci ne?


.....pořád lepší rychle než nebezpečně....dáme drink
kazan (Člen)
21.02.2010 20:40:53
Offline

Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

Jo, co se tak pamatuju, tak tam nebyl ventil  na benál.....rezervu. Až ji povezu tak se mrknu lípsmile1


Nedovol,aby tě strach z prohry vyřadil ze hry!!
VikecB12 (Člen)
21.02.2010 20:46:32
Offline

Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

kazan psal:
Bedřich psal:

já tam moc rozdílů nevidím. idontknow

Většina je spíše kosmetických ale je toho tost jen co si tak vzpomíním:
přední blatníky jinak formovanýgood
jiný tvar nádržegood
dělěný sedlogood
přední světlomet má jiný tvar a líp svítígood
budíky jsou v opačném gardu taky jiné.....good
boční plasty jinak řešenéidontknow
změna je i v těch karburátorech a na tom ventilu pod nádržíidontknow
bílé blinkrygood
plast vzadu a odrazka zaznamenala taky změnuidontknow
leštěný víka motoru a válce- žebrovánígood
ještě nějaký strandy tam byly už se nepamatujismokin

Takže kosmetiku bys zvládal,tedka k technice: Jiná kyvka,kola,vidle,kotouče,třmeny,rozeta,řetěz,osky kol+kyvky...Kua,to je změnsurprisedgood Je to jiná motorka,lepčígoodredface Ale sedadlo bylo pohodlnější na prostředním modelu 01-05smile2


Dřív bylo fšecko lepší... :-)
kazan (Člen)
21.02.2010 20:57:41
Offline

Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

VikecB12 psal:
kazan psal:
Bedřich psal:

já tam moc rozdílů nevidím. idontknow

Většina je spíše kosmetických ale je toho tost jen co si tak vzpomíním:
přední blatníky jinak formovanýgood
jiný tvar nádržegood
dělěný sedlogood
přední světlomet má jiný tvar a líp svítígood
budíky jsou v opačném gardu taky jiné.....good
boční plasty jinak řešenéidontknow
změna je i v těch karburátorech a na tom ventilu pod nádržíidontknow
bílé blinkrygood
plast vzadu a odrazka zaznamenala taky změnuidontknow
leštěný víka motoru a válce- žebrovánígood
ještě nějaký strandy tam byly už se nepamatujismokin

Takže kosmetiku bys zvládal,tedka k technice: Jiná kyvka,kola,vidle,kotouče,třmeny,rozeta,řetěz,osky kol+kyvky...Kua,to je změnsurprisedgood Je to jiná motorka,lepčígoodredface Ale sedadlo bylo pohodlnější na prostředním modelu 01-05smile2

Konečně někdo kdo se vyzná....goodgoodgood  Tolik jsem toho ani nečekal


Nedovol,aby tě strach z prohry vyřadil ze hry!!
Bedřich (Člen)
21.02.2010 21:48:55
Offline

Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

řešíme karburátory nebo pussyviny bigsmile


... co se dneska posere, zejtra bude dobrý...
Billy (Člen)
22.02.2010 08:05:29
Offline

Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

06 je Hybridni stroj smile1, chtel sem se zeptat budu si nechavat delat Datlovsky padaky pouze horni na moji K6 B12 a predpokladam ze je to porad stejny v teto casti ten ram a nebude se muset nic upravovat oproti B12 01-05.


" Co to děláte?? Provádím vtipný úhybný manévr "
http://www.youtube.com/watch?v=UKzNVMzQy4w
Filous (Člen)
22.02.2010 08:24:49
Offline

Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

Billy psal:

06 je Hybridni stroj smile1, chtel sem se zeptat budu si nechavat delat Datlovsky padaky pouze horni na moji K6 B12 a predpokladam ze je to porad stejny v teto casti ten ram a nebude se muset nic upravovat oproti B12 01-05.

...padáky ti budou pasovat, mam je tam taky...


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Billy (Člen)
22.02.2010 08:47:20
Offline

Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

Diky Filous good


" Co to děláte?? Provádím vtipný úhybný manévr "
http://www.youtube.com/watch?v=UKzNVMzQy4w
kazan (Člen)
06.03.2010 21:21:42
Offline

Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

Rok 2006 Suzuki kód: K6

2006 was the last model year for the Bandit 1200. 2006 byl poslední model pro rok Bandit 1200. The 1,157 cc air/oil-cooled engine did not meet Euro 3 emissions regulations and was replaced with an all-new 1,255 cc liquid-cooled engine and the model name was changed to GSF1250 Bandit. 1157 cc vzduch / olej-chlazený motor nesplňuje Euro 3 Emisní předpisy a byl nahrazen všichni-nový 1255 ccm kapalina-chlazený motor modelu a název byl změněn na GSF1250 Bandit.

The 2006 (K6) models received a revamp with a new shape fuel tank, side panels, a height adjustable seat and a longer swinging arm with a hexagonal cross section. 2006 (K6) modely obdržel revamp s novou tvar nádrže paliva, boční panely, výškově nastavitelné sedadlo a delší kyvné rameno s šestihranného průřezu. The faired "S" versions also have a new shape fairing and mirrors, totally redesigned headlight system and are available with ABS brakes as an option. Faired "S" verze také nový tvar krytu a zrcátka, zcela přepracovaný systém světlometů a jsou k dispozici s brzd ABS jako jedna z možností.

Colors: Black, Blue, Red. Barvy: černá, modrá, červená.


GSF 1200 Bandit 2006 GSF 1200 Bandit 2006
Overall Length: 2,130 mm (83.9 in) Celková délka: 2,130 mm (83.9 in)
Overall Width: 765 mm (30.1 in) Celková šířka: 765 mm (30.1 in)
Overall Height: 1,100 mm (43.3 in) Celková výška: 1100 mm (43.3 in)
Seat Height: 785-805 mm (30.9-31.7 in) Výška sedáku: 785-805 mm (30.9-31.7 V)
Wheelbase: 1,480 mm (58.3 in) Rozvor: 1,480 mm (58.3 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in) Světlá výška: 130 mm (5.1 in)
Dry Weight: 212 kg (466 lbs) Suchá hmotnost: 212 kg (466 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 1,157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. Typ motoru: Air a olej-chlazený 1157 ccm řadový-4, DOHC, 16 ventilů. 98 hp 98 hp
(72 kW)/ 8,500 rpm, 91,7 Nm/ 6,500 rpm. (72 kW) / 8500 ot. / min, 91,7 Nm / 6500 ot. / min.
GSF 1200 Bandit 2006 GSF 1200 Bandit 2006
Overall Length: 2,130 mm (83.9 in) Celková délka: 2,130 mm (83.9 in)
Overall Width: 765 mm (30.1 in) Celková šířka: 765 mm (30.1 in)
Overall Height: 1,100 mm (43.3 in) Celková výška: 1100 mm (43.3 in)
Seat Height: 785-805 mm (30.9-31.7 in) Výška sedáku: 785-805 mm (30.9-31.7 V)
Wheelbase: 1,480 mm (58.3 in) Rozvor: 1,480 mm (58.3 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in) Světlá výška: 130 mm (5.1 in)
Dry Weight: 212 kg (466 lbs) Suchá hmotnost: 212 kg (466 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 1,157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. Typ motoru: Air a olej-chlazený 1157 ccm řadový-4, DOHC, 16 ventilů. 98 hp 98 hp
(72 kW)/ 8,500 rpm, 91,7 Nm/ 6,500 rpm. (72 kW) / 8500 ot. / min, 91,7 Nm / 6500 ot. / min.
GSF 1200 Bandit 2006 GSF 1200 Bandit 2006
Overall Length: 2,130 mm (83.9 in) Celková délka: 2,130 mm (83.9 in)
Overall Width: 765 mm (30.1 in) Celková šířka: 765 mm (30.1 in)
Overall Height: 1,100 mm (43.3 in) Celková výška: 1100 mm (43.3 in)
Seat Height: 785-805 mm (30.9-31.7 in) Výška sedáku: 785-805 mm (30.9-31.7 V)
Wheelbase: 1,480 mm (58.3 in) Rozvor: 1,480 mm (58.3 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in) Světlá výška: 130 mm (5.1 in)
Dry Weight: 212 kg (466 lbs) Suchá hmotnost: 212 kg (466 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 1,157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. Typ motoru: Air a olej-chlazený 1157 ccm řadový-4, DOHC, 16 ventilů. 98 hp 98 hp
(72 kW)/ 8,500 rpm, 91,7 Nm/ 6,500 rpm. (72 kW) / 8500 ot. / min, 91,7 Nm / 6500 ot. / min.
GSF 1200 S Bandit 2006 GSF 1200 S Bandit 2006
Overall Length: 2,130 mm (83.9 in) Celková délka: 2,130 mm (83.9 in)
Overall Width: 790 mm (31.1 in) Celková šířka: 790 mm (31.1 in)
Overall Height: 1,235 mm (48.6 in) Celková výška: 1235 mm (48.6 in)
Seat Height: 785-805 mm (30.9-31.7 in) Výška sedáku: 785-805 mm (30.9-31.7 V)
Wheelbase: 1,480 mm (58.3 in) Rozvor: 1,480 mm (58.3 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in) Světlá výška: 130 mm (5.1 in)
Dry Weight: 215 kg (474 lbs) Suchá hmotnost: 215 kg (474 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 1,157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. Typ motoru: Air a olej-chlazený 1157 ccm řadový-4, DOHC, 16 ventilů. 98 hp 98 hp
(72 kW)/ 8,500 rpm, 91,7 Nm/ 6,500 rpm. (72 kW) / 8500 ot. / min, 91,7 Nm / 6500 ot. / min.
GSF 1200 S Bandit 2006 GSF 1200 S Bandit 2006
Overall Length: 2,130 mm (83.9 in) Celková délka: 2,130 mm (83.9 in)
Overall Width: 790 mm (31.1 in) Celková šířka: 790 mm (31.1 in)
Overall Height: 1,235 mm (48.6 in) Celková výška: 1235 mm (48.6 in)
Seat Height: 785-805 mm (30.9-31.7 in) Výška sedáku: 785-805 mm (30.9-31.7 V)
Wheelbase: 1,480 mm (58.3 in) Rozvor: 1,480 mm (58.3 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in) Světlá výška: 130 mm (5.1 in)
Dry Weight: 215 kg (474 lbs) Suchá hmotnost: 215 kg (474 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 1,157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. Typ motoru: Air a olej-chlazený 1157 ccm řadový-4, DOHC, 16 ventilů. 98 hp 98 hp
(72 kW)/ 8,500 rpm, 91,7 Nm/ 6,500 rpm. (72 kW) / 8500 ot. / min, 91,7 Nm / 6500 ot. / min.
GSF 1200 S Bandit ABS 2006 GSF 1200 S Bandit ABS 2006
Overall Length: 2,130 mm (83.9 in) Celková délka: 2,130 mm (83.9 in)
Overall Width: 790 mm (31.1 in) Celková šířka: 790 mm (31.1 in)
Overall Height: 1,235 mm (48.6 in) Celková výška: 1235 mm (48.6 in)
Seat Height: 785-805 mm (30.9-31.7 in) Výška sedáku: 785-805 mm (30.9-31.7 V)
Wheelbase: 1,480 mm (58.3 in) Rozvor: 1,480 mm (58.3 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in) Světlá výška: 130 mm (5.1 in)
Dry Weight: 219 kg (482 lbs) Suchá hmotnost: 219 kg (482 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 1,157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. Typ motoru: Air a olej-chlazený 1157 ccm řadový-4, DOHC, 16 ventilů. 98 hp 98 hp
(72 kW)/ 8,500 rpm, 91,7 Nm/ 6,500 rpm. (72 kW) / 8500 ot. / min, 91,7 Nm / 6500 ot. / min.

2006 Suzuki GSF1200S Specifications 2006 Suzuki GSF1200S Specifikace
Engine Type 4-Stroke, In-line 4 Cylinder, Air-Cooled with SACS, DOHC Typ motoru 4-taktní, In-line 4 válec, vzduch-se ochladil s vaky, DOHC
Displacement 1,157 cc (1,157 cm3) Zdvihový objem 1157 ccm (1157 cm3)
Bore/Stroke 79.0 mm x 59.0 mm Vrtání / zdvih 79.0 mm x 59.0 mm
Compression Ratio 9.5 : 1 Kompresní poměr 9,5: 1
Fuel System MIKUNI BSR36 Palivový systém Mikuni BSR36
Lubrication Wet Sump Mazání Mokrá kliková skříň
Ignition Digital/Transistorized Zapalování Digitální / Transistorized
Starter Electric Elektrický startér
Transmission 5-Speed Constant Mesh Převodovka 5-Speed se stálým
Final Drive 45 / 15 (3.000) Final Drive 45 / 15 (3.000)
Overall LxWxH (mm) 2.130 x790 x1.235 Celkově DxŠxV (mm) 2,130 x790 x1.235
LxWxH (in) 83.9 x31.1 x48.6 DxŠxV (v), 83,9 x31.1 x48.6
Seat Height 785 / 805 mm (30.9 / 31.7 in.) Výška sedáku 785 / 805 mm (30.9 / 31.7 palců)
Wheelbase 1.480 mm (58.3 in) Rozvor 1.480 mm (58.3 in)
Ground Clearance 130 mm (5.1 in) Světlá výška 130 mm (5.1 in)
Dry Weight 215kg (474 lbs) + 4 kg (9 lbs) with ABS Suchá hmotnost 215 kg (474 lbs) + 4 kg (9 lbs) s ABS
Front Suspension 43 mmTelescopic, Coil spring, Oil damped, Spring Preload Fully Adjustable Přední Pozastavení 43 mmTelescopic, Coil spring, olej tlumený, Spring Preload Plně nastavitelný
Rear Suspension Link-type, Coil Spring, Oil Damped, Spring Preload 7-way Adjustable Zavěšení vzadu Link-typ, Coil Spring, olej Tlumené, Spring Preload 7-pásmový nastavitelný
Front Brakes 4 – Piston Calipers, 310 mm Dual Discs Brzdy přední 4 - třmeny, 310 mm Dual disky
Rear Brake 1 – Piston Caliper, 240 mm Disc Zadní brzda 1 - Píst Caliper, 240 mm kotouče
Front Tire 120/70ZR17M/C (58W), Tubeless Přední pneumatika 120/70ZR17M/C (58W), Tubeless
Rear Tire 180/55ZR17M/C (73W), Tubeless Zadní pneumatika 180/55ZR17M/C (73W), Tubeless
Color Blue Barva modrá


Nedovol,aby tě strach z prohry vyřadil ze hry!!
barynek (Člen)
07.03.2010 00:40:25
Offline

Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

hotová knihagoodbigsmile
a některý ty špeky z překladače taky dobrýgoodbigsmile
ale info slušný, snad někomu přijde vhodsmile1


Bandit 4EVER!!!
Bedřich (Člen)
07.03.2010 13:17:37
Offline

Re: Rozdíly u 12-tky: rok 05 versus 06

Nějak nevidím ty data pro K5.
jináč tady to máš jasný..

http://www.suzukibandit.cz/storage/2009 … 0barva.jpg


... co se dneska posere, zejtra bude dobrý...

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr