Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » chcípne při podřazování a brždění

Arinn (Člen)
02.10.2010 18:49:52
Offline

chcípne při podřazování a brždění

Zdar, mám problém. Na místě mi Bantit600 97 drží volnoběh tak, aby nechcípal, a přitem, když vyjedu a pak třeba aj po 20kilometrech, když brzdím a podřazuju, tak mi chcípne. Stalo se mi to např. v zatáčce, což nebylo zrovna ideální, protože sem mohl aj lehnout kvůli temu. A když mi to tak chcípne 5x za 40km projíždku, tak mě to dost štve už. Čem by to mohlo byt a co s tem? A dále - jaká je správná toleranca pro kmitání ručičky otáčkoměru na volnoběh při zahřátém motoru? díky za rady

Filous (Člen)
02.10.2010 18:57:09
Offline

Re: chcípne při podřazování a brždění

...jakej máš volnobjech??? ...pro kmitání ručičky točkoměru tolerance nejni, neměla by kmitat vůbec...potřebuješ udělat synchronizaci karbců...


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Arinn (Člen)
02.10.2010 19:31:11
Offline

Re: chcípne při podřazování a brždění

Filous psal:

...jakej máš volnobjech??? ...pro kmitání ručičky točkoměru tolerance nejni, neměla by kmitat vůbec...potřebuješ udělat synchronizaci karbců...

tak v manuálu je myslím něco kolem 1100-1200, ale byl sem zvyklé ho mět o něco víc 1300-1400, protože sem měl problém se zahříváním atd. při studeným mi kmitá dost, při zahřátým malinkato,ale totálně na místě není , si myslím. zvláštní třeba bylo, že sme to nastavili při zahřátém na 1400, projel sem se pár km, zastavil, počkal a měl sem ho 1100, je to možný jako? co s tem mám?

kojaksro (Člen)
02.10.2010 19:52:20
Offline

Re: chcípne při podřazování a brždění

Arinn psal:
Filous psal:

...jakej máš volnobjech??? ...pro kmitání ručičky točkoměru tolerance nejni, neměla by kmitat vůbec...potřebuješ udělat synchronizaci karbců...

tak v manuálu je myslím něco kolem 1100-1200, ale byl sem zvyklé ho mět o něco víc 1300-1400, protože sem měl problém se zahříváním atd. při studeným mi kmitá dost, při zahřátým malinkato,ale totálně na místě není , si myslím. zvláštní třeba bylo, že sme to nastavili při zahřátém na 1400, projel sem se pár km, zastavil, počkal a měl sem ho 1100, je to možný jako? co s tem mám?

...jak píše Filous karburace a směs. Onehdá sme dělali starou B6, vše nastavili na fabriku a prostě to nejelo. A ty točky na tom byli podobně jak píšeš....sme nastavili 1200 a po chvíli to bylo dole. Takže k těm karbcum udělat i směs.


.....pořád lepší rychle než nebezpečně....dáme drink
Filous (Člen)
03.10.2010 00:01:50
Offline

Re: chcípne při podřazování a brždění

Arinn psal:
Filous psal:

...jakej máš volnobjech??? ...pro kmitání ručičky točkoměru tolerance nejni, neměla by kmitat vůbec...potřebuješ udělat synchronizaci karbců...

tak v manuálu je myslím něco kolem 1100-1200, ale byl sem zvyklé ho mět o něco víc 1300-1400, protože sem měl problém se zahříváním atd. při studeným mi kmitá dost, při zahřátým malinkato,ale totálně na místě není , si myslím. zvláštní třeba bylo, že sme to nastavili při zahřátém na 1400, projel sem se pár km, zastavil, počkal a měl sem ho 1100, je to možný jako? co s tem mám?

...máš rozhozenou karburaci...


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Arinn (Člen)
04.10.2010 01:03:39
Offline

Re: chcípne při podřazování a brždění

takze dat na servis? nicem inem to byt nemoze?

Filous (Člen)
04.10.2010 07:47:21
Offline

Re: chcípne při podřazování a brždění

Arinn psal:

takze dat na servis? nicem inem to byt nemoze?

...ne...todle je problém karburace...samozřejmě můžěš mít třeba prasklou membránu nebo cokolif na karburaci, ale nebudu tě strašit, podle mě bude stačit seřízení...ale fševjet nejsem...


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr