Nejsi přihlášen
demontáž centrálního tlumiče
Zdar,
potřebuju z motky sundat centrální tlumič, mám rok 98 a je už hotovej,takže ho budu posílat na repas. Nemyslím,že bych byl nemehlo co se týká demontáže,spíš bych uvítal radu na co si při tom sundavání dát pozor, jestli mě nečeká nějaká jobovka. Dík
K.a.s.y.m. (Člen) 15.10.2010 12:21:19 Offline |
Re: demontáž centrálního tlumiče
sundáš plastovou krytku na levý straně rámu..sundáš nebo jen sklopíš celej levej držák stupačky a pak už jen vyndáš těch 5 šroubů co drží přákování a tlumič toť vše.klíče jsou tam tušim 12;14;17 jo a je dobrý mít Golu s dlouhym nástavcem...je libo další radu mě to čeká někdy v neděli spíš pondělí.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: demontáž centrálního tlumiče
není tam jobovka žádná, když na to koukneš trkne tě to do očí. Sundat chránítka stupaček, pak už jen povolit šrouby a šmitec. jo a repasovat starej nestavitelnej tlumič za lováče je blbost, když se dá do dvou litrů sehnat plně stavitelnej z GSXR a je to o 100% někde jinde
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
hlemejzd999 (Člen) 15.10.2010 15:11:14 Offline |
Re: demontáž centrálního tlumiče
já na to seru ...pořád něco vopravovat a repasovat a vyměňovat
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: demontáž centrálního tlumiče
Koldan psal:není tam jobovka žádná, když na to koukneš trkne tě to do očí. Sundat chránítka stupaček, pak už jen povolit šrouby a šmitec. jo a repasovat starej nestavitelnej tlumič za lováče je blbost, když se dá do dvou litrů sehnat plně stavitelnej z GSXR a je to o 100% někde jinde
Zjišťoval jsem,jestli by tam nepasoval jinej a stavitelnej,ale z GSXR je prý o kousek delší a nepasuje, pokud víš z kterýho ročníku tam pasuje,tak bych do toho šel.
Jinak díky všem za radu
Re: demontáž centrálního tlumiče
TomKondor psal:Koldan psal:není tam jobovka žádná, když na to koukneš trkne tě to do očí. Sundat chránítka stupaček, pak už jen povolit šrouby a šmitec. jo a repasovat starej nestavitelnej tlumič za lováče je blbost, když se dá do dvou litrů sehnat plně stavitelnej z GSXR a je to o 100% někde jinde
Zjišťoval jsem,jestli by tam nepasoval jinej a stavitelnej,ale z GSXR je prý o kousek delší a nepasuje, pokud víš z kterýho ročníku tam pasuje,tak bych do toho šel.
Jinak díky všem za radu
...žádnej gixrovej nejni stejně dlouhej...esi chceš zachovat stávající vejšku prdele, musíš to dohnat delšíma kostma...pokuť necháš originály, nakopneš prdel, změníš geometriji a docílíš lepčí zatáčivosti na úkor lechce zvýšený nestability f přímym směru...třeba já mam nakopnuto vo 3,5 cm a sem spokojenej parchant...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: demontáž centrálního tlumiče
Filous psal:TomKondor psal:Koldan psal:není tam jobovka žádná, když na to koukneš trkne tě to do očí. Sundat chránítka stupaček, pak už jen povolit šrouby a šmitec. jo a repasovat starej nestavitelnej tlumič za lováče je blbost, když se dá do dvou litrů sehnat plně stavitelnej z GSXR a je to o 100% někde jinde
Zjišťoval jsem,jestli by tam nepasoval jinej a stavitelnej,ale z GSXR je prý o kousek delší a nepasuje, pokud víš z kterýho ročníku tam pasuje,tak bych do toho šel.
Jinak díky všem za radu...žádnej gixrovej nejni stejně dlouhej...esi chceš zachovat stávající vejšku prdele, musíš to dohnat delšíma kostma...pokuť necháš originály, nakopneš prdel, změníš geometriji a docílíš lepčí zatáčivosti na úkor lechce zvýšený nestability f přímym směru...třeba já mam nakopnuto vo 3,5 cm a sem spokojenej parchant...
pokud se to zvedne o ty 3cm tak vůbec nevadí, akorát jsem projel hodně debat na tohle téma a jsem z toho celkem vedle
mám B6 rok 98,z jakýho gixera tam teda pasuje, abych nemusel nic měnit a vyměnil pouze kus za kus?
Re: demontáž centrálního tlumiče
TomKondor psal:Filous psal:TomKondor psal:
Zjišťoval jsem,jestli by tam nepasoval jinej a stavitelnej,ale z GSXR je prý o kousek delší a nepasuje, pokud víš z kterýho ročníku tam pasuje,tak bych do toho šel.
Jinak díky všem za radu...žádnej gixrovej nejni stejně dlouhej...esi chceš zachovat stávající vejšku prdele, musíš to dohnat delšíma kostma...pokuť necháš originály, nakopneš prdel, změníš geometriji a docílíš lepčí zatáčivosti na úkor lechce zvýšený nestability f přímym směru...třeba já mam nakopnuto vo 3,5 cm a sem spokojenej parchant...
pokud se to zvedne o ty 3cm tak vůbec nevadí, akorát jsem projel hodně debat na tohle téma a jsem z toho celkem vedle
mám B6 rok 98,z jakýho gixera tam teda pasuje, abych nemusel nic měnit a vyměnil pouze kus za kus?
No esli si projížděl debaty na Motorkářích, tak tam ti určitě poradí...
Pokud chceš vyloženě rozpočtofku, tag si sežeň centrál z GSX-R 750 RW, s originál kostma ti to zvedne cca vo 4 čísla
Bandit rulezz!!!
Re: demontáž centrálního tlumiče
Filous psal:TomKondor psal:Koldan psal:není tam jobovka žádná, když na to koukneš trkne tě to do očí. Sundat chránítka stupaček, pak už jen povolit šrouby a šmitec. jo a repasovat starej nestavitelnej tlumič za lováče je blbost, když se dá do dvou litrů sehnat plně stavitelnej z GSXR a je to o 100% někde jinde
Zjišťoval jsem,jestli by tam nepasoval jinej a stavitelnej,ale z GSXR je prý o kousek delší a nepasuje, pokud víš z kterýho ročníku tam pasuje,tak bych do toho šel.
Jinak díky všem za radu...žádnej gixrovej nejni stejně dlouhej...esi chceš zachovat stávající vejšku prdele, musíš to dohnat delšíma kostma...pokuť necháš originály, nakopneš prdel, změníš geometriji a docílíš lepčí zatáčivosti na úkor lechce zvýšený nestability f přímym směru...třeba já mam nakopnuto vo 3,5 cm a sem spokojenej parchant...
nevím jak je to u B6 a starýho typu, ale já měl centrály dva, jeden mám namontovaný, druhej má Kasym a u obou se musely kosti zkracovat, von je oproti originálu vo cca tři čtyři milimetry kratší.
Jináč těch tvých 3,5 je tak akorát pro pohodu, já měl 5 a to je taky fajn, ale ne pro spolujezdce, začne na tebe sjíždět, dal jsem 3, když jsem jezdil s Alčou a pochvalovala si to a já byl taky spokojenej. Teď to mám díky kratšímu cenrálu vo 7 mm a sem taky spokojenej parchant
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: demontáž centrálního tlumiče
Zdravím. Hele já dával do 12ctky z gsxr 1100 tušim 93 r.v. stavitelnej s bandaskou na hadici. Bandasku pod sedlo a dobrý. Origo byl jak guma. Kosti jsem nechal origo. Motorka se zvedla o pár čísel. Jinak při montáži tohohle tlumiče ještě musíš odbrousit pilníkem hliníkovou shranu na spodním oku. Jinak zi kolíbaka od kosti bude narážet do uchycení tlumiče. A druhá věc dát ho obráceně . Vím že mi to tady někdo radil z kluků. Sehnal jsem tlumič a za dvě hodinky v garáži byl tam.
K.a.s.y.m. (Člen) 17.10.2010 11:40:12 Offline |
Re: demontáž centrálního tlumiče
Hmm tak do B12 r.v. 97 tlumič GSXR 1000 K8 nejde..nevejde se dole do toho banánu co drží v rámu pak tlumič a pak kosti.. tlumič má dole větší průměr asi o 14 mm a opírá se o ten banan...a zrovna tohle je kus kterej zeslabovat nebudu..takže Koldane dík za půjčení a v pondělí ho posílám rekomando zpět na adresu co byla krabici..až se potkáme máš u mě za ochotu
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: demontáž centrálního tlumiče
fhert psal:Zdravím. Hele já dával do 12ctky z gsxr 1100 tušim 93 r.v. stavitelnej s bandaskou na hadici. Bandasku pod sedlo a dobrý. Origo byl jak guma. Kosti jsem nechal origo. Motorka se zvedla o pár čísel. Jinak při montáži tohohle tlumiče ještě musíš odbrousit pilníkem hliníkovou shranu na spodním oku. Jinak zi kolíbaka od kosti bude narážet do uchycení tlumiče. A druhá věc dát ho obráceně . Vím že mi to tady někdo radil z kluků. Sehnal jsem tlumič a za dvě hodinky v garáži byl tam.
úplně stejně jsem to dělal já....
někde to tu je v diskuzi i s fotkama....
obráceně to nejde, protože pak by se ti opíral průtočák o rám a nevim, jestli by ho to neutrhlo....
a votočit ten vršek o 180 nevim jestli jde, ale mně to nešlo...
Banditatom (Člen) 18.10.2010 19:41:02 Offline |
Re: demontáž centrálního tlumiče
qwerty psal:ja sem na svou 6tku 98cku dal central z 12ctky (nevim rok)
Pasnul bez uprav , a jde to poznat
Ty raděj mlč ty máš komplet originál
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: demontáž centrálního tlumiče
Banditatom psal:qwerty psal:ja sem na svou 6tku 98cku dal central z 12ctky (nevim rok)
Pasnul bez uprav , a jde to poznatTy raděj mlč ty máš komplet originál
si pis , jak to vyjelo z fabriky tak s tim jezdim do dnes
WD club member.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr